Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2018

Η ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΧΙΛΙΑΣΜΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ Π. Ν. ΤΡΕΜΠΕΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ.

Στην Καινή Διαθήκη, στις Πράξεις Των Αποστόλων 3:20-22 ο Τρεμπέλας καταδικάζει με την ερμηνεία του τις παχυλές αντιλήψεις για τον Μεσσία (αιρετικές πλάνες των χιλιαστών θα λέγαμε σήμερα) γιατί μετά την Ανάστασή του «θὰ μείνῃ ἐκεῖ δοξαζόμενος, ἕως ὅτου ἔλθουν οἱ χρόνοι, κατὰ τοὺς ὁποίους θὰ ἀνακαινισθοῦν καὶ θὰ ἀποκατασταθοῦν τὰ πάντα».  ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΣΕ ΕΡΜΗΝΕΙΑ Π. Ν. ΤΡΕΜΠΕΛΑ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3, ΣΤΙΧΟΙ: 20 «Μετανοήσατε καὶ ἐπιστρέψατε, διὰ νὰ ἐπιβλέψῃ εἰς σᾶς πλήρης ἐλέους ὁ Κύριος καὶ διὰ νὰ σᾶς ἔλθουν ἀπὸ τὸ ἐξευμενισμένον πλέον πρόσωπόν του καιροὶ ἀναψυχῆς ἀπὸ τὰς θλιβεράς περιπετείας σας διὰ τῆς ἀπολαύσεως τῶν εὐλογιῶν τῆς Νέας Διαθήκης, καὶ διὰ νὰ σᾶς ἀποστείλῃ πάλιν Σωτῆρα καὶ Λυτρωτὴν τὸν Ἰησοῦν, ὁ ὁποῖος πρὸ πάντων τῶν αἰώνων ἔχει προορισθῇ διὰ νὰ εἶναι ἰδικός σας Μεσσίας. 21 Μὴ περιμένετε ὅμως τώρα νὰ τὸν ἴδετε πάλιν μὲ τὰ σωματικά σας μάτια, ὅπως τὸν ἐβλέπατε προτήτερα. Διότι αὐτόν, τὸν Μεσσίαν καὶ Χριστόν, δὲν πρόκειται νὰ τὸν δεχθῇ ὡς κοσμικὸν βασιλέα ἡ γῆ, ὅπως τὸν φαντάζονται σύμφωνα μὲ τὰς παχυλάς των ἀντιλήψεις οἱ ὁμοεθνεῖς μας.  Ἀλλὰ πρέπει σύμφωνα μὲ τὰς προφητείας νὰ ὑποδεχθῇ αὐτὸν ὁ οὐρανός.  Καὶ θὰ μείνῃ ἐκεῖ δοξαζόμενος, ἕως ὅτου ἔλθουν οἱ χρόνοι, κατὰ τοὺς ὁποίους θὰ
ἀνακαινισθοῦν καὶ θὰ ἀποκατασταθοῦν τὰ πάντα. Περὶ τῶν χρόνων δὲ αὐτῶν καὶ τοῦ ἀνακαινισμοῦ τῶν πάντων ἐλάλησεν ὁ Θεὸς διὰ στόματος ὅλων τῶν ἁγίων του προφητῶν ἀπὸ παλαιοτάτων χρόνων. 22 Ναί· διὰ στόματος ὅλων τῶν προφητῶν.  Διότι ὁ μὲν Μωϋσῆς εἶπε πρὸς τοὺς προπάτοράς μας, ὅτι προφήτην θὰ σᾶς ἀναστήσῃ Κύριος ὁ Θεός σας ἀπὸ τοὺς ἀδελφοὺς καὶ ὁμοεθνεῖς σας ὅμοιον πρὸς ἐμέ, νομοθέτην δηλαδὴ καὶ μεσίτην ὡς ἐγώ· αὐτὸν ἔχετε καθῆκον νὰ ὑπακούσετε εἰς ὅλα, ὅσα θὰ σᾶς εἴπῃ».  ΠΗΓΗ:http://www.bibles.gr/praxeis03.html οπου μπορείτε να διαβάσετε και το πρωτότυπο κείμενο της ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ πέρα από την ερμηνεία.
ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΛΟΙΠΟΝ ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΣΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ στην εισαγωγή του 19ου Κεφαλαίου της Αποκάλυψης του Ιωάννη από τον Τρεμπέλα και στην εισαγωγή του 20ου κεφαλαίου τονίζει την ΕΝΔΟΞΗ αόρατη πνευματική ΠΑΡΟΥΣΙΑ και επέμβαση ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ  στην Ιστορία του ανθρωπίνου γένους μεταξύ της Πρώτης και Δευτέρας παρουσίας Του, σχηματικά για 1000 χρόνια, δηλαδή για μεγάλο χρονικό διάστημα, όπως εξηγεί περαιτέρω στην ερμηνεία του 20ουΚεφαλαίου της Αποκάλυψης και δεν αναφέρει πουθενά για τρίτη παρουσία του Χριστού στην γη ούτε για "μαρμαρωμένους θρύλους" και χιλιετή βασιλεία.  ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ μαζί με τα εισαγωγικά σημειώματα ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΤΡΕΜΠΕΛΑ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ διαυγέστατα.  ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ ΙΩΑΝΝΟΥ, ΚΕΦ. 20,  Ἑρμηνεία Παναγιώτη Τρεμπέλα, ΣΤΙΧ.  4 Καὶ εἶδα θρόνους καὶ ἐκάθισαν ἐπ’ αὐτῶν οἱ Ἀπόστολοι καὶ οἱ Ἅγιοι. Καὶ ἐδόθη εἰς αὐτοὺς ἀπὸ τὸν Θεὸν δικαστικὴ καὶ βασιλικὴ ἐξουσία. Εἶδα καὶ τὰς ψυχὰς αὐτῶν, ποὺ μὲ πελέκεις καὶ ἄλλα βασανιστικὰ ὄργανα ἐθανατώθησαν διὰ τὴν μαρτυρίαν καὶ ὁμολογίαν τῆς πίστεως τοῦ Ἰησοῦ καὶ διὰ τὸν λόγον τοῦ Θεοῦ καὶ οἱ ὁποῖοι δὲν προσεκύνησαν τὸ θηρίον, οὔτε τὸ εἴδωλόν του καὶ δὲν ἔλαβαν τὴν χαραγμένην καὶ ἀνεξάλειπτον σφραγῖδα του ἐπὶ τοῦ μετώπου των καὶ ἐπὶ τῆς χειρός των. Καὶ ἔζησαν καὶ ἐβασίλευσαν μετὰ τοῦ Χριστοῦ κατὰ τὴν περίοδον, ποὺ συμβολίζεται ἀπὸ τὰ χίλια ἔτη. Ὅπως ὁ Χριστὸς ἀνεγνωρίσθη Βασιλεὺς καὶ ἐδοξάσθη ἀπὸ τοὺς κατοικοῦντας εἰς τὴν γῆν κατὰ τὴν περίοδον αὐτήν, ἔτσι θὰ ἀναζήσουν εἰς τὰς καρδίας ὅλων καὶ θὰ δοξασθοῦν καὶ οἱ Μάρτυρες αὐτοί.  ΠΗΓΗ: http://www.bibles.gr/apokalypsis20.html .   
ΞΑΝΑΤΟΝΙΖΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΟΥ 19ου ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΤΡΕΜΠΕΛΑΣ "Η ΕΝΔΟΞΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ" (ΟΥΤΕ "ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ" ΟΥΤΕ "ΤΡΙΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ") ΣΤΑ ΧΙΛΙΑ ΕΤΗ ΤΗΣ ΑΟΡΑΤΗΣ ΚΑΙ ΕΚΤΑΚΤΩΣ ΔΡΑΣΤΙΚΗΣ ΕΠΕΜΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ (ΜΕ ΤΟΥΣ ΘΡΟΝΟΥΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΩΝ ΟΠΩΣ ΕΞΗΓΕΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΚΑΙ ΣΤΟ 20 ΚΕΦ.), ΔΗΛΑΔΗ ΜΑΚΡΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΝΙΚΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΕΞΗΓΕΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΓΧΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΤΕΛΕΙΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ, ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΤΑΡΡΙΠΤΕΙ ΤΟ ΧΙΛΙΑΣΤΙΚΟ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΡΑΜΑ ΤΗΣ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΕΠΙ ΓΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΓΙΑ ΧΙΛΙΑ ΕΤΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΨΕΥΔΟΑΝΑΛΑΜΠΙΣΤΩΝ ΤΙΣ ΠΛΑΝΕΣ...
Για "αόρατη επέμβαση", λοιπόν προφανώς με την Χάρη του Αγίου Πνεύματος του Θεού μετά την Πεντηκοστή που μας έστειλε τον Παράκλητο, μιλάει ο Τρεμπέλας και όχι για "μια άλλη αισθητή στα μάτια μας Παρουσία" πριν την Δευτέρα Παρουσία ούτε για καμία αναλαμπή της Ορθοδοξίας όπως την εννοούν οι θρύλοι, οι μαρμαρωμένες ψευδοπροφητείες και οι αιρετικοί Χιλιαστές καθώς πράγματι επικράτησε η Εκκλησία του Χριστού και η Αλήθεια Του δια του Αίματος των αγίων Θεοφόρων Πατέρων μας, μυριάδων Μαρτύρων και Ομολογητών μετά την Ανάσταση του Χριστού και μέχρι την Δευτέρα Παρουσία Του και την τελική συντριβή του αντίχριστου πνεύματος του διαβόλου... ΟΠΩΣ ΕΞΗΓΕΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ Ο ΤΡΕΜΠΕΛΑΣ ΣΤΗΝ Αποκάλυψη Ιωάννου, Κεφάλαιο 20, ΣΤΙΧΟΙ: 1 καὶ εἶδα ἄγγελον νὰ κατεβαίνῃ ἀπὸ τὸν οὐρανόν, ὁ ὁποῖος εἶχε τὸ κλειδὶ τῆς ἀβύσσου τοῦ Ἅδου καὶ μίαν μεγάλην ἁλυσίδα ριγμένην ἐπάνω εἰς τὸ χέρι του. 
2 Καὶ συνέλαβε τὸν δράκοντα, τὸν ὄφιν τὸν παλαιόν, ποὺ ἐξηπάτησε τοὺς πρωτοπλάστους, ὁ ὁποῖος εἶναι διάβολος, ποὺ συκοφαντεῖ καὶ διαβάλλει τὸν Θεὸν καὶ τὸ ἔργον του, καὶ ὁ σατανᾶς, ὁ ἀρχηγὸς τῶν πονηρῶν πνευμάτων, ποὺ παρασύρει εἰς τὴν πλάνην τὴν Οἰκουμένην. Καὶ τὸν ἔδεσεν ἐπὶ χίλια ἔτη, δηλαδὴ ἐπὶ μακρὰν περίοδον ἐτῶν, κατὰ τὰ ὁποῖα θὰ θριαμβεύσῃ καὶ θ’ ἀποδώσῃ τοὺς καρπούς του τὸ εὐαγγέλιον. 
3 Καὶ τὸν ἔρριψεν εἰς τὸ σκοτεινὸν βάθος τοῦ Ἅδου καὶ ἔκλεισε καὶ ἐσφράγισεν ἀπ’ ἐπάνω του καὶ ἠσφάλισε καλὰ τὴν φυλάκισίν του, διὰ νὰ μὴ πλανήσῃ πλέον τὰ ἔθνη, ἕως ὅτου συμπληρωθοῦν τὰ χρόνια τῆς μακρᾶς περιόδου, ποὺ συμβολίζουν τὰ χίλια ἔτη. Καὶ ὕστερα ἀπὸ αὐτὰ σύμφωνα μὲ τὸ σχέδιον τοῦ Θεοῦ πρέπει αὐτὸς νὰ λυθῇ δι’ ἐν μικρὸν χρονικὸν διάστημα. 
4 Καὶ εἶδα θρόνους καὶ ἐκάθισαν ἐπ’ αὐτῶν οἱ Ἀπόστολοι καὶ οἱ Ἅγιοι. Καὶ ἐδόθη εἰς αὐτοὺς ἀπὸ τὸν Θεὸν δικαστικὴ καὶ βασιλικὴ ἐξουσία. Εἶδα καὶ τὰς ψυχὰς αὐτῶν, ποὺ μὲ πελέκεις καὶ ἄλλα βασανιστικὰ ὄργανα ἐθανατώθησαν διὰ τὴν μαρτυρίαν καὶ ὁμολογίαν τῆς πίστεως τοῦ Ἰησοῦ καὶ διὰ τὸν λόγον τοῦ Θεοῦ καὶ οἱ ὁποῖοι δὲν προσεκύνησαν τὸ θηρίον, οὔτε τὸ εἴδωλόν του καὶ δὲν ἔλαβαν τὴν χαραγμένην καὶ ἀνεξάλειπτον σφραγῖδα του ἐπὶ τοῦ μετώπου των καὶ ἐπὶ τῆς χειρός των. Καὶ ἔζησαν καὶ ἐβασίλευσαν μετὰ τοῦ Χριστοῦ κατὰ τὴν περίοδον, ποὺ συμβολίζεται ἀπὸ τὰ χίλια ἔτη. Ὅπως ὁ Χριστὸς ἀνεγνωρίσθη Βασιλεὺς καὶ ἐδοξάσθη ἀπὸ τοὺς κατοικοῦντας εἰς τὴν γῆν κατὰ τὴν περίοδον αὐτήν, ἔτσι θὰ ἀναζήσουν εἰς τὰς καρδίας ὅλων καὶ θὰ δοξασθοῦν καὶ οἱ Μάρτυρες αὐτοί. 
5 Καὶ οἱ λοιποὶ ἀπὸ τοὺς νεκρούς, ποὺ προτήτερα ἐθαυμάζοντο καὶ ἀπαθανατίζετο τὸ ὅνομά των ἀπὸ τοὺς ἀνθρώπους τοῦ κόσμου, ἐλησμονήθησαν ὁλότελα καὶ δὲν ἔζησαν εἰς τὴν ἀνάμνησιν κανενός, ἕως ὅτου συμπληρωθῇ ἡ περίοδος, ποὺ συμβολίζεται ἀπὸ τὰ χίλια ἔτη. Αὐτὴ εἶναι ἡ πρώτη ἀποκατάστασις τῆς μνήμης τῶν ἡρώων αὐτῶν καὶ ἡ πρώτη ἀνάστασίς των. 
6 Μακάριος καὶ ἅγιος εἶναι ἐκεῖνος, ποὺ θὰ ἔχῃ μέρος εἰς τὴν ἀνάστασιν τὴν πρώτην. Ἐπὶ τῶν προσώπων αὐτῶν δὲν ἔχει ἐξουσίαν ὁ δεύτερος θάνατος, ποὺ προέρχεται ἀπὸ τὸν πλήρη χωρισμὸν τοῦ ἀνθρώπου ἀπὸ τὸν Θεόν, ἀλλὰ θὰ εἶναι ἱερεῖς ἀφιερωμένοι εἰς τὸν Θεὸν καὶ εἰς τὸν Ἰησοῦν Χριστόν, καὶ θὰ δοξασθοῦν καὶ θὰ βασιλεύσουν μαζὶ μὲ τὸν Χριστὸν κατὰ τὴν περίοδον, ποὺ συμβολίζεται ἀπὸ τὰ χίλια ἔτη, διότι ὅπως ὁ Χριστὸς θὰ δοξάζεται μὲ βασιλικὰς τιμὰς ἀπὸ τοὺς ἐν τῇ γῇ, ἔτσι θὰ τιμῶνται καὶ αὐτοί. 
ΠΗΓΗ: 
http://www.bibles.gr/apokalypsis20.html
ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΤΡΕΜΠΕΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ «ΤΡΙΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ» ΟΠΩΣ ΠΕΙΣΜΑΤΙΚΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ «ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΠΑΤΕΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣhttps://paterikiparadosi.blogspot.com/2018/09/blog-post_54.html » ΚΥΡΙΕ ΣΑΚΑΛΑΚΗ ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΚΑΘΩΣ Ο ΤΡΕΜΠΕΛΑΣ ΚΑΥΤΗΡΙΑΖΕΙ ΤΙΣ ΧΙΛΙΑΣΤΙΚΕΣ ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΜΕ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ.
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΑΤΕΡΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ https://paterikiparadosi.blogspot.com/2018/09/blog-post_15.htmlκύριε Σακαλάκη Νίκο ΓΡΑΦΕΤΕ: Για το άκτιστο φως είπε (Ο κύριος Τρεμπέλας): «Θα εχαρακτηρίζαμεν τας οπτασίας ταύτας ως υποκειμενικά φαντάσματα».  ΔΗΛΑΔΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΜΕ ΤΑ ΦΘΑΡΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΤΟ ΑΚΤΙΣΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΤΟΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ;  Με τις άκτιστες ενέργειες του Θεού σωζόμαστε... Καινή Διαθήκη, Κατά Ιωάννη, κεφάλαιο 6, στίχος: "46 οὐχ ὅτι τὸν πατέρα τις ἑώρακεν, εἰ μὴ ὁ ὢν παρὰ τοῦ Θεοῦ, οὗτος ἑώρακε τὸν πατέρα".= "Όχι βέβαια ότι είδε κανείς τον Θεό Πατέρα εκτός μόνον από τον προερχόμενο, γεννημένο από τον Θεό (Ομοούσιο) και απεσταλμένο του (στην Γη Χριστό). Αυτός (ο Χριστός) μόνο έχει δει τον Πατέρα Θεό".
ΓΡΑΦΕΤΕ ΑΚΟΜΑ: «Επίσης ο κ. Τρεμπέλας δέχεται την πλανεμένη θέση, ότι μετά τον Αντίχριστο θα επικρατήσει το Ευαγγέλιο σ’ όλη την γη». ΤΙΣ ΦΡΑΣΕΙΣ «ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ»… ΚΑΙ «ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΓΗ» ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΙΔΑΤΕ ΓΡΑΜΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΤΡΕΜΠΕΛΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ (ΣΧΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ «ΧΙΛΙΑ ΕΤΗ=ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ») ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ; 
ΔΕΙΤΕ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΙΩΑΝΝΗ ΚΕΦ. 20, ΣΤΙΧ. 1 - 15, Ἑρμηνεία Παναγιώτη Τρεμπέλα http://www.bibles.gr/apokalypsis20.html (ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ, ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ Ο ΤΡΕΜΠΕΛΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΤΟΥ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ ΘΡΟΝΟΥΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ, ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΩΝ.  ΣΧΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΧΙΛΙΑ ΕΤΗ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΤΟΝΙΖΕΙ ΣΤΟ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΧΙΛΙΕΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΟ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΕΣ ΤΟΥ ΝΙΚΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΑΥΡΙΚΗ ΘΥΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΤΟΥ, ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟΝ ΙΕΡΑΤΕΥΜΑ…  ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ… ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΥΝΤΡΙΒΕΤΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ, ΤΟ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ.)
Για «τους Ορθοδόξους του Πάτριου Εορτολογίου» που επισημαίνετε κύριε Σακαλάκη ποιοί είναι αυτοί; «ότι επί Τρεμπέλα (1950), η Θεολογική Αθηνών (τους) απέκλειε»;  Γιατί είτε με το παλαιό ημερολόγιο του ειδωλολάτρη Ιουλίου Καίσαρα είτε με το νέο διορθωμένο ημερολόγιο του ειδωλολάτρη Ιουλίου Καίσαρα του ίδιους ορθόδοξους αγίους εορτάζουμε...
Η Εκκλησία και οι άγιοι Θεοφόροι Πατέρες μας με την Α΄ Οικουμενική σύνοδο δεν όρισαν κανένα Άγιο πάτριο ημερολόγιο του Ιουλίου Καίσαρα ως αμετάβλητο Δόγμα ούτε εορτολόγιο αλλά μόνο τον Πασχάλιο Κανόνα με τον οποίο προσδιορίζεται η ίδια ημερομηνία εορτής του Αγίου Πάσχα και με τα δυο κοσμικά ημερολόγια που τηρούν τον κανόνα (ως Όρο της Συνόδου) εξίσου… ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΜΙΣΟΣ ΤΩΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΥΒΡΙΣΤΩΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΩΝ ΧΡΙΣΤΕΜΠΟΡΩΝ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΩΝ… Δείτε αναλυτικά για το ημερολογιακό ζήτημα και ενδελεχώς τεκμηριωμένα στο βιβλίο του Αρχιμανδρίτη Ιωήλ Γιαννακοπούλου, "ΠΑΛΑΙΟΝ ΚΑΙ ΝΕΟΝ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΝ", που μπορείτε να διαβάσετε από την πηγή:http://www.impantokratoros.gr/A004934E.el.aspx .  ΩΣΤΟΣΟ, ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΑΝΟΥΚΛΑ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ http://www.freevolition.gr/orthodoxy-homology.htm .
Για τα υπόλοιπα που λέτε και για τον ΚΑΡΜΙΡΗ δεν είναι εύκολο τώρα να δω ολόκληρα βιβλία να διαβάσω και εκτενή βιβλιογραφία ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΤΕ ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ ΕΣΤΩ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΤΕ.
ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΕΣ ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΔΟΞΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΤΡΕΜΠΕΛΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΚΥΡΙΕ ΣΑΚΑΛΑΚΗ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΑΤΕΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΡΙΝΩ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΥΚΟΛΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΕΜΠΕΛΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΤΟΧΗ (ΕΛΠΙΖΩ ΟΧΙ ΕΜΠΑΘΗ) ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΣΑΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΘΕΝ ΧΙΛΙΑΣΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΡΕΜΠΕΛΑ.
ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΡΩΤΗΣΕΙ:  ΠΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΞΙΟΛΟΓΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ (ΤΡΕΜΠΕΛΑΣ) ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ;
ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΤΡΕΜΠΕΛΑ ΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕ, ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΟ ΣΥΝΟΝΘΥΛΕΥΜΑ «ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ» ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΥΝΙΔΡΥΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΤΟ 1948 ΠΟΥ ΟΧΙ ΤΥΧΑΙΑ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΑΝΑΜΕΝΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΨΕΥΔΟΜΕΣΣΙΑ ΤΟΥ;
ΟΤΑΝ ΑΠΟΣΧΙΣΘΗΚΑΝ ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΕΣ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΧΑΝ ΩΣ ΣΗΜΑΙΑ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΓΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΟΥΤΕ ΠΡΟΒΑΛΛΑΝ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΩΣ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΑΠΟΣΧΙΣΗΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΙΚΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗ ΙΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙΣΑΡΑ!
Η ΠΡΩΤΗ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΦΑΝΕΡΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΓΙΝΕ ΤΟ 2001 ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ ΤΟΥ ΑΛΑΘΗΤΟΥ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΠΑΠΑ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΩΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΩΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΠΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗΣ… ΤΟ 1965 ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΙΜΝΙΟΥ ΕΓΙΝΕ Η ΑΡΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΑΙ ΠΑΠΙΚΩΝ ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ ΟΙ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΠΑΠΙΚΟΙ ΝΑ ΑΠΟΚΗΡΥΞΟΥΝ ΤΙΣ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΔΟΞΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ «ΑΛΑΘΗΤΟ» ΤΟΥ ΠΑΠΑ…
ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝ ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΔΟΓΜΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΤΙ "Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ" ΕΙΝΑΙ "Η ΜΙΑ ΑΓΙΑ, ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ".
ΩΣ ΙΟΥΔΑΣ ΠΡΟΔΙΔΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ Ο ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΠΟΥ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΩΣ ΑΓΙΟΤΑΤΗ ΚΕΦΑΛΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ "ΑΛΑΘΗΤΟ" ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΑΠΑ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΤΑΙ ΜΕ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ, ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΕΣ, ΑΛΛΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΟΠΙΣΤΟΥΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ "ΘΑΝΑΤΟ ΣΤΟΥΣ ΑΠΙΣΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΑΤΑΝΙΚΟ ΚΟΡΑΝΙ ΤΟΥΣ", ΤΟΥΣ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΑΥΡΩΣΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΜΕΣΣΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΩΘΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΜΙΑ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΝΕΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΝΟΤΗΤΑ ΜΕ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ ΕΝΩ ΜΕ ΠΑΧΙΑ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ ΛΟΓΙΑ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΕΙΡΗΝΗ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. 
ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ ΦΑΝΕΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΕΣ ΚΑΙ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ "ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ" ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΝΝΟΩΝΤΑΣ ΩΣ "ΠΑΤΡΙΟ" ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ "ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗ ΙΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙΣΑΡΑ"!     
Η αλυσίδα της αιρετικής ΜΟΛΥΣΜΑΤΙΚΗΣ Κοινωνίας ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΙΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΩΝΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΣΩΜΑ έχει ως εξής: Ο λαός στο Ναό με τον Ιερέα μνημονεύει τον Επίσκοπο, οι Επίσκοποι ως Σύνοδος μνημονεύουν τον Αρχιεπίσκοπο, ο οποίος μνημονεύει τον Οικουμενιστή Πατριάρχη Βαρθολομαίο, ο οποίος με την σειρά του μνημονεύει τον αντίχριστο αιρετικό "αλάθητο" Πάπα της Ρώμης ως "αγιότατη κεφαλή" της Εκκλησίας για να καταδειχθεί η κοινή πίστη μας ώστε να γινόμαστε ένα Σώμα της Οικουμενικής Παναίρεσης και να οδηγούμεθα στην αιώνια κόλαση...
Σε περίοδο μεγάλης αποστασίας των εσχάτων ημερών, με την Παναίρεση του Οικουμενισμου, που βιώνουμε τώρα ακοινώνητος είναι όποιος κοινωνάει από αιρετικό ή μήπως όχι άρα μπορούμε να κοινωνήσουμε από οικουμενιστές αιρετικούς δήθεν ορθόδοξους Επισκόπους που έχουν εκκλησιαστική επικοινωνία με τον Πάπα και επομένως μπορούμε να κοινωνήσουμε και από τον αντίχριστο "αλάθητο" αιρετικό Πάπα της Ρώμης και τους αιρετικούς Επισκόπους του;  
Χωρίς αληθινή ορθόδοξη πίστη κοινωνάμε αληθινά "Σώμα και Αίμα Χριστού εις άφεση αμαρτιών και ζωή αιώνια" ή προς κατάκριση και καταδίκη;  Είναι επομένως απλώς επιβλαβής η εκκλησιαστική κοινωνία με την αίρεση και τους οικουμενιστές αιρετικούς ή οδηγεί στην απώλεια της αθάνατης ψυχής μας στην αιώνια κόλαση εφόσον προδίδουμε τον Χριστό και την διαχρονική Ορθόδοξη ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ;  Η Χάρη και Ευλογία του Θεού μεταδίδεται ΜΟΝΟ στον Πιστό λαό που Πιστεύει Ορθόδοξα ή και σε όσους έχουν πέσει συνειδητά σε αίρεση;  Ας προσευχηθούμε με ταπεινό φρόνημα και μετάνοια ώστε ο Θεός να μας φωτίσει για να απαντήσουμε ορθόδοξα, ομολογιακά και προς ωφέλεια της αθάνατης ψυχής μας.
Αποτειχισμένοι απομακρυνόμαστε από τους αιρετικούς και τα σχίσματά τους για να μην έχουμε οποιαδήποτε "Εκκλησιαστική Κοινωνία" μαζί τους με συμπροσευχές και συλλείτουργα και για να μην φτάσουμε στο "κοινό ποτήριο".  Είναι αιρετικοί όσοι διδάσκουν την αίρεση του Οικουμενισμού αποδεχόμενοι δημόσια τους αιρετικούς (παπικούς, προτεστάντες, μονοφυσίτες και άλλους αμετανόητους αιρετικούς) ως μέλη της Μιας Αγίας Εκκλησίας συμπροσευχόμενοι μαζί τους και μνημονεύοντάς τους στην Θεία Λειτουργία, ακόμα και αν δεν έχουν φτάσει φανερά δημόσια στο "κοινό ποτήριο" με το Μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας.
Οι Μάρτυρες Ομολογητές του Χριστού δεν προσκυνούσαν ως Θεό τον αντίχριστο αυτοκράτορα Νέρωνα, ο οποίος ζητούσε από τους χριστιανούς που δεν τον προσκυνούσαν ως Θεό τουλάχιστον να ρίξουν λίγο λιβάνι, θυμίαμα στα είδωλά του για να τους χαρίσει την ζωή καθώς αυτή η "συμβολική πράξη" αρκούσε ως απόδειξη της πίστης στα δαιμονικά είδωλα.
Ωστόσο, οι Μάρτυρες και Ομολογητές προτιμούσαν να τους φάνε στις αρένες τα θηρία του Νέρωνα παρά να ρίξουν λίγο λιβάνι στα είδωλα και να προδώσουν την Μία Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού και να χάσουν την αθάνατη ψυχή τους.  Εμείς σήμερα λοιπόν θα μνημονεύουμε αιρετικούς και θα συμπροσευχόμαστε μαζί τους αλλά ακόμα και με αλλόπιστους προδίδοντας τον Χριστό και την αληθινή Μία Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία του;  ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΓΑΛΑΤΑΣ Κεφ. 1, στίχος: 8 "ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω".  ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Β΄ ΕΠΙΣΤΟΛΗ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6, ΣΤΙΧΟΣ 17: "ΕΞΕΛΘΕΤΕ ΕΚ ΜΕΣΟΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΘΗΤΕ, ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ, ΚΑΙ ΑΚΑΘΑΡΤΟΥ ΜΗ ΑΠΤΕΣΘΕ, ΚΑΓΩ ΕΙΣΔΕΞΟΜΑΙ ΥΜΑΣ".
"Η ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΣΙΩΝΙΣΜΟΥhttps://youtu.be/vdx11IBJrc8 ".
ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, Α΄ ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10, Στίχοι:20 ..."οὐ θέλω δὲ ὑμᾶς κοινωνοὺς τῶν δαιμονίων γίνεσθε. 21 οὐ δύνασθε ποτήριον Κυρίου πίνειν καὶ ποτήριον δαιμονίων· οὐ δύνασθε τραπέζης Κυρίου μετέχειν καὶ τραπέζης δαιμονίων. 22 ἢ παραζηλοῦμεν τὸν Κύριον; μὴ ἰσχυρότεροι αὐτοῦ ἐσμεν;"
ΔΕΝ ΚΡΙΝΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥΣ ΓΝΩΜΗ ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΑΛΛΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΠΟΥ ΙΔΡΥΣΕ ΜΟΝΟ ΜΙΑ, ΑΓΙΑ, ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΔΗΛΑΔΗ, ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ ΣΩΖΕΙ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ Κατά του Οικουμενισμού
(ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ)
ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ "Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΜΟΥ" από την Παναίρεση του Οικουμενισμού, από τον Ευστάθιο Μοσχοβίτη
http://www.freevolition.gr/orthodoxy-homology.htm (συμπληρωμένο)

Υ.Γ. ΘΟΥ ΚΥΡΙΕ… ΟΣΟΙ ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΕΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΦΟΡΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΜΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ.
Ευστάθιος Μοσχοβίτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου