Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2018

ΕΛΑ ΣΤΗΝ ΒΑΠΤΙΣΗ ΜΟΥ Είμαι ένα μωράκι που δεν έχω ονοματάκι…


ΕΛΑ ΣΤΗΝ ΒΑΠΤΙΣΗ ΜΟΥ
Είμαι ένα μωράκι που δεν έχω ονοματάκι…
ΕΛΕΓΕ ο Άγιος Παϊσιος πως ακόμη και ένα μικρό ταγκαλάκι μπορεί να βάλει κάτω σε πονηριά και 100 Δικηγόρους.
Ένα όμως σαλτιμπάγκος (σάλτα στον πάγκο και αέρα πατέρα)πολιτικός βάζει κάτω 100 δαιμόνους  και όπως και πάλι έλεγε ο Θεοφώτιστος Όσιος Παϊσιος:  πως οι πολιτικοί κάνουν φροντιστήριο στον διάβολο!
Θα βαπτίσουν λένε τα Σκό(ρ)πια με Νονό κι’ανάδοχο τον Νίμιτς  κάνοντάς το μπλουμ και δίνοντας το ονοματάκι: Republika GornaMakedonija (Δημοκρατία της Άνω Μακεδονίας). Σλαβικά και αμετάφραστα . (Μήπως ξεχάσανε να του πάρουνε τις μπουμπουνιέρες και την λαμπαδίτσα απ’ταjampo;)
Ο λόγος δε που προκρίνεται η ονομασία αυτή είναι γιατί, (λένε στην Κυβέρνηση) είναι σλαβική,  εκφωνείται σε μια λέξη και δεν θα υπάρχει ποτέ η λέξη «Μακεδονία» σκέτη στο όνομα.Και άλλαξε ο Μανωλιός κι’έβαλε τα ρούχα του αλλιώς.
Δηλαδή θα ιδρύσουνε ειδική μεταφραστική Αστυνομία που θα πατάσσει ανα την οικουμένη  πάσα μετάφραση;
Και πως ο λεξικολόγος του μέλλοντος  θα περιγράψει ετυμολογικά την προέλευση της λέξηςGornaMakedonija ;
Πιο θέμα θα καταγράψει ο Σλάβος φιλόλογος ως ρίζα και αναγωγή του ανωτέρου όρου ; "το κορνέ της γιαγιάς;"
Όμως καθώς αποφαίνεται σοφά ο λαός :«όταν χαθούν οι χαζοί θα πεθάνουν οι έξυπνοι» και φαίνεται, προς λύπην τους, πως το είδος των χαζών στον Ελληνικό χώρο σιγά-σιγά  εκλείπει και συνεπώς έρχεται η ώρα να πεθάνουν και οι «έξυπνοι» !
_______________________________
  Μετά το  Λ(μ)υστήριο θα επακολουθήσει τραπέζι –δεξίωση και αριστερίωση -(ε ρε γλέντια) στο εστιατόριο
«PRODOSIA»  (αγγλικά και αμετάφραστα!)
Παρακαλούμε ενημερώστε μας για τυχόν  απουσία σας
(δυστυχώς θα λείπουμε ,θα είμαστε όλοι στο συλλαλητήριο!)

Πρεσβ.Διονύσιος Ταμπάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου