Για πρώτη φορά σε περίπου 2.000 χρόνια, από την εποχή του Δεύτερου Ναού, σχεδιάζονται από την ισραηλινή κυβέρνηση υποδομές που θα φιλοξενούν τους Εβραίους στο Όρος του Ναού.
Ο τρίτος ναός θα απαιτήσει μια λειτουργική υποδομή, που θα μπορούσε να διευκολύνει τη μεταφορά εκατομμυρίων Εβραίων στην Ιερουσαλήμ, κατά τη διάρκεια και μετά από αυτά τα φεστιβάλ. Ο Ισραηλινός Υπουργός Μεταφορών, Yisroel Katz, δήλωσε δημοσίως ότι η διευκόλυνση αυτή, ήταν η πρόθεσή του για τον σχεδιασμό της γραμμής του τρένου ταχείας κυκλοφορίας, που βρίσκεται υπό κατασκευή, μεταξύ του αεροδρομίου στο Τελ Αβίβ και της Ιερουσαλήμ.
Σε μια συνάντηση με τους εκπροσώπους του Κινήματος του Ναού τον Φεβρουάριο, ο υπουργός
εξήγησε: «Ως Κόεν (Εβραίος της ιερατικής κάστας) έχω μια ειδική σύνδεση με τον ιερό τόπο.Μπροστά στα μάτια μου βλέπω συνεχώς τις λέξεις "Προετοιμάστε το δρόμο, προετοιμάστε τον δρόμο ..."
Ο Katz σχεδιάζει να επεκτείνει τη γραμμή του τρένου για να μεταφέρει τους ανθρώπους από το αεροδρόμιο Ben Gurion στο Τελ Αβίβ στην Ιερουσαλήμ ,κατευθείαν στο Δυτικό Τείχος. Η τελική στάση θα είναι η στάση "Kotel / Har Habayit Stop" (Δυτικό Τείχος / Σταθμός ΄Ορος του Ναού).
Ο Γιαάκοφ Χέιμαν, Πρόεδρος των Φίλων της Οργάνωσης του Ναού, σημείωσε ότι η συμμετοχή του Υπουργείου Μεταφορών ήταν ένα απαραίτητο πρώτο βήμα.
"Αναμένουμε εκατομμύρια Εβραίοι να έρχονται στο Ναό, πριν ακόμη κατασκευαστεί ο Τρίτος Ναός, οπότε η μεταφορά είναι μια πιθανή συμφόρηση", εξήγησε ο Hayman στο News Breaking Israel. "Πρέπει να ανοίξουμε περισσότερες εισόδους στο Όρος του Ναού, αφού υπάρχει σήμερα μόνο μία είσοδος στους Εβραίους".
Ο τρίτος ναός θα απαιτήσει μια λειτουργική υποδομή, που θα μπορούσε να διευκολύνει τη μεταφορά εκατομμυρίων Εβραίων στην Ιερουσαλήμ, κατά τη διάρκεια και μετά από αυτά τα φεστιβάλ. Ο Ισραηλινός Υπουργός Μεταφορών, Yisroel Katz, δήλωσε δημοσίως ότι η διευκόλυνση αυτή, ήταν η πρόθεσή του για τον σχεδιασμό της γραμμής του τρένου ταχείας κυκλοφορίας, που βρίσκεται υπό κατασκευή, μεταξύ του αεροδρομίου στο Τελ Αβίβ και της Ιερουσαλήμ.
Σε μια συνάντηση με τους εκπροσώπους του Κινήματος του Ναού τον Φεβρουάριο, ο υπουργός
εξήγησε: «Ως Κόεν (Εβραίος της ιερατικής κάστας) έχω μια ειδική σύνδεση με τον ιερό τόπο.Μπροστά στα μάτια μου βλέπω συνεχώς τις λέξεις "Προετοιμάστε το δρόμο, προετοιμάστε τον δρόμο ..."
Ο Katz σχεδιάζει να επεκτείνει τη γραμμή του τρένου για να μεταφέρει τους ανθρώπους από το αεροδρόμιο Ben Gurion στο Τελ Αβίβ στην Ιερουσαλήμ ,κατευθείαν στο Δυτικό Τείχος. Η τελική στάση θα είναι η στάση "Kotel / Har Habayit Stop" (Δυτικό Τείχος / Σταθμός ΄Ορος του Ναού).
Ο Γιαάκοφ Χέιμαν, Πρόεδρος των Φίλων της Οργάνωσης του Ναού, σημείωσε ότι η συμμετοχή του Υπουργείου Μεταφορών ήταν ένα απαραίτητο πρώτο βήμα.
"Αναμένουμε εκατομμύρια Εβραίοι να έρχονται στο Ναό, πριν ακόμη κατασκευαστεί ο Τρίτος Ναός, οπότε η μεταφορά είναι μια πιθανή συμφόρηση", εξήγησε ο Hayman στο News Breaking Israel. "Πρέπει να ανοίξουμε περισσότερες εισόδους στο Όρος του Ναού, αφού υπάρχει σήμερα μόνο μία είσοδος στους Εβραίους".
Ο Δήμαρχος της Ιερουσαλήμ, Nir Barkat, ανακοίνωσε πρόσφατα σχέδια για την κατασκευή ενός συστήματος τελεφερίκ, που θα μπορεί να μεταφέρει χιλιάδες άτομα ανά ώρα στην περιοχή του Δυτικού Τείχους και του Όρους του Ναού. Οι ισραηλινοί υπουργοί της κυβέρνησης ενέκριναν πρόσφατα αυτό το σχέδιο, κατά τη διάρκεια συνεδρίασης του υπουργικού συμβουλίου που διεξήχθη στο εσωτερικό των σηραγγών του δυτικού τοίχου.Ο δηλωμένος σκοπός όλων αυτών των σχεδίων είναι ο εκσυγχρονισμός της πρωτεύουσας, διευκολύνοντας τόσο τους κατοίκους όσο και τους τουρίστες να περιηγηθούν στην αυξανόμενη κυκλοφορία. Είναι όμως απολύτως σαφές ότι όλες αυτές οι αναβαθμίσεις θα χρησιμοποιηθούν σύντομα για να επιτρέψουν σε εκατομμύρια Εβραίους από όλο τον κόσμο να επισκέπτονται γρήγορα και εύκολα τον Ναό και να εκπληρώνουν τη βιβλική υποχρέωση τους."Πρέπει να δημιουργήσουμε ταχεία υπηρεσία μεταφοράς, με λεωφορείο προς το Όρος του Ναού από όλα τα μέρη της χώρας", δήλωσε ο Hayman. "Οι γραμμές λεωφορείων Express Temple Mount θα έχουν ειδικές μπλε και άσπρες στάσεις λεωφορείων που θα επιτρέπουν στους Εβραίους να ταξιδεύουν τακτικά κατευθείαν στο Όρος του Ναού, να προσεύχονται και να επιστρέφουν στο σπίτι τους".
Από την ίδρυση της Σύγχρονης Πολιτείας του Ισραήλ το 1948, και ακόμη και σε μεγαλύτερο βαθμό, από την απελευθέρωση και επανένωση της Ιερουσαλήμ το 1967, το κτίριο δεν έχει σταματήσει στην πρωτεύουσα.Παρ 'όλα αυτά, αυτή η πρόοδος είναι μόνο το πρώτο βήμα.Πολλά νέα ξενοδοχεία θα χρειαστεί να χτιστούν και να αναβαθμιστούν. Οι δρόμοι θα πρέπει να διευρυνθούν και να επεκταθούν. Τα βοηθητικά προγράμματα θα πρέπει να βελτιωθούν και να αναβαθμιστούν. Και θα πρέπει να εφαρμοστούν νέες μέθοδοι μεταφοράς."Αυτό που βλέπουμε είναι να προετοιμάσουμε τον δρόμο για τους Ιουδαίους να ανεβαίνουν στο Όρος του Ναού", δήλωσε ο Hayman. «Όταν κατασκευαστεί ο ναός, οι αλλαγές θα είναι ακόμα μεγαλύτερες».Μία από τις αρχές της τελικής λύτρωσης είναι ότι θα προκύψει μέσω μιας σειράς διαδικασιών που θα φανούν ως οι περισσότεροι μόνο ως φυσική εξέλιξη. Για όσους έχουν καλύτερη κατανόηση και γνώση αυτών των διαδικασιών είναι σαφές ότι για να εξυπηρετηθούν οι μάζες που θα χρειαστεί να έρθουν στην Ιερουσαλήμ τρεις φορές το χρόνο απαιτείται μια τεράστια αναβάθμιση στις υπάρχουσες υποδομές της Ιερουσαλήμ.
ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΟ BREAKING ISRAEL NEWS : Corfiatiko.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου