Τρίτη 10 Ιουλίου 2018

Ο Θεός και η σπλήνα.


Ήρθε ένας αδελφός και με ρώτησε: «Γέροντα, βλέπετε τι γίνεται. Τι κάνει ο Θεός;». Τότε κι εγώ τον ρώτησα: «Αδελφέ, μπορείς να μου πεις τι κάνει η σπλήνα σου; Τι σου προσφέρει; Πώς βοηθά τον οργανισμό σου;» Εκείνος μου απαντά με ειλικρίνεια: «Όχι, δεν γνωρίζω».  Τότε του είπα: «Πήγαινε, λοιπόν, πρώτα να μάθεις τι κάνει για εσένα η σπλήνα σου, το δικό σου όργανο, σε τι ωφελεί τον οργανισμό σου και πώς τον ωφελεί και μετά έλα να σου πω τι κάνει ο Θεός»!!!

Αγνοώντας τα δικά μας σωματικά και υλικά, αισθητά, θέλουμε να εξιχνιάσουμε -και μάλιστα δίχως το Πνεύμα του Θεού- τις δικές Του πνευματικές ενέργειες με τη λογική και την αίσθησή μας. Ε, αυτό δεν γίνεται.
Υ.Γ.: Είμαι σίγουρος ότι χιλιάδες από τους φίλους μου θα ενδιαφερθούν να δουν από την “google” τι προσφέρει στον οργανισμό τους η σπλήνα τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου