Η Τουρκική Βουλή ψήφισε την παράνομη συμφωνία που διαγράφει Καστελόριζο,Ρόδο ,Κάρπαθο και Κρήτη από το χάρτη.
Αντιδράσεις υπάρχουν εκτός από την Ελλάδα- που αύριο διώχνει τον Λίβυο πρέσβη-από την Αίγυπτο,τη Σ.Αραβία ,τα ΗΑΕ και την Αφρικάνικη ένωση.
Αν η συμφωνία επικυρωθεί και από τον ΟΗΕ,τότε η θαλάσσια κατάσταση σε πολλές μεριές του πλανήτη θα τιναχτεί στον αέρα,αφού διαφορές υπάρχουν μεταξύ Κίνας-Ιαπωνίας,αλλά και στο Βόρειο πόλο,που πολλές χώρες διεκδικούν για την χώρα τους τα ύδατα.Ας δούμε τι είναι καταγεγραμμένο στις προφητείες για το καυτό εθνικό θέμα που μας απασχολεί.
Ο Αγαθάγγελος γράφει χαρακτηριστικά:
Η Ελλάς θα γίνει εκ νέου από τους Τούρκους θέατρο ληστειών και καταστροφών.Οι κυβερνήτες και ο λαός θα βρίσκονται σε στενοχώρια.Ο εχθρός θα προχωρήσει μέχρι τα εξαμίλια.
Επειδή αναφέρεται σε κυβερνήτες και προφανώς εννοεί "συγκυβέρνηση κομμάτων"η εισβολή στα εξαμίλια θα γίνει σε άλλο χρονικό διάστημα.Αλλά οι λεηλασίες είναι ορατές δια γυμνού οφθαλμού στη συγκεκριμένη προφητεία.οσο για τις καταστροφές πιθανώς να εννοεί εμμέσως το μεταναστευτικό πρόβλημα που μας έχει φορτώσει η Τουρκία.
Το ποίημα της Γερόντισσας αναφέρει :
ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ.
Πάρε μολύβι και χαρτί, τα ρήματα να γράψεις
είναι προς όφελος ψυχής για όποιον τα διαβάσει.
Μα είναι και προφητικά τα λόγια του Κυρίου,
γιατί κρύβουν μέσα τους τη σοφία, του θείου μεγαλείου.
Όποιος με εμένα ενωθεί με αγάπη και ειρήνη,
τίποτα να μη φοβηθεί σε ό,τι και να γίνει.
Το λέω αυτό γιατί έρχονται δεινά πολύ μεγάλα,
γιατί αίμα πολύ θα χυθεί μεσ’ στη φτωχή Ελλάδα.
Θα μπούνε μέσα στη βουλή όλοι οι πεινασμένοι,
χιλιάδες θα σφαχτούν, τί μακελειό τους περιμένει!
Έπειτα απ’ αυτό παιδάκια μου θάρθει ακυβερνησία,
αφού πολλοί πολιτικοί θα έχουν φύγει απ’ τη ζωή.
Για λίγο η χώρα αυτή δεν θα ‘ χει καπετάνιο,
και είναι επικίνδυνο ο εχθρός να έρθει από πάνω.
Ο πόλεμος, προ των πυλών, οι Τούρκοι παραμονεύουν,
και ψάχνουν μία αφορμή, αυτό πια περιμένουν.
Τότε, θα έρθει ο στρατός για λίγο να κυβερνήσει,
θα φύγουν τότε οι δανειστές και ήσυχη την Ελλάδα θα αφήσουν.
Θα φύγετε απ’ την Ε.Ε., θα κόψετε, τη δραχμή σας,
θα μείνετε μονάχοι σας αυτή θα είναι η τιμή σας.
Για να θυμηθείτε ξανά θρησκεία και πατρίδα,
να έρθετε εις εαυτόν σε προσευχή και σε νηστεία.
Όμως, δεν θα αποφύγετε τον φοβερό εχθρό σας,
οι Τούρκοι θα επιτεθούν να πάρουν τα νησιά σας.
Δεν θάναι για πολύ αυτό, γιατί φωτιά τους περιμένει,
από το στόλο το Ρωσικό αλλά και από τα δικά τους μέρη.
Θα τους αποδεκατίσουνε, δεν θα ’χουν που να πάνε,
ό,τι κακό σας έκαναν, τώρα θα το μετράνε.
Εκτός από το πρόβλημα με την Τουρκία,το ποίημα αναφέρει και εσωτερικές εξελίξεις που θα συμβούν πριν το θερμό επεισόδιο και τα Ελληνοτουρκικά.
Στην Κρήτη αλλά με άλλη παράμετρο,το παλαιστινιακό αναφέρεται ο προφήτης Ιερεμίας στο 47ο Κεφ.
ΙΕΡΕΜΙΑΣ - 47o Κεφάλαιο
1 Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ Ο ΓΕΝΟΜΕΝΟΣ ΠΡΟΣ ΙΕΡΕΜΙΑΝ ΤΟΝ ΠΡΟΦΗΤΗΝ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΦΙΛΙΣΤΑΙΩΝ ΠΡΙΝ ΠΑΤΑΞΗ ΤΗΝ ΓΑΖΑΝ Ο ΦΑΡΑΩ
2 ΟΥΤΩ ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ ΙΔΟΥ ΥΔΑΤΑ ΑΝΑΒΑΙΝΟΥΣΙΝ ΑΠΟ ΒΟΡΡΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΣΙΝ ΕΙΣΘΑΙ ΧΕΙΜΑΡΡΟΣ ΠΛΗΜΜΥΡΩΝ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΣΙ ΠΛΗΜΜΥΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΓΗΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΝ ΠΟΛΙΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝΤΑΣ ΕΝ ΑΥΤΗ ΤΟΤΕ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΕΛΟΥΣΙΝ ΑΝΑΒΟΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΕΣ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΓΗΣ
ΘΕΛΟΥΣΙΝ ΟΛΟΛΥΞΕΙ
3 ΥΠΟ ΤΟΥ ΚΡΟΤΟΥ ΤΩΝ ΠΑΤΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΟΠΛΩΝ ΤΩΝ ΡΩΜΑΛΕΩΝ ΑΥΤΟΥ ΙΠΠΩΝ ΥΠΟ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΑΜΑΞΩΝ ΑΥΤΟΥ ΥΠΟ ΤΟΥ ΗΧΟΥ ΤΩΝ ΤΡΟΧΩΝ ΑΥΤΟΥ ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΣΙ ΣΤΡΑΦΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΔΙΑ ΤΗΝ ΑΤΟΝΙΑΝ ΤΩΝ ΧΕΙΡΩΝ
4 ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΤΗΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗΣ ΔΙΑ ΝΑ ΑΠΟΛΕΣΗ ΠΑΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΙΣΤΑΙΟΥΣ ΝΑ ΕΚΚΟΨΗ ΑΠΟ ΤΗΣ ΤΥΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΙΔΩΝΟΣ ΠΑΝΤΑ ΕΝΑΠΟΛΕΙΦΘΕΝΤΑ ΒΟΗΘΟΝ ΔΙΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΦΑΝΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΙΣΤΑΙΟΥΣ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟΝ ΤΗΣ ΝΗΣΟΥ ΚΑΦΘΟΡ
5 ΦΑΛΑΚΡΩΜΑ ΗΛΘΕΝ ΕΠΙ ΤΗΝ ΓΑΖΑΝ Η ΑΣΚΑΛΩΝ ΑΠΩΛΕΣΘΗ ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΤΗΣ ΚΟΙΛΑΔΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΩΣ ΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΜΝΕΙ ΕΝΤΟΜΑΣ ΕΙΣ ΣΕΑΥΤΗΝ
6 Ω ΜΑΧΑΙΡΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΕΩΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΗΣΥΧΑΣΕΙ ΕΙΣΕΛΘΕ ΕΙΣ ΤΗΝ ΘΗΚΗΝ ΣΟΥ ΑΝΑΠΑΥΘΗΤΙ ΚΑΙ ΗΣΥΧΑΣΟΝ
7 ΠΩΣ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΗΣ ΔΙΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΔΩΚΕΝ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΣΚΑΛΩΝΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΘΑΛΑΣΣΙΟΥ ΕΚΕΙ ΔΙΩΡΙΣΕΝ ΑΥΤΗΝ.
Φιλισταίοι είναι οι Παλαιστίνιοι που δεν ζουν μόνο στη Γάζα αλλά και στο Λίβανο και ειδικότερα στις μεγάλες πόλεις του Λιβάνου Τύρο και Σινδώνα.Η νήσος Καφθόρ δεν είναι άλλη από την Κρήτη.
Η Ασκαλών είναι παραθαλάσσια πόλη του Ισράλ,βόρεια από τη Λωρίδα της Γάζας.Σήμερα στη Σούδα υπάρχει η ΝΑΤΟ'ι'κή βάση,που θα παίξει καθοριστικό ρόλο μελλοντικά στα γεγγονότα της Μ.Ανατολής.Πολλούς Παλαιστίνιους πρόσφυγες θα δεχτεί και η Κύπρος(Κίτιο)όπως αναφέρεται σε άλλες προφητείες της Αγιας Γραφής.
Οι Καφθορίμ συγκαταλέγονται μεταξύ των απογόνων του Χαμ μέσω του Μισραΐμ. (Γε 10:6, 13, 14·1Χρ 1:12) Σε κάποια απροσδιόριστη στιγμή πριν από την Έξοδο των Ισραηλιτών από την Αίγυπτο (1513 Π.Κ.Χ.), οι Καφθορίμ κατέλαβαν εδάφη στη νοτιοδυτική Χαναάν, εκδιώκοντας έναν λαό γνωστό με το όνομα Αβίμ. (Δευ 2:23) Σε άλλες περιπτώσεις, το όνομα Καφθόρ (επίσης, Κρήτη, ΜΝΚ, ΜΠΚ) εφαρμόζεται στο «νησί» ή στην «ακτή» (RS, AT, άλλες) από όπου οι Φιλισταίοι μετανάστευσαν στη Χαναάν.—Ιερ 47:4· Αμ 9:7.
Η ταυτότητα της Καφθόρ έχει γίνει αντικείμενο πολλών συζητήσεων. Ανάμεσα στις πιθανολογούμενες τοποθεσίες είναι η περιοχή του Δέλτα της Αιγύπτου, η νοτιοανατολική ακτή της Μικράς Ασίας (περιλαμβανομένης της Κιλικίας), η Καππαδοκία και η Κρήτη. Σήμερα, οι περισσότεροι μελετητές υποστηρίζουν την ταύτιση με την Κρήτη. Ορισμένοι πιστεύουν ότι υπό το όνομα Καφθόρ εννοούνται επίσης γειτονικά νησιά και ακτές. Η Καφθόρ θεωρείται ότι αντιπροσωπεύεται από το όνομα Καπταρά των ασσυροβαβυλωνιακών κειμένων και από τη λέξη Κεφτιού των αιγυπτιακών επιγραφών. Υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν ότι οι Αιγύπτιοι (επίσης απόγονοι του Μισραΐμ) έκαναν εμπόριο με τους Κρήτες από τους αρχαίους χρόνους, ίσως από την εποχή του Αβραάμ.
Πολλοί μελετητές θεωρούν ότι «οι Καφθορίμ» που αναφέρονται στο εδάφιο Δευτερονόμιο 2:23είναι στην πραγματικότητα οι Φιλισταίοι. Ωστόσο, εφόσον οι Φιλισταίοι λέγεται ότι προήλθαν από τους Χασλουχίμ (έναν άλλον κλάδο απογόνων του Μισραΐμ), θα μπορούσαν να αποκαλούνται Καφθορίμ μόνο με γεωγραφική (και όχι με γενεαλογική ή φυλετική) έννοια, δηλαδή με την έννοια ότι ζούσαν στην περιοχή της Καφθόρ προτού μεταβούν στη Χαναάν. Σε αυτή την περίπτωση, θα αποκαλούνταν Καφθορίμ με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο ο Εβραίος Ιακώβ αποκαλούνταν Σύριος (ή Αραμαίος). (Δευ 26:5) Διαφορετικά, πρέπει να θεωρήσουμε ότι δεν εννοούνται οι Φιλισταίοι στο εδάφιο Δευτερονόμιο 2:23 και ότι το έθνος των Καφθορίμ είχε τους δικούς του μετανάστες στη Χαναάν.
Ενώ ο Γερόντας Γεννάδιος αναφέρεται ξεκάθαρα στα γεγονότα που θα γίνουν στην Κρήτη από την δική του οπτική μεριά.
Προφητεία Μοναχού Γεννάδιου για την Ελλάδα.
Προφητεία Μοναχού Γεννάδιου για την Ελλάδα
Μοναχός Γεννάδιος(1880-1985): Προφητείες – Οράματα και προβλέψεις.
ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΜΟΝΑΧΟΥ ΓΕΝΝΑΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ – ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
Ο Μοναχός Γεννάδιος, όπως και πολλοί ασκητές της εκκλησίας, ήταν πνευματοφόρος και Χριστοφόρος.Εξ αιτίας αυτής της θείας χάριτος επροφήτευε, έβλεπε οράματα και έκανε προβλέψεις, όπως θα διαπιστώσει ο αναγνώστης από τα παρακάτω που θα γραφούν.
Με αφορμή την μεγάλη αποστασία του ανθρώπου από τον Θεό, εδίδασκε, ότι έρχεται το τέλος του κόσμου, η Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου:
Πρώτα θα παραχωρήσει ο Κύριος να γίνει παγκόσμιος πόλεμος, διότι ο κόσμος δεν μετανοεί. Ο πόλεμος αυτός θα είναι και ο τελευταίος, επειδή η καταστροφή θα είναι ολοκληρωτική.
Ένα μικρό κρατίδιο θα είναι η αφορμή του παγκόσμιου πολέμου. Ίσως το κρατίδιο αυτό να είναι η Κύπρος. Όταν έγινε ο κατακλυσμός του Νώε, οι άνθρωποι επνίγησαν εις τα νερά. Τώρα θα πνιγούν εις το αίμα.
Εις την Κωνσταντινούπολη θα γίνει μακελειό μεγάλο, και η θάλασσα θα κοκκινίσει από αίματα σφαγμένων ανθρώπων. Τριχρονίτικο δαμάλι (μοσχάρι) θα πλεύσει στο αίμα, όπως λέγει ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός στις προφητείες. Τούτο δηλώνει την μεγάλη σφαγή, αιματοχυσία και καταστροφή που πρόκειται να γίνει. Ο ουρανός θα γεμίσει αεροπλάνα και θα ρίχνουν φωτιές (βόμβες) εις τους ανθρώπους.
Οι άνθρωποι τρομαγμένοι θα φωνάζουν «Παναγία μου…Παναγία μου…»! Ας φωνάζουν, ας φωνάζουν όσο θέλουν. Δεν θα τους βοηθάει κανείς. Διατί δεν μετανόησαν τόσον καιρό; Την Κωνσταντινούπολη θα την πάρουν πάλιν οι Έλληνες, αλλά θα γίνει σκοτωμός μεγάλος. Μεγάλη καταστροφή θα πάθουμε εμείς οι Έλληνες από τις αμαρτίες μας. Πριν αρχίσει ο πόλεμος, θα φανεί ένας μεγάλος Σταυρός του Χριστού, εις τον ουρανόν επάνω από την Κωνσταντινούπολη.
Οι Τούρκοι θα μας επιτεθούν, θα περάσουν τον Έβρο ποταμό, προκαλούντες παντός είδους καταστροφάς. Θα φτάσουν ως τα Εξαμίλια (σ.σ. * Θεσσαλονίκη ή Κόρινθο).
Έπειτα θα τους αντεπιτεθούμε, θα μας βοηθήσουν και άλλοι λαοί, (πιθανόν οι Ρώσοι ή οι Γάλλοι). Θα καταδιώξουμε τότε τους Τούρκους, θα καταλάβουμε την Πόλη και την Μικρά Ασία, που άλλοτε ήσαν Ελληνικά εδάφη. Οι Τούρκοι θα πάθουν μεγάλες καταστροφές, και θα καταδιωχθούν μέχρι την Κόκκινη Μηλιά (κάπου στη Μέκκα, πρωτεύουσα της Αραβίας).
Από τον πόλεμο το ένα τρίτο του Τουρκικού πληθυσμού θα φονευθεί, το άλλο τρίτο θα καταδιωχθεί μέχρι την Κόκκινη Μηλιά, και το υπόλοιπον ένα τρίτο θα βαπτισθεί και θα γίνουν χριστιανοί. Αυτοί που θα βαπτισθούν θα κατάγονται από χριστιανικό αίμα.
Όσοι δηλαδή προέρχονται από Έλληνες, που δεν κατόρθωσαν να έλθουν εις την Ελλάδα μετά την Μικρασιατική καταστροφή το 1922 και παρέμειναν ζωντανοί εις την Τουρκία.
Εκεί παραμένουν αρκετοί κρυπτοχριστιανοί και σήμερον, αλλά θα έλθει καιρός που θα φανερωθούν. Κατόπιν των παραπάνω γεγονότων οι Μεγάλοι, Ρωσία – Αμερική, θα συνορίζονται ποιος θα πάρει την Κωνσταντινούπολη, λόγω της στρατηγικής θέσεώς της και θα είναι επικίνδυνη άλλη πολεμική σύγκρουσης μεταξύ των.
Δια να μην έλθουν σε τέτοια πολεμική σύγκρουση και να μην την πάρει μήτε ο ένας, μήτε ο άλλος, θα είναι και εκ Θεού να την δώσουν εις τους Έλληνες, εις τους οποίους και ανήκεν.
Το Ελληνικό Κράτος θα υποστεί μεγάλες καταστροφές. Θα τα βάλουν οι δικοί μας (οι Έλληνες) μεταξύ των και θα δημιουργηθεί πιθανόν εμφύλιος πόλεμος.
Και εδώ στην Κρήτη θα έλθουν οι Τούρκοι. Λένε πως η Κρήτη είναι δικής τους, πατρογονική. Θα ξεμπαρκάρουν οι Τούρκοι από το νότιο μέρος της Κρήτης, από τα Πρεβελιώτικα(Μοναστήρι Πρέβελη) και από το Μαριδάκι, από το χωριό Χόνδρος, κοντά στους Καλούς Λιμένες Ηρακλείου. Οι Τούρκοι θα κάνουν ένα πέρασμα και από τα μέρη που θα περνούν θα κάνουν γενική σφαγή και καταστροφή.
Στην Επαρχία Μεραμβέλλου Λασιθίου, θα γίνει μεγάλο μακελειό και καταστροφή. Το βογγητό και το κλάμα των ανθρώπων θα ακούεται από την Βουβάλα, βουνό στις Μελάμπες Ρεθύμνου.
Εις το τέλος της περιπέτειας αυτής, οι Τούρκοι θα νικηθούν και καταστραφούν οριστικά. Θα οπισθοχωρούν άτακτα και θα τους καταδιώκουν ακόμα και γυναίκες με τις ρόκες, με ασήμαντα δηλαδή μέσα.
Βέβαια θα υπάρχει Ελληνικός Στρατός εις την Κρήτη, αλλά δεν θα γίνει αντιληπτό σε ποιο σημείο θα ξεμπαρκάρουν οι Τούρκοι. Στο σημείο αυτό θα έχει πέσει και ομίχλη, κατά παραχώρηση Θεού, ακριβώς δια να αποβιβαστούν ανενόχλητοι και να μας τιμωρήσουν για τα αμαρτήματά μας.
Η Κρήτη θα βουλιάξει όχι από βόμβες**, αλλά από τις αμαρτίες μας. Δεν θα μείνει από αυτή τίποτα, εκτός από ένα ελάχιστο μέρος δι’ ανάμνηση ότι εδώ ήτο κάποτε η Κρήτη.
Εκατομμύρια χρήματα διατίθενται από τους ξένους δια να απομακρύνουν τους Έλληνες από την Ορθόδοξη πίστη και ιστορία τους. Αν, όμως, εγκαταλείψουν την πίστη τους, αυτό θα φέρει την καταστροφή τους.
Ό,τι έπαθαν οι Κύπριοι το 1974 από τους Τούρκους, που κατέλαβαν την μισή Κύπρο, τα ίδια θα πάθωμεν και εμείς, οι Έλληνες, εάν δεν επιστρέψωμεν εις τον Θεό.
Οι Τούρκοι είναι έτοιμοι, ακονίζουν τα μαχαίρια, αλλά δεν ήλθε η ώρα, δεν το επιτρέπει ακόμα ο Θεός.
Υπομένει ο Θεός. Περιμένει την μετάνοιά μας.
(«Γεννάδιος και Ιωακείμ, δύο Ρεθύμνιοι άγιοι Μοναχοί», Στυλ.
Παπαδογιαννάκη, θεολ. καθηγητού, Ρέθυμνο 2002)
Παπαδογιαννάκη, θεολ. καθηγητού, Ρέθυμνο 2002)
Σημειώσεις ΛΜΔ:
Κάποια σημεία στα οποία επεμβαίνει ο συγγραφεύς του βιβλίου αυτού (και ερμηνεύει π.χ την θέση των έξι μιλίων) ερμηνεύονται υποκειμενικά.
* Η ερμηνεία μάλιστα των έξι μιλίων δεν είναι ορθή, για τα οποία ο γ. Παΐσιος ο Αγιορείτης διευκρινίζει ότι είναι τα 6 μίλια της υφαλοκρηπίδας, τα οποία θέλουμε να επεκτείνομε στα 12, και για αυτά θα τσακωθούμε με τους Τούρκους. Η προφητεία κινείται μέσα στο πνεύμα της τοπικής παράδοσης η οποία προέλεγε μελλοντική απόβαση μουσουλμάνων στην Κρήτη.
** Εδώ η προφητεία μεταφέρεται στην άκρως εσχατολογική εποχή λίγο πριν από την άνοδο στην εξουσία του Αντιχρίστου, οπότε και από άλλους Πατέρες γνωρίζομε ότι θα καταποντιστούν και πολλά άλλα μέρη, όπως τα παράλια της Σμύρνης και της Κύπρου.
Οπωσδήποτε λοιπόν να γίνεται διάκριση ανάμεσα σε ότι είπε ο γ. Γεννάδιος και ότι ερμηνεύει ο συγγραφεύς, ο οποίος πάντως την γνώμη του, την αναγράφει μέσα σε παρενθέσεις. Για τις λεπτομέρειες (σφαγές κλπ) της προφητείες αυτής δεν υπάρχει αλληλοκάλυψη από άλλη προφητεία, ώστε τα λεγόμενα να θεωρηθούν αδιαμφισβήτητα.
Είναι σίγουρο όμως ότι ο ίδιος ο γέροντας ήταν χαρισματούχος με προορατικό και ιαματικό χάρισμα, όπως και το χάρισμα να μεταφέρεται αστραπιαία, με το σώμα του, σε διάφορα μέρη του κόσμου.
Μάλιστα μία τέτοια εμφάνισή του στην παραλία της Γεωργιούπολης όπου παρακαλούσε μαθήτριες να μην μπουν σε λέμβο για βόλτα αναψυχής, το τουμπάρισμα της λέμβου που ακολούθησε, το πνίξιμο των 21 μαθητριών καθώς και την εξ ίσου παράδοξη εξαφάνισή του, είχαν αναγράψει οι τοπικές εφημερίδες της Κρήτης χαρακτηρίζοντάς την ως μυστήριο. -ΛΜΔ
Πηγή: imdleo.gr
Όσον αφορά τη Λιβύη ο προφήτης Ιεζεκιήλ την αναφέρει στο πλευρό των Ρώσων κατά τη διάρκεια του 3ου Παγκοσμίου πολέμου.Να υπενθυμίσουμε ότι η κυβέρνηση εθνικής ενότητας της Λιβύης που υπέγραψε την συμφωνία είναι Δυτικόφιλη,ενώ ο αντίπαλος του Χαφτάρ υποστηρίζεται από τη Ρωσία.Στο πλευρό της εθνικής κυβέρνησης είναι η Τουρκία που έχει στείλει πολεμικά καραβια στο Λιβυκό πέλαγος ενώσυνδράμει και με στρατιωτικό υλικό στον πόλεμο που μαίνεται.
Ιεζ. 38,1 Καὶ ἐγένετο λόγος Κυρίου πρός με λέγων·
Ιεζ. 38,1 Ο Κυριος ομίλησε προς εμέ και είπεν·
Ιεζ. 38,2 υἱὲ ἀνθρώπου, στήρισον τὸ πρόσωπόν σου ἐπὶ Γὼγ καὶ τὴν γῆν τοῦ Μαγώγ, ἄρχοντα Ῥώς, Μοσὸχ καὶ Θοβέλ, καὶ προφήτευσον ἐπ᾿ αὐτὸν
Ιεζ. 38,2 “υιέ ανθρώπου, στρέψε το πρόσωπόν σου εναντίον του Γωγ και της χώρας Μαγώγ και των αρχόντων Ρως, Μοσόχ και Θοβέλ. Προφήτευσε εναντίον του Γωγ
Ιεζ. 38,3 καὶ εἰπὸν αὐτῷ· τάδε λέγει Κύριος Κύριος· ἰδοὺ ἐγὼ ἐπὶ σὲ Γὼγ ἄρχοντα Ῥώς, Μοσὸχ καὶ Θοβὲλ
Ιεζ. 38,3 και είπε εις αυτόν· αυτά λέγει ο Κυριος Κυριος· Ιδού, εγώ επέρχομαι εναντίον σου, Γωγ, και εναντίον των αρχόντων Ρως, Μοσόχ και Θοβέλ.
Ιεζ. 38,4 καὶ συνάξω σε καὶ πᾶσαν τὴν δύναμίν σου, ἵππους καὶ ἱππεῖς ἐνδεδυμένους θώρακας πάντας, συναγωγῇ πολλῇ, πέλται καὶ περικεφαλαῖαι καὶ μάχαιραι,
Ιεζ. 38,4 Θα περιμαζεύσω σε και όλην την στρατιωτικήν σου δύναμιν, ίππους και ιππείς ενδεδυμένους όλους με θώρακας, λαόν πολύν, ωπλισμένον με ασπίδας, με περικεφαλαίας και με μαχαίρας.
Ιεζ. 38,5 Πέρσαι καὶ Αἰθίοπες καὶ Λίβυες, πάντες περικεφαλαίαις καὶ πέλταις,
Ιεζ. 38,5 Μαζή σου θα είναι Πέρσαι, Αιθίοπες, Λιβυες, όλοι ωπλισμένοι με τας περικεφαλαίας και τας ασπίδας των.
Ιεζ. 38,6 Γομὲρ καὶ πάντες οἱ περὶ αὐτόν, οἶκος τοῦ Θεργαμὰ ἀπ᾿ ἐσχάτου βοῤῥᾶ καὶ πάντες οἱ περὶ αὐτόν, καὶ ἔθνη πολλὰ μετὰ σοῦ· Ιεζ. 38,6 Ο Γομέρ και όλοι οι πολεμισταί του, ο λαός Θεργαμά από τα ακρότατα όρια του βορρά, και όλοι οι γύρω από αυτόν πολεμισταί, έθνη πολλά θα είναι μαζή σου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου