Bαρθολομαῖε,
Πάνυ
ἄστοχος, ἄκυρος καὶ αἱρετική ἡ, ἀπό μέρους τῆς σῆς ψευτο-Μετριότητος,
ἀξιολόγησις Τῆς, ὄντως, οὔσης Θεοτόκου, ὡς Πρωταγίας!
Ἡ καταπλήξασα καὶ ὑπερβάσα
ἀγγέλων καὶ ἀνθρώπων τὴν φύσιν. Ἡ μεγαλυνομένη ὠς Τιμιωτέρα τῶν
Χερουβείμ καὶ ἐνδοξοτέρα ἀσυγκρίτως τῶν Σεραφείμ. Ἡ ἀδιαφθρόρως τεκοῦσα
Θεὸν Λόγον ἀνερμηνεύτως. Ἡ προεκλεχθεῖσα ἐκ πασῶν τῶν γενεῶν, γενέσθαι
Μήτηρ Θεοῦ. Ἡ Μόνη Ἀγνὴ καὶ Ἀχραντος, ἡ, πρὸ-κατά-καὶ μετὰ τὸν τόκον,
Παρθένος. Ἡ Προφητευθεῖσα ὡς Κλίμαξ, Πόκος, Βάτος, Ράβδος, Μάνα κ.λ.π.
Τὸ Ἱερώτατον τῆς Οἰκουμένης Κειμήλιον. Ἡ, ὡς Παρθένος Μήτηρ,
προσενεχθεῖσα ὑφ᾽ ἡμῶν, δῶρον τῷ Θεῷ. Ἀλλότριον γάρ τῶν Μητέρων ἡ
Παρθενία! Ἡ Ὑψηλοτέρα τῶν οὐρανῶν καὶ καθαροτέρα λαμπιδόνων ἠλιακῶν…
(Ἐπιλείψῃ με ὁ χρόνος καὶ οὐκ ἐξαρκέσῃ ὁ χῶρος διὰ περαιτέρω ἀνάσυρσιν
καὶ ἀνάδειξιν πραγμάτων ἐχόντων σχέσιν περὶ τοῦ θέματος).
Συνελόντι εἰπεῖν. Ἡ ἐν δεξιοῖς
Τοῦ Υἱοῦ καὶ Θεοῦ Της παρισταμένη Βασίλισσα, μετὰ τῆς τόσης λαμπρότητος·
εἶναι ἀνήκουστον καὶ πρωτόγνωρον νὰ τίθεται, παρ᾽ οἱουδήποτε
παράφρονος, εἰς σύγκρισιν πρὸς πάντα Ἅγιον· ὡς Ὑπεραγία καὶ
Ὑπερευλογημένη ἐν τῇ Ἐκκλησιαστικῇ Ὀρθοδόξῳ Κυψέλῃ Βασιλεύουσα, σοῦ δὲ,
ἐπαισχύντως, οὐδ᾽ ὡς κυφῆνος, πλέον, ἐν αὐτῇ μὴ ἀναγνωριζομένου· καὶ
ἀποβαλομένου, ὅσον οὕπω, ὑπό τῶν φρονίμων, σοφῶν καὶ προνοητικῶν
μελισσῶν-πιστῶν. Οὐδόλως, ἐν τῇ ἀλόγῳ ἀφυνιάσει σου, μέλει σοι, περὶ τῆς
ὑστεροφημίας σου;
Κρίμα! Ἀφοῦ, «ἀντὶ τοῦ
διδάσκειν, κατήντησας διδάσκεσθαι» ὑπό τοῦ Ὀρθοδόξου πληρώματος,
ἐφάρμοσον σεαυτῷ τόν Β´ Κανόνα τῆς Ζ´ Οἰκουμενικῆς Συνόδου. Κανόνα ΚΔ´
τῆς ἐν Καρθαγένῃ. Δευτερ. 16,18. Ὠσηὲ 4,6. Νεαρὰ Ἰουστ. ΡΚΓ´. Καὶ
ὑποσημείωσις (1) Β´ Καν. Ζ´ Οἰκ. σελ. 323-325, «Πηδάλιο» «Ἀστερος»,
Παπαδημητρίου.
(Τὸ ὡς ἄνω κείμενον ἀφορᾶ εἰς
λεπτομέρειαν, ἐξαποληθείσης παρὰ τοῦ Πατριάρχου Βαρθολομαίου, ἐγκυκλίου,
ἐπὶ τῇ ἐνάρξει τῆς Ἁγίας καὶ Μεγάλης Τεσσαρακοστῆς)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου