Λόγος περί οπτασιών Α’
Μια Προφητεία μόνον δια την Ελλάδα
(Ευρεθείσα εις Άγιον Όρος φέρουσα Χρονολογία 1866)-ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ ΕΥΣΕΒΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ (ΚΥΡΙΑΖΗ ΦΑΣΟΥΛΑ)-
Έκδοσις ΣΚΗΤΗ ΠΑΝΑΓΟΥΛΑΚΗ, ΚΑΛΑΜΑΤΑ 1975.
(Ευρεθείσα εις Άγιον Όρος φέρουσα Χρονολογία 1866)-ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ ΕΥΣΕΒΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ (ΚΥΡΙΑΖΗ ΦΑΣΟΥΛΑ)-
Έκδοσις ΣΚΗΤΗ ΠΑΝΑΓΟΥΛΑΚΗ, ΚΑΛΑΜΑΤΑ 1975.
“Επέρνα άνθρωπος
ευγενής από το μέρος της ανατολής, (ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ) καβαλάρης με δύο
στρατιώτας σταυροφόρους, και είχον σταυρόν υψηλότερον από τα κεφάλια των
έως δύο ρούπια, ο μεν εις ήτον δεξιά,
ο άλλος αριστερά, (πρόκειται για τούς ΔΥΟ από τούς ΤΡΕΙΣ άνδρες που
υπηρετουν τον ΕΚ ΠΕΝΙΑΣ Άγιο Βασιλέα στο έργο του) και τούς λέγω τι
άνθρωπος είναι αυτός ο άρχων; και μου λέγουν αυτός είναι ο άγιος
Θεόδωρος (ο Άγιος Θεόδωρος ΔΕΝ είχε δύο άνδρες να τον συνοδεύουν.
Αναφέρεται όμως ο εκ Πενίας Άγιος Βασιλεύς ως Άγιος Θεόδωρος διότι το
κήρυγμά του είναι ΔΩΡΟ ΘΕΟΥ) και πηγαίνει εις τα μέρη της Ανατολής, και
μοιράζει χαρτιά (σ.σ. γι’ αυτό και τα περισσότερα έντυπα που μοιράζει γράφουν … “ΣΩΤΗΡΙΟΣ Λ. ΔΩΡΟΘΕΟΥ”) ,
εις τούς ιδικούς του φίλους (Χριστιανούς) όσους τον αγαπούν, και εις
αυτά έχει γράψει το όνομά του προς επίδειξιν και όπου θα τούς πιάνουν να
παρουσιάζουν την υπογραφήν του περνούν από ταις βάρδιαις
(Δοκιμασίες-Τελώνια)”.
Από το ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ
Ο Κυριαζής Φασουλάς ήτο σαμαράς το επάγγελμα καταγόμενος εκ Γεωργίτζι Λακωνίας.
Το απόσπασμα που παρέθεσα,είναι παρμένο απο τη προφητεία του που φυλάσσεται σε κελί του αγίου όρους,στις καρυές.
Χρονολογούμενο εν έτει 1866,και εγράφει ημέρα κυριακή της Υπαπαντής του Κυρίου.
Από το “Η Αλήθεια που κρύβουν επιμελώς”
greekobservatory.wordpress.com
Οπτασία Β’
“…Ο δε στρατιώτης
(στρατιώτης εννοείται Του Χριστού, ο οποίος είναι ο υιός του εκ Πενίας
Αγίου Βασιλέως) εκείνος είναι νέος έως 18 η 20 ετών, πολύ εκλεκτός και
ωραίος, τα φορέματά του (οι αρετές του) είναι ωσάν τον καθαρόν ουρανόν,
το αχνάρι του δεν πιάνεται πως πατάει, το όνομά του ούτε λέγει· άρματα
δεν έχει, μόνον σταυρόν κρατεί εις την δεξιάν, (το ακατανίκητο όπλο των
πιστών, το οποίο κρατεί ο υιός του Αγίου Βασιλέως διότι πρόκειται και
αυτός να ποιμάνει τούς πιστούς καθώς κι ο πατήρ του) χάμω δεν ακουμβάει,
ο σταυρός είναι υψηλότερος της κεφαλής του δύο ρούπια, δεν είναι ούτε
από σίδηρον, ούτε από ξύλον, αλλά διαφέρει το είδος του (είναι ίσως
πολυτιμότερον). Αυτός κατά καιρούς μου φαίνεται ως να έρχεται από το
μέρος του βερέως (από τα μέρη της Αττικής όπως θα δούμε) …μου φαίνεται
ποτέ στρατιωτικός, ποτέ ως στρατοκόπος με ραβδί εις το χέρι, (διότι
είναι στρατευμένος στο στράτευμα του Χριστού μας και φαίνεται και ως
στρατοκόπος με ραβδί διότι πρόκειται και αυτός να οδηγήσει και να
ποιμάνει τούς πιστούς κατά την έξοδό τους από τις πόλεις) …Τρέξε να
τοιχοκολλήσωμεν γρήγορα το βασιλικόν διάταγμα τούτο εις τας πλατείας, να
προφθάσωμεν τον λαόν (σ.σ. εδώ από ότι φαίνεται κηρύσσεται το ευαγγέλιο από Τον Εκ Πενίας Άγιο Βασιλέα και δια ΑΦΙΣΟΚΟΛΛΗΣΕΩΣ!!!) …ήρχετο
σαν από την Ρούμελην (από την περιοχή της ΑΤΤΙΚΗΣ δηλαδή) και μου
λέγει, να, ξυπόλητος (πτωχός) είμαι και εγώ, και με το εγγίξιμον εκείνο
μου εφάνη ότι επήγαμεν έως σαράντα βήματα, και ετοιχοκολλήσαμεν το
διάταγμα. Και εις άλλην φοράν τελευταίον μου εφάνη και μου είπε, να
ηξεύρεις και τούτο, ότι το κλίμα της Σπάρτης είναι σκληρόν, και
τοιούτους ανθρώπους δεν εβγάζει, αλλά να διαμαρτυρηθής και τέτερτην
φοράν εις τον Αρχιερέα, και να αναχωρήσης από εδώ να υπάγης κατά το
μέρος του βορέως, (βόρεια της Σπάρτης είναι η ΑΤΤΙΚΗ) και εκεί θα εύρης
άνθρωπον να σε συμβουλεύση και να σε συνδράμη εις όσα είναι ανάγκη,
διότι τα κλειδιά της Ελλάδος κρέμανται εις τας χείρας ενός ανθρώπου.
Κ.Τ.Σ. (Πρόκειται για τον ΕΚ ΠΕΝΙΑΣ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΕΑ. Όσο για τα αρχικά
γράμματα Κ.Τ.Σ. αν τα αναζητήσουμε εις τα Άγια Ευαγγέλια της Καινής
Διαθήκης θα δούμε ότι προέρχονται από το όνομα του Σίμωνος τινα
Κυρηναίου του Αγίου που σήκωσε τον Σταυρό του Δεσπότη Ιησού Χριστού μας.
Έτσι και ο Άγιος Βασιλεύς ως ο ΣΙΜΩΝ Ο ΚΥΡΗΝΑΙΟΣ κρατά τα κλειδιά της
Ελλάδος τα οποία είναι ο Σταυρός του Χριστού μας, δηλαδή το Κήρυγμα του
Ευαγγελίου το οποίο θα σώσει την Ελλάδα, δηλαδή τούς πιστούς ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ)
εάν ο άνθρωπος εκείνος ακόμη κάμη τίποτε είναι καλά το έθνος ει δέ
χάνεται”.
Οπτασία Ε’
“…και πηγαίνοντας
μέσα εύρωμεν έναν άνθρωπον ευγενή, (ΤΟΝ ΕΚ ΠΕΝΙΑΣ ΒΑΣΙΛΕΑ) και γυναίκα
ευγενεστέρα απασών, (την ΣΥΖΥΓΟ ΤΟΥ) και κοράσια (ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΔΥΟ στον
αριθμό, διότι ο Άγιος Ιερώνυμος Αγαθάγγελος λέγει εις την προφητεία του
ότι ο Άγιος Βασιλεύς βρίσκεται με τέσσερα νήπια ακόμη. Άρα εκτός από τη
σύζυγο και Τον υιο του υπολείπονται δύο πρόσωπα ακόμη τα οποία όπως
πληροφορούμαστε εδώ είναι γένους θηλυκού) και έναν νέον (ο οποίος είναι
υιός Του Εκ Πενίας Αγίου Βασιλέως και πρόκειται όπως θα δούμε σε άλλη
προφητεία να βασιλεύσει και αυτός όπως ο πατήρ του) με εδέχθησαν άξια,
και λέγω του άρχοντος εκείνου, σε παρακαλώ να μοι δείξης τι προσκυνάτε
εδώ,… και εβγάνει εν χρυσόν μανδήλι, εις το οποίον ήτον εν ευαγγέλιον
ολόχρυσον και άσπρον… και εκεί ανοίξας αυτό, εύρον τον ευαγγελιστήν
Ιωάννην και έκλαυσα, τα δε δάκρυά μου έπεσαν μέσα εις το χαρτί (δηλαδή
σε ΕΝΤΥΠΟ η ΒΙΒΛΙΟ το οποίο κηρύσσει Τον Λογο του Ευαγγελίου και φέρει
το όνομα του ΙΩΑΝΝΟΥ του ΘΕΟΛΟΓΟΥ) και έπηξαν ευθύς, και εγίνοντο
χρυσάφι, και ο άρχων εκείνος είπεν ότι αφού γίνουν παγκόσμια κακά τότε
θα έλθουν όλοι να προσκυνήσουν αυτό το ευαγγέλιον”.
Περί του Νέου Μωϋσέως.
Νέος Μωϋσής θέλει
έβγει από το Ελληνικόν έθνος, (διότι όπως ο Προφήτης Μωϋσής έτσι και ο
εκ Πενίας Άγιος Βασιλεύς ως άλλος Νέος Μωϋσής, πρόκειται να οδηγήσει και
να ποιμάνει, αυτός και ο υιός του, τούς πιστούς που θα εξέλθουν από τις
πόλεις εις τον έρημο τόπο) θα είναι απαίδευτος από γράμματα και θα
κηρύττη λόγον μετανοίας, και θα καταστραφή από τούς αρχηγούς των
διδασκάλων και κακολόγων· και η διδαχή αυτού, ουχί αυτού, αλλά της θείας
διδασκαλίας. Ο μισθωτός ου μέλλει αυτώ περί των προβάτων ότι μισθωτός
εστί. Εάν δεν κηρύξη Νεος Μωϋσής, το έθνος αυτό δεν καταστένεται, αλλά
μέλλει ν’ απολεσθή και να αιχμαλωτισθή από ασεβείς.Από το ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ
Ο Κυριαζής Φασουλάς ήτο σαμαράς το επάγγελμα καταγόμενος εκ Γεωργίτζι Λακωνίας.
Το απόσπασμα που παρέθεσα,είναι παρμένο απο τη προφητεία του που φυλάσσεται σε κελί του αγίου όρους,στις καρυές.
Χρονολογούμενο εν έτει 1866,και εγράφει ημέρα κυριακή της Υπαπαντής του Κυρίου.
Από το “Η Αλήθεια που κρύβουν επιμελώς”
greekobservatory.wordpress.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου