Κυριακή 17 Μαρτίου 2024

ΘΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΚΥΡΙΟΥ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΙΑΣ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ).

ΑΝΘΡΩΠΕ ΟΔΟΙΠΟΡΕΙΣ ΣΕ ΤΕΝΤΩΜΕΝΟ ΣΧΟΙΝΙ ΠΟΥ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΠΟΡΕΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΚΟΠΕΙ. ΠΡΟΣΕΞΕ ΨΥΧΗ



 ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ,ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

+++

 Φωνή ΚΥΡΙΟΥ ΛΑΛΕΙ εν τη ερήμω της γης, 
παιδί μου για να αφυπνιστείς, 
εις επίγνωση, εις πεδίο συναισθήσεως έρθεις
 και αιωνίως σωθείς.

Άκου τεκνίο τώρα τη φωνή μου, 
εις οδόν αγιασμού ελθέ ψυχή μου. 
 Έφυγες άνθρωπε της γης
από την οδό της αρετής,
περιμένω ως ΘΕΟΣ του ελέους την επιστροφή σου.

 Σε συγχωρώ, σε αγαπώ,
|με το σώμα μου και το αίμα μου σε τρέφω συνεχώς,
θυσιάστηκα σε σταυρό
μα αναστήθηκα για να σε σώσω,
την ΑΙΩΝΙΑ ΕΥΤΥΧΙΑ, την αιωνία μακαριότητα
παιδί μου σε εσέ να δώσω.

 Είσαι εικόνα και ομοίωση δική μου,
ΣΕ ΑΓΑΠΩ παιδί μου,
γι΄ αυτό σε συγχωρώ,
στας πτώσεις σου υποχωρώ,
σε δέχομαι ως Ουράνιος Πατέρας.

 Αν εν ΜΕΤΑΝΟΙΑ εσύ,
Εγώ σου φορώ και πάλι δαχτυλίδι χάριτος,
αρραβώνα Θεϊκο,
σου χαρίζω ΤΟ ΑΓΙΟ ΜΟΥ ΠΝΕΥΜΑ
και δια της Θείας Χάριτος σε σφραγιζω.

 Ομιλώ παιδί μου με εσένα,
σου δωρίζω ΡΗΜΑΤΑ ΘΕΙΑ,
 σε εισάγω στην Ουράνια μου Βασιλεία.

 Όσο κι αν αμαρτωλός εσύ,
Εγώ σε γράφω ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ,
αρκεί, εν αυτογνωσία, με δάκρυα συντριβής,
σε Εμέ ένα «ήμαρτον
» ειλικρινές να πεις.

 ΟΜΩΣ να είναι αυτό με επιγνώσεως βαθμό,
τότε δεν θα οδοιπορείς τεκνίο μου
σε αμαρτίας τεντωμένο σχοινί,
θα είσαι εις οδόν αρετής.

 Σε αναμένω Ο ΚΥΡΙΟΣ, 
μόνο μην άλλο αργείς
γιατί δεν έχεις άνθρωπε
περιθώρια πια χρόνου στη γη,
ΕΣΧΑΤΟΙ ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ.

 Βιάσου, μην αργείς, στο ‘χω ξαναπεί,
τα δεινά προ θυρών.

 Ό,τι βλέπεις τώρα να γίνεται
εκεί κάτω στο Ισραήλ, θα επεκταθεί,
στο παρά ένα η παγκόσμια πολεμική εισβολή.

 Μην αδρανείς ψυχή, έρχεται κοπετός
και ΑΛΙ αν απροετοίμαστος βρεθείς.

 Ενδύσου θώρακα, 
χιτώνα ψυχικής προετοιμασίας, 
δεν βλέπεις, διπλα σου ουρλιαζουν
ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΕΩΣ ΤΑ ΘΗΡΙΑ!

 Θέλουν, ζητούν να σε κατασπαράξουν,
την ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ κάτω να πετάξουν,
τα Ιερά και τα Όσια να εξαφανίσουν,
έρμαιο τους πιστούς μου στον πονηρό να αφήσουν.

 Στάσου δυνατός,
αντιστάσου πιστέ κραταιώς,
 μην δούλος εσύ στα άνομα,
στα σατανικά σχέδια τους.

 Πολέμησε για τα Ιερά ιδανικά σου,
μείνε πιστός σε Εμέ
ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΙΟ ΒΑΣΙΛΙΑ ΣΟΥ.


ΑΜΗΝ 

 +++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου