Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2020

ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ.

Σε μία από τις εκφωνημένες ομιλίες ο Σεβασμιώτατος κ.Αυγουστίνος είπε τα ακόλουθα:Αποτέλεσμα εικόνας για βουλη των ελληνων

"Όταν ήμουν Συνοδικός τον Σεπτέμβριο μήνα,που αρχίζει η Βουλή(τις συνεδριάσεις)μου είπανε:
-Συνοδικός είσαι να έρθεις και εσύ σύμφωνα με την τάξη,για να κάνουμε Α:γιασμό στη Βουλή των Ελλήνων.Θά'ναι ο Αρχιεπίσκοπος,θά'ναι οι Συνοδικοί και δεν μπορείς να κάνεις εξαίρεση εσύ.
-Θα έρθω,αλλά δεν θα έρθω μόνος μου.Θα φέρω και κάποιον άλλον μαζί μου.
-Ποιόν θα φέρεις;
Αποτέλεσμα εικόνας για αυγουστίνος καντιώτης
-Τον Πορφύριο,τον πάτερ Πορφύριο θα σας φέρω.
-Τι θέλει αυτός ο καλόγερος μαζί σου;
-Έχει μεγάλη αποστολή...
-Τι αποστολή;
Θα πάω και θα κηρύξω εγώ πέντε λόγια και μετά θα έρθει η σειρά του Πορφυρίου.Εγώ δηλαδή θα τους πω:
-Ω Βουλή των Ελλήνων ποίον το όνομά σου;
Και θα απαντήσω:
Λεγεών!
Όλοι οι διάολοι μαζευτήκανε μέσα στη Βουλή:το διαμόνιο της μοιχείας,το δαιμόνιο της πορνείας,το δαιμόνιο της αθε'ί'ας,το δαιμόνιο της απιστίας...
 Αποτέλεσμα εικόνας για αγιος πορφυριος φωτογραφιες
Από εκεί βγαίνουν όλα τα κακά.Συνεπώς,αφού είναι τέτοια λεγεών δαιμονίων,δεν έχει ανάγκη από αγιασμό,αλλά έχει ανάγκη από εξορκισμό!
Επειδή εγώ είμαι αμαρτωλός άνθρωπος,θα καλέσω τον πάτερ Πορφύριο:
Έλα Πορφύριε,βγάλε τον σταυρό και εξόρκισέ τους όλους!
-Αν είναι να έρθεις πάλι έτσι,θα σε πούνε εκ νέου τρελό.
-Χίλιες φορές τρελός!Διότι αυτοί εμπαίζουνε,δεν πιστεύουν τίποτα και κορο'ι'δεύουνε.Ο π .Πορφύριος θα υψώσει τον σταυρό και θα εξορκίσει τα δαιμόνια που φωλιάζουν μέσα στην καρδιά της Ελλάδος.
-Θα γίνουμε παγκόσμιο ρεπορτάζ.
ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ
Ο ΟΣΙΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ
ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ
ΑΓΙΟΠΑΥΛΙΤΙΚΟ ΙΕΡΟ ΚΕΛΛΙ ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΩΝ
ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου