Και τους Αμερικανούς πολιτικούς κάτι πολύ
σπουδαίο τους επηρέασε για να πει ο πρόεδρος
Ρήγκαν από το βήμα του ΟΗΕ για απειλή από το
διάστημα που πρέπει να αντιμετωπισθεί! Ο
Έντγκαρ Μίτσελ, πρώην αστροναύτης, υποστηρίζει ότι
υπάρχουν εξωγήινοι, αλλά ότι είναι “καλοί”… ενώ άλλοι
τους διακρίνουν σε καλούς και κακούς, και κατά τον
Ρήγκαν κινδυνεύουμε από τους τελευταίους.Το 1972 ο διαστημικός επιστήμονας της NASA Δρ Herman
Oberth (Χέρμαν Όμπερθ, δεξιά) είπε: «Βοηθηθήκαμε από
ανθρώπους άλλων κόσμων», αναφερόμενος σε εφευρέσεις
της σύγχρονης διαστημικής τεχνολογίας. Οι “εξωγήινοι” ήταν
αρκετό να του δείξουν διάφορες πτητικές ικανότητες των
διαστημοπλοίων τους. Μετά αυτός αντιλαμβανόταν από μόνος
του τι έπρεπε να κάνει. Έλεγε πχ ότι οι περίεργες τροχιές των
UFOs σε κάθετες γωνίες χωρίς να κόβουν ταχύτητα, η ύπαρξη
ενός “μητρικού” διαστημοπλοίου στο οποίο κατέληγαν τα
μικρότερα πριν εξαφανιστούν κλπ, ήταν αποτέλεσμα τεχνητού βαρυτικού πεδίου, το οποίο
προσπαθούσε να εφεύρει αλλά δεν τα είχε ακόμη καταφέρει. «Σήμερα δεν μπορούμε να
παράγουμε μηχανές που να πετούν όπως κάνουν τα UFOs. Αυτά πετούν μέσω τεχνητών
πεδίων βαρύτητας…».Βλέπομε όμως στη σκέψη αυτού του μεγάλου σε υλικά θέματα επιστήμονα, να απουσιάζει
η στοιχειώδης πνευματική γνώση ότι υπάρχει πνευματικός κόσμος που θέλει να εξαπατά τον
άνθρωπο, και το κέντρο του είναι ο αέρας: «…κατά τον άρχοντα της εξουσίας του αέρος, του
πνεύματος που ενεργεί τώρα στους υιούς της απειθείας». (Εφ. 2,3).
Αν ήταν προσεκτικός θα καταλάβαινε ότι τίποτα ουσιαστικό δεν του ειπώθηκε από τους
“εξωγήινους”, παρά μόνο του υποδείχθηκε προς τα πού να οδηγήσει την έρευνά του. Διότι
δημιουργική ικανότητα δεν υπάρχει στους δαίμονες, οι οποίοι ξέρουν καλά ότι μόνο ο
άνθρωπος που πλάστηκε κατ’ εικόνα και ομοίωση του Δημιουργού του είναι δυνατόν να
δημιουργήσει. Γι αυτό ωθούν τον άνθρωπο με φαντασίες προς το σκοπό τους, που είναι, μεταξύ
άλλων, να κατασκευασθούν τόσο ισχυρά όπλα ώστε αν ήταν δυνατόν να εμποδιζόταν η άφιξη
του Υιού του Θεού στη Γη κατά τη 2α Παρουσία: «Και νομίζει ο άθλιος ότι θα αντισταθεί την
ώρα εκείνη την φοβερή όταν έλθει ο Κύριος εκ των Ουρανών, μη γνωρίζων την
ασθένειάν του και υπερηφάνεια για την οποία και εξέπεσε». (Άγιος Εφραίμ ο Σύρος περί
Συντελείας). Είδαμε στον «Επίτομο» ότι από την εποχή του Ζαχάρωφ κάνανε πειράματα που
μπορούν να καταστρέψουν ολόκληρο το Σύμπαν! Και το CERN είναι ένα τέτοιο πείραμα…
Ο Άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος λέει επίσης στην Αποκάλυψη: «Και είδον το θηρίον
(Αντίχριστον) και τους βασιλείς της γης και τα στρατεύματα αυτών συνηγμένα ποιήσαι τον
πόλεμον μετά του καθημένου επί του ίππου (Ιησούν Χριστόν) και μετά του στρατεύματος
αυτού (δηλ. τους Αγίους)». (19,19).
Και βέβαια ότι τεχνολογία βρει έτοιμη, θα την χρησιμοποιήσει ο Αντίχριστος για να
υποτάξει τελείως τα πάντα υπό τον έλεγχό του. Και μάλιστα ο ίδιος θα γεννηθεί από την
παραστρατημένη ιατρική επιστήμη με την τεχνική της κλωνοποίησης. Ας δούμε όμως και κάποια
σύγχρονα, σχετικά με UFOs συμβάντα που έρχονται στο φως από τη μεριά των Ορθοδόξων,
γιατί μεγάλη μερίδα UFO-λόγων αναμένει δημόσια εμφάνισή τους γύρω στο 2012.
Από το ειδησεογραφικό πρακτορείο Interfax έρχεται μια τέτοιου τύπου είδηση.
Παράξενο αντικείμενο εμφανίστηκε επάνω
από την εκκλησία, όπου έλαβε χώρα η νεκρώσιμη ακολουθία της κηδείας της αδελφής του
Αρχιεπισκόπου Βασιλείου του Zaporozhye και Μελιτουπόλεως, Νίνας Ζλοτολίνσκαγια.
Όταν τράβηξα τις φωτογραφίες (κατά τη νεκρώσιμη ακολουθία) δεν υπήρχε τίποτα επάνω
από την εκκλησία, αυτό είναι σίγουρο. Πήρα φωτογραφίες από διάφορες γωνίες, γύρισα γύρω,
αλλά το UFO είναι στην ίδια θέση σε όλες τις εικόνες. Αυτό αποδεικνύει ότι το αντικείμενο δεν
είναι ούτε πουλί ούτε αεροπλάνο, λέει η Ουκρανική «Komsomolskaya Pravda» ότι ανέφερε την
Πέμπτη ο ντόπιος ufo-λόγος Vladislav Kanjuka.
Ο Αρχιεπίσκοπος θεωρεί ότι «δεν ήταν ένα UFO, αλλά ότι ο Κύριος μας έδωσε το
σημάδι του».
«Η Εκκλησία παραδέχεται ότι UFO, εισβολείς και εξωγήινοι δεν υπάρχουν. Εν
τούτοις κανείς δεν αρνείται ότι αφύσικα (φαινόμενα) συνέβησαν σε διάφορες ακολουθίες.
Κάποιοι βλέπουν παράξενα πράγματα πάνω από τρούλους, που πιστεύουμε ότι είναι ευλογία
από τον Θεό, ένα θαύμα», είπε ο επί του τύπου πρωτοπρεσβύτερος της Αρχιεπισκοπής του Zaporozhye Δημήτριος Shuliaka. Σύμφωνα με αυτόν, όταν εξέτασε τις εικόνες που ελήφθησαν
στην Ιερουσαλήμ κατά τη διάρκεια της μεταφοράς του Αγίου Φωτός, είδε «θαυμαστές ακτίνες
φωτός, αν και κανένας δεν τις παρατήρησε πριν». Πηγή: http://www.interfax-religion.com/?act=news&div=5176
Αν θέλαμε να κάνουμε κάποια σχόλια στο παραπάνω, θα πρέπει να παρατηρήσουμε ότι:
-1. Αν το αντικείμενο στον ουρανό δεν ήταν κάποιο γήινο κατασκεύασμα, αλλά κάτι εξωγήινο
όπως διατείνεται ο ενθουσιώδης UFO-λόγος, τότε γιατί να στέκεται τόσο μακριά από την
εκκλησία; Μήπως δεν μπορούσε να πάει πιο κοντά σε ένα Χριστιανικό ναό που τελείται
ακολουθία, οπότε φανερώνεται η πνευματική του ποιότητα; (είναι από τη μεριά του κακού).
-2. Για τον ίδιο λόγο, επειδή δηλ. ήταν πολύ απομακρυσμένο, ότι και να ήταν αυτό το
αντικείμενο δεν μπορεί να θεωρηθεί σημάδι από το Θεό. Διότι τα σημάδια του Θεού είναι
ξεκάθαρα, όπως και το μήνυμα που μεταφέρουν.
-3. Αν λοιπόν δεν είναι εκ Θεού, τότε τι κάνει παρά απλώς απειλεί μένοντας στη θέση εκείνη
που έχει εξουσία, δηλ. στον αέρα; Και βέβαια δεν απειλεί το πεθαμένο σώμα, αλλά την ψυχή
της αδελφής του Μητροπολίτη, που μαζί με την υποστήριξή της στο φαινόμενο των “εξωγήινων”
ίσως έδωσε «δικαιώματα» στα πονηρά πνεύματα να την διεκδικήσουν. Αν ιδιαίτερα είχε
παρασυρθεί σε βλάσφημες δοξασίες (περί Θεού, ή Αγίων, ή κατά των Γραφών). Να μην
ξεχνάμε: «Λέγω δε υμίν ότι πάν ρήμα αργόν ο εάν λαλήσωσιν οι άνθρωποι, αποδώσουσι
περί αυτού λόγον εν ημέρα κρίσεως». (Ματθ. 12,36). Και στο θάνατο γίνεται μερική κρίση, που
θα πάει η ψυχή, ενώ η τελική είναι αυτή της 2ας Παρουσίας που αφορά ολόκληρο τον άνθρωπο ψυχή και σώμα (που γι αυτό στην περίπτωση των κεκοιμημένων θα αναστηθεί).
- Μια ενδιαφέρουσα επίσης μαρτυρία είναι αυτή του γέροντος Πορφυρίου του
Καυσοκαλυβίτη. Ο γέροντας αφηγείται ότι έβλεπε ο ίδιος, ένα διάστημα όταν ήταν πολύ
άρρωστος, ένα μαρινέ (γαλάζιο) αστέρι που ξαφνικά εμφανιζόταν στον
ουρανό και τον έκανε καλά. Το αστέρι αυτό δεν ήταν συνηθισμένο, αλλά και
δεν είχε σχέση με τα “διαστημόπλοια των εξωγήινων” που προκαλούν σκέψεις
γύρω από υλικά πράγματα. Αυτό έκανε τον γέροντα να ποθεί να πάει μαζί του
στον Παράδεισο, γιατί του προξενούσε χαρά και ψυχική αγαλλίαση.
Οπωσδήποτε είχε το χαρακτηριστικό της ήρεμης προσέγγισης αγγελικής
δύναμης που χωρίς ούτε “στενές επαφές”, ούτε πολλά λόγια και χάσιμο
χρόνου, μόνο με την εμφάνισή του θεράπευε από τα βάθη του Ουρανού. Ο γέροντας εξ άλλου,
όπως αφηγείται ο ίδιος, ήταν πολύ καλός γνώστης του κινδύνου στον αέρα από τα εκεί δαιμόνια, τα «τελώνια», έκφραση που υποδηλώνει την ενασχόλησή τους, να αποτελούν δηλ.
σαν τελωνείο ένα είδος ελέγχου, και να εμποδίζουν τις ψυχές που ξεγελάστηκαν από διάφορες
κακίες όταν ζούσαν, να ξεφύγουν από τον περίγειο χώρο.
- Από την Αιθιοπία που ευχόμαστε να ανασυνταχθεί
πνευματικά, να αποτινάξει τις πλάνες, και μετά τα γεγονότα
του «Γενικού Πολέμου» να συμμετάσχει στην προβολή της
Ορθοδοξίας σε όλο τον πλανήτη, έρχεται από ένα γέροντα
(δικό τους) η προφητεία αυτή. Σύμφωνα μ’ αυτήν όπως
βλέπετε και δίπλα, το 2012 συμπληρώνονται 120
χρόνια, αντίστοιχα με τα χρόνια που έφτιαχνε ο Νώε την
κιβωτό του, οπότε λέει ο δύσκολο-πρόφερτος αββάς
Κ’ντούς ότι αναμένεται ανάλογη καταστροφή. Εμείς δεν γνωρίζουμε τι ακριβώς θα γίνει το 2012,
αλλά θυμηθείτε ότι τελικά λόγω της αμετανοησίας των ανθρώπων του καιρού του κατακλυσμού,
συντομεύθηκαν τα χρόνια κατασκευής της κιβωτού σε 100 από 120. Οπότε γιατί να μην
θεωρήσουμε το 1992 σαν σωστότερη ημερομηνία; Έτσι έχουμε το κατρακύλισμα από το
ξεκίνημα της Νέας Τάξης να σηματοδοτείται με αυτό τον συλλογισμό, ημερομηνία που συμφωνεί
και με την αποκαλυφθείσα στον Άγιο Καλλίνικο της Τσερνίκα έναρξη των γεγονότων της
Συντελείας (7500 από Αδάμ).Παρόλα αυτά να παρατηρήσουμε ότι η αλληγορική ερμηνεία των προφητειών, και των
Γραφών γενικότερα, είναι κάτι δύσκολο και μάλιστα έχει νόημα όταν από τα εξωτερικά σημεία
αντιλαμβανόμαστε το πνευματικό νόημα των (αλληγορικά ερμηνευομένων) γεγονότων. Γιατί αν
προσπαθούμε να μεταβούμε από κάποια κοσμικά γεγονότα σε άλλα, πχ από τον κατακλυσμό
της εποχής του Νώε να προσπαθούμε να βρούμε αλληγορική ερμηνεία που θα μας δώσει σαν
αποτέλεσμα κάποια άλλη καταστροφή σε κοσμικό πάλι επίπεδο, είναι σαν να προσπαθούμε να
βγάλουμε αποτέλεσμα μέσα από σύγκριση σκιών. Επειδή τα εξωτερικά γεγονότα είναι σκιές των
πνευματικών, που αυτά μόνο είναι γεγονότα στην κυριολεξία. Αυτό όμως απαιτεί κάποια γνώση
πνευματική. Να αναγνωρίζουμε δηλ. τις κακίες ή τις αρετές στις πράξεις μας ή στα δημόσια
γεγονότα που μας αφορούν, και να ενδιαφερόμαστε για την διαρκή εγρήγορση και συμμόρφωσή
μας στα θεία προστάγματα, που συνοψίζονται στην αγάπη προς το Θεό και το συνάνθρωπό
μας, για να κατέχουμε αυτή τη γνώση.
Για αυτό το λόγο η Γραφή αν και κάνει λόγο μερικές φορές για χρόνους και καιρούς, εν
τούτοις δεν αναφέρεται σε συνηθισμένα χρόνια και εποχές, αλλά όπως λέγει ο Μέγας
Βασίλειος σε «διαστήματα γνώσεως» (προς Ευστάθιον, 8η επιστ.). Διότι έτσι ερμηνεύει το
χωρίον: «οι μεν ουν συνελθόντες επηρώτων αυτόν λέγοντες. Κύριε, ει (μήπως) εν τω χρόνω
τούτω αποκαθιστάνεις την βασιλείαν τω Ισραήλ; είπε δε προς αυτούς. ουχ υμών έστι
γνώναι χρόνους ή καιρούς ους ο Πατήρ έθετο εν τη ιδία εξουσία» (Πρ. 1,6) «Χρόνους δε και
καιρούς μη μοι νόει αισθητούς, αλλά διαστήματά τινα γνώσεως υπό του νοητού ηλίου
(Χριστού) γινόμενα». Και εννοεί την βιωματική γνώση δια της οποίας αγόμεθα μέσα στην ενότητα της πνευματικής Βασιλείας, δια την οποίαν ο Κύριος παρακαλεί να γίνουν όλοι Ένα:
«Δος αυτοίς ίνα και αυτοί εν ημίν έν ώσιν, καθώς Εγώ και Εσύ έν εσμέν Πάτερ». (βλ. Ιω. 17,21)
Οι Απόστολοι ήταν πνευματικά ατελείς ακόμη, εξηγεί ο Μέγας Βασίλειος, γι’ αυτό πήραν
αυτή την απάντηση. Η απάντηση όμως αυτή ανυψώνει το νου των Μαθητών και τον δικό μας,
στην έννοια της Πνευματικής Βασιλείας η οποία είναι μέσα μας, η οποία όσο πιο έντονα
εγκαθίσταται τόσο περισσότερα πνευματικά βιώματα έχουμε, και αυτά τα πνευματικά βιώματα
όπως γράφονται στην καρδιά μας αποτελούν γεγονότα που δεν εξαρτώνται από κάποιο χρόνο
που τρέχει μηχανικά, γιατί δεν έχει νόημα να μιλάμε πχ για υπομονή που μετριέται σε σχέση με
τις περιστροφές του ήλιου ή της σελήνης κλπ, αλλά μόνο βιωματικά. Και τα διαδοχικά αυτά
βιώματα γράφονται μέσα μας, εάν είμαστε επιδεκτικοί μαθήσεως. Αυτό γίνεται με τη χάρη του
Θεού ο οποίος θέλει να ενώσει όλους τους πιστούς με τον Υιό του όπως ο ίδιος του το ζήτησε
στην παραπάνω προσευχή. Αυτά, τα διαδοχικά βιώματα, συνθέτουν τα «διαστήματα
γνώσεως» που λέει ο Μέγας Βασίλειος, τα οποία δεν είναι συνάρτηση κάποιου μηχανικού χρόνου, αλλά της δεκτικότητάς μας στο να λαμβάνουμε τη χάρη του Θεού.
Το ίδιο συμβαίνει αναλογικά και στα σύνολα ανθρώπων, όπως τις οικογένειες, τις πόλεις, τα
κράτη και όλη την ανθρωπότητα. Αν είναι επιδεκτικές στη χάρη του Θεού, ανάλογα και με την
έφεσή τους, έχουμε πνευματικά γεγονότα προόδου. Αλλιώς γεγονότα πνευματικής κατάπτωσης.
Αν λοιπόν κάποιος παρατηρεί στα δρώμενα την πνευματική τους ποιότητα, γνωρίζει προς τα
πού κατευθύνεται η κατάσταση, και αντιλαμβάνεται στην περίπτωση που το προχώρημα γίνεται
προς το κακό, πόσο είμαστε κοντά στον Αντίχριστο και τη Συντέλεια. Δηλ. αυτός που έχει
πνευματική όραση των γινομένων αναγνωρίζει, κατά τη δύναμή του, ποια είναι η αλήθεια πίσω
από την εξωτερική όψη των γεγονότων. Αυτή την όραση όταν έχουμε, δεν χρειάζεται να ξέρουμε
ημερομηνίες για το πότε θα γίνει η Συντέλεια, και αυτή την όραση θέλει να αναπτύξουμε ο Θεός,
αλλά χωρίς πνευματική ζωή αυτή δεν αναπτύσσεται.
Βέβαια υπάρχει η γνώση του Θεού για το πώς τελικά θα εξελιχθεί κάθε πράγμα του κόσμου
αυτού, αλλά δεν φανερώνεται με τις αλληγορίες και σε ένα πρώτο επίπεδο ευσεβείας κάποιου
μελετητή. Απαιτείται πολύ σημαντικός λόγος, και τότε δίνεται ιδιαίτερη χάρη σε όποιο άτομο
κρίνει ο Θεός, πολλές φορές χωρίς να το επιζητεί, προκειμένου να θεραπευθεί κάποια
λανθασμένη ή υποτυπώδης γνώμη περί Θεού από ανθρώπους μιας εποχής. Παραδείγματα,
όπως τον μοναχό Άβελ τον προφήτη, αναφέραμε στο τεύχος για τον Νοστράδαμο.
Επεκταθήκαμε κάπως, για να δηλώσουμε σε σχέση με προτεσταντικές ή και Ορθόδοξες αλλά προσωπικές οπωσδήποτε απόψεις, ότι δεν είναι δυνατόν να φτάνουμε σε υπερβολική
εκτίμηση της διανοίας μας και των υπολογισμών μας για το πότε θα γίνει κάτι ή όχι στον
εξωτερικό κόσμο. Πρέπει να έχουμε και εσωτερική πληροφορία. Στους Αγίους που υπερέβησαν
τον εαυτό τους γινόμενοι θυσία για τον πλησίον, ο Θεός φανερώνει ότι συμφέρει ανά περίσταση,
με πολύ πιο σίγουρο τρόπο από τους υπολογισμούς της διανοίας. Έτσι πχ. δεν υπάρχει λόγος
να φοβούμαστε από τους υπολογισμούς του π. Μαξίμου Βαρβαρή, για τη 2α Παρουσία, διότι
αυτοί είναι ανθρώπινες εκτιμήσεις.
Μπορούμε να λέμε τη γνώμη μας, αλλά πρέπει να έχουμε αυτογνωσία πως ότι αποτελεί
προϊόν της διανοίας μας, έστω κι αν στηρίζεται στους Πατέρες ή τη Βίβλο δεν έπεται ότι έγινε με
αλάνθαστη μέθοδο ανάλυσης και σύνθεσης, για να είναι και αλάνθαστο σαν τελικό αποτέλεσμα.
Ιδιαίτερα στο θέμα των μεταβάσεων μέσω αλληγοριών από χρονολογίες κοσμικές, σε άλλες
επίσης κοσμικές χρονολογίες δεν υπάρχει καμία σιγουριά. Αλλά και χωρίς να αναφέρονται σε
λεπτομερείς χρονολογίες, οι προφητείες που δεν αλληλο-καλύπτονται, δηλ. δεν επιβεβαιώνονται
και από άλλες πηγές (άλλο Άγιο, τη Γραφή κλπ) δεν πρέπει να θεωρούνται αδιαμφισβήτητες.
(Βλ. εισ. Προφητειών). Θα επανέλθουμε στην εμπλοκή των Ορθοδόξων στο 2012, μετά από μια
παρένθεση.[Λεόντιος Μοναχός Διονυσιάτου.www.imdleo.gr]
σπουδαίο τους επηρέασε για να πει ο πρόεδρος
Ρήγκαν από το βήμα του ΟΗΕ για απειλή από το
διάστημα που πρέπει να αντιμετωπισθεί! Ο
Έντγκαρ Μίτσελ, πρώην αστροναύτης, υποστηρίζει ότι
υπάρχουν εξωγήινοι, αλλά ότι είναι “καλοί”… ενώ άλλοι
τους διακρίνουν σε καλούς και κακούς, και κατά τον
Ρήγκαν κινδυνεύουμε από τους τελευταίους.Το 1972 ο διαστημικός επιστήμονας της NASA Δρ Herman
Oberth (Χέρμαν Όμπερθ, δεξιά) είπε: «Βοηθηθήκαμε από
ανθρώπους άλλων κόσμων», αναφερόμενος σε εφευρέσεις
της σύγχρονης διαστημικής τεχνολογίας. Οι “εξωγήινοι” ήταν
αρκετό να του δείξουν διάφορες πτητικές ικανότητες των
διαστημοπλοίων τους. Μετά αυτός αντιλαμβανόταν από μόνος
του τι έπρεπε να κάνει. Έλεγε πχ ότι οι περίεργες τροχιές των
UFOs σε κάθετες γωνίες χωρίς να κόβουν ταχύτητα, η ύπαρξη
ενός “μητρικού” διαστημοπλοίου στο οποίο κατέληγαν τα
μικρότερα πριν εξαφανιστούν κλπ, ήταν αποτέλεσμα τεχνητού βαρυτικού πεδίου, το οποίο
προσπαθούσε να εφεύρει αλλά δεν τα είχε ακόμη καταφέρει. «Σήμερα δεν μπορούμε να
παράγουμε μηχανές που να πετούν όπως κάνουν τα UFOs. Αυτά πετούν μέσω τεχνητών
πεδίων βαρύτητας…».Βλέπομε όμως στη σκέψη αυτού του μεγάλου σε υλικά θέματα επιστήμονα, να απουσιάζει
η στοιχειώδης πνευματική γνώση ότι υπάρχει πνευματικός κόσμος που θέλει να εξαπατά τον
άνθρωπο, και το κέντρο του είναι ο αέρας: «…κατά τον άρχοντα της εξουσίας του αέρος, του
πνεύματος που ενεργεί τώρα στους υιούς της απειθείας». (Εφ. 2,3).
Αν ήταν προσεκτικός θα καταλάβαινε ότι τίποτα ουσιαστικό δεν του ειπώθηκε από τους
“εξωγήινους”, παρά μόνο του υποδείχθηκε προς τα πού να οδηγήσει την έρευνά του. Διότι
δημιουργική ικανότητα δεν υπάρχει στους δαίμονες, οι οποίοι ξέρουν καλά ότι μόνο ο
άνθρωπος που πλάστηκε κατ’ εικόνα και ομοίωση του Δημιουργού του είναι δυνατόν να
δημιουργήσει. Γι αυτό ωθούν τον άνθρωπο με φαντασίες προς το σκοπό τους, που είναι, μεταξύ
άλλων, να κατασκευασθούν τόσο ισχυρά όπλα ώστε αν ήταν δυνατόν να εμποδιζόταν η άφιξη
του Υιού του Θεού στη Γη κατά τη 2α Παρουσία: «Και νομίζει ο άθλιος ότι θα αντισταθεί την
ώρα εκείνη την φοβερή όταν έλθει ο Κύριος εκ των Ουρανών, μη γνωρίζων την
ασθένειάν του και υπερηφάνεια για την οποία και εξέπεσε». (Άγιος Εφραίμ ο Σύρος περί
Συντελείας). Είδαμε στον «Επίτομο» ότι από την εποχή του Ζαχάρωφ κάνανε πειράματα που
μπορούν να καταστρέψουν ολόκληρο το Σύμπαν! Και το CERN είναι ένα τέτοιο πείραμα…
Ο Άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος λέει επίσης στην Αποκάλυψη: «Και είδον το θηρίον
(Αντίχριστον) και τους βασιλείς της γης και τα στρατεύματα αυτών συνηγμένα ποιήσαι τον
πόλεμον μετά του καθημένου επί του ίππου (Ιησούν Χριστόν) και μετά του στρατεύματος
αυτού (δηλ. τους Αγίους)». (19,19).
Και βέβαια ότι τεχνολογία βρει έτοιμη, θα την χρησιμοποιήσει ο Αντίχριστος για να
υποτάξει τελείως τα πάντα υπό τον έλεγχό του. Και μάλιστα ο ίδιος θα γεννηθεί από την
παραστρατημένη ιατρική επιστήμη με την τεχνική της κλωνοποίησης. Ας δούμε όμως και κάποια
σύγχρονα, σχετικά με UFOs συμβάντα που έρχονται στο φως από τη μεριά των Ορθοδόξων,
γιατί μεγάλη μερίδα UFO-λόγων αναμένει δημόσια εμφάνισή τους γύρω στο 2012.
Από το ειδησεογραφικό πρακτορείο Interfax έρχεται μια τέτοιου τύπου είδηση.
Παράξενο αντικείμενο εμφανίστηκε επάνω
από την εκκλησία, όπου έλαβε χώρα η νεκρώσιμη ακολουθία της κηδείας της αδελφής του
Αρχιεπισκόπου Βασιλείου του Zaporozhye και Μελιτουπόλεως, Νίνας Ζλοτολίνσκαγια.
Όταν τράβηξα τις φωτογραφίες (κατά τη νεκρώσιμη ακολουθία) δεν υπήρχε τίποτα επάνω
από την εκκλησία, αυτό είναι σίγουρο. Πήρα φωτογραφίες από διάφορες γωνίες, γύρισα γύρω,
αλλά το UFO είναι στην ίδια θέση σε όλες τις εικόνες. Αυτό αποδεικνύει ότι το αντικείμενο δεν
είναι ούτε πουλί ούτε αεροπλάνο, λέει η Ουκρανική «Komsomolskaya Pravda» ότι ανέφερε την
Πέμπτη ο ντόπιος ufo-λόγος Vladislav Kanjuka.
Ο Αρχιεπίσκοπος θεωρεί ότι «δεν ήταν ένα UFO, αλλά ότι ο Κύριος μας έδωσε το
σημάδι του».
«Η Εκκλησία παραδέχεται ότι UFO, εισβολείς και εξωγήινοι δεν υπάρχουν. Εν
τούτοις κανείς δεν αρνείται ότι αφύσικα (φαινόμενα) συνέβησαν σε διάφορες ακολουθίες.
Κάποιοι βλέπουν παράξενα πράγματα πάνω από τρούλους, που πιστεύουμε ότι είναι ευλογία
από τον Θεό, ένα θαύμα», είπε ο επί του τύπου πρωτοπρεσβύτερος της Αρχιεπισκοπής του Zaporozhye Δημήτριος Shuliaka. Σύμφωνα με αυτόν, όταν εξέτασε τις εικόνες που ελήφθησαν
στην Ιερουσαλήμ κατά τη διάρκεια της μεταφοράς του Αγίου Φωτός, είδε «θαυμαστές ακτίνες
φωτός, αν και κανένας δεν τις παρατήρησε πριν». Πηγή: http://www.interfax-religion.com/?act=news&div=5176
Αν θέλαμε να κάνουμε κάποια σχόλια στο παραπάνω, θα πρέπει να παρατηρήσουμε ότι:
-1. Αν το αντικείμενο στον ουρανό δεν ήταν κάποιο γήινο κατασκεύασμα, αλλά κάτι εξωγήινο
όπως διατείνεται ο ενθουσιώδης UFO-λόγος, τότε γιατί να στέκεται τόσο μακριά από την
εκκλησία; Μήπως δεν μπορούσε να πάει πιο κοντά σε ένα Χριστιανικό ναό που τελείται
ακολουθία, οπότε φανερώνεται η πνευματική του ποιότητα; (είναι από τη μεριά του κακού).
-2. Για τον ίδιο λόγο, επειδή δηλ. ήταν πολύ απομακρυσμένο, ότι και να ήταν αυτό το
αντικείμενο δεν μπορεί να θεωρηθεί σημάδι από το Θεό. Διότι τα σημάδια του Θεού είναι
ξεκάθαρα, όπως και το μήνυμα που μεταφέρουν.
-3. Αν λοιπόν δεν είναι εκ Θεού, τότε τι κάνει παρά απλώς απειλεί μένοντας στη θέση εκείνη
που έχει εξουσία, δηλ. στον αέρα; Και βέβαια δεν απειλεί το πεθαμένο σώμα, αλλά την ψυχή
της αδελφής του Μητροπολίτη, που μαζί με την υποστήριξή της στο φαινόμενο των “εξωγήινων”
ίσως έδωσε «δικαιώματα» στα πονηρά πνεύματα να την διεκδικήσουν. Αν ιδιαίτερα είχε
παρασυρθεί σε βλάσφημες δοξασίες (περί Θεού, ή Αγίων, ή κατά των Γραφών). Να μην
ξεχνάμε: «Λέγω δε υμίν ότι πάν ρήμα αργόν ο εάν λαλήσωσιν οι άνθρωποι, αποδώσουσι
περί αυτού λόγον εν ημέρα κρίσεως». (Ματθ. 12,36). Και στο θάνατο γίνεται μερική κρίση, που
θα πάει η ψυχή, ενώ η τελική είναι αυτή της 2ας Παρουσίας που αφορά ολόκληρο τον άνθρωπο ψυχή και σώμα (που γι αυτό στην περίπτωση των κεκοιμημένων θα αναστηθεί).
- Μια ενδιαφέρουσα επίσης μαρτυρία είναι αυτή του γέροντος Πορφυρίου του
Καυσοκαλυβίτη. Ο γέροντας αφηγείται ότι έβλεπε ο ίδιος, ένα διάστημα όταν ήταν πολύ
άρρωστος, ένα μαρινέ (γαλάζιο) αστέρι που ξαφνικά εμφανιζόταν στον
ουρανό και τον έκανε καλά. Το αστέρι αυτό δεν ήταν συνηθισμένο, αλλά και
δεν είχε σχέση με τα “διαστημόπλοια των εξωγήινων” που προκαλούν σκέψεις
γύρω από υλικά πράγματα. Αυτό έκανε τον γέροντα να ποθεί να πάει μαζί του
στον Παράδεισο, γιατί του προξενούσε χαρά και ψυχική αγαλλίαση.
Οπωσδήποτε είχε το χαρακτηριστικό της ήρεμης προσέγγισης αγγελικής
δύναμης που χωρίς ούτε “στενές επαφές”, ούτε πολλά λόγια και χάσιμο
χρόνου, μόνο με την εμφάνισή του θεράπευε από τα βάθη του Ουρανού. Ο γέροντας εξ άλλου,
όπως αφηγείται ο ίδιος, ήταν πολύ καλός γνώστης του κινδύνου στον αέρα από τα εκεί δαιμόνια, τα «τελώνια», έκφραση που υποδηλώνει την ενασχόλησή τους, να αποτελούν δηλ.
σαν τελωνείο ένα είδος ελέγχου, και να εμποδίζουν τις ψυχές που ξεγελάστηκαν από διάφορες
κακίες όταν ζούσαν, να ξεφύγουν από τον περίγειο χώρο.
- Από την Αιθιοπία που ευχόμαστε να ανασυνταχθεί
πνευματικά, να αποτινάξει τις πλάνες, και μετά τα γεγονότα
του «Γενικού Πολέμου» να συμμετάσχει στην προβολή της
Ορθοδοξίας σε όλο τον πλανήτη, έρχεται από ένα γέροντα
(δικό τους) η προφητεία αυτή. Σύμφωνα μ’ αυτήν όπως
βλέπετε και δίπλα, το 2012 συμπληρώνονται 120
χρόνια, αντίστοιχα με τα χρόνια που έφτιαχνε ο Νώε την
κιβωτό του, οπότε λέει ο δύσκολο-πρόφερτος αββάς
Κ’ντούς ότι αναμένεται ανάλογη καταστροφή. Εμείς δεν γνωρίζουμε τι ακριβώς θα γίνει το 2012,
αλλά θυμηθείτε ότι τελικά λόγω της αμετανοησίας των ανθρώπων του καιρού του κατακλυσμού,
συντομεύθηκαν τα χρόνια κατασκευής της κιβωτού σε 100 από 120. Οπότε γιατί να μην
θεωρήσουμε το 1992 σαν σωστότερη ημερομηνία; Έτσι έχουμε το κατρακύλισμα από το
ξεκίνημα της Νέας Τάξης να σηματοδοτείται με αυτό τον συλλογισμό, ημερομηνία που συμφωνεί
και με την αποκαλυφθείσα στον Άγιο Καλλίνικο της Τσερνίκα έναρξη των γεγονότων της
Συντελείας (7500 από Αδάμ).Παρόλα αυτά να παρατηρήσουμε ότι η αλληγορική ερμηνεία των προφητειών, και των
Γραφών γενικότερα, είναι κάτι δύσκολο και μάλιστα έχει νόημα όταν από τα εξωτερικά σημεία
αντιλαμβανόμαστε το πνευματικό νόημα των (αλληγορικά ερμηνευομένων) γεγονότων. Γιατί αν
προσπαθούμε να μεταβούμε από κάποια κοσμικά γεγονότα σε άλλα, πχ από τον κατακλυσμό
της εποχής του Νώε να προσπαθούμε να βρούμε αλληγορική ερμηνεία που θα μας δώσει σαν
αποτέλεσμα κάποια άλλη καταστροφή σε κοσμικό πάλι επίπεδο, είναι σαν να προσπαθούμε να
βγάλουμε αποτέλεσμα μέσα από σύγκριση σκιών. Επειδή τα εξωτερικά γεγονότα είναι σκιές των
πνευματικών, που αυτά μόνο είναι γεγονότα στην κυριολεξία. Αυτό όμως απαιτεί κάποια γνώση
πνευματική. Να αναγνωρίζουμε δηλ. τις κακίες ή τις αρετές στις πράξεις μας ή στα δημόσια
γεγονότα που μας αφορούν, και να ενδιαφερόμαστε για την διαρκή εγρήγορση και συμμόρφωσή
μας στα θεία προστάγματα, που συνοψίζονται στην αγάπη προς το Θεό και το συνάνθρωπό
μας, για να κατέχουμε αυτή τη γνώση.
Για αυτό το λόγο η Γραφή αν και κάνει λόγο μερικές φορές για χρόνους και καιρούς, εν
τούτοις δεν αναφέρεται σε συνηθισμένα χρόνια και εποχές, αλλά όπως λέγει ο Μέγας
Βασίλειος σε «διαστήματα γνώσεως» (προς Ευστάθιον, 8η επιστ.). Διότι έτσι ερμηνεύει το
χωρίον: «οι μεν ουν συνελθόντες επηρώτων αυτόν λέγοντες. Κύριε, ει (μήπως) εν τω χρόνω
τούτω αποκαθιστάνεις την βασιλείαν τω Ισραήλ; είπε δε προς αυτούς. ουχ υμών έστι
γνώναι χρόνους ή καιρούς ους ο Πατήρ έθετο εν τη ιδία εξουσία» (Πρ. 1,6) «Χρόνους δε και
καιρούς μη μοι νόει αισθητούς, αλλά διαστήματά τινα γνώσεως υπό του νοητού ηλίου
(Χριστού) γινόμενα». Και εννοεί την βιωματική γνώση δια της οποίας αγόμεθα μέσα στην ενότητα της πνευματικής Βασιλείας, δια την οποίαν ο Κύριος παρακαλεί να γίνουν όλοι Ένα:
«Δος αυτοίς ίνα και αυτοί εν ημίν έν ώσιν, καθώς Εγώ και Εσύ έν εσμέν Πάτερ». (βλ. Ιω. 17,21)
Οι Απόστολοι ήταν πνευματικά ατελείς ακόμη, εξηγεί ο Μέγας Βασίλειος, γι’ αυτό πήραν
αυτή την απάντηση. Η απάντηση όμως αυτή ανυψώνει το νου των Μαθητών και τον δικό μας,
στην έννοια της Πνευματικής Βασιλείας η οποία είναι μέσα μας, η οποία όσο πιο έντονα
εγκαθίσταται τόσο περισσότερα πνευματικά βιώματα έχουμε, και αυτά τα πνευματικά βιώματα
όπως γράφονται στην καρδιά μας αποτελούν γεγονότα που δεν εξαρτώνται από κάποιο χρόνο
που τρέχει μηχανικά, γιατί δεν έχει νόημα να μιλάμε πχ για υπομονή που μετριέται σε σχέση με
τις περιστροφές του ήλιου ή της σελήνης κλπ, αλλά μόνο βιωματικά. Και τα διαδοχικά αυτά
βιώματα γράφονται μέσα μας, εάν είμαστε επιδεκτικοί μαθήσεως. Αυτό γίνεται με τη χάρη του
Θεού ο οποίος θέλει να ενώσει όλους τους πιστούς με τον Υιό του όπως ο ίδιος του το ζήτησε
στην παραπάνω προσευχή. Αυτά, τα διαδοχικά βιώματα, συνθέτουν τα «διαστήματα
γνώσεως» που λέει ο Μέγας Βασίλειος, τα οποία δεν είναι συνάρτηση κάποιου μηχανικού χρόνου, αλλά της δεκτικότητάς μας στο να λαμβάνουμε τη χάρη του Θεού.
Το ίδιο συμβαίνει αναλογικά και στα σύνολα ανθρώπων, όπως τις οικογένειες, τις πόλεις, τα
κράτη και όλη την ανθρωπότητα. Αν είναι επιδεκτικές στη χάρη του Θεού, ανάλογα και με την
έφεσή τους, έχουμε πνευματικά γεγονότα προόδου. Αλλιώς γεγονότα πνευματικής κατάπτωσης.
Αν λοιπόν κάποιος παρατηρεί στα δρώμενα την πνευματική τους ποιότητα, γνωρίζει προς τα
πού κατευθύνεται η κατάσταση, και αντιλαμβάνεται στην περίπτωση που το προχώρημα γίνεται
προς το κακό, πόσο είμαστε κοντά στον Αντίχριστο και τη Συντέλεια. Δηλ. αυτός που έχει
πνευματική όραση των γινομένων αναγνωρίζει, κατά τη δύναμή του, ποια είναι η αλήθεια πίσω
από την εξωτερική όψη των γεγονότων. Αυτή την όραση όταν έχουμε, δεν χρειάζεται να ξέρουμε
ημερομηνίες για το πότε θα γίνει η Συντέλεια, και αυτή την όραση θέλει να αναπτύξουμε ο Θεός,
αλλά χωρίς πνευματική ζωή αυτή δεν αναπτύσσεται.
Βέβαια υπάρχει η γνώση του Θεού για το πώς τελικά θα εξελιχθεί κάθε πράγμα του κόσμου
αυτού, αλλά δεν φανερώνεται με τις αλληγορίες και σε ένα πρώτο επίπεδο ευσεβείας κάποιου
μελετητή. Απαιτείται πολύ σημαντικός λόγος, και τότε δίνεται ιδιαίτερη χάρη σε όποιο άτομο
κρίνει ο Θεός, πολλές φορές χωρίς να το επιζητεί, προκειμένου να θεραπευθεί κάποια
λανθασμένη ή υποτυπώδης γνώμη περί Θεού από ανθρώπους μιας εποχής. Παραδείγματα,
όπως τον μοναχό Άβελ τον προφήτη, αναφέραμε στο τεύχος για τον Νοστράδαμο.
Επεκταθήκαμε κάπως, για να δηλώσουμε σε σχέση με προτεσταντικές ή και Ορθόδοξες αλλά προσωπικές οπωσδήποτε απόψεις, ότι δεν είναι δυνατόν να φτάνουμε σε υπερβολική
εκτίμηση της διανοίας μας και των υπολογισμών μας για το πότε θα γίνει κάτι ή όχι στον
εξωτερικό κόσμο. Πρέπει να έχουμε και εσωτερική πληροφορία. Στους Αγίους που υπερέβησαν
τον εαυτό τους γινόμενοι θυσία για τον πλησίον, ο Θεός φανερώνει ότι συμφέρει ανά περίσταση,
με πολύ πιο σίγουρο τρόπο από τους υπολογισμούς της διανοίας. Έτσι πχ. δεν υπάρχει λόγος
να φοβούμαστε από τους υπολογισμούς του π. Μαξίμου Βαρβαρή, για τη 2α Παρουσία, διότι
αυτοί είναι ανθρώπινες εκτιμήσεις.
Μπορούμε να λέμε τη γνώμη μας, αλλά πρέπει να έχουμε αυτογνωσία πως ότι αποτελεί
προϊόν της διανοίας μας, έστω κι αν στηρίζεται στους Πατέρες ή τη Βίβλο δεν έπεται ότι έγινε με
αλάνθαστη μέθοδο ανάλυσης και σύνθεσης, για να είναι και αλάνθαστο σαν τελικό αποτέλεσμα.
Ιδιαίτερα στο θέμα των μεταβάσεων μέσω αλληγοριών από χρονολογίες κοσμικές, σε άλλες
επίσης κοσμικές χρονολογίες δεν υπάρχει καμία σιγουριά. Αλλά και χωρίς να αναφέρονται σε
λεπτομερείς χρονολογίες, οι προφητείες που δεν αλληλο-καλύπτονται, δηλ. δεν επιβεβαιώνονται
και από άλλες πηγές (άλλο Άγιο, τη Γραφή κλπ) δεν πρέπει να θεωρούνται αδιαμφισβήτητες.
(Βλ. εισ. Προφητειών). Θα επανέλθουμε στην εμπλοκή των Ορθοδόξων στο 2012, μετά από μια
παρένθεση.[Λεόντιος Μοναχός Διονυσιάτου.www.imdleo.gr]
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου