Το τραγούδι της κυπριακής συμμετοχής στην Eurovision 2021 «El Diablo» κρύβει ένα επί πλέον μήνυμα για Κυπρίους και Ελλαδίτες, που αποκωδικοποιείται και φανερώνεται στο βίντεο αυτό.
https://youtu.be/yG82E-UgFeI
Πρόεδρος ΡΙΚ: Η συνεχής αναφορά του διαβόλου είναι για να μπορέσει ο οποιοσδήποτε να αντικαταστήσει τον διάβολο με τον οποιοδήποτε άνθρωπο που ασκεί οποιουδήποτε είδους κακοποιητική συμπεριφορά.
Απάντηση: Αν η κοπέλα τραγουδάει τα βάσανά της από κάποιο άνθρωπο, σύμφωνα με τον πρόεδρο, γιατί έστω και για μια φορά δεν έβαλε το "σαν", δηλ. σαν τον διάβολο, ενώ δίνει στο τραγούδι τίτλο με προδιοριστικό άρθρο μπροστά «Ο Διάβολος», που καθορίζει σε ποιον αναφέρεται;
Και αν, εν πάσει περιπτώσει, το ΡΙΚ χρειάζεται ένα άνθρωπο «με κακοποιητική συμπεριφορά» στο σενάριό του, για να δικαιολογήσει την προσωνυμία Διάβολος, το θέμα δεν λήγει εδώ. Επειδή το τραγούδι, (κατά το σενάριο αυτό), μεταφέρει ένα μήνυμα απαισιοδοξίας σε κάθε κακοποιημένο άτομο, ότι δεν θα μπορέσει, παρά την επίκληση της "μάμας" να απαλλαγεί από τον κακοποιητή του.
Να αλλάξει σενάριο το ΡΙΚ και να μιλήσει για «καλό Διάβολο» θα ήταν γελοίο! Αλλά γιατί ο πρόεδρος να συμμετέχει στην παραπλάνηση του κόσμου; Η απάντηση δίνεται από τον ίδιο: του είπαν από το ΡΙΚ τι να πει, ...και αυτός με ανευθυνότητα το αναμετάδωσε χωρίς να εξετάσει ο ίδιος τους στίχους του τραγουδιού.
Τι νόημα βγαίνει από τους στίχους που
επιβεβαιώνεται από το
video-clip:
- Δεν υπάρχει καμμιά κακοποιητική συμπεριφορά από άνθρωπο διάβολο ή πνεύμα προς την κοπέλα, η οποία αντίθετα συνεχώς λέει ότι είναι σε έρωτα μαζί του. Από το κλιπ επιβεβαιώνεται επίσης η άνεση με την οποία κινείται από την αρχή ως το τέλος η κοπέλα, έχοντας μάλιστα γύρω της πολλούς που την στηρίζουν κρατώντας την άλλοτε θριαμβευτικά στα χέρια τους ενώ άλλοτε της υποκλίνονται μέχρις εδάφους.
Η παρατήρηση
αυτή είναι αρκετή για να καταρρίψει εντελώς το σενάριο ερμηνείας του
τραγουδιού από το ΡΙΚ.
- Το σκοτεινό ή μάλλον αποκρουστικό περιβάλλον, όπως δείχνεται στο βίντεο-κλιπ, φανερώνει τον αποκρυφιστικό χαρακτήρα της όλης προσπάθειας. Οι αποκρυφιστές κρύβουν ένα ιδιαίτερο νόημα στα λεγόμενα και τα σύμβολά τους, γιατί αυτός είναι ένας τρόπος επικοινωνίας αλλά και καύχησης για τα ...κατορθώματά τους!
- Να ποιο είναι, εν συντομία, το εδώ σχεδόν φανερό και όχι υποσυνείδητο[1] (όπως σε άλλα τραγούδια) μήνυμά τους.
1. Η κύρια γλώσσα του τραγουδιού είναι τα Αγγλικά, αλλά υπάρχουν και Ισπανικά ενώ αποδίδονται στη γλώσσα τους και Μεξικάνικα φαγητά, σύμφωνα με τη μετάφραση.[2]
* σριράτσα: καυτερή σάλτσα με τσίλι
** τάκο, ταμάλε: μεξικάνικα φαγητά
*** μαμασίτα: μανούλι
**** λόκα: τρέλα, τρελή
Η διαφοροποίηση από τα Αγγλικά δεν γίνεται τυχαία, αλλά προσδιορίζει που υπάρχει κρυφό νόημα στο τραγούδι και εύκολα το αποκωδικοποιεί. Έτσι:
2. Ο ίδιος ο τίτλος του τραγουδιού είναι στα Ισπανικά. Αυτό σημαίνει ότι όλο το τραγούδι αναφέρεται και σε μια πραγματικότητα του κόσμου αυτού, που όμως βρίσκεται υπό δαιμονική επιρροή.
3. Η κοπέλα δέχεται την επιλογή της από αυτόν που όπως είπαμε δεν είναι μόνο πνεύμα αλλά και κοσμικό σύστημα δηλ. αποδέχεται να γίνει άγγελός του, που σημαίνει ότι αυτή θα εξαγγέλει τις αποφάσεις ή εντολές του. Και επομένως εκπροσωπεί μια μορφή εξουσίας που βρίσκεται κάτω από τις εντολές ενός δαιμονικά επηρεασμένου (γενικότερου) ισχυρού συστήματος.
4. Η "κοπέλα" ρωτάει τη mamacita
«τι να κάνει» αλλά αυτή δεν είναι κάποια φυσική
μητέρα, είναι η
mama-city δηλ. η μητρόπολις του
ισχυρού συστήματος για το οποίο αυτή δουλεύει εξαγγέλοντας τις αποφάσεις
του, με τις οποίες
«σπάει τους κανόνες»!
Mama-mamacita, tell me what to do
Lo-la-lo-la-loca, I'm breaking the rules
Μαμα-μαμασίτα, πες μου τι να κάνω
Λο-λα-λο-λα-λόκα,
σπάω τους κανόνες
5. Η "κοπέλα" είναι επομένως μια υποτελής εξουσία ενός (γενικότερου) ισχυρού συστήματος, και το επιβεβαιώνει η ίδια με το local που σχηματίζεται επαναλαμβάνοντας το Lo-la-lo-la-loca-lo δηλ. είναι μια τοπική εξουσία! Αυτή συνδέεται με το διευθυντήριο του γενικότερου συστήματος μέσω της μητρόπολής του, όχι κατ' ευθείαν!
Υπάρχει πράγματι τώρα αυτό το σύστημα της παγκόσμιας Βαβυλώνας που έχει μητρόπολη, «μεγάλη πόλη» κατά την Αποκάλυψη, η οποία το διευθύνει:
«Και η γυναίκα που είδες είναι η πόλη η μεγάλη[3] που έχει βασιλεία πάνω στους βασιλιάδες της γης». (Αποκ. 17:18).
Το project που τρέχει τώρα φανερώνεται από την εικόνα μπροστά στην οποία χορεύει όρθια η κοπέλα - τοπική εξουσία, ενώ οι άνθρωποι που περιβάλουν την τελευταία και δέχονται τις εντολές που αυτή εξαγγέλλει, σέρνονται γύρω της, μέσα σε μια σκοτεινή - καταθλιπτική ατμόσφαιρα.
Οι μαυρισμένοι ψυχολογικά άνθρωποι στο τοπικό σύστημα Ελλάδας - Κύπρου, πρέπει να βρίσκονται σε κατάσταση φοβικής υπακοής, λόγω της πανδημίας και των Τούρκων, γιατί έτσι θέλει το γενικότερο σύστημα.
Δεν χρειάζεται να επεκταθούμε περισσότερο στις προβαλλόμενες επιδιώξεις των αποκρυφιστών. Αν θέλουν να κάψουν την οικονομία ή κάτι άλλο από την κοινωνία κατά ένα μέρος (a part-y), δεν είναι θέμα μόνο δικό τους.
Και παρόλο που περνάνε το μήνυμα ότι η τοπική εξουσία είναι τυλιγμένη σε μια κόλλα χαρτί (ή ζελατίνα) από σεξουαλικά σκάνδαλα, ώστε να μην αντιδρά στις έξωθεν εντολές, είδαμε την ήττα τους στην περίπτωση του σχεδίου Ανάν. Ο αείμνηστος τότε πρόεδρος (2003-2008) Τάσος Παπαδόπουλος, δεν υπέκυψε στις πιέσεις του ΟΗΕ[4] και της Ευρωπαϊκής Ένωσης,[5] και δεν παραπλάνησε τον λαό.
Η "κοπέλα" δηλ. η υποτελής στο ξένο διευθυντήριο εξουσία αρέσκεται στη σχέση μαζί του, παρά το ότι είναι αναγκασμένη να βρίσκεται κι αυτή σε συνθήκες Κόλασης από τα λαμβανόμενα μέτρα, που μαυρίζουν ψυχικά τους ανθρώπους. Γι' αυτό λέει ότι «είναι Παράδεισος στην Κόλαση» μαζί του!
Όμως έτσι, αυτού του είδους, οι πονηροί
και μισάνθρωποι εξουσιαστές, ντόπιοι και ξένοι, μετέχουν στην κατάρα
όσων ο Κύριος είπε:
«πορεύεσθε (απομακρύνεσθε) από Εμένα
οι καταραμένοι στο πυρ το αιώνιο,
το ετοιμασμένο για τον Διάβολο και τους αγγέλους του»,
δηλ. στην αληθινή Κόλαση!
(Ματθ.25:41).
Να θυμόμαστε ότι: Τη δύναμη ο Διάβολος την
παίρνει από την αποστασία των ανθρώπων από τον αληθινό Θεό. Και όταν
αυτή μεγιστοποιηθεί με την καταπάτηση και των 10 εντολών του Χριστού, θα
έρθει ο καιρός του 10κέρατου Θηρίου της Αποκάλυψης, και
«ο καιρός εγγύς εστίν».
Ως τότε, όπως λέει ο Θεολόγος Ιωάννης: «ο
αδικών ας αδικήσει πιο πολύ, και ο βρωμερός ας βρωμισθεί περισσότερο,
και ο δίκαιος (ενάρετος) ας αποκτήσει περισσότερη αρετή, και ο άγιος ας
αγιασθεί περισσότερο.
(Αποκ. 22:11).
...Και «ο νοών νοείτω»!
www.imdleo.gr
[1] Ο άγιος Παΐσιος έδωσε ευλογία σε συνομιλητή του να κάνει ομιλία για τα υποσυνείδητα σατανιστικά μηνύματα. Βλ. Αθαν. Ρακοβαλή «Ο άγιος Παΐσιος μου είπε» σελ. 156, το 171ο.
[2] https://lyricstranslate.com/el/el-diablo-o-diavolos.html-0
[3] Ερμηνεία στην Αποκάλυψη (ΙΑ τεύχος, σελ. 15):
https://www.imdleo.gr/apocalypse/apocalypse_11.pdf
Αυτή η «μεγάλη
πόλη», η μητρόπολη της παγκόσμιας Βαβυλώνας, θα καταστραφεί από
τους αντιχρίστους «βασιλείς» που η ίδια ανέδειξε με τη διαφθορά
της (Αποκ. κεφ.18). Στο τέλος του κόσμου «μεγάλη πόλη» που θα
γίνει και έδρα του Αντιχρίστου, θα είναι η Ιερουσαλήμ. Εκεί θα
φονευθούν ο Ηλίας και Ενώχ
(Αποκ. 11:8).
Και ο
προφήτης Ησαΐας μιλάει επίσης γι' αυτήν. Διαβάστε, για
τον Ησαΐα, την ανάλυση:
https://www.imdleo.gr/diaf/2017/am_carbon.pdf
[4] Το τελικό Σχέδιο παρουσιάστηκε στις 31 Μαρτίου 2004 ως σχέδιο Ανάν 5.
[5] «Υπέρ του σχεδίου Ανάν τάχθηκε η Επιτροπή Εξωτερικών Υποθέσεων του Ευρωκοινοβουλίου». (in.gr 14-4-2004).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου