Δευτέρα 26 Αυγούστου 2019

ΗΛΙΑΣ Δ. ΚΑΛΛΙΩΡΑΣ : Το όραμα της Γερόντισσας Κ.

Έλαβα, κατ’ αποκλειστικότητα, από τον πολύ πιστό, εκλεκτό και εν Κυρίω φίλο-και-αδελφό Νικόλαο Β. το κείμενο που ακολουθεί κατωτέρω. Σας κάνω παρευθύς γνωστό ότι γνωρίζω το ποια είναι η εν λόγω χαρισματική γερόντισσα, την Ιερά Μονή όπου η ίδια είναι καθηγουμένη, κοκ.

Τώρα: Προωθώ το εν λόγω όραμα-και-γραπτό-ουράνιο-μύνημα άμεσα και δεόντως, λόγω της μοναδικής, υπερκόσμιας και εξέχουσας σημασίας που έχει για τους Έλληνες, την Ελλάδα και για ολόκληρο τον Ελληνισμό.
Tα ασύλληπτα και παγκόσμια επερχόμενα πλησίασαν. Το εν λόγω και εξ ύψους κείμενο-όραμα ακολουθεί:

ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ
Η γερόντισσα Κ. έδωσε ευλογία για να γίνει η παρούσα και πνευματικού περιεχομένου δημοσίευση. Η ίδια θεωρεί την κάτωθι γραπτή κατάθεσή της ως μια ουράνια όσο και κοσμική υποχρέωσή της προς τον Ελληνικό λαό και εν γένει προς ολόκληρο τον Ελληνισμό. Η γερόντισσα μάλιστα επέμενε -ως προϋπόθεση- να πάρω και 2η ευλογία από τον πνευματικό μου: τον γέροντα π. Ι. Γεγονός ή πράγμα που ήδη έγινε.
Συνεχίζω. Η εν λόγω γερόντισσα με ενημέρωσε ότι την επισκέφθει, πνευματικώ τω τρόπω, η Παναγία. Η Μητέρα του Θεού. Και αυτό το υπερφυές όραμά της έλαβε χώρα: μετά από πολλές προσευχές, δεήσεις και παρακλήσεις της, λόγω του μεγάλου πόνου, των δοκιμασιών και των πολλών θλίψεων που επικρατούν σχεδόν σε κάθε Ελληνικό σπίτι.
Εισέτι δε, η Κυρία Θεοτόκος είπε κατά λέξη στην γερόντισσα: «Παιδάκι μου μην φοβάστε είμαι εδώ για να σας προστατέψω. Φωνάξτε με παιδάκι μου, φωνάξτε με! Μάλιστα, σου έχω αφήσει μια εικόνα Μου σε εκείνο το συγκεκριμένο σημείο του μοναστηριού. “Είμαι η Ελευθερώτρια”. Πήγαινε να πάρεις παιδάκι μου αυτήν Μου την εικόνα και να την πολλαπλασιάσεις, κάνοντας πολλά αντίγραφά της. Πολλά. Και να τα μοιράσετε σε όσους περισσότερους Έλληνες μπορείτε. Ο καθένας να μοιράζει, με τη σειρά του και πολλαπλασιαστικά, αυτήν Μου την εικόνα σε γνωστούς και φίλους του. Και, όταν έρθουν τα δεινά να με φωνάζετε. Και να μου ζητάτε να σας ελευθερώσω. Επίσης, ξύλινο Σταυρό να βάλετε στα σπίτια σας. Πάνω στις ταράτσες».
Στο σημείο αυτό ρωτάει η γερόντισσα την Παναγία μας: «Μητέρα μας, και όποιος δεν μπορεί να βάλει τον ξύλινο Σταυρό στην ταράτσα ή μένει σε διαμέρισμα τι να κάνει;».
Θεομήτωρ: «Παιδάκι μου, πάνω από την κεντρική πόρτα, εσωτερικά, στην είσοδο διαμέρισματός τους ή πάνω από κάποιο παράθυρο. Και εκεί καλά είναι».
Το ώντι, η γερόντισσα πήγε και πράγματι βρήκε την εικόνα της Παναγίας της Ελευθερώτριας (συνημμένη εικόνα) εκεί ακριβώς όπου της υπέδειξε η Ίδια η Θεονύμφη. Έτι δε, η γερόντισσα πρόσθεσε και τα ακόλουθα λόγια σε σχέση με όλα αυτά που η Μήτηρ του Κυρίου της τόνισε πνευματικώς: «Να έχετε παιδί μου δυνατή πίστη στον Κύριο. Να ζείτε έντιμα, απλά και καθαρά. Να νηστεύετε παιδάκι μου και να μην αμελείτε την προσευχή σας. Η Παναγία μας σας ακούει, γιατί είναι η Μητέρα μας και μητέρα του Θεού μας.
Αυτό παιδάκι μου μου το είπε ξεκάθαρα η Παναγία μας: “Μην φοβάστε παιδάκι μου. Όταν έρθουν τα δεινά, να με φωνάξετε! Φωνάξτε με και εγώ θα τρέξω αμέσως για σας”. Πνευματικό σωστό να έχετε. Nα εξομολογείστε και να κοινωνάτε το Σώμα και το Αίμα του Κυρίου μας τακτικά. Να αγαπάτε και να βοηθάτε ο ένας τον άλλον. Μην βλασφημείτε. Και όταν έχετε πειρασμό να λέτε την “ευχή” (Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησόν με ή το Υπεραγία Θεοτόκε σώσον ημάς). Σας στέλνω παιδιάμου την ευχή του Κυρίου όσο και της Παναγίας Μητέρας μας. Αμήν».
ΗΛΙΑΣ Δ. ΚΑΛΛΙΩΡΑΣ
Συγγραφέας, Καθηγητής-Διεθνολόγος,
Πρώην Βουλευτής Φθιώτιδας.
triklopodia.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου