Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2024

Jumbo Flash: Ό,τι λάμπει δεν είναι χρυσός.


Όπως πέρσι, έτσι και φέτος, η Ανώνυμη Εταιρία Jumbo επέλεξε να παίζει νυχθημερόν στο ραδιόφωνο και την τηλεόραση μια χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που καμία σχέση δεν έχει με το ορθόδοξο-χριστιανικό πνεύμα των ημερών.

Τα Χριστούγεννα του 2023, η ΑΕ Jumbo είχε προπαγανδίσει την νεοταξίτικη, ανάποδη και αντίχριστη ιδέα ότι «αν ένας δεν πιστεύει, κανένας δεν πιστεύει», διαστρεβλώνοντας έτσι την ορθόδοξη θεώρηση ότι το ανθρώπινο πρόσωπο είναι ιερό και μοναδικό, με αναφαίρετο δικαίωμα να πηγαίνει κόντρα στο κυρίαρχο (και συνήθως μολυσμένο) ρεύμα.

Κατά περίεργο τρόπο, η περσινή διαφήμιση της ΑΕ Jumbo βρισκόταν σε θαυμαστή σύμπνοια με την τοποθέτηση του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου, ο οποίος, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Διάσκεψης για τους Πρόσφυγες, τους Μετανάστες και την Κλιματική Αλλαγή, που είχε διοργανωθεί από 13-15 Δεκεμβρίου 2023 στην έδρα του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών, δηλ. την Γενεύη (Religious Leaders Unite for Climate Peace in Solidarity with Refugees = Οι θρησκευτικοί ηγέτες ενώνονται υπέρ της κλιματικής ειρήνης εν αλληλεγγύη με τους πρόσφυγες), είχε δηλώσει ότι:

«κανείς δεν σώζεται μόνος του, κανείς δεν σώζεται αν δεν σωθούν όλοι. Οι απειλές που αντιμετωπίζει ο κόσμος μας αυτή τη στιγμή μπορούν να αντιμετωπιστούν και να ξεπεραστούν μόνο σε συνεργασία. Και εδώ είναι που ο διάλογος και η σύμπραξη των θρησκευτικών κοινοτήτων αποδεικνύονται ουσιώδη και ζωτικής σημασίας».

Φυσικά, η θέση αυτή του Πατριάρχη δεν είναι τίποτε άλλο παρά μία ακόμη προπαγανδιστική παραλλαγή του νεοταξίτικου συνθήματος «τα παγκόσμια προβλήματα απαιτούν παγκόσμιες λύσεις», το οποίο προθερμαίνει τους πολίτες όλου του κόσμου για την εγκαθίδρυση μιας Παγκόσμιας (Δικτατορικής) Κυβέρνησης.

Η φετινή διαφήμιση του Jumbo βρίσκεται, αντιστοίχως, σε σύμπνοια με την αντίχριστη τελετή λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού, όπου είδαμε ένα αποκρουστικό πλάσμα να κατέρχεται στο στάδιο με το αποπροσανατολιστικό παρατσούκλι «χρυσός ταξιδευτής».

Πολλοί αναλυτές των αποκρυφιστικών συμβολισμών επεσήμαναν ευλόγως ότι επρόκειτο για τον εωσφόρο, ο οποίος, μετά την ανταρσία κατά του Δημιουργού, από πρώτος και ωραιότερος άγγελος μεταμορφώθηκε στον ουραγό και πλέον δύσμορφο διάβολο.

Η διαφημιστική της ΑΕ Jumbo φαίνεται πως μιμήθηκε την δαιμονική σύλληψη των γαλλικών Ολυμπιακών Αγώνων, μολύνοντας την χριστουγεννιάτικη αγορά με την βρόμικη (κυριολεκτικώς και μεταφορικώς) ιδέα ενός μυστηριώδους καπνοδοχοκαθαριστή που κατέρχεται κι αυτός δίκην εκπεσόντος αγγέλου και τελικώς μεταμορφώνεται μαγικώ τω τρόπω στον ερυθρόλευκο χοντρομπαλά Άη Βασίλη, την γνωστή δυτικότροπη καρικατούρα του Μεγάλου Βασιλείου, εμπορικό τερατούργημα της Coca-Cola.

Πέρα, όμως, από τον εωσφορικό συνειρμό, η φετινή διαφήμιση εμπεριέχει και κεκρυμμένα αποκρυφιστικά μηνύματα, τα οποία σχετίζονται τόσο με σύμβολα (όπως ο μασονικής σημασίας οφθαλμός) όσο και με αριθμούς (όπως το νούμερο 11).

Η Αντωνία Σφακιανάκη μάς χαρίζει ένα καταπληκτικό και αποκαλυπτικό κείμενο, το οποίο ξεγυμνώνει τον ύπουλο τρόπο με τον οποίο υλοποιείται η αντίχριστη προπαγάνδα της ΑΕ Jumbo.

Μετά το τέλος της ανάγνωσής του κειμένου που ακολουθεί, θα πρότεινα να υιοθετήσουμε (και να υλοποιήσουμε) ένα αντι-προπαγανδιστικό σλόγκαν με πέντε λέξεις:



1Ραμονέ, Σιωπηρή προπαγάνδα. Μάζες, τηλεόραση, κινηματογράφος, μτφ.: Βάλια Καϊμάκη, εκδ. Πόλις, Αθήνα 2001, σελ. 79.

2Για την περσινή διαφήμιση με το ανάποδο σύνθημα «αν ένας δεν πιστεύει, κανένας δεν πιστεύει» βλ. Αντ. Σφακιανάκη, Αν ένας πιστεύει, φτάνει και περισσεύει, εις:
Και αναλυτικότερα: Αν ένας πιστεύει, φτάνει και περισσεύει…

3https://www.kpe-thess.gr/download/ekdoseis/ekpaideytiko_yliko/advertisement.pdf, σελ. 26.

4Θεόδωρος Λιανός Η διαφήμιση και ο ρόλος της.

5Άγιος Βασίλειος: Από την Καισαρεία στις καρδιές των παιδιών όλου του κόσμου

6Haddon Sundblom and the Coca‑Cola Santas

7Santa Claus: A Symbol of the Global Economy at Work

8Pollen Advertising: Χριστουγεννιάτικη καμπάνια για τα Jumbo

9Ο Αποκρυφισμός είναι ένα σύστημα διδασκαλίας ασυμβίβαστο με την Ορθόδοξη πίστη, το οποίο εκφράζει τίς αρχές του, εκτός από τα γραπτά κείμενα και με σύμβολα. Τα σύμβολα εκφράζουν μία έννοια ή μία εικόνα και παίζουν καθοριστικό ρόλο, τόσο στις διάφορες θρησκείες, όσο και στις διάφορες αιρέσεις και παραθρησκευτικές ομάδες https://orthodoxia.blog/2023/07/07/%CF%83%CF%8D%CE%BC%CE%B2%CE%BF%CE

%BB%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BA%CF%81%CF%85%CF%86%CE%B9%CF%83%CE%

BC%CE%BF%CF%8D-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B8%CE%B1-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%BD/

10Σύμβολα τοῦ Ἀποκρυφισμοῦ ποὺ θὰ συναντήσετε στὴν καθημερινότητά σας.pdf

11Σύμβολα του Αποκρυφισμού που θα συναντήσετε στην καθημερινότητά σας

12Βλ. Σπήλιο Τεμπονέρα, Υποσυνείδητα μηνύματα στο μάρκετιγκ, εις: https://www.researchgate.net/publication/308969248_Yposyneideta_Menymata_sto_Marketin’nk

13https://www.researchgate.net/publication/308969248_Yposyneideta_Menymata_sto_Marketin’nk

 σελ. 41.

14https://parkstone.international/2024/08/12/the-olympic-the-games-is-over-a-memorable-conclusion/

15https://www.sportime.gr/bloggers/eleftherios-andronis/parisi-2024-teleti-lixis-i-apokriptografisi-enos

-eosforikou-manifestou-pagkosmias-diktatorias-pou-vevilose-tin-ellada/

16https://imp.gr/%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BD%CE%B8%CF%81%CF%89%CF%80%CE%B9

%CE%BD%CE%B5%CF%83-%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%B5%CF%83-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B1-%CE%BF%CE%BB%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%B9%CE%B1/#

17Λουκ. 10, 18.

18Σίγουρα θα περάσει από δω…Jumbo άστραψαν φλας και έχουν όλοι στα χείλη, τη στιγμή που θα πουν, say cheese Αϊ Βασίλη. Δες γύρω σου jumbo φλας, κανείς δεν κάνει εδώ νάνι, το μάτι στο σκόπευτρο, νάτος φτάνει. Jumbo άστραψαν flash θέλει και λίγο τύχη, jumbo άστραψαν flash, κάποιος θα τον πετύχει. Αϊ Βασίλη μου πόζαρε στου Jumbo τα φλας, στα φλας, στα jumbo φλας, μαγικά φλας, γιορτινά φλας, χιλιάδες φλας, στα jumbo φλας

19Βλ. π. Αντώνιο Αλεβιζόπουλο, εις: https://www.impantokratoros.gr/alevizopoulos-manteia.el.aspx

20https://broadcastnews.gr/o-symvolismos-kai-i-psychologia-ton-chromaton-sto-marketing-kai-ti-diafimisi/

21http://www.redcross.gr/default.asp?pid=6&la=1

22Βλ. και την κριτική του Ελευθερίου Ανδρώνη: https://www.sportime.gr/bloggers/eleftherios-andronis/dear-santa-opos-leme-satan-mia-nea-athlia-tenia-gia-pedia-pou-parousiazi-ton-diavolo-sti-thesi-tou-agiou-vasili/

23Το φιλανθρωπικό έργο του Μεγάλου Βασιλείου


TRUTH REVEALED

tasthyras.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου