Κυριακή 27 Αυγούστου 2023

ΛΟΓΟΣ ΙΕΡΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ "ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ"...(ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ).

 ΕΙΜΑΙ ΘΕΟΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ,

ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΙ ΟΧΙ
ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΥΣ ΤΑ ΤΟΠΙΑ
 





ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ
+++ 

 ΚΥΡΙΟΣ, με τα πιστά μου τεκνία, επικοινωνώ, 
ΜΕ ΡΗΜΑ ΑΓΙΟ σας διδάσκω σας νουθετώ.

ΣΤΗΤΕ ΚΑΛΩΣ, στας επάλξεις της Θεϊκής μου Αληθείας, 
βάλλεται ΝΑΙ τώρα, Η ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. 
 Ο πονηρός στη γη σας ηγεμονεύει, 
τον ψυχικό και σωματικό σας ΘΑΝΑΤΟ γυρεύει. 

 Ένας ο βασικός του σκοπός. 
 Ζητά να ΜΕΙΩΣΕΙ ΤΗΣ ΓΗΣ ΤΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟ. 
 
ΠΡΟΣΟΧΗ! 

 Αφυπνιστείτε δικοί μου οπαδοί,
 μην παραδίδεστε αμαχητί 
γιατί ΜΕ ΨΕΜΑΤΑ, ΜΕ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ ΤΟΜΗ 
σας εξαπατούν, τον θάνατο σας ζητούν. 

 Βάζουν μέλι ψευτιάς στα λόγια τους τα απατηλά, 
μα η ουσία είναι δηλητήριο θανατηφόρο, αργό, 
μην παιδιά μου εσείς δέχεστε αυτό. 

 ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΑΝΟΜΑ,
 ΝΕΟΕΠΟΧΙΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ, 
θέλουν εσάς να δελεάσουν, 
 ΜΕ ΣΩΡΕΙΑ ΨΕΜΑΤΩΝ, 
να σας πάνε στου σατανά τώρα το κράτος. 

 (Εννοείται τί Ο ΚΥΡΙΟΣ εδώ εννοώ).

 ΜΕ ΟΥΡΑΝΙΟ ΡΗΜΑ σας προειδοποιώ, 
εντείνετε την προσοχή σας, 
ΣΑΣ ΜΙΛΩ Ο ΛΥΤΡΩΤΗΣ ΣΑΣ.

Άνομοι, άπιστοι της Ελλάδος ηγέτες, 
μη ματαιοπονείτε, 
μη με ψευτιάς μάσκα μιλάτε 
στα πιστά μου παιδιά. 

 Αποβάλλετε της υποκρισίας σας την πλευρά.
 Το ‘χω ξαναπεί, πεθαίνουν συνεχώς νέα παιδιά 
και το κρύβετε αυτό εντατικά. 
 Ετοιμάζετε και έτερο εμβόλιο, 
ΤΟ ΥΠΕΡΕΜΒΟΛΙΟ ΣΑΣ. 
 
Εγκληματείτε εθελοντικά χωρίς ίχνος, 
συναισθήσεως τομή. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ, 
της Ελλάδος ταγοί. 
 Λόγο ευθύνης θα σας ζητήσω, 
τα τόσα πολλά εγκλήματα σας 
Ο ΚΥΡΙΟΣ θα τιμωρήσω, 
γιατί είμαι ΘΕΟΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, 
δεν ανέχομαι την υποκρισία.

Το γραπτό μου αυτό ΟΥΡΑΝΙΟ, 
ΜΕ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ δοσμένο,
 την μετάνοια σας αναμένω. 
 Εδώ ο εις απ’ τον άλλον μπορεί εύκολα να κρυφτεί, 
μα ΑΠΟ ΕΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΣΑΣ ΟΥΔΕΙΣ. 

 Γνωρίζω τα κρύφια της καρδιάς σας, 
τας σκέψεις της διανοίας σας. 
 Ξέρω, βλέπω ΤΙ ΠΡΕΣΒΕΥΟΥΝ, 
ΤΙ ΚΡΥΒΟΥΝ ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΣΑΣ,
 τί θέλουν να επιτύχουν 
οι της ΝΕΑΣ ΤΑΞΕΩΣ οι οπαδοί. 

 ΠΡΟΣΟΧΗ! Μην πλανηθείτε οι δικοί μου πιστοί.

Δεν έγραψε το γραπτό νους ανθρωπινός, 
ΕΓΩ ΣΑΣ ΤΟ ‘ΔΩΣΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ.

ΑΜΗΝ 
 +++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου