Κυριακή 19 Μαρτίου 2017

ΤΟ ΦΟΒΕΡΟ ΟΡΑΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΑ - ΣΤΑΣΑ....


Ο Αιώνιος θριαμβευτής


Μια γριούλα, η κυρά-Στάσα λίγο πριν πεθάνει αποκάλυψε τα εξής: Όταν ήμουνα κοριτσάκι, προπολεμικά είδα ένα φοβερό όραμα. Πέρασαν από μπροστά μου –λέει η κυρά Στάσα- πολλοί και διαφορετικοί άνθρωποι με παράξενες και διαφορετικές φορεσιές, με πολλές άγνωστές μου και γνωστές, που ο καθένας χώρια μίλαγε και ‘γω σαν αγράμματη δεν καταλάβαινα λέξη.Στο τέλος φάνηκε και ο Σταυρωμένος Χριστός ζωντανός πάνω στον Σταυρό Του μέσα στα αίματα αλλά σαν θαλερός και θριαμβευτής και μου είπε: (λέει η κυρά-Στάσα) ‘’Όλα θα περάσουνε, όλα θα γίνουνε, αλλά στο τέλος θα κάνω κράτος εγώ και το βασίλειο μου’’. Αυτά ο Χριστός μου τα είπε στα Ελληνικά, μας είπε η κυρά-Στάσα. Θεός χωρέστηνε.
    


ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ.  πηγή, ήτοι: ''Η ζωή διδάσκει τον Χριστό'', Αθήνα 2017, μοναχού Ι. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου