Κυριακή 4 Αυγούστου 2024

ΘΕΙΟΣ ΚΑΙ ΑΥΣΤΗΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΡΙΚΤΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥΣ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ).

ΤΟ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ




ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

+++ 

 Γράψε παιδί μου το Ιερό μου γραπτό, 
μοίρασε το εσύ στον πιστό μου λαό, 
φωνή είναι βοώντος στης γης την παρανομία, 
ύστατη έκκληση στην πλήρη αποστασία.

Ναι, οργιάζει η ανωμαλία, 
η απιστία κρατά τα ηνία, 
χάθηκαν οι του πνεύματος αξίες 
και ο άνθρωπος τώρα ολοταχώς 
οδεύει στου πονηρού τις εστίες.

 Δεν υπάρχουν ύψιστα ιδανικά, 
είστε δυστυχώς στου σατανά τα νερά.
 Υμνείται και προβάλλεται η σατανολατρεία,
 υβρίζεται ΤΡΙΑΔΑ Η ΑΓΙΑ, 
βλασφημείται η μητέρα Παναγία, 
λίγοι που μιλούν ΓΙΑ ΘΕΟ,
 οι πλείστοι παραδομένοι σε σκότος ζοφερό.

 Κατάντησες άνθρωπε της γης,
 την ύλη τώρα να προσκυνείς,
 ό,τι πιο μιαρό, πιο δυσώδες και ποταπό 
το παίρνεις, το πράττεις σαν φυσιολογικό.

 Το μίασμα, ο οχετός της ομοφυλοφιλίας 
υπεγράφη ως νόμος στην Ελλάδα, 
στη χώρα που κρατούσε 
της Ορθοδοξίας κάποτε τη δάδα.

 Ω! τί μέγας ξεπεσμός, 
ξεπεράσατε ακόμα και τα άλογα ζώα, 
εγίνατε οι πιστοί μου δυσώδη, ντροπής δοχεία, 
θέατρο παραλόγου παίζετε οι Έλληνες, 
σε σκηνή φθηνής μιας συναυλίας. 

 Αίσχος, ντροπή για την Ελλάδα, 
θρηνεί γονατιστή για εσάς μια Ουράνια Μάνα.
 Θρηνούν οι Άγιοι εν τω ουρανώ 
διά τον δικό σας ξεπεσμό.

 Άνθρωπε μωρέ, τόλμησες 
να τα βάλεις τώρα με Εμέ, τον ΜΕΓΑ ΘΕΟ
 και υπερηφανεύεσαι για αυτό! 
 Μάθε πως είμαι ΘΕΟΣ ελέους 
μα ειμί και καταναλίσκον πυρ όταν χρειαστεί.

 ΝΑΙ, παίρνω και φραγγέλιο 
και εξολοθρεύω τους απειθείς. 
 Συνετίσου γιατί ΑΛΙ και πάλι ΑΛΙ 
σε εσένα που διακωμωδείς 
πνευματικά πίστεως ιδεώδη 
και λεία γίνεσαι στου πονηρού το αλώνι. 

 Σφόδρα παιδί μου 
μισεί εσέ ο σατανάς, 
ΑΛΙ σε όσους έπεσαν 
στα δίχτυα του τα φοβερά. 

 Αιώνια απωλούνται,
 σε άβυσσο σκότους σαφώς οδηγούνται. 
 ΑΛΙ σε όποιους οργάνωσαν 
στους αγώνες τους Ολυμπιακούς, 
σατανικούς εμπαιγμούς. 

 ΕΥΓΕ και σε όσους αντέδρασαν
 και την ψυχή τους στον πονηρό δεν έδωσαν. 
 Ναι, ακόμα ως ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ,
 την δικαία μου οργή κρατώ, 
μα αυτή θα ξεχυθεί 
στους απειθούντας της γης.

 Όμως, Θείο πέπλο Ουράνιας πραστασίας, 
θα καλύπτει στα ερχόμενα δεινά 
τα πιστά μου τεκνία.

Δώσε το Ιερό μου ετούτο γραπτό 
στους πιστούς μου, όσο αυστηρό κι αν είναι.
 Οι πιστοί μόνοι δεν θα αφεθούν, 
με ουράνια σκέπη θα καλυφτούν.


ΑΜΗΝ 
 ΔΟΞΑ ΣΟΙ ΚΥΡΙΕ ΔΟΞΑ ΣΟΙ 
 +++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου