Κυριακή 25 Αυγούστου 2024

ΘΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΠΕΞΗΓΗΜΑΤΙΚΟΣ ΤΩΝ ΕΝ ΤΗ ΖΩΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΩΝ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ)

 

ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΠΟΝΑΣ



Ο δίκαιος Ιώβ ο πολύαθλος – συνώνυμος της υπομονής

ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

+++ 

 Γράψε λόγο Ιερό, 
ΕΓΩ κατευθύνω το ρήμα σε αυτό, 
εσύ απλά παιδί μου χρησιμοποιείσαι, 
σε Ιεραποστολική εργασία δωρείσαι.

Λένε μερικοί: «Μα γιατί ΚΥΡΙΕ, 
αυτός που τώρα σε πιστεύει, 
σε αγαπά στη ζωή του αυτή, 
τόσο μεγάλη δοκιμασία να περνάει, να ζει; 
 Μήπως ΘΕΕ ΜΟΥ άδικος είσαι;» 

 ΟΥΧΙ! 
 Θα σας αναλύσω στην ταύτην γραφή,
 με ανάλυση απλή, το γιατί. 

 Ο κάθε πιστός τώρα στη γη, 
σαν άνθρωπος ελλειπής, 
έχει κάπου, κάποτε κι αυτός λερωθεί 
με την σκουριά της αμαρτίας. 

 Και Εγώ ως Μέγας Κριτής, 
τον περνώ διά της γήινης του δοκιμασίας, 
στην κάθαρση της σωτηρίας. 

 Δηλαδή, τεκνία μου, τον κάνω χρυσό, 
τον καθιστώ κάτοικο του παραδείσου,
 αυτό εσύ που παιδί μου τώρα πονάς, θυμήσου. 

 Κάποτε μια ψυχή πιστή που πονούσε πολύ, 
παρακαλούσε Εμέ να γίνει καλά, 
από αρρώστια βαριά. 

 Και ακούει φωνή εξ ουρανού να της λέει:
 «Την αρρώστια την δίδω, ουχί σαν τιμωρία, 
μα σαν δώρο προς κάθαρση σωτηρίας,
 στα αγαπημένα μου τεκνία. 

 Κι αν δεχτούν τη δοκιμασία 
με ευχαριστία και χωρίς γογγυσμό, 
τους χαρίζω μετά αιώνια χαρά 
στην Ουράνια μου Βασιλεία,
 κι αυτό είναι παιδιά μου μια Θεϊκή,
Ουράνια αλήθεια. 
 Ας το θυμάται η κάθε μία 
τώρα πονούσα, πιστή καρδία».

Επειδή είμαι ΘΕΟΣ ΔΙΚΑΙΟΣ, 
ισχύει και η έτερη πτυχή, 
ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ. 

 Και ο πιο τώρα κακός, 
έχει στη ζωή του εδώ κάνει κάτι καλό. 
 Αυτό, ΕΓΩ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ, 
το βλέπω και το κρατώ. 

 Επομένως, διά αυτό, 
του δίδω εδώ υγεία, ευημερία 
γιατί στην αιώνια ζωή, αν δεν μετανοήσει, 
δυστυχώς αιωνίως θα απωλεστεί. 

 Επομένως, μην κανείς σας πει 
πώς και γιατί ευημερούν 
οι άπιστοι και οι κακοί. 

 ΝΑΙ, ΟΛΑ υπό Εμού 
λειτουργούν τώρα με Θεϊκή σοφία 
και δεν ισχύει καμία 
αμφιταλάντευση αμφιβολίας. 

 Μάθε παιδί μου εσύ που τώρα εδώ πονάς
 και δεν λυγάς, όχι δεν βαρυγγομάς, 
μόνο με δοξολογάς,
 πως από Εμέ, τον δίκαιο ΘΕΟ,
 πολλά έπαθλα ακριβά σε αναμένουν,
 πολλά ουράνια βραβεία σε περιμένουν. 

 Θυμήσου τον στύλο της υπομονής, 
ΤΟΝ ΙΩΒ, γίνε μιμητής του,
 στην ΑΙΩΝΙΑ ΕΥΤΥΧΙΑ 
κι εσύ τώρα τοποθετήσου.

ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΣ συνέθεσε τα Θεία, 
Ιερά ταύτα ρητά. 
 Μοίρασε τα σε κάθε πονούσα καρδιά.


ΑΜΗΝ, 

 ΔΟΞΑ ΣΟΙ ΚΥΡΙΕ ΔΟΞΑ ΣΟΙ

 +++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου