Η έλευση του «εκ πενίας βασιλέως» δεν συμπέφτει επ’ ουδενί τρόπω με την έλευση του Αντιχρίστου. Είναι δύο διαφορετικά γεγονότα, αν και τρόπον τινά συνδέονται μεταξύ τους
γράφει ο Καταχανάς (Γ. Μεταξάς)
Εὐλογητὸς εἶ, Χριστὲὁ Θεὸς ἡμῶν, ὁ πανσόφους τοὺς ἁλιεῖς ἀναδείξας, καταπέμψας αὐτοῖς τὸ Πνεῦμα τὸἅγιον, καὶ δι’ αὐτῶν τὴν οἰκουμένην σαγηνεύσας, φιλάνθρωπε, δόξα σοι.
Στο πρώτο μέρος και στο δεύτερο μέρος του άρθρου, είδαμε τον Λέοντα Στ’ τον Σοφό, να μας περιγράφει το πώς θα εμφανιστεί ο «εκ πενίας βασιλεύς» στη Γη. Μας δίνει μια πολύ σαφή περιγραφή κάποιων εξωτερικών του χαρακτηριστικών, αλλά παράλληλα μας εισάγει και στο Μέγα Μυστήριο της θεϊκής παρέμβασης για τη σωτηρία της ανθρωπότητας. Μας περιέγραψε με τραγικό τρόπο τον πόνο και την οδύνη του 8ου αιώνος, που θ’ αποτελέσουν την αιτία της παρέμβασης αυτής.
Σε αυτό το τρίτο μέρος, ο Λέων μας εισάγει στα θαυμαστά σημεία που πρόκειται να λάβουν χώρα κατά την αποκάλυψη του «εκλεκτού» του Θεού.
Έτσι αυτός θα αποκαλυφθεί. Θα φανεί για τρεις μέρες στον ουρανό το λαμπρό αστέρι της μητέρας του Υψίστου στις 3 η ώρα τη νύχτα στη μέση της πόλης τα χαράματα. Αυτό το αστέρι δεν προέρχεται από τους πλανήτες, αλλά μοιάζει μ’ αυτό που φάνηκε στη σωτήρια γέννηση του Ιησού Χριστού. Ένας κήρυκας φώναζε δυνατά τρεις μέρες προσπαθώντας να ανακαλύψει και να καλέσει αυτόν στον οποίον στήριζαν τις ελπίδες τους.
Αρχικά, μας λέει ότι για τρεις ημέρες, στον ουρανό θα λάμπει ένα αστέρι. Κι όχι οποιοδήποτε αστέρι. Θα είναι το ίδιο λαμπρό αστέρι της Βηθλεέμ! Ο Λέων το αποκαλεί «το αστέρι της Μητέρας του Υψίστου κι όχι τυχαία! Κι εννοείται πως κι εδώ υπάρχει παρερμηνεία σχεδόν απ’ όλους όσους προσπάθησαν να ερμηνεύσουν το φαινόμενο. Κι αυτό διότι δεν μπόρεσαν να λάβουν υπ’ όψιν τους τη σημειολογία του φαινομένου.
Αγαπητές αναγνώστριες κι αγαπητοί αναγνώστες, θα σας παρακαλούσα να δώσετε μεγάλη προσοχή σε αυτήν τη σημειολογία που μας δίνει Λέων, καθώς εκτός του ότι είναι πραγματικά συνταρακτική, εξηγεί τα πάντα! «Ξεκλειδώνει» το Μέγα Μυστήριο της θέωσης και της ανθρώπινης πορείας προς τα Άνω.
Η ανθρώπινη ιστορία, ουσιαστικά εξελίσσεται σε τρεις διαδοχικές φάσεις – εποχές. Είναι τόσο σημαντικές που τις δύο από αυτές ο Ηράκλειτος τις είχε πραγματικά συλλάβει και στη συνέχεια ο ιερός Ιωάννης μας τις μετέφερε στο Ιερό του Ευαγγέλιο:
Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ Λόγος, καὶ ὁ Λόγος ἦν πρὸς τὸν Θεόν, καὶ Θεὸς ἦν ὁ Λόγος.
Οὗτος ἦν ἐν ἀρχῇ πρὸς τὸν Θεόν.
Πάντα δι’ αὐτοῦ ἐγένετο, καὶ χωρὶς αὐτοῦ ἐγένετο οὐδὲ ἓν ὃ γέγονεν.
Ἐν αὐτῷ ζωὴ ἦν, καὶ ἡ ζωὴ ἦν τὸ φῶς τῶν ἀνθρώπων.
Ιωαν. κεφ. Α’, στ. 1-4
«Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ Λόγος, καὶ ὁ Λόγος ἦν πρὸς τὸν Θεόν, καὶ Θεὸς ἦν ὁ Λόγος.», μας λέει ο ηγαπημένος μαθητής του Ιησού! Φράση που προηγουμένως είχε επαναλάβει κι Ηράκλειτος. Καθώς όμως δεν είχε έρθει το πλήρωμα του χρόνου ώστε να ερμηνευτεί αυτό το Μέγα Μυστήριο, αμφιβάλλω αν κάποιος εκ των δύο καταλάβαινε τι αποκάλυπτε στην ανθρωπότητα με αυτήν τη φράση. Όχι γιατί δεν ήταν άξιοι, αλλά γιατί αυτό το Μυστήριο έπρεπε ν’ αποκαλυφθεί την περίοδο των εσχάτων. Όχι πιο πριν.
Η πρώτη φάση της ιστορίας της ανθρωπότητας, ξεκίνησε με τη δημιουργία της. Είναι η Εποχή του Θεού! Πρόκειται για τη δημιουργό εποχή που αυτό το πλάσμα που λέγεται «άνθρωπος» αποκτά σάρκα και οστά. Αρχίζει να ζει. Βρίσκεται ενωμένο με το θείο, χωρίς ωστόσο να κατανοεί αυτήν τη σύνδεση. Μία σύνδεση που άρχισε να αποκτά μία σχετική ερμηνεία όταν ο άνθρωπος απέκτησε γραπτό και προφορικό λόγο και μπορούσε να μοιράζεται σκέψεις και συναισθήματα με τους γύρω του. Αρχικά σε ένα κλειστό επίπεδο φυλής και στη συνέχεια σε ένα ευρύτερο επίπεδο κοινωνίας – χώρας – ηπείρου. Η εποχή που η Μητέρα όλων των Επιστημών, η Φιλοσοφία, ξεκίνησε την αναζήτηση της γνώσης. Η Φιλοσοφία, είναι η Μητέρα όλων των επιστημών δεδομένου ότι το κύριο χαρακτηριστικό της είναι η «απορία» που βρίσκεται στα ερωτήματα: «Γιατί;», «Πώς;» «Τι θα συμβεί αν…;»
Ωστόσο, αυτή η σύνδεση με το θείο, άρχισε να φθείρει. Η ανθρωπότητα έχανε αυτήν τη σύνδεση με το θείο και τότε ήρθε η ώρα της δεύτερης φάσης που δεν είναι άλλη από την Εποχή του Λόγου. Και με τον όρο «Λόγος», εννοούμε τον Υιό Ιησού. Ήταν η φάση που «ο Λόγος σαρξ εγένετο» ώστε να υπενθυμίσει μέσα από τη διδασκαλία Του αυτήν τη σύνδεση. Ουσιαστικά, βλέπουμε τη δράση των δύο πρώτων προσώπων της Αγίας Τριάδος επί της ιστορίας της ανθρωπότητας. Μία δράση που κρατάει αυτήν τη σύνδεση με το θείο, πριν αυτή χαθεί.
Η πορεία έδειξε ότι ενώ αρχικά ισχυροποιήθηκε η σύνδεση, με το πέρασμα των αιώνων υπέστη φθορά κι αυτή. Έτσι φτάνουμε στο σήμερα που οι περισσότεροι χριστιανοί είναι κατ’ ευφημισμόν χριστιανοί κι η ανθρωπότητα πέφτει στην ακολασία και την άρνηση του Θεού. Εδώ λοιπόν, είναι που με τον «εκ πενίας» εμφανίζεται η τρίτη φάση της ανθρώπινης ιστορίας. Είναι η Εποχή του Αγίου Πνεύματος! Η τρίτη και οριστική φάση όπου η ανθρωπότητα θα περάσει στην τελείωση, ήτοι την τελειότητα. Όπως άλλωστε τονίσαμε στο δεύτερο μέρος του άρθρου, είμαστε στο 7.531 «από κτίσεως κόσμου», δηλαδή στα μέσα του 8ου «αιώνος» κι ο αριθμός 8 συμβολίζει την τέλεια ένωση του ανθρώπινου με το θείο.
Η εμφάνιση του «εκλεκτού» του Θεού, σηματοδοτεί την προετοιμασία της ανθρωπότητας για την τελειοποίηση που θα συμβεί προς τα τέλη του 8ου «αιώνος», αμέσως μετά την πτώση του Αντιχρίστου και την Κρίση που ακολουθεί. Η έναρξη της Εποχής του Αγίου Πνεύματος, που γίνεται με την εμφάνιση του «εκ πενίας», θα πρέπει πρώτα να υποβάλλει την ανθρωπότητα στην «πρώτη κάθαρση» . Κι αυτή θα επέλθει από τα δεινά που τώρα υποβάλλει ο πρόδρομος του Αντιχρίστου και που αποκαλείται «Νέα Τάξη Πραγμάτων» . Όλα αυτά τα δεινά, αποτελούν την καθαρτήριο πυρά για την ανθρωπότητα.
Καταλαβαίνουμε λοιπόν τη φοβερή σημασία του «άστρου της Μητέρας του Υψίστου» για την Εποχή του Αγίου Πνεύματος που ξεκινά με τον «εκ πενίας». Κι εύχομαι να βοήθησα να γίνει αντιληπτό το Μέγα Μυστήριο της ανθρώπινης ιστορίας.
Ο Λέων, μας αποκαλύπτει και την ώρα που θα γίνει αυτό: την 3η! Ακριβώς την ώρα που ο Αρχάγγελος θα ξυπνήσει τον «εκλεκτό» . Θυμίζω ότι μιλάμε για βυζαντινή ώρα, η οποία άρχεται με τη δύση του Ηλίου. Λεπτομέρειες αναφέρω στο πρώτο μέρος. Μας πληροφορεί επίσης ότι αυτό το λαμπρό άστρο, θα εμφανίζεται για τρία ολόκληρα 24ωρα. Κι έτσι, ολοκληρώνεται κι η προτύπωση και της Αγίας Τριάδος, αλλά και των τριών Εποχών που ανέφερα πιο πριν. Τονίζει επίσης ο Λέων, ότι δεν πρόκειται για μία σύνοδο πλανητών που θα δημιουργήσει αυτό το φως, αλλά για κάτι αυτόνομο.
Στη συνέχεια, μας λέει ότι πριν γίνουν όλα αυτά, ένας κήρυκας θα τρέχει πέρα δώθε αναζητώντας αυτόν που θα σώσει την Ελλάδα. Η επίγνωση της προφητείας για τον «εκ πενίας», θα έχει μεταφερθεί στους ανθρώπους. Κάποιος από αυτούς, προφανώς με θεϊκή παρέμβαση, θ’ αρχίσει να τον αναζητεί. Μόλις οι άνθρωποι ακούσουν αυτόν τον κήρυκα, να είναι σίγουροι ότι ήρθε η ώρα του «εκλεκτού» . Προσέξτε όμως κάτι ακόμη εδώ. Ο κήρυκας θα τον αναζητεί. Πιθανώς θα περάσει ακόμη κι έξω από το σπίτι του. Εκείνος όμως δε θα εμφανιστεί. Δε θα πει «εδώ είμαι» . Θα παραμείνει σιωπηλός και κρυμμένος ώσπου να τον εγείρει ο Αρχάγγελος! Κι αυτό γιατί αν εμφανιστεί μόνος του, τότε δε θα επιτελεστεί το Μυστήριο. Επίσης, μέσα από αυτό το σημείο, φαίνεται κι η ταπείνωση του «εκ πενίας», που δε θα δράσει εγωιστικά και με υπερηφάνεια για να φανεί. Φαίνεται η πλήρης «υπακοή» του στο θείο Σχέδιο.
Στη συνέχεια, ο Λέων μας αποκαλύπτει κάτι το ενδιαφέρον:
Τότε ο λαός βλέποντας και ακούγοντας τη βροντώδη φωνή του κηρύγματος έμεινε έκπληκτος. Και ξεσηκώθηκαν και ήταν συγχρόνως φοβισμένοι και χαρούμενοι. Άρχισαν να φωνάζουν αγνοώντας αυτόν, στον οποίον έτρεφαν τις ελπίδες τους.
Τότε έβλεπες όλους τους ανθρώπους να φωνάζουν δυνατά και με θέρμη το Κύριε Ελέησον, να χτυπούν τα μέτωπα τους στη γη, να ρίχνουν χώμα στα κεφάλια τους, να αναστενάζουν και να κλαίνε για την επικείμενη θλίψη τους.
Οι άνθρωποι θ’ ακούσουν τον κήρυκα. Χαρά και φόβος θα έρθει ταυτόχρονα. Από τη μία θα χαρούν γιατί θα καταλάβουν ότι ήρθε η ώρα, από την άλλη θα τους πιάσει φόβος και δε θα σκέφτονται πλέον τον «εκλεκτό» αλλά θα παρακαλούν το Θεό με οδύνη να τους ελεήσει και να τους σώσει. Κι αυτό είναι ενδιαφέρον γιατί μας δείχνει τη δυσπιστία των ανθρώπων από τη μία κι από την άλλη την «αναγκαστική» στροφή προς το Θεό, ακόμη κι ανθρώπων που μέχρι πριν Τον έβριζαν ή τον αγνοούσαν.
Και τώρα ο Λέων μας εισάγει στην κορύφωση του θείου Μυστηρίου:
Παρακαλούσαν τον Θεό να δεχθεί με ευμένεια τη δέηση τους και να ρίξει το φιλεύσπλαχνο μάτι Του στους κατοίκους της γης, ώστε να μπορέσουν οι εκλεκτοί που έμειναν να αναγνωρίσουν τον εκλεκτό του Θεού.
Θα φανεί στον ουρανό ένα σύννεφο γύρω από τον ήλιο που θα έχει το μέγεθος αλωνιού, που το αλωνίζουν το καλοκαίρι με τα βόδια και κάτω απ’ αυτό θα κρέμεται ένας σταυρός. Στα αριστερά του σταυρού του πορφυρού θα βρίσκεται τεντωμένο τόξο, που τέτοιο διέθεταν οι πατέρες μας στην αιώνια διαθήκη, χωρίς όλοι να γνωρίζουν γι’ αυτό που έλπιζαν. Τότε το κάτω μέρος του τόξου θα ανοίξει τον ουρανό και θα δείξει τη θέση του αληθινού βασιλιά. Οι λαοί, αφού δοξάσουν τον Θεό, θα τρέξουν γρήγορα στο άκρο του τόξου και θα πάρουν τον πολύτιμο και ένδοξο βασιλιά με λαμπάδες, βάια και τραγούδια και θα προσπαθήσουν με διάφορους τρόπους να τον φέρουν στην Κωνσταντινούπολη. Θα βροντοφωνάξει απ’ τον ουρανό ένας κήρυκας που δε θα φαίνεται προς το λαό και θα τους πει:
«Σας είναι αυτός αρεστός;» Τότε όλοι θα τρομάξουν καν θα πέσουν σε έκσταση από τη φοβερή φωνή του κηρύγματος. Έπειτα θα χτυπούν τα στήθη τους με δάκρυα και στεναγμούς, θα υψώσουν τα χέρια τους στον ουρανό και θα πουν:
«Ναι Κύριε, επειδή εσύ μας τον έδωσες αυτόν, μας είναι αρεστός». Αφού τον προσκυνήσουν αυτόν, θα τον οδηγήσουν στη Κωνσταντινούπολη. και αφού προσευχηθεί, όλες οι σφραγισμένες πύλες θα ανοιχθούν… Αυτοί που βρίσκονται εκεί θα φύγουν φοβισμένοι.
Οι άνθρωποι που έχουν γνώση της αναξιότητός τους, εκείνοι που μέχρι πριν λίγο χλεύαζαν τον Θεό και τον έβριζαν, τώρα παρακαλάνε ώστε εκείνοι που παρέμειναν σταθεροί στην Πίστη και στον Αγώνα κατά της Νέας Τάξης Πραγμάτων, να μπορέσουν να καταλάβουν εάν πράγματι αυτός είναι ο «εκλεκτός» . Έχοντας πολλάκις ξεγελαστεί από τη ΝΤΠ, αναγνωρίζουν πλέον ότι οι μέχρι πρότινος «συνωμοσιολόγοι, ψέκια, αρνητές κλπ», είναι οι μοναδικοί που μπορούν να ξεχωρίσουν την αλήθεια από την απάτη.
Παρακάτω ακολουθεί μία γλαφυρή περιγραφή των θαυμαστών σημείων που θα συμβούν κατά την αποκάλυψη του «εκ πενίας» και που δεν επιδέχονται ερμηνείας, καθώς αποτελούν γεγονότα. Το μόνο που χρειάζεται εδώ να πούμε είναι ότι το σύννεφο που αναφέρει ο Λέων είναι τεραστίων διαστάσεων. Τόσο που θα φέρει σκιά. Το δε τόξο θ’ ανοίξει μια μικρή οπή στο σύννεφο, τόση όση χρειάζεται για να περάσει μία ακτίνα φωτός που θα υποδείξει το σημείο που θα βρίσκεται ο «εκ πενίας» . Αυτό μας δείχνει ότι από την ώρα που ο Αρχάγγελος θα ξυπνήσει τον «εκλεκτό» ως την ώρα που αυτός θα αποκαλυφθεί στην ανθρωπότητα, θα περάσουν ώρες. Και μέσα σε αυτές τις ώρες, λογικά ο Αρχάγγελος θα προετοιμάζει τον «εκλεκτό» για να αναλάβει τα καθήκοντά του.
Μόλις το φως του Ήλιου δείξει το σημείο που θα βρίσκεται ο «εκ πενίας», τότε χαρούμενος ο λαός θα τρέξει να τον επευφημίσει. Θα τον σηκώσει στα χέρια όπως μας λέει, για να τον φέρει στην Κωνσταντινούπολη. Για να καταλάβουμε το γιατί, θα πρέπει ν’ ανατρέξουμε στις προφητείες του Οσίου Ανδρέου του δια Χριστόν Σαλού που θα δούμε στο επόμενο μέρος του άρθρου, αλλά και στη μεταγενέστερη του Οσίου Παϊσίου που λέει:
«Και την Κωνσταντινούπολη θα την πάρουμε . Θα μας την δώσουν δηλαδή. Όχι από καλοσύνη ή από δικαιοσύνη . ΟΧΙ . Αλλά θα οικονομήσει ο Θεός νάρθουν έτσι τα συμφέροντα των μεγάλων, ώστε να τους βολεύει ναχουμε εμείς την Πόλη . Και την Καππαδοκία θα την πάρουμε. «
Ο Τρίτος Παγκόσμιος Πόλεμος έχει ήδη ξεκινήσει. ΝΑΤΟ και Ρωσία βρίσκονται αντιμέτωποι στο πεδίο της Ουκρανίας. Ωστόσο, αναμένουμε ακόμη κι εμπλοκή του Ισραήλ με Ιορδανία και Παλαιστίνη. Σε όλον το χαμό, η Τουρκία αναμένεται να επιτεθεί στην Ελλάδα. Αυτό, θα δώσει αφορμή στη Ρωσία να επιτεθεί στην Τουρκία, δεδομένου ότι θέλει τον έλεγχο των Στενών του Βοσπόρου. Η Ελλάδα, θα προτιμήσει να μείνει αμέτοχη στον πόλεμο του ΝΑΤΟ με τη Ρωσία για τον έλεγχο του Βοσπόρου. Οι Ρώσοι, αναμένεται να σημειώσουν συντριπτικές νίκες με αποτέλεσμα η Πόλη να πέσει στα χέρια τους. Κάπου εκεί θα ξεκινήσουν οι διαπραγματεύσεις κι άκρη δε θα βγαίνει. Στις διαπραγματεύσεις θα βρίσκονται ένας Ρώσος, ένας Νατοϊκός κι ένας Έλληνας. ΚιΟ Όσιος Παΐσιος, είχε αναφέρει ότι «ο βασιλιάς Κωνσταντίνος θα συμβάλει ως μεσάζοντας, να δοθεί η Πόλη στην Ελλάδα«, αλλά ο θάνατος του Κωνσταντίνου τον διέψευσε τραγικά.
Όταν λοιπόν αποφασιστεί ότι η Κωνσταντινούπολη θα δοθεί στην Ελλάδα, τότε θα εμφανιστεί ο «εκ πενίας» και η πρωτεύουσα του Ελληνικού κράτους, θα είναι πλέον η Βασιλεύουσα.
Ο Λέων μας αποκαλύπτει επίσης ένα ακόμη θαυμαστό σημείο που θα συμβεί εκείνη την ευλογημένη ημέρα. Η φωνή κάποιου αοράτου αγγέλου / κήρυκα θα ακουστεί από τον ουρανό να ρωτάει το πλήθος αν αυτός είναι αρεστός στο λαό. Τότε ο λαός θα φωνάξει «ναι, αφού Εσύ μας τον έδωσες» .
Αυτή η θεοσημία, δείχνει ανακούφιση και χαρά από την πλευρά του λαού, αλλά και κάτι ακόμη. Το γεγονός ότι ο Θεός δεν επιβάλλει τον εκλεκτό του με το «έτσι θέλω», αλλά το αφήνει στην κρίση του λαού, κυρίως για να δει το μέγεθος της μετανοίας του.
ΤΕΛΟΣ ΤΡΙΤΟΥ ΜΕΡΟΥΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου