Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΕΔΩΚΕΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΔΟΥΛΟΝ ΑΥΤΟΥ, ΔΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΗ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΟΣΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΙΣ ΤΑΣ ΑΡΧΑΣ ΤΟΥ ΕΙΚΟΣΤΟΥ (20) ΑΙΩΝΟΣ.


ΣΧΟΛΙΟ: Oλα όσα πρόκειται να πράξει η Ρωσία εν καιρώ πολέμου,γιατί θα χάσει τα εδάφη που θα κερδίσει στον πρώτο γύρο του πολέμου, το πρώτο ημίχρονο που ανάφερε και ο Γέροντας Πα'ί'σιος, ενώ η διάρκεια του πολέμου καθορίζεται σε 3 έτη, ενώ γίνεται και αναφορά στην Ελλάδα και την Αγία-Σοφία. Το όραμα του Αγιο-Παυλίτη Μοναχού Λουκά έχει ως εξείς: Μακάριοι οί άναγινώσκοντες καί πιστεύοντες εις τήν άποκάλυψιν ταύτην. Ειδον τόν Κύριον έρχόμενον μετά των νεφελών, καί έφοβήθην σφόδρα δεν άπέμεινεν ισχύς εν έμοί, έλύθησαν τά γόνατα μου καί έπεσα κατά πρόσω­πον επί της γης, άλλ' ιδού ή χείρ τοΰ Κυρίου μέ εγγίζει καί ήγειρεν επί τά γόνατα μου, καί είπε πρός με. Έγώ είμαι ό "Ων καί ό "Ην, Έγώ είμαι ό
Παντοκράτωρ, γράψον εις βιβλίον ότι βλέπεις καί ότι άκούεις. Καί εΐδον πρός βορράν καί ιδού ήγέρθη Βασιλεύς δυνατός, θέλων νά έξουσιάση εν δυνάμει μεγάλη νά κάμη επί της γης κατά τό θέ­λημα αύτοϋ, λέγων ως φωνήν βροντής, έγώ είμαι απε­σταλμένος τοΰ ζώντος Θεοϋ, τά στρατεύματα μου είναι τό άλας της γης, υποταχθήτω εις έμέ πάσα ή οικουμένη. Ούαί εις εκείνους οί όποιοι θά αντιτάξουν δύναμιν κατά τών δυνάμεων μου, μέ ρομφαίαν κοπτεράν θέλω πατάξη αυτούς, θέλω θερίση καί διασκόρπιση αυτούς μέ μύδρους (πυρακτωμένος σίδηρος), περιφλεγεΐς, καί θέλω πνίξει αυτούς μέ καιόμενον θείον. Εκείνους δέ οί όποιοι θά μέ βοηθήσουν εις τήν άποστολήν μου, θά οδηγήσω αυτούς εις ζώσας πηγάς υδάτων, δέν θέλουσι πεινάσει, οϋτε διψήσει, ούτε κοπιάσει, διότι μικροί καί ταπεινοί θέλουσιν έργάζεσθαι δι' αυτούς. Καί παρά τόν θρόνον τοΰ κεκραγότος βασιλέως τοϋ βορρά ην έτερος βασιλεύς κατά πολύ πρεσβύτερος αύτοΰ, και ήν ή μορφή αύτοΰ ώς μορφή του θανάτου, καί ήσαν κύκλω αύτοΰ άλλοι βασιλείς καί άρ­χοντες, ήν δέ τις έχων επί κεφαλής αύτοΰ τήν έκλιποΰσαν σελήνην. Καί εΐπεν ό βασιλεύς τοΰ βορρά εις τούς σαλπιγκτάς αύτοΰ νά σαλπίσωσι, καί ό ήχος των σαλπίγγων αυ­τών άνέβη έως ούρανρΰ καί εις τούς στρατιώτας αύτοΰ νά όρμήσωσι καί ιδού ούτος ώς κύματα ώκεανοΰ κατακλύουσι τάς

τεσσάρας γωνίας της γης διότι είναι πολλοί ώς ή άμμος της θαλάσσης, καί περιεκύκλωσαν τά στρατόπε­δα των μή συνιόντων εις τάς βουλάς τοΰ δυνατοΰ Βασι­λέως τοΰ Βορρά, καί έπάτησαν αυτούς ώς άχυρα εν άλωνίω, ένέσπειραν τόν φόβον εις τάς ψυχάς καί βασανισμόν εις τά σώματα αυτών. Κατετρύφησαν εις τά αγαθά αυ­τών, καί κατεπόρνευσαν τάς θυγατέρας αυτών, τάς πό­λεις αυτών έπυρπόλησαν, καί κατέβαλον εις ερείπια τά έργα της τέχνης αυτών, έμεθύσθησαν εκ τοΰ οίνου καί εκ τοΰ αίματος τών μαρτύρων αυτών.
Δίκαιος είσαι Κύριε ό Θεός τών πατέρων ημών, διότι έκρινες ταΰτα, τίς δύναται νά εξιχνίαση τάς βουλάς σου; Δράκοντα έξαπέστειλες ε­πί πάσαν φυλήν καί γλώσσαν καί έθνος. Έξουσίαν έδωκας εις αυτόν καί νικήση αυτούς, τοΰτο ήτο τό θέλημα Σου τό άγιον. Καί ιδού ό δράκων κάμνει κατά τήν βούλησιν αύτοΰ, ύψοΰται υπεράνω καί τοΰ Θεοΰ τοΰ Ζώντος, μεγαλορρημονών κατά τοΰ Υψίστου, καί κηρύσσων εαυ­τόν άπόστολον τοΰ Θεοΰ, της Ειρήνης καί της Αγάπης. Πλήν ώρισμένον είναι τό τέλος αύτοΰ, διότι ούκ έγνω τόν αληθή Θεόν, διότι δέν έξετέλεσε πιστώς τάς κρίσεις τοΰ Υψίστου, ύπεκατέστησεν εαυτόν εις τήν Βασιλείαν τοΰ κόσμου. Εγγύς εστίν ή τιμωρία αύτοΰ, εις τήν γέενναν τοΰ πυρός ήτοιμάσθη ή κατοικία αύτοΰ, δέν θέλει δυνηθή νά σωθή άν καί έμηχανεύθη πολλάς μηχανάς, άν καί έλάλησε ψευδώς, oi μεγιστάνες αύτοΰ πρόφασιν έχοντες τήν ειρήνην, διότι ώργίσθη ό Κύριος καί έξαπέστειλεν έθνη κατά τοΰ Βασιλέως τοΰ Βορρά.

Ιδού ό βασιλεύς της Ανατολής μέγας έν τη Ίσχύϊ αυ­τού, τά στρατεύματα αύτοΰ ώς ή άμμος της θαλάσσης, ώς νιφάδες χιόνος καί ισχυρά σφόδρα, μή άνομοΰντα εις τάς έντολάς τοϋ Κυρίου, άλλά σφόδρα φοβούμενος τόν Κύριο ν. Καί ιδού ό βασιλεύς της Δύσεως έμεγαλύνθη έν Κυρίω διά της Βίβλου αύτοϋ, καί ύπ' αύτοΰ ορισθείς άρ­χων των ωκεανών, τά πλοία αύτοΰ πλέουσι τάς θάλασ­σας, καί oi μεγιστάνες αύτοΰ φέρουσι πρός τούς ανθρώ­πους την γνώσιν τοΰ αληθινού Θεού, καί τόν σεβασμόν πρός τόν Κύριον τοΰ παντός, δεν κολάζουσιν ούδένα πρός τούτο, άλλά μόνον διδάσκουσι, ύπομένουσι πολλά έν τη

διδασκαλία ταύτη. Άλλά καί ό μισθός αυτών έσεται μέγας έν τοις ούρανόΐς.
Καί ιδού έτερον έθνος εκ Νότου μετά δυνάμεως με­γάλης ίσχυράς, καί ήν ή καρδία τοΰ έθνους τούτου έν πλήρει αρμονία πρός τήν διέπουσαν τόν σύμπαντα κόσμον, καί ώραιον καί χρήσιμον τούτους έξαπέστειλεν ό Θεός διά νά προστατεύσωσι τούς αδικούμενους καί νά σώσωσι τούς ώς άρνία σφαζομένους ύπό τών εξαγριωμέ­νων στρατευμάτων τοΰ Βασιλέως τοΰ Βορρά. Καί μετ' ο­λίγον είδον καί ιδού έτερος Βασιλεύς τοΰ Νότου εγείρεται κατά τοΰ παρακαθημένου εις τόν θρόνον τοΰ Βασιλέως Βορρά, πρεσβυτέρου βασιλέως τοΰ κεκμηκότος, καί έξουθενουμένου ύπό της οργής τοΰ Κυρίου διά τάς αμαρ­τίας αυτών. "Απαντες ούτοι ήγειραν όχυρώματα πρός βορράν, καί ανέκοψαν τόν δρόμον τών στρατευμάτων τοΰ βασιλέως Βορρά, καί έθανάτωσαν πλείστους έξ αυ­τών καί θέλουσι θανατώσει καί τό ύπόλοιπον, διότι ούτω έκρινεν ό Κύριος τοΰ Βασιλέως τοΰ Κόσμου.

Έν τω τρίτφ έτει τοΰ πολέμου λέγει Κύριος ό Θεός η­μών ανατρέψω τήν αιχμαλωσίαν τοΰ λαοΰ τής δύσεως, καί τοΰ λαοΰ τής Ανατολής καί τών λαών τοΰ Νότου. Νΰν ελεήσω αυτούς καί ζηλώσω διά τό όνομα μου τό άyiov, άγιασθήσομαι έν αύτοΐς καί συνάξω αυτούς έπί τήν γήν αυτών, καί ούκ αποστρέψω ούκέτι τό πρόσωπον μου άπ' αυτών, θέλω κάμει πρός αυτούς διαθήκην ειρήνης καί θέλει είσθε ή διαθήκη αιώνιος, αί καταστραφεϊσαι πόλεις αυτών θέλουσιν οικοδομηθεί καί ή αφανισμένη γη αυτών θέλει γεωργηθει, οί δέ άφανίσαντες αυτήν, θέλουσι έντραπή διά τάς ανομίας αυτών. Νΰν λέγει Κύριος ό Θεός, έκχεώ τόν θυμόν μου επί τόν λαόν τοϋ Βορρά καί επί τόν οί­κον τών Βασιλέων αυτών, διότι έθηκα αυτούς ώς έλαίας καί λυχνίας φωτός, άλλ' ούτοι έσκότωσαν καί έβασάνισαν τούς κατοικούντας επί τήν γήν. Νυν εκδιώξω αυτούς εις τά έσχατα τοϋ Βορρά, διότι οί βασιλείς αυτών έβλασφήμησαν τό όνομα μου, άνέβησαν ρήματα άσεβη επί τήν καρδίαν αυτών καί έβουλεύθησαν βουλήν πονηράν. Νυν λέγει
Κύριος ό Θεός, οί λαοί τούς οποίους έλεηλάτησαν τά στρατεύματα τών δύο βασιλέων τοϋ βορρά, καί τά στρατεύματα τών συνιόντων εις τούς οποίους έλαφυραγωγήσατε θέλωσι λαφυραγωγήση υμάς. Ιδού ήλθε ή κρίσις μου εναντίον υμών, εν λιμώ καί λοιμώ καί αΐματι, διά τήν μεγαλορρημοσύνην υμών, έκρυψα νϋν τό πρόσωπον μου άφ' υμών, καί σας παρέδωκα εις τήν χείρα τών έ­χθρων υμών. Έγώ έλάλησα λέγει Κύριος ό Θεός, εγώ κα­θαιρώ βασιλείς, καί καθιστώ βασιλείς. Έγώ γνωρίζω τά όσα έπράξατε εν τω σκότει, διότι τό φώς κατοικεί μετ' έμοϋ. Καί ιδού "Αρχοντες ειρήνης έξαποστελλόμενοι ύπό τοϋ Βασιλέως τοϋ Βορρά ό όποιος νϋν εν τη μετάνοια αύτοϋ, νά κάμη συμφιλίωση/ πρός τούς Βασιλείς τούς περικυκλοϋντας αυτόν. Ώς ταϋρον μαινόμενον έν λειμώνι, μεταξύ υψηλών ορέων ζητεί τήν είρήνην, πρός όλους τούς λαούς της γης. Άλλ' ενώ τά χείλη τών μεγιστάνων αύτοϋ λαλοϋσι τήν είρήνην ή καρδία αυτών μηχανάται δολιότητας καί επιθυμεί τόν πόλεμον. Διά τοϋτο οί βασιλείς καί οί άρχοντες τών εθνών, όσα συνήγαγεν ό Θεός κατά τοϋ Βασιλέως τοϋ Βορρά δέν πιστεύουσιν εις τήν είρήνευσιν αύτοϋ, άν μή συντρίψωσιν τήν δύναμιν τών βραχιόνων του Βασιλέως του Βορρά, καί τήν δύναμιν των υπηρε­τούντων εις τό θέλημα αύτοΰ. Τοϋτο είναι θέλημα τοΰ Ζώντος Θεοΰ. Έν τω χρόνω τούτφ ήγειρεν ό Κύριος εκ Νότου καί έτερον έκλεκτόν λαόν κατά των βασιλέων τοΰ Βορρά καί ην ή γη του λαοΰ τοϋτο τό σκήνωμα της σο­φίας τοΰ Κυρίου, καί ή πόλις αύτοΰ ή πρώτη Εκκλησία τοΰ Χριστού, τήν οποίαν ό Κύριος έθεμελίωσεν διά τοΰ Αποστόλου Αύτοΰ. Ό λαός ούτος έπύρωσε τήν οικουμένην διά τοΰ άληθινοΰ φωτός, της σοφίας καί τοΰ Ευαγγε­λίου. Καί τόν λαόν τοΰτον έξαπέστειλεν ό Κύριος έν ταις ήμέραις ταϊς έσχάταις κατά τών βασιλέων τοΰ Βορρά, διότι έμηχανεύθησαν ούτοι πονηρά καί περί της χώρας αύτοΰ καί έτειναν τήν χεΐραν αυτών επί της κληρονομιάς αύτοΰ, έν τω όποίω ευρίσκεται ή αγία, ή Νέα Σιών (ή Α­γία Σοφία), ή οικοδομημένη επί επτά λόφων. Διότι έν τή πόλει ταύτη, λέγει Κύριος ό Θεός, θέλω
ειρήνευση τά έ­θνη, τιμωρών τούς ασεβείς, καί αμείβων τούς δικαίους, Κωνσταντίνος έκτισεν αυτήν, διότι ούτω ευδόκησα. Κων­σταντίνος άπώλεσεν αυτήν, διότι άπέστρεψα τό πρόσω­πον μου άπ' αυτών, διά τάς αμαρτίας τών κατοικούντων, καί νΰν θέλω αποδώσει εις τόν Λαόν μου τόν περιούσιον, διότι εύρεν ούτος χάριν έν έμοί.
Καί έν ταΐς ήμέραις έκείναις συναχθήσονται καί έτοιμασθήσονται πάντες οί πολέμιοι τών βασιλέων τοΰ Βορ­ρά, καί μεγαλυνθήσονται καθ' ύπερβολήν καί πρός τήν Άνατολήν, καί πρός τόν Νότον, καί πρός Δυσμάς καί έσεται ό αριθμός αυτών μυριάδες μυριάδων, πάντες άν­δρες δυνατοί έν πολέμφ. Καί ή ακμή τών στρατευμάτων τών βασιλέων τοΰ Βορρά μεταστραφήσεται εις μαρασμόν. Καί θέλουσιν όργισθεΐ οί Βασιλείς τοΰ Βορρά, καί θέλουσι παρατάξει τά στρατεύματα αυτών εις μάχην έως τών όχυρωμάτων, καί θέλουσι πατάξη τό πλήθος τών στρατευμάτων τών πολεμίων αυτών, πλήν δέν θέλουσιν κραταιωθή, καί θέλουσι ταπεινωθή καί έπιστρέψη εις τήν χώραν αυτών, διότι oi πολέμιοι θά εισέλθωσιν εις τά όχυρώματα των βασιλέων τοϋ Βορρά, καί θέλουσι ένεργήση εναντίον αυτών καί θέλουσι υπερίσχυση.
Ναί θέλω εγείρει λέγει ό Κύριος ό Θεός, τύραννον έν τή χώρα τών βασιλέων τοϋ Βορρά, όστις θέλει κάμει νά παρέλθη ή δόξα αυτών, διότι oi δύο ούτοι υπήρξαν, Άβαδδών (δηλοΐ) Άββά εκ του εβραϊκού ονόματος, καί του άδης Ελληνικού, πατήρ τοΰ "Αδου, καί ή καρδία αυ­τών έστάθη εναντίον τής διαθήκης της αγίας, ύψώθησαν καί έμεγαλύνθησαν υπεράνω παντός Θεού, έμεγαλορρημόνησαν κατά τοϋ Θεού τών Θεών λέγοντες ότι θά λυτρώσωσι αυτοί τά έθνη, διά τούτο θέλει έλθη τό τέλος αυ­τών καί δέν θέλει υπάρχων ό βοηθών αυτούς. Καί ιδού ήκουσα φωνήν μεγάλην έν τω Ούρανω λέγουσα, νΰν αί Βασιλεΐαι τού κόσμου έγιναν βασιλεϊαι κατά τό θέλημα τοϋ ουρανίου Πατρός. Νϋν ειρήνην επί τής γής καί άνθρώποις ευδοκία. Τότε oi λαοί τής γής άναλωθέντες έν τω θυμώ τού Κυρίου, έπεσαν κατά πρόσωπον καί έπροσκύνησαν τόν Θεόν,
ύψωσαν τάς χείρας αυτών πρός τόν ούρανόν εύχαριστοϋντες τόν Κύριον ός κατέλυσε τήν δύναμιν τοΰ Δράκοντος, ότι διέφθειρεν τόν διαφθείροντα τήν γήν καί έδωκε τήν ειρήνην καί τήν εύδοκίαν εις τούς λατρεύοντας αυτόν, καί κράζοντες μέ φωνάς μεγάλας έλεγον ή σωτη­ρία είναι εκ τοϋ Θεοϋ ημών. Δόξα καί ευχαριστία καί τιμή καί δύναμις εις τόν Θεόν ημών εις αιώνας αιώνων. Αμήν.
Τήν άποκάλυψιν ταύτην είδε καί έγραψε ό Αγιοπαυλίτης Μοναχός Λουκάς έν έτει 1838.  ΕΠΕΣΗΜΑΝΣΗ:H αναφορά στις αρχές του 20ού αιώνα,γίνεται βάση της λογικής μετά το έτος 2.000 και υποννοεί στις μέρες μας,διαφορετικά θα είχε το νόημα στις αρχές του 1.900-1920,που ανήκουν στον 20ο αιώνα.Ο Αγγαθάγελος ανέφερε χαρακτηριστικά στα τέλη του 19ου αιώνα ,εννοώντας μετά το 1999.Αναφορά εκτός από την Ελλάδα,γίνεται και στην Τουρκία(η μορφή της είναι η μορφή του θανάτου και έχει στο κεφάλι της την εκλιπούσε σελήνη,πράγμα που σημαίνει ότι κατά τη διάρκεια του πολέμου η Τουρκία θα εξαφανιστεί από τον χάρτη).Η αναφορά στην Κωνσταντινούπολη,γίνεται με τον κτίστη αυτής τον Μεγάλο Κωνσταντίνο και τον Κωνσταντίνο τον Παλαιολόγο που την απώλεσε στους Οθωμανούς.Μετά τα γεγγονότα στην Κριμαία και στη νοτιοανατολική Ουκρανία,πρέπει να βρισκόμαστε πλέον μια ανάσα από τα πολεμικά γεγγονότα τα οποία αναφέρει το όραμα,καθώς η Ρωσία θα προσελκύσει χώρες από την πρώην Σοβιετική Ένωση, και θα ζητήσει να λυτρώσει αυτή τα έθνη από τους Δυτικούς.Στο πρώτο ημίχρονο κερδίζει όλες τις μάχες αλλά η κατάσταση αντιστρέφεται μετά το διάλλειμα ειρήνης και την αντεπίθεση των Δυτικών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου