Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017

ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ Η ΖΩΗ

ΚΥΡΙΕ! εγώ ο αμαρτωλός άνθρωπος είμαι η αιτία που Σου προξενεί τούς πόνους πάνω στο Σταυρό. Εγώ είμαι η αφορμή του Θανάτου Σου, χάρη του οποίου Εσύ ο αναμάρτητος δικάστηκες. Δέν εξηγείται καί δέν ερμηνεύεται απο ανθρώπινο νού! Αμαρτάνει ο άνθρωπος, ο παραβάτης των εντολών τού Θεού, καί τιμωρείτε πρός άφεση αμαρτιών ο μόνος αθώος κι' αγνός ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!
Φωτογραφία της Xristina Xristina. 

Πόσο πολύ Χριστέ μου με αγάπησες!
Πόσο πλούσιο φάνηκε το έλεός Σου!
Μέχρι ποίου σημείου έφτασε η στοργή Σου πρός τους ανθρώπους!
Και πόσο πολύ προχώρησε πρός εμάς τους ανθρώπους η συμπάθειά Σου!
Τί μπορώ να σου ανταποδώσω για ολες τίς ευεργεσίες Σου καί τίς δωρεές Σου πού έκανες για μένα;
Τί μπορεί να βρεθεί στήν ανθρώπινη καρδιά που να αξίζει νά δοθεί σάν ανταπόκριση;
Και όμως υπάρχει Κύριε! Και πάλι αυτό δικό σου είναι το νά επισκεφθείς τήν καρδιά μου καί νά βοηθήσεις να σκέφτομαι καί νά θλίβομαι για τις αμαρτίες μου! ΑΜΗΝ!!!


https://www.facebook.com/xristina.xristina.12532 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου