Δευτέρα 19 Αυγούστου 2019

Γονικό καθήκον. Η παραβολή με τον μικρο γιο.

Γονικό καθήκον. Η παραβολή με τον μικρο γιο. Ενος δικαίου ανθρώπου πέθανε ένας γιος.  Οι φίλοι ήρθαν να τον παρηγορησουν .  Ο πρώτος φίλος ήρθε μέσα, καθόταν μπροστά του: "Θα μου επιτρέψετε να πω μια λέξη παρηγοριας ;" "Μιλήστε".  "Ο προπάτορας Αδάμ είχε ένα γιο.  Και ο γιος του πέθανε, αλλά ο Αδάμ ήταν παρηγορημένος στη θλίψη του.  Παρηγορηστε και τον εαυτό σας! "" Δεν μου αρκεί να σταματήσω  να θρηνω  αν θυμηθώ τη θλίψη του Αδάμ; "Ο δίκαιος απάντησε.  Ένας δεύτερος φίλος ήρθε μέσα, κάθισε μπροστά του και είπε: "Θα μου επιτρέψετε να πω ένα λόγο παρηγοριας ;" "Μιλήστε".  "Ο Ιώβ είχε πολλούς γιους και κόρες και όλοι πέθαναν την ίδια μέρα.  Αλλά ο Ιώβ ήταν παρηγορημένος.  Παρηγορειστε επίσης τον εαυτό σας! "" Δεν μου αρκεί να θυμάμαι τη θλίψη του Ιώβ για τη δική μου θλίψη. "Ο δίκαιος απάντησε.  Ένας τρίτος φίλος ήρθε, κάθισε μπροστά του και είπε: "Θα μου επιτρέψετε να πω ένα λόγο παρηγοριας ;" "Μιλήστε".  "Υπήρχε μια τέτοια περίπτωση.  Ο αυστηρός βασιλιάς έδωσε στον άνθρωπο θησαυρό για αποθήκευση και φύλαξη. .  Αυτός ο άνθρωπος δεν έτρωγε, δεν κοιμόταν , όλο πρόσεχε τον θησαυρό.  Τι νομίζετε, όταν ο βασιλιάς έρχεται για τον θησαυρό, αυτός ο άνθρωπος θα δώσει τον θησαυρό με χαρά ή με δάκρυα; »« Φυσικά με χαρά, με αίσθηση ολοκλήρωσης », απάντησε  ο πατέρας.  "Έτσι, ο Θεός σου έδωσε ένα γιο τον οποίο αγαπάς και ο οποίος έφυγε καθαρός από τον κόσμο.  Δεν θα έπρεπε να σε παρηγορήσει το γεγονός ότι επέστρεψες τον θησαυρό που σου δώσανε σε εσένα για να τον προσέχεις και να τον φυλαξεις ; "" Πραγματικά με παρηγορήσατε! "Ο δίκαιος απάντησε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου