Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

Ανάληψη ευθύνης για την επίθεση στη Μητρόπολη Θεσσαλονίκης.

Ανάληψη ευθύνης για την επίθεση στη Μητρόπολη Θεσσαλονίκης
Την ευθύνη για την επίθεση στη Μητρόπολη Θεσσαλονίκης ανέλαβε η ομάδα "Δαμόκλειος Σπάθη" με κείμενο που αναρτήθηκε στον ιστότοπο Indymedia.

Εικόνες από το εσωτερικό της Μητρόπολης Θεσσαλονίκης, όπου κουκουλοφόροι πέταξαν κόκκινες μπογιές (ΦΩΤΟ)
Αναλητικά η ανακοίνωση
Την ίδια στιγμή που η κοινωνία έχει πληγεί ανεπανόρθωτα με την εφαρμογή δύο μνημονίων (σε λίγο ολοκληρώνεται και το τρίτο) δημιουργώντας χιλιάδες ανέργους, νεόπτωχους, μετανάστες και προκαλώντας πολλές αυτοκτονίες, κάποιοι συνεχίζουν να θησαυρίζουν στις πλάτες της. Η εκκλησία Α.Ε., η ιερή αυτή μαφία, συνεχίζει απτόητα τις κερδοφόρες μπίζνες της.
Διαχρονικά η εκκλησία συμπορεύεται με την εξουσία αποτελώντας κομμάτι της. Ήδη από τα χρόνια της τουρκοκρατίας η σχέση αυτή γίνεται ευδιάκριτη εξαιτίας των προνομίων που απολάμβανε. Αυτός είναι ο κυριότερος λόγος που η ηγεσία της κράτησε τόσο αντιδραστική στάση απέναντι στο ξέσπασμα μιας επανάστασης, φοβούμενη ότι θα χάσει την ευνοΐκή της μεταχείριση. Προκειμένου να αποκρύψει το κράτος τον ρόλο της ηγεσίας της εκκλησίας και παράλληλα να την συνδέσει με το ίδιο και να εμφυσήσει το εθνικό φρόνημα, διδάσκει ακόμα και σήμερα το μύθο του κρυφού σχολειού.

Αντίστοιχο χαρακτηριστικό ρόλο έπαιξαν και κατά την διάρκεια της δικτατορίας στηρίζοντας ενεργά, τόσο σε υλικό, όσο και σε ιδεολογικό επίπεδο την χούντα. Αν και μπορούν να αναφερθούν πάμπολλα παραδείγματα του παρελθόντος είναι σκόπιμο να εντοπίσουμε τον ρόλο της σήμερα.
Η εκκλησία αποτελεί τον δεύτερο μεγαλύτερο ιδιοκτήτη γης και από τους μεγαλύτερους ακίνητης περιουσίας (αν όχι τον μεγαλύτερο), προσπαθώντας να αποκρύψει τα επ’ ακριβή στοιχεία εφόσον δεν εγγράφεται στο εθνικό κτηματολόγιο. Την ίδια στιγμή που η διοίκηση και η διαχείριση της τελούν υπό καθεστώς πλήρους αδιαφάνειας(σκάνδαλα με offshore εταιρίες, Βατοπέδι, κ.ά.), τυγχάνει να ευνοείται σκανδαλωδώς. Πιο συγκεκριμένα το κράτος πληρώνει μισθούς 10.000 περίπου κληρικών με αντάλλαγμα το 35% των εσόδων των ναών. Οι ναοί απαλάσσονται από τον φόρο μεγάλης ακίνητης περιουσίας, εξαιρούνται από τον ΕΝΦΙΑ και δεν υπόκεινται σε φορολόγηση οι αγοραπωλησίες εκκλησιαστικών ειδών, όπως και τα μυστήρια. Ακόμα η εκκλησία έχει απαλλαχθεί από τον φόρο που επιβαρύνει τα εισοδήματα από την εκμίσθωση ναών και οικοδομών και εξαιρέθηκε από τα Capital Controls λόγω του «φιλανθρωπικού της έργου». Ως προς αυτό, η εκκλησία έχει το μονοπώλιο στα συσσίτια (σύμφωνα με τον νόμο) κρυβόμενη έτσι πίσω από ένα φιλανθρωπικό προσωπείο, πετώντας στην ουσία ψίχουλα στους εξαθλιωμένους από τον πλούτο που κατέχει στα χέρια της. Έτσι δημιουργεί σχέσεις εξάρτησης με τον κόσμο αυτό, κρατώντας τον στην εξαθλίωση και αναπαράγωντας τον κοινωνικό κανιβαλισμό(όριο στις μερίδες).
Η ηγεσία της εκκλησίας δεν είναι κατάπτυστη μόνο για την επιχειρηματική της δραστηριότητα, αλλά και για τις απόψεις της στα κοινωνικά ζητήματα. Η ρητορική της στηρίζεται στν μισαλλοδοξία, στον σκοταδισμό, στον φανατσιμό και στον αυταρχισμό με κύριο εκφραστή τον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμο. Σε καθημερινή σχεδόν βάση ο Άνθιμος κάνει κυρήγματα μίσους ενάντια σε ομόφυλους, αλλοδαπούς, πρόσφυγες, μετανάστες, σε γειτονικούς λαούς και σε οτιδήποτε ξεφεύγει από το δόγμα πατρίς-θρησκεία-οικογένεια. Χαρακτηριστικά παραδείγματα των παραπάνω αποτελούν οι δηλώσεις του για την διατήρηση του φράχτη του Έβρου, τα gay pride, το σύμφωνο συμβίωσης, το μεταναστευτικό, με πιο πρόσφατο την εξαπόλυση απειλών εκκένωσης ενάντια στην κατάληψη στέγης μεταναστριών/στων ‘’Ορφανοτροφείο’’, έτσι ώστε να μπορέσει να χτίσει τερατώδες πολυκατάστημα στην θέση του.
Για όλους αυτούς τους λόγους και για πολλούς ακόμα, σήμερα Τρίτη 02/02/2016 πραγματοποιήσαμε συμβολική παρέμβαση στην Μητρόπολη Θεσσαλονίκης, αδειάζοντας πυροσβεστήρα με χρώμα στο γραφείο διαχείρισης οικονομικών της Μητρόπολης.
ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΑΣ
ΔΑΜΟΚΛΕΙΟΣ ΣΠΑΘΗ.
http://www.seleo.gr/thessalonikh/202285-analipsi-efthynis-gia-tin-epithesi-sti-mitropoli-thessalonikis 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου