Θα σας αναφέρω μερικά παραδείγματα, για να δείτε τι μπορεί να πετύχει ο Χριστιανός που αγωνίζεται.
Η
Βουλή των Ελλήνων, πλην ενός και των κομμουνιστών, ψήφισε υπέρ του
γυμνισμού. Είπαν, ότι ο γυμνισμός είναι πρόοδος είναι εξέλιξις, είναι
είδος ανωτέρου πολιτισμού, κι ότι μπορούν πλέον ελεύθεροι να κινούνται
οι γυμνισταί. Ως δικαιολογία έφεραν, ότι θα πέσει συνάλλαγμα στην
πατρίδα μας.
Καημένη πατρίδα που κατήντησες! Είναι σαν γυναίκα να πουλάει το κορμί της για το παραδάκι. Όπως είναι άτιμο πράγμα μια γυναίκα να πουλάει το σώμα της για το παραδάκι, έτσι άτιμο πράγμα είναι να παραδίδουμε τα ακρογιάλια μας και τα άγια χώματά μας, που είναι ποτισμένα με αίματα μαρτύρων και ηρώων, στα έκφυλα όντα της Ευρώπης για το συνάλλαγμα.
Παρουσιάστηκε ένα κοπάδι γυμνιστών, ολόγυμνοι, σε κάποιο νησάκι κοντά στην Αίγινα. Πάνε στην αστυνομία οι κάτοικοι για να διαμαρτυρηθούν και λέει η αστυνομία:
– Έχουμε εντολή να τους προστατεύσουμε.
– Βρέ αμάν, λένε, τι αστυνομία είστε εσείς;… Καλά, λένε εφ’ όσον εσείς δεν έχετε διάθεση να προστατεύσετε τα ήθη, θα τα προστατεύσουμε εμείς.
Χτύπησε την καμπάνα ο παπάς, μαζευτήκανε άντρες γυναίκες και παιδιά, τους απεδοκίμασαν αγρίως με φωνές «αίσχος» κ.τ.λ. και σηκώθηκαν και φύγανε και ξαλάφρωσε το νησί.
Αν δεν το έκαναν οι Χριστιανοί, τώρα θα ήταν στο νησάκι αυτό οι γυμνισταί.
Παρουσιάστηκε στην Ξάνθη άλλο κακό. Ένα αισχρότατο έργο. Οι κινηματογράφοι, που πήγαιναν να κλείσουν, ζωντάνεψαν, διότι επέτρεψε το κράτος να παρουσιάζουν σκληρό πορνό. Πήγαν λοιπόν στην Ξάνθη, για να παρουσιάσουν ένα τέτοιο αισχρότατο έργο, και η αστυνομία πάλι τους παρείχε προστασία. Κάποιοι δραστήριοι Χριστιανοί ενός χριστιανικού συλλόγου μαζεύτηκαν έξω από τον κινηματογράφο, διαμαρτυρήθηκαν, δημιουργήθηκε ταραχή μεγάλη, άρπαξαν «φραγγέλιο» και έτσι οι επιχειρηματίες αναγκάστηκαν να το αποσύρουν.
Τι λέτε, έκαναν καλά αυτοί που
έδιωξάν τους γυμνιστάς; Έκαναν καλά αυτοί που διαμαρτυρήθηκαν έντονα και
δεν άφησαν να παιχτεί το αισχρότατο έργο; Οι Χριστιανοί πρέπει να είστε αγωνιστικοί, πρέπει να αγωνίζονται.Καημένη πατρίδα που κατήντησες! Είναι σαν γυναίκα να πουλάει το κορμί της για το παραδάκι. Όπως είναι άτιμο πράγμα μια γυναίκα να πουλάει το σώμα της για το παραδάκι, έτσι άτιμο πράγμα είναι να παραδίδουμε τα ακρογιάλια μας και τα άγια χώματά μας, που είναι ποτισμένα με αίματα μαρτύρων και ηρώων, στα έκφυλα όντα της Ευρώπης για το συνάλλαγμα.
Παρουσιάστηκε ένα κοπάδι γυμνιστών, ολόγυμνοι, σε κάποιο νησάκι κοντά στην Αίγινα. Πάνε στην αστυνομία οι κάτοικοι για να διαμαρτυρηθούν και λέει η αστυνομία:
– Έχουμε εντολή να τους προστατεύσουμε.
– Βρέ αμάν, λένε, τι αστυνομία είστε εσείς;… Καλά, λένε εφ’ όσον εσείς δεν έχετε διάθεση να προστατεύσετε τα ήθη, θα τα προστατεύσουμε εμείς.
Χτύπησε την καμπάνα ο παπάς, μαζευτήκανε άντρες γυναίκες και παιδιά, τους απεδοκίμασαν αγρίως με φωνές «αίσχος» κ.τ.λ. και σηκώθηκαν και φύγανε και ξαλάφρωσε το νησί.
Αν δεν το έκαναν οι Χριστιανοί, τώρα θα ήταν στο νησάκι αυτό οι γυμνισταί.
Παρουσιάστηκε στην Ξάνθη άλλο κακό. Ένα αισχρότατο έργο. Οι κινηματογράφοι, που πήγαιναν να κλείσουν, ζωντάνεψαν, διότι επέτρεψε το κράτος να παρουσιάζουν σκληρό πορνό. Πήγαν λοιπόν στην Ξάνθη, για να παρουσιάσουν ένα τέτοιο αισχρότατο έργο, και η αστυνομία πάλι τους παρείχε προστασία. Κάποιοι δραστήριοι Χριστιανοί ενός χριστιανικού συλλόγου μαζεύτηκαν έξω από τον κινηματογράφο, διαμαρτυρήθηκαν, δημιουργήθηκε ταραχή μεγάλη, άρπαξαν «φραγγέλιο» και έτσι οι επιχειρηματίες αναγκάστηκαν να το αποσύρουν.
Παράδειγμα προς αποφυγήν
Θέλετε να σας αναφέρω άλλο παράδειγμα, για να δείτε τι μπορεί να γίνει εξ αιτίας της αδράνειας των Χριστιανών;
Δε με μέλει, λέει ο άλλος το
σπίτι μου να μην πειράξουν, τη γυναίκα μου να μην πειράξουν, τα παιδιά
μου να μη πειράξουν, τα συμφέροντα μου και το μαγαζάκι μου να μην
πειράξουν, το πορτοφόλι μου να μην πειράξουν και τα άλλα δεν μ’
ενδιαφέρουν καθόλου… Είναι ένα τρελοκομείο ο κόσμος.
Θα σας αναφέρω για ένα δεσπότη εκλεκτό, τον Προκόπιο Κεφαλληνίας.
Αυτός είναι άγιος άνθρωπος. Έχει
κομποσχοίνι, προσεύχεται όλη νύχτα, νηστεύει, όλα αυτά τα κάνει. Αλλά
είχε το «ελάττωμα» να είναι εθνικόφρων. Μιλούσε στα χωριά όπου πήγαινε.
Δεν έκανε βέβαια καλά σ’ αυτό το σημείο. Αλλά εν πάση περιπτώσει δεν
έκανε και καμιά αμαρτία φώναζε «Ελλάς» όπου και αν πήγαινε. Τον μίσησαν
λοιπόν γι’ αυτό κάποιοι τρομερά. Και τι είπαν, ότι πήρε πριόνι και
πριόνισε τα πόδια του αγίου (Γερασίμου). Τι φοβερό είναι η συκοφαντία!
Ψέμα είναι αυτό. Τον μηνύσανε, έγινε δικαστήριο. Τρεις φορές απηλλάγη
και αθωώθη από το πρωτοδικείο, από το εφετείο, από τον Άρειο Πάγο. Μετά
τι του είπαν πλέον, Δε θα πατήσεις στο νησί, δε σε θέλουμε!…
Και ενώ στην Κεφαλονιά είναι δύο
χιλιάδες και τρεις χιλιάδες μαζί του, είναι όμως Χριστιανοί νερόβραστοι
ενώ οι άλλοι, οι εχθροί του, είναι μαχητικού. Αυτός, αθώος άνθρωπος,
πήρε το μπαστούνι του και πήγε στην Κεφαλονιά. Μόλις το μάθανε οι εχθροί
του, οι σκορπιοί και τα φίδια, κατέλαβαν τη μητρόπολη και τον διώξανε
τον πετάξανε από τη μητρόπολη. Αυτοί, όταν μπαίνανε στη μητρόπολη,
βλαστημούσαν τον άγιο Γεράσιμο, το Χριστό, την Παναγία, τα πάντα. Και οι
λεγόμενοι Χριστιανοί δεν του συμπαραστάθηκαν.
Εδώ
στην περιφέρεια μας δεν θέλω τέτοιους Χριστιανούς. Σ’ αυτές, αλλά και
σε άλλες ανάλογες περιπτώσεις, θέλω τους Χριστιανούς αγωνιστάς.
Τώρα
θέλω να σας ρωτήσω· Αν εδώ στην περιφέρεια μας παρουσιασθούν παρόμοια
κρούσματα και χρειαστεί αγώνας – γιατί δεν πρέπει η Εκκλησία μας να
είναι αμπέλι ξέφραγο -, εσείς έχετε διάθεση να μιμηθείτε εκείνους τους
Χριστιανούς της Αιγίνης που εξεδίωξαν τους γυμνιστάς; Έχετε διάθεση να
μιμηθείτε τους άλλους γενναίους ανθρώπους που διαμαρτύρονται; Aπο το βιβλίο του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου
«ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΕΣΧΑΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ», εκδοση Β΄, 2008, σελ. 96-98. Aν σκεφτούμε το κείμενο και με την αλληγορική του έννοια,όπου γυμνισμός ,η ηθική κατάπτωση που ζούμε σήμερα,και αυτά που επιβάλει η σημερινή κυβέρνηση με το ξεγύμνωμα της κοινωνίας,αλλά και τις ύβρεις,τις βλαστήμιες και την χαλαρότητα του εμάς να μην πειράξουν τα μέτρα και για τους υπόλοιπους δεν με νοιάζει,τότε ο αείμνηστός Μητροπολίτης λέει πολλά για την σημερινή κατάσταση ,αναφέροντας τρεις πόλεις,Αίγινα,Ξάνθη και Κεφαλλονιά.Τα συμπεράσματα δικά σας. http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=38335
«ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΕΣΧΑΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ», εκδοση Β΄, 2008, σελ. 96-98. Aν σκεφτούμε το κείμενο και με την αλληγορική του έννοια,όπου γυμνισμός ,η ηθική κατάπτωση που ζούμε σήμερα,και αυτά που επιβάλει η σημερινή κυβέρνηση με το ξεγύμνωμα της κοινωνίας,αλλά και τις ύβρεις,τις βλαστήμιες και την χαλαρότητα του εμάς να μην πειράξουν τα μέτρα και για τους υπόλοιπους δεν με νοιάζει,τότε ο αείμνηστός Μητροπολίτης λέει πολλά για την σημερινή κατάσταση ,αναφέροντας τρεις πόλεις,Αίγινα,Ξάνθη και Κεφαλλονιά.Τα συμπεράσματα δικά σας. http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=38335
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου