Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2022

ΠΑΡΗΓΟΡΗΤΙΚΟΣ ΘΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ...

 ΔΕΝ  ΕΙΜΑΙ  ΘΕΟΣ  ΑΠΡΟΣΙΤΟΣ,ΑΛΛΑ  ΠΑΤΕΡΑΣ  ΣΤΟΡΓΙΚΟΣ  ΣΑΣ…



 ΜΕΓΑ    ΤΟ    ΟΝΟΜΑ    ΤΗΣ    ΑΓΙΑΣ    ΤΡΙΑΔΟΣ

+++   

 Στο χέρι πήρα το στυλό, Θεέ μου και προσμένω,
τα λόγια Σου τα άγια Χριστέ μου περιμένω.
Μαζί με όλα τα παιδιά, πού χεις στην αγκαλιά Σου,
 όλοι μαζί προσμένουμε τα Θεία Ρήματά Σου.
Γιατί είναι Η ΑΛΗΘΕΙΑ, μέσα στα παραμύθια,
που όλοι μας σερβίρουνε με τόση κακοήθεια.

Παιδιά αγαπημένα Μου, παιδιά Μου εκλεκτά,
εσείς που ακόμα μένετε σε Μένανε πιστά,
πολύ ανακουφίζετε την πονεμένη Μου καρδιά.
Γι’ αυτό πολύ σας αγαπώ, γι’ αυτό σας προστατεύω,
και με απέραντη στοργή, όλους σας κανακεύω.

Δεν θέλω να πληγώνεστε, δεν θέλω να πονάτε,
γι’ αυτό σας δείχνω ασφαλείς , δρόμους να περπατάτε.
 Σας δείχνω τις κακοτοπιές, κινδύνους φανερώνω,
και σ’ όλες τις ελλείψεις σας, Εγώ σας συμπληρώνω.

Σας τόχα πει απ’ την αρχή, πάντα θα Είμαι μαζί σας,
αφού Είμαι ο Πατέρας σας, Είμαι ο Ποιητής σας.
 Ποτέ δεν θα είστε μόνοι σας, ποτέ εγκαταλελειμμένοι,
αλλά μέσα στην αγκάλη Μου, εσείς ασφαλισμένοι.

 Και τώρα τέκνα ειδικά, Εγώ σας προστατεύω,
και κάθε κίνδυνο από σας, μακριά τον φυγαδεύω.
Θα  δείτε πολλά θαύματα, σας το χω ξαναπεί,
την Θεία Παρουσία Μου, θα νοιώθετε εσείς.

Όταν οι άλλοι γύρω σας, φριχτά θα υποφέρουν,
όταν θα βασανίζονται αυτοί και θα πεθαίνουν,
εσείς θα ζείτε θαύματα μεγάλα, θαυμαστά,
που ούτε ο νους, ούτε η καρδιά ετούτα θα βαστά.

 Ενώ θα ζείτε γύρω σας την ολική καταστροφή,
εσείς εντελώς αλώβητοι, θα διέρχεστε αυτήν.
Δύναμη θα λάβετε πολλή, ν’ αντέξετε παιδιά Μου,
 την φρίκη που θα έχουνε, ετούτα τα δεινά Μου.

 Αφού ούτε ξαναέγιναν, ούτε θα ξαναγίνουν,
αφού επάνω εις την γη ελάχιστοι θα μείνουν. 

Μιλώ ο Τρισυπόστατος και Άγιος Θεός,
και κάθε ένας λόγος Μου είναι αληθινός.
Σας λέω τα μελλούμενα, όχι χρόνους και καιρούς,
γιατί σας λείπει η ΔΙΑΚΡΙΣΗ και σκανδαλίζεστε απ’ αυτούς. 

ΤΟ ΟΤΙ ΘΑ ΕΡΘΩ ΕΙΣ ΤΗΝ ΓΗ, ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΓΩ
ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΩ, ΠΡΙΝ 800 ΧΡΟΝΙΑ
ΤΟ ΠΡΟΕΙΠΕ, ΗΣΑΪΑΣ Ο ΤΡΑΝΟΣ, ΚΑΙ ΣΑΣ,
ΣΑΣ ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΕΙ ΧΡΟΝΟΣ ΜΗΔΑΝΙΝΟΣ.

ΜΑ ΚΑΘΕ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ, ΑΥΤΗΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ,
ΝΑ ΣΑΣ ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΣΕΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ,
ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ , ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ,
ΔΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΤΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙ;
ΤΟΥ ΛΕΤΕ ΜΕ ΑΥΣΤΗΡΟΤΗΤΑ, ΕΑΝ ΔΕΝ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙΣ,
ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΘΕ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙΣ.

ΜΑ ΣΑΝ ΑΥΤΟ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ, ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΤΟ ΤΙΜΩΡΗΣΕΤΕ ,
ΜΟΝΟΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΣΑΣ,
ΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΡΗΣΕΤΕ;
Ή ΘΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΑΓΑΛΛΕΣΤΕ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΟΥ ;


ΕΤΣΙ ΚΙ ΕΓΩ Ο ΘΕΟΣ ΣΑΣ,ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΝΑ ΑΝΑΙΡΩ,
ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΕΝΑΝ ΛΟΓΟ ΜΟΥ, ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΕΑΝ ΔΩ.
 ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΨΕΥΤΙΚΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΜΟΥ Ο ΠΡΟΦΗΤΙΚΟΣ,
ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΠΛΑΝΗΘΗΚΕ Ο ΔΟΥΛΟΣ ΜΟΥ Ο ΕΚΛΕΚΤΟΣ,
ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΑΥΤΟΝ,
ΕΠΕΙΔΗ ΑΛΛΑΞΑ ΓΝΩΜΗ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΣ.
 ΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΝΙΝΕΥΙΤΕΣ, ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΧΕΤΕ ΤΡΑΝΟ.

Αντί λοιπόν να χαίρεστε, εσείς λασπολογείτε,
και λόγια απερίσκεπτα τέκνα Μου εσείς λαλείτε,
 και με τα σχόλια τα πικρά κι άλλους παραπλανείτε
και τον καιρό της Κρίσεως, θε να τιμωρηθείτε.

Για ό,τι αμφιβάλετε και δεν κατανοείτε,
δεν έχετε παιδάκια Μου παρά να Μου ζητείτε,
 αφού πρωτίστως τέκνα Μου εσείς προσευχηθείτε.
 Και όταν με ταπείνωση παιδιά Μου θα ζητείτε,
απάντηση θα λάβετε, φώτιση θα δεχθείτε.

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΑΣ ΕΜΙΛΗΣΑ,
 Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΣΑΣ,
 ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΤΕ ΠΩΣ
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΘΕΟΣ ΑΠΡΟΣΙΤΟΣ,
ΑΛΛΑ ΠΑΤΕΡΑΣ  ΣΤΟΡΓΙΚΟΣ  ΣΑΣ .

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ,
ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΙΝΟΣ ΣΑΣ. 
 ΕΙΜΑΙ ΣΕ  ΣΑΣ ΠΟΛΥ ΣΙΜΑ,
 ΚΑΙ ΑΜΑ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ,
ΕΥΡΙΣΚΟΜΑΙ ΕΝΤΟΣ  ΣΑΣ.
ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΟΥ,
ΕΙΜΑΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΟΣ ΣΑΣ. 


Αμήν γένοιτο και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα. 

 +++ 

oimos-athina.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου