Οι μεταλλαγμένοι Αγιορείτες!
Γιὰ νὰ σωθοῦν τράπεζες, οἱ ἀνεύθυνοι (γιὰ τὸ οἰκονομικὸ χάλι) πολῖτες, ἔδωσαν αἷμα. Κι ἀντὶ εὐγνωμοσύνης εἰσέπραξαν κατασχέσεις περιουσιακῶν στοιχείων, μιᾶς καὶ δὲν μπόρεσαν νὰ εἶναι συνεπεῖς ὡς πρὸς τὰ δάνειά τους, μὲ εἰσόδημα πλέον ροκανισμένο, λόγῳ ἀνεργίας ἀλλὰ καὶ ἀφόρητης φορολογίας.
Ἐξωγενεῖς παράγοντες, βρῆκαν πρόσφορο ἔδαφος καὶ ἕνεκα διπλωματίας ὁδήγησαν τὴν διοικοῦσα ἐκκλησία σὲ μιὰ ἄνομη καὶ μιαρὴ σύναξη περιορισμένων συμμετοχῶν ἐπισκόπων (Κολυμπάρι), ὅπου καὶ καταλύθηκε τὸ συνοδικὸ σύστημα μὲ ἕνα πατριαρχικὸ πραξικόπημα κι ἐπιτεύχθηκε ὁ στόχος.
Τὸ «ἀγαπήσεις Κύριον τὸν Θεόν σου ἐξ ὅλης τῆς καρδίας σου καὶ ἐξ ὅλης τῆς ψυχῆς σου καὶ ἐξ ὅλης τῆς διανοίας σου καὶ ἐξ ὅλης τῆς ἰσχύος σου· αὕτη πρώτη ἐντολή»
(Ματθ. 22,37-38) πάει περίπατο.
..................................................................................
Ἐκεῖ, ποὺ τὸ μόνο πού σοῦ μένει σὲ μιὰ τέτοια δαιμονικὴ κοινωνία, εἶναι ἡ ἐλπίδα πρὸς τὸν Ἰατρὸ τῶν πάντων, τὸν Δημιουργό, τὸν Κυρίαρχο καὶ ἐμπνευστὴ τῶν φυσικῶν νόμων, ἀκοῦς κάποιον Ὀρθόδοξο κληρικό, ἱερομόναχο, Ἁγιορείτη γέροντα, νὰ στὴν ἀφαιρεῖ καὶ αὐτὴ τὴν ἐλπίδα.
Προκύπτει νέα θεολογία μὲ δηλώσεις γεροντάδων ἁγιορειτῶν. Ἡ πλάνη τῆς γεροντολατρείας (κάποιοι θεωροῦν ὅτι ἀφοῦ ἔχουν «καλὸ» πνευματικὸ μὲ «σύμβαση ἀορίστου» ὅτι ποτὲ δὲν θὰ πλανηθεῖ ἢ «ἅγιο γέροντα», δὲν χρειάζεται νὰ μελετοῦν τὶς Γραφές, τοὺς Πατέρες καὶ τὴν Παράδοση τῆς ἐκκλησίας. Θὰ τοὺς δίνει εὔκολη καὶ μασημένη τροφὴ ὁ «γέροντας»).
Γέροντα Φίλιππε ἀπ᾿ τοὺς Θωμᾶδες τοῦ Ἁγίου Ὄρους, καταλάβατε τί εἴπατε;
Μήπως παρασυρθήκατε ἀπ᾿ τὸν ἐνθουσιασμὸ τῶν ἡμερῶν; Μήπως ἐπηρεάζεστε ἀπὸ ἐπικίνδυνους ἰατροὺς πνευματικοπαίδια σας; Μήπως πιέζεστε ἄνωθεν;
Γέροντα, κάποιοι ἀκατήχητοι κληρικοὶ καὶ μή, μᾶς μίλησαν γιὰ κατ᾿ οἶκον ἐκκλησία προσπαθῶντας νὰ μᾶς συγκρατήσουν μακριὰ ἀπὸ ναούς.
Ἢ τὸ γνώριζαν ἀλλὰ βασιζόμενοι στὴν ἄγνοια τοῦ πληρώματος καὶ πονηρὰ ἐνεργούμενοι, προσπάθησαν νὰ πλανήσουν.
Ὅλα αὐτὰ ἀπὸ «ἀγάπη» καὶ ἑορτινὴ «ἀλληλεγγύη».
Ἤξερα ὅτι κάποιοι ἅγιοι, μᾶς εἶχαν προειδοποιήσει ὅτι κάποιο ἐμβόλιο, θὰ μᾶς στοιχίσει τὴ σωτηρία τῆς ψυχῆς. Θὰ ἄρει τὸ σφράγισμα τοῦ βαπτίσματος.
Δὲν γνώριζα ὅμως ὅτι γιὰ νὰ σωθῶ (ἀφοῦ ὁ Κύριος τελικὰ δὲν σώζει- θὰ ἔλεγε κάποιος συμπερασματικά, ἀπ᾿ τὴν προτροπή σας αὐτὴ) θὰ χρειαστεῖ νὰ κάνω τὸ πολυπόθητο γιὰ ἐσᾶς καὶ πολλοὺς ἱεράρχες ἐμβόλιο.
Πρῶτα μᾶς μίλησαν γιὰ σωτηρία σώματος. Γιὰ ἴαση. Κάποιοι κακόπιστοι ἢ καλόπιστοι, εἶπαν ἐὰν εἶναι νὰ μοῦ στοιχίσει τὴν ψυχὴ μου ἂς μὴν ἰαθῶ.
Τώρα ἐξοβελίζεται κι αὐτὸ τὸ ἐπιχείρημα.
Ὑποστηρίζετε ὅτι μὲ τὸν ἐμβολιασμὸ κερδίζουμε θέση στὸν Παράδεισο.
Πάτερ βλέπω ὅτι ἐνῶ διαφωνεῖτε μὲ τὸν ἐπίσκοπο Μόρφου, συμφωνεῖτε μὲ τὸν ἐπίσκοπο Ἰωνίας καὶ Νέας Φιλαδελφείας.
Θεωρεῖ τὸ ἐμβόλιο εὐλογία. Ἐσεῖς τὸ «ἀνεβάσατε» ἀκόμα παραπάνω.
«Πρὸς σωτηρία ψυχῶν καὶ σωμάτων.»
Ξέραμε ἀπ᾿ τὸν 102ο Ψαλμό («Εὐλόγει ἡ ψυχή μου, τὸν Κύριον») ὅτι ὁ Θεὸς θεωρεῖται «ὁ ἰώμενος πάσας τὰς νόσους». Τώρα ἀνακαλύπτουμε ὅτι τὸ κτιστό, ὑπερέχει τοῦ ἀκτίστου.
Ἄς δοῦμε τὴ συνέχεια τοῦ προοιμίου:
«ἔλεγε γὰρ ἐν ἑαυτῇ, ἐὰν μόνον ἅψωμαι τοῦ ἱματίου αὐτοῦ, σωθήσομαι.»
Καὶ ὁ Κύριος τὴ συμπληρώνει:
«ὁ δὲ Ἰησοῦς ἐπιστραφεὶς καὶ ἰδὼν αὐτὴν εἶπε· θάρσει, θύγατερ· ἡ πίστις σου σέσωκέ σε· καὶ ἐσώθη ἡ γυνὴ ἀπὸ τῆς ὥρας ἐκείνης.»
Γέροντα ἀπαντῆστε. Κάποιοι σᾶς ἀκοῦν καὶ πλανῶνται. Ἦταν παράπτωμα ἢ ἀδυναμία ἔκφρασης τὰ λόγια σας; Ἄλλα θέλατε νὰ πεῖτε καὶ ἄλλα εἴπατε;
Αὐτὴ πλέον εἶναι ἡ πρόταση τῆς ἁγιορείτικης θεολογίας; Ἢ τῆς διοικούσας ἐκκλησίας στὴν πλειοψηφία της; Δύσκολο καὶ συνάμα τρομακτικὸ νὰ τὸ πιστέψω.
Εἶναι προσωπική σας ἄποψη; Ἢ μιὰ νέα τάση μὲ ἄρωμα πανθρησκείας καὶ οἰκουμενισμοῦ; Mὲ τὴ δυσωδία τοῦ μετ-ἀνθρωπισμοῦ;
Ἀφιερώσατε χρόνο σὲ κομποσχοίνια, μετάνοιες, ἀγρυπνίες, ἀκολουθίες, προσευχὲς καὶ τὴν εὐχή. Καὶ ὅλα αὐτὰ γιὰ νὰ μᾶς πεῖτε ὅτι τὸ ἐμβόλιο εἶναι «σωτηρία ψυχῶν καὶ σωμάτων; »
Ἕνας λαϊκὸς βρίσκεται σὲ δύσκολη θέση ὅταν καλεῖται νὰ ἐρωτήσει ἁγιορείτη γιὰ πιθανὰ παραπτώματα.
Ὁ οὐρανοβάμων Παῦλος ὅμως στὴν πρὸς Ἐφεσίους εἶπε:
«καὶ μὴ συγκοινωνεῖτε τοῖς ἔργοις τοῖς ἀκάρποις τοῦ σκότους, μᾶλλον δὲ καὶ ἐλέγχετε·» (Ἐφ. 5,11)
Ἡ δήλωσή σας αὐτή, πιθανὸν νὰ παρασύρει κόσμο στὴν ἀπώλεια. Σώματος καὶ Ψυχῆς. Ἔχετε εὐθύνη καὶ σᾶς παρακαλῶ νὰ ἀνασκευάσετε, νὰ διορθώσετε ἢ τέλος πάντων νὰ ἐπιβεβαιώσετε τὰ λεχθέντα σας ἐκ νέου, ὥστε νὰ εἴμαστε σίγουροι ὅτι τὰ εἴπατε ἐν συνειδήσει.
Ἐγὼ γέροντά μου δὲν βλέπω σωτηρία στὸ ἐμβόλιο. Βλέπω ἕνα «ψευδοπροφήτη» τὸν ἰὸ ποὺ προηγεῖται τοῦ «ἀντίχριστου» ἐμβολίου.
Οἱ περισσότεροι βλέπουν σωτηρία σχετικὰ μὲ τὸ ἐμβόλιο.
Ἄλλοι μὲ αὐτὸ καὶ ἄλλοι μακριὰ ἀπ᾿ αὐτό.
Νὰ μὲ συγχωρεῖτε ἐὰν κάτι δὲν κατάλαβα καλά.
Κι ἕνα μικρὸ ποίημα γιὰ τὶς ἡμέρες ποὺ πέρασαν κι αὐτὲς ποὺ ἔρχονται...
Τὸ ἀντιϊκό, Υἱός
Ποιός θὰ περίμενε νὰ ἔρθει ὁ ἰός
ἀγάπης θύτης, ἀνθρωπιᾶς ἀνίερος δεσμώτης
τὸν τρόμο σπέρνει στὸ λιβάδι τῆς καρδιᾶς
θὰ τὸν θερίσει μὲ ἐμβόλιο
τοῦ πόνου θιασώτης
μὰ κεῖνο τὸ βρέφος
ποὺ στὴ φάτνη θε νὰ ᾿ρθεῖ
μὲ τὴν ταπείνωση, τὸ ἔλεος, τὴ θυσία
θὲ νὰ πατάξει τὸν μιαρὸ τὸν θεριστή
τὸ ροῦ νὰ ἀλλάξει μὲς στὴν ἱστορία
κάθε ψυχὴ αὐτὸ τὸ βρέφος καρτερεῖ
νὰ ἀνασάνει, νὰ ἐλπίζει στὴν πορεία
μέσα στὴν ἔσχατη φουρτούνα νὰ ριχτεῖ
σὲ ἀνεμοσούρι ν᾿ ἀρμενίσει καὶ σὲ δίνες
μὰ σὲ απάγκιο πρὸς τὸ τέλος νὰ βρεθεῖ
Χριστὲ μου βρέφος σ᾿ ἀντικρύζω μὰ καὶ βλέπω
ἕνα σταυρὸ πίσω ἀπ᾿ τὴ φάτνη σκιερό
μὰ καὶ πιὸ πίσω ἕνα φῶς ποὺ μὲ τυφλώνει
καὶ μία μάνα ποὺ ὁ κλαυθμὸς καὶ ὀδυρμός τὴ λιώνει
μὰ κι ἕνα μνῆμα σφραγισμένο κι ἀδειανό
Ἀφήνω στὰ πόδια Σου τὰ πάθη σὰν τὰ δῶρα
σὲ Σένα προσβλέπω, στὸ ἔλεός σου, στὸ σταυρό
καὶ καταφύγιο ζητῶ ἀπὸ τὴν μπόρα
εἶν᾿ ἡ μετάνοια, τὸ πιὸ ὡραῖο ἀπ᾿ τὰ δῶρα
ποὺ μοῦ τὸ χάρισες, Ἐσύ, χωρὶς φειδώ
Καλὰ κι εὐλογημένα Χριστούγεννα
Καλὴ μετάνοια!
Ολόκληρη η συνέχεια και το βίντεο με τα "μαργαριτάρια" ...του Γερο Φιλίππου !εδώ
σχολιο: Ἀπίστευτο! Ἔβλεπα ὅτι ἔχει ξεφύγει ὁ π. Φίλιππος ἀπό τήν πρώτη περίοδο τοῦ κλεισίματος, ἀλλά ἤθελα νά ἐλπίζω σέ ἀνάκαμψη.. Τέτοια σκοτοδίνη, τέτοια θολούρα καί τέτοια πλάνη, νά συγκρίνουμε τά δῶρα τῶν μάγων μέ τό ἐμβόλιο εἶναι πάνω ἀπό κάθε φαντασία!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου