Για
να μπορούμε να τους πάρουμε στα σοβαρά...αλλιώς, ξυπνάνε μνήμες των
"Ζηλωτών" της δεκαετίας του 80 που δαιμονίζονταν με τον άγιο Νεκτάριο...
Μου έστειλαν κάποια βίντεο με κάποιον «Γέροντα» και με κάποιον «δημοσιογράφο» οι οποίοι πιάνουν συστηματικά στο στόμα τους σύγχρονους Αγίους, ιδιαιτέρως τον Άγιο Παΐσιο, και αμφισβητούν την αγιότητά τους. Ο «δημοσιογράφος» το κάνει πιο ανοιχτά, εμφανίζοντας μεμονωμένα, αμφισβητήσιμα και υποκειμενικά «στοιχεία» (κοινώς της πλάκας) για να αποδομήσει κάποιον Άγιο της εποχής μας, ενώ ο «Γέρων» το κάνει πλάγια, δήθεν υπερασπιζόμενος τον Άγιο, ενώ φαίνεται από τα συμφραζόμενά του ότι μετά βίας αποδέχεται την αγιότητά του και αυτό μόνο μπροστά στην κάμερα.
Αλήθεια, αφού ο «Γέρων» ξέρει ότι ο συγκεκριμένος «δημοσιογράφος» έχει «λόξα» με τον Άγιο Παΐσιο και άλλους Αγίους της εποχής μας, γιατί επανέρχεται στο κανάλι του; Θα το έκανε αυτό αν ο «δημοσιογράφος» πετούσε συστηματικά «βρωμιές» στον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο, στον Μέγα Βασίλειο και σε άλλους Πατέρες της Εκκλησίας;
Το τραγικό είναι ότι μέσα από αυτό το… «πινκγ πονγκ»! που παίζουν αυτοί οι δύο, περνούν όλα τα δηλητηριώδη μηνύματα. Έχουμε δηλαδή σήμερα ανθρώπους οι οποίοι μαθαίνουν να αμφισβητούν Αγίους της Εκκλησίας. Είναι τρομερό αυτό που συμβαίνει μπροστά στα μάτια μας. Ακούει κανείς; Τί πιο χαρμόσυνο γεγονός για τους οικουμενιστές και τους αγιομάχους εκκλησιαομάχους; Να βλέπουν ότι κάποιοι «εκ των έσω» εκτελούν το αγιομαχικό τους σχέδιο καλύτερα και απ’ αυτούς.
Έπαψαν δηλαδή να υπάρχουν Άγιοι από ένα σημείο και μετά; Να μας πει ο «Γέρων».
Ακούστε κύριοι. Εμείς, και τον Άγιο Πορφύριο αγαπάμε, και τον Άγιο Παΐσιο αγαπάμε, και λέμε «που ξέρεις, μπορεί ο Θεός να επιτρέψει να μας δώσουνε την Πόλη», και νοιώθουμε και την συνείδησή μας να επαναστατεί με όλα αυτά τα βλάσφημα που γίνονται και θέλουμε να απομακρυνθούμε από αυτούς που μολύνουνε την Πίστη μας. Λυπούμαστε που σας χαλάμε την σούπα. Λυπούμαστε που δεν ταιριάζουμε στο προφίλ που έχετε φτιάξει.
«Γέροντα» που πήρες το μαχαίρι και σφάζεις και μαχαιρώνεις. Εκεί που λες είναι αίρεση το ένα είναι αίρεση το άλλο, πες, ο Άγιος Παΐσιος είχε πει ότι όλοι θα δώσουμε λόγο για την στάση που κρατήσαμε στα δύσκολα χρόνια. Δεν είπε αράξτε στον καναπέ γιατί θα πάρουμε την Πόλη. Αυτά τα λες εσύ και ο «δημοσιογράφος».
Η μισή Ελλάδα γνώρισε τους Αγίους της εποχής μας δια ζώσης και η άλλη μισή τους γνωρίσαμε «αλλιώς». Και σε όσους βρήκαν λίγο πρόσφορο χώμα φύτεψαν τον σπόρο τον καλό. Κι έρχεστε εσείς να αγωνιστείτε, όπως λέτε, για την ιεροκανονική αποτείχιση αμφισβητώντας την αγιότητά τους…. μα πόσο μυαλό θέλει;
Ο Θεός να μας φωτίζει. Τέτοιο μπάχαλο δεν έχει ξαναγίνει.
πηγή
Μου έστειλαν κάποια βίντεο με κάποιον «Γέροντα» και με κάποιον «δημοσιογράφο» οι οποίοι πιάνουν συστηματικά στο στόμα τους σύγχρονους Αγίους, ιδιαιτέρως τον Άγιο Παΐσιο, και αμφισβητούν την αγιότητά τους. Ο «δημοσιογράφος» το κάνει πιο ανοιχτά, εμφανίζοντας μεμονωμένα, αμφισβητήσιμα και υποκειμενικά «στοιχεία» (κοινώς της πλάκας) για να αποδομήσει κάποιον Άγιο της εποχής μας, ενώ ο «Γέρων» το κάνει πλάγια, δήθεν υπερασπιζόμενος τον Άγιο, ενώ φαίνεται από τα συμφραζόμενά του ότι μετά βίας αποδέχεται την αγιότητά του και αυτό μόνο μπροστά στην κάμερα.
Αλήθεια, αφού ο «Γέρων» ξέρει ότι ο συγκεκριμένος «δημοσιογράφος» έχει «λόξα» με τον Άγιο Παΐσιο και άλλους Αγίους της εποχής μας, γιατί επανέρχεται στο κανάλι του; Θα το έκανε αυτό αν ο «δημοσιογράφος» πετούσε συστηματικά «βρωμιές» στον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο, στον Μέγα Βασίλειο και σε άλλους Πατέρες της Εκκλησίας;
Το τραγικό είναι ότι μέσα από αυτό το… «πινκγ πονγκ»! που παίζουν αυτοί οι δύο, περνούν όλα τα δηλητηριώδη μηνύματα. Έχουμε δηλαδή σήμερα ανθρώπους οι οποίοι μαθαίνουν να αμφισβητούν Αγίους της Εκκλησίας. Είναι τρομερό αυτό που συμβαίνει μπροστά στα μάτια μας. Ακούει κανείς; Τί πιο χαρμόσυνο γεγονός για τους οικουμενιστές και τους αγιομάχους εκκλησιαομάχους; Να βλέπουν ότι κάποιοι «εκ των έσω» εκτελούν το αγιομαχικό τους σχέδιο καλύτερα και απ’ αυτούς.
Έπαψαν δηλαδή να υπάρχουν Άγιοι από ένα σημείο και μετά; Να μας πει ο «Γέρων».
Ακούστε κύριοι. Εμείς, και τον Άγιο Πορφύριο αγαπάμε, και τον Άγιο Παΐσιο αγαπάμε, και λέμε «που ξέρεις, μπορεί ο Θεός να επιτρέψει να μας δώσουνε την Πόλη», και νοιώθουμε και την συνείδησή μας να επαναστατεί με όλα αυτά τα βλάσφημα που γίνονται και θέλουμε να απομακρυνθούμε από αυτούς που μολύνουνε την Πίστη μας. Λυπούμαστε που σας χαλάμε την σούπα. Λυπούμαστε που δεν ταιριάζουμε στο προφίλ που έχετε φτιάξει.
«Γέροντα» που πήρες το μαχαίρι και σφάζεις και μαχαιρώνεις. Εκεί που λες είναι αίρεση το ένα είναι αίρεση το άλλο, πες, ο Άγιος Παΐσιος είχε πει ότι όλοι θα δώσουμε λόγο για την στάση που κρατήσαμε στα δύσκολα χρόνια. Δεν είπε αράξτε στον καναπέ γιατί θα πάρουμε την Πόλη. Αυτά τα λες εσύ και ο «δημοσιογράφος».
Η μισή Ελλάδα γνώρισε τους Αγίους της εποχής μας δια ζώσης και η άλλη μισή τους γνωρίσαμε «αλλιώς». Και σε όσους βρήκαν λίγο πρόσφορο χώμα φύτεψαν τον σπόρο τον καλό. Κι έρχεστε εσείς να αγωνιστείτε, όπως λέτε, για την ιεροκανονική αποτείχιση αμφισβητώντας την αγιότητά τους…. μα πόσο μυαλό θέλει;
Ο Θεός να μας φωτίζει. Τέτοιο μπάχαλο δεν έχει ξαναγίνει.
πηγή
Και εγώ αποτειχισμένος είμαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτοί, που διατείνονται αυτά , ειναι δυστυχώς διάφοροι κληρικοί, μοναχοί και λαϊκοί που έχουν παρεισφρύσει στον χώρο της αποτείχισης, κουβαλώντας τις διάφορες κακοδοξίες τους.
Τι να κάνω τωρα ;
Να τους... «πνίξω» ;
Απλά, δεν τους λαμβάνω υπ'όψιν.
Θέλω όμως να επιστήσω την προσοχή σας σε μια σοβαρή λεπτομέρεια για όσους Αγίους αγιοκατατάχθηκαν ΜΕΤΑ το Κολυμπάρι.
Επαναλαμβάνω... ΜΕΤΑ το Κολυμπάρι.
Τους θεωρούμε, τους δεχόμαστε ως ΑΓΙΟΥΣ , «ΑΛΛΑ» , δεν δεχόμαστε την αγιοκατάταξή τους, απο τούς αιρετικούς κολυμπαριστές, όπως τον προσφάτως αγιοκαταταχθέντα απο το αιρετικό (πλέον) οικουμενικό πατριαρχείο, γέροντα Βησσαρίωνα.
Θα αναμένουμε μια μελλοντική ΟΡΘΟΔΟΞΗ σύνοδο ώστε να τους αγιοκατατάξει κανονικά, ΟΡΘΟΔΟΞΑ!
Ελπίζω... να το καταλάβατε!
Ευχαριστώ.