Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

«Σημείον» εξ ουρανού; Ένα σχίσμα θα καταστρέψει το ορατό (λογικό) Σύμπαν; +

«Και προσελθόντες οι Φαρισαίοι και Σαδδουκαίοι, πειράζοντες, επηρώτησαν αυτόν σημείον εκ του ουρανού επιδείξαι αυτοίς». (Ματθ. 16:1)
     Παρά τα πάμπολλα θαύματα που έκανε ο Κύριος Ιησούς, τα οποία βεβαίωναν την αλήθεια των λόγων του, οι Ιουδαίοι ζητούσαν και «σημάδι εξ ουρανού» για να πιστεύσουν. Αυτό όμως ήταν τρανή απόδειξη της υποκρισίας τους: «υποκριταί, το μεν πρόσωπον του ουρανού γινώσκετε διακρίνειν, τα δε σημεία των καιρών ου δύνασθε γνώναι»; (Ματθ. 16:3) Ρίχνοντας μια ματιά στον ουρανό βλέπομε τι καιρό θα κάνει το υπόλοιπο της ημέρας, και δεν μπορούμε βλέποντας τα θαυμαστά έργα του Κυρίου να τον αναγνωρίσομε σαν τον μόνο αληθινό Μεσσία;
      Αν και δεν ήθελε επιδείξεις ο Κύριος και είπε ότι δεν θα δοθεί στην γενιά εκείνη το φανταχτερό σημάδι που ζητούσε, η «φύση συνεκλονείτο» κατά τη Σταύρωση και ο ήλιος κρύφθηκε για 3 ώρες, κάνοντας νύχτα το μεσημέρι: «Από δε έκτης ώρας (12 το μεσημέρι) σκότος εγένετο επί πάσαν την γην έως ώρας ενάτης (3 το απόγευμα)». (Ματθ. 27:45)
      Στους Χριστιανούς, αυτούς που ενώθηκαν με τον Χριστό διά των Μυστηρίων της Εκκλησίας, και που αγωνίζονται να τηρούν τις εντολές Του, ανοίγεται ο νους τους στην κατανόηση των συμβαινόντων τόσο στον πνευματικό κόσμο όσο και στον υλικό. Ανοίγεται η πνευματική θύρα, για την οποία ο άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος λέει «και ιδού θύρα ανεωγμένη εν τω ουρανώ», διά της οποίας ο ίδιος ανέβηκε στον πνευματικό ουρανό, για να μας φανερώσει όσα πρόκειται να συμβούν στο μέλλον: «ανάβα ώδε και δείξω σοι α δει γενέσθαι μετά ταύτα». (Αποκ. 4:1)
     Θύρα όλων των χαρισμάτων είναι ο Ιησούς Χριστός: «Εγώ είμι η θύρα. Δι' εμού εάν τις εισέλθη, σωθήσεται, και εισελεύσεται και εξελεύσεται, και νομήν ευρήσει». (Ιω. 10:9). Κάθε πιστός έχει στη διάθεσή του την ευαγγελική διδασκαλία και μπορεί να κατανοήσει, ανάλογα και με την καθαρότητα του νου του, τη σημασία που έχουν από πνευματική άποψη όσα συμβαίνουν γύρω του. Τα προφητικά λόγια της Αγίας Γραφής και πολλών ακόμη αγίων της Εκκλησίας μάς κρατούν στο σωστό δρόμο, για να μην πλανηθούμε από τυχόν λανθασμένες εκτιμήσεις. (Κάτι που δεν είναι ασυνήθιστο σε όσους αγωνίζονται ακόμη με τα πάθη τους).

     Από τη διδασκαλία του Κυρίου, που κατέγραψαν οι 4 ευαγγελιστές, αντιλαμβανόμαστε ότι ο υλικός (ή αισθητός) κόσμος δημιουργήθηκε με τέτοιο τρόπο, ώστε να επιτρέπει την κατανόηση του πνευματικού (ή ουράνιου ή νοητού) κόσμου, στον οποίο ζει και η ψυχή μας. Δηλ. τα πνευματικά (απο)τυπώνονται στα υλικά, όπως ο ίδιος ο Κύριος Ιησούς Χριστός βεβαίωσε χρησιμοποιώντας παραβολές στην διδασκαλία του, όπου η ζύμη, το αλάτι, η άμπελος, η συκή, η καλή γη, τα αγκάθια κλπ έχουν πνευματικό νόημα.
  «Ο τον φαινόμενον (υλικό) κόσμον νοών, θεωρεί τον νοούμενον (πνευματικό)» λέει και ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής. Και παρατηρεί την πλοκή των δύο κόσμων: ...«Και νοεί, εν μεν τω νοητώ τον αισθητόν (ή υλικό), ...εν δε τω αισθητώ τον νοητόν (ή πνευματικό)». (Προς Θαλάσσιον ερ. 47η).
   Αλλά και κατά τον απόστολο Παύλο αυτά που συμβαίνουν στον αόρατο πνευματικό κόσμο στον οποίο ζουν οι ψυχές μας, «τοις ποιήμασι νοούμενα καθοράται», δηλαδή κατανοούνται διά των ορατών δημιουργημάτων. Και αυτό συμβαίνει από την αρχή της Δημιουργίας, από κτίσεως κόσμου. Και διά των δημιουργημάτων δηλώνεται η δύναμη του Θεού και η αγιότητα, ώστε και όσοι δεν γνωρίζουν τις άγιες Γραφές να είναι αναπολόγητοι. (βλ. Ρωμ. 1:20).
    Επειδή λοιπόν δεν έγινε στη τύχη η Δημιουργία, και επειδή ο Θεός παρακολουθεί την προαίρεσή μας και μας διορθώνει όταν χρειάζεται, πρέπει να παρατηρούμε τα «σημεία των καιρών».   «Όποιος αγαπά την Αλήθεια πρέπει όχι μόνο να λαμβάνει υπ’ όψιν του τα σημεία των καιρών, αλλά επίσης να ακολουθεί τις παρατηρήσεις αυτές, μέχρι τη λογική τους ερμηνεία», συμπληρώνει ο Ρώσος αρχιεπίσκοπος Θεοφάνης του Πολτάβα. (Archbishop Theophanes, «Selected Letters»).
      Ένα τέτοιο προειδοποιητικό «σημείο» έρχεται από την είδηση που λέει: «Το Σύμπαν μπορεί να πεθάνει με ένα Μεγάλο Σχίσμα»!  (λινκ) Το ενδιαφέρον της είδησης για μας δεν είναι αστρονομικό, αλλά έγκειται στην αξιοσημείωτη σύμπτωση οι επιστημονικές παρατηρήσεις των ουρανίων σωμάτων να οδηγήσουν στην επιστημονική θεωρία του «Μεγάλου Σχίσματος» και στη δημοσιοποίησή της κατά την επέτειο του μεγάλου σχίσματος της Χριστιανοσύνης που έγινε στις 16 Ιουλίου του 1054, με τους αφορισμούς του καρδιναλίου Ουμβέρτου.
Είδηση: Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2015
Το σύμπαν μπορεί να «πεθάνει» με ένα Μεγάλο Σχίσμα
    «Αν το σύμπαν δημιουργήθηκε από μία Μεγάλη Έκρηξη, τότε σε τι θα καταλήξει στο τέλος του κύκλου «ζωής» του; Σύμφωνα με ένα καινούριο θεωρητικό μοντέλο Αμερικανών επιστημόνων από το πανεπιστήμιο Βάντερμπιλτ του Τενεσί, η απάντηση είναι το Μεγάλο Σχίσμα, δηλαδή μια κατάσταση στην οποία όλα τα ουράνια σώματα, όπως οι πλανήτες, αλλά ακόμη και τα άτομα θα αποσυντεθούν στα συστατικά τους»...
     Συγχρόνως υπήρχε η είδηση:  16 Ιουλίου 1054: Σαν σήμερα το Μεγάλο Σχίσμα Ανατολής και Δύσης (λινκ)
   Πληροφοριακά: «Το πρωί του Σαββάτου 16 Ιουλίου 1054, λίγο πριν αρχίσει η θεία Λειτουργία στην Αγία Σοφία της Κωνσταντινούπολης, τρεις ξένοι με παράξενα ρούχα μπήκαν στο Ιερό Βήμα και απέθεσαν επάνω στην Αγία Τράπεζα ένα έγγραφο και απομακρύνθηκαν. Όταν έφτασαν στον νάρθηκα φώναξαν με δυνατή φωνή: "Videat Deus et judicet" (βλέπει ο Θεός και κρίνει) και έφυγαν. Οι τρεις ξένοι, με επικεφαλής τον καρδινάλιο Ουμβέρτο, ήταν απεσταλμένοι του Πάπα και το έγγραφο περιείχε βαριές κατηγορίες και έναν αναθεματισμό για τον ίδιο τον Πατριάρχη, Μιχαήλ Κηρουλάριο. Τέσσερις μέρες αργότερα η Σύνοδος της Κωνσταντινούπολης αναθεμάτισε με την σειρά της τους συντάκτες του εγγράφου. Την Κυριακή 24 Ιουλίου ο αναθεματισμός αναγνώστηκε επίσημα μέσα στην Αγία Σοφία».
    Ακόμη: «Ο τελευταίος Ορθόδοξος Πάπας παραιτήθηκε (για άγνωστους λόγους) το 1009. Αυτή είναι και η τελευταία, μέχρι σήμερα, χρονιά στην οποία αναφέρεται το όνομα του Πάπα στα δίπτυχα της Κωνσταντινούπολης. Έχει διατυπωθεί η άποψη ότι από τότε οι Γερμανοί πάπες αντικατέστησαν οριστικά τους Ρωμαίους. Φαίνεται ότι αυτή η άποψη δεν ευσταθεί, διότι και στις επόμενες τέσσερις δεκαετίες υπήρχαν Ρωμαίοι πάπες. Όπως, όμως, διαπίστωσε ο Π. Ι. Ρωμανίδης, προέρχονταν από απολύτως γερμανόφιλες οικογένειες και γι' αυτό εισήγαγαν επίσημα το φιλιόκβε στην Εκκλησία της Ρώμης από το 1014». (Αναστασίου Φιλιππίδη, parembasis.gr).
    Το κοσμικό πνεύμα και η μεγαλομανία των Φράγκων ηγεμόνων που πέρασε στην Εκκλησία της Ρώμης, προκάλεσε τη βλάσφημη προσθήκη στο Σύμβολο της Πίστεως «και εκ του Υιού» (Filioque) για την εκπόρευση του Αγίου Πνεύματος, που υπήρξε εκκλησιαστικά η κυριότερη αιτία του σχίσματος του 1054.
   Έκτοτε οι πλάνες των παπών αυξήθηκαν για να υποστηρίξουν τα επίγεια συμφέροντά τους και την κενοδοξία τους. Έκαναν 8 Σταυροφορίες από το 1095 ως το 1270, οι οποίες κατέστρεψαν ουσιαστικά το Βυζάντιο και το παρέδωσαν στον Μωάμεθ το 1453. Εισήγαγαν την «Ιερά εξέταση» με αναρίθμητα θύματα, και είχαν γενικότερη ανάμειξη στα κοσμικά πράγματα, τις επιστήμες και την πολιτική. Δέχονται κτιστή τη Χάρη του Θεού, αλλά έτσι η θέωση είναι αδύνατη για αυτούς, ενώ οι Ορθόδοξοι δια του αγίου Γρηγορίου του Παλαμά ομολόγησαν την Θεία Χάρη άκτιστη.
   Το 1870 ο πάπας της Ρώμης αυτο-ανακηρύσσεται αλάθητος στην Α΄ Σύνοδο του Βατικανού, επιβεβαιώνοντας την εμμονή των παπών στις πλάνες τους. Η Β΄ Βατικάνειος Σύνοδος (1962-1965) επεξέτεινε την πλάνη, δεχθείσα ότι ο πάπας είναι αλάθητος όχι μόνον όταν αποφαίνεται επισήμως και από καθέδρας ως πάπας αλλά οσάκις αποφαίνεται... Έτσι πλέον κάθε “οικουμενική σύνοδος” γίνεται ένα συμβουλευτικό σωματείο των παπών. «Δεν μπορεί να υπάρξει Οικουμενική Σύνοδος αν δεν επικυρωθεί, ή τουλάχιστον αν δεν γίνει δεκτή, από τον διάδοχο του Πέτρου» λένε οι υποταγμένοι στον επί γης «θεό» πάπα, Ρωμαιοκαθολικοί.
     Επινόησαν το δήθεν πρωτείο του πάπα, που συνδυαζόμενο με το «αλάθητο» καθιστά υποτελή σε φθαρτό άνθρωπο την παπική εκκλησία: «παραμένει ακέραιη η εξουσία του Πρωτείου πάνω σ' όλους τους ποιμένες και τους πιστούς. Πραγματικά, ο Επίσκοπος Ρώμης με το αξίωμά του ως αντιπροσώπου του Χριστού και ποιμένα όλης της Εκκλησίας, έχει πλήρη, υπέρτατη και παγκόσμια εξουσία μέσα στην Εκκλησία, την οποία μπορεί πάντοτε ελεύθερα να εξασκεί...». Τα προηγούμενα λόγια από τις αποφάσεις της Β Βατικάνειας Συνόδου δείχνουν το μέγεθος της παρανοϊκότητας όσων τα υποστηρίζουν. (Περισσότερα στο Γ τεύχος της Αποκάλυψης υπό ΛΜΔ).  
    Ο άγιος π. Ιουστίνος Πόποβιτς βλέπει την πτώση του πάπα να είναι ξεχωριστή: «Εις την ιστορίαν του ανθρωπίνου γένους υπάρχουν τρεις κυρίως πτώσεις: του Αδάμ, του Ιούδα, και του Πάπα». Να γιατί ο πάπας της παλαιάς Ρώμης ήταν μεν μεγάλος επίσκοπος - αστέρας, αλλά συγχρόνως ο Ιωάννης ο Θεολόγος τον παρατηρεί να πέφτει διαρκώς «καιγόμενος σαν λαμπάδα». Και στην 3η σάλπιγγα ο αστέρας πέφτει στα πόσιμα νερά: «και έπεσε πάνω στο ένα τρίτο των ποταμών και πάνω στις πηγές των νερών». (Αποκ. 8:10).
     Ο άγιος Παΐσιος (+1994) διαβεβαίωσε ότι το συμβάν στο Τσέρνομπιλ της Ουκρανίας στις 26 Απριλίου του 1986 είναι η 3η σάλπιγγα. Αυτή προειδοποιούσε για τις πνευματικές επιπτώσεις από την έναρξη των Πανθρησκευτικών συγκεντρώσεων υπό τον πάπα Ιωάννη-Παύλο 2ο στην Ασίζη, τον ίδιο χρόνο στις 27 Οκτωβρίου. Την ημερομηνία αυτή, 27-10-1986, ξεκίνησαν και τα διεθνή χρηματιστηριακά παιγνίδια της Νέας Τάξης, όταν ενώθηκαν οι ανά τον κόσμο χρηματαγορές. Δηλ. η πανθρησκευτική τελετή ήταν ένας αντι-αγιασμός για το ξεκίνημα της Νέας Τάξης! (περισσότερα)
    Η παναίρεση της Πανθρησκείας, υποβιβάζει με τις δημόσιες πανθρησκευτικές συνάξεις, το δόγμα της Χριστιανικής πίστης για τη σωτηρία μέσω των Μυστηρίων της Εκκλησίας, από τα οποία πρώτο είναι αυτό του Βαπτίσματος, που γίνεται με νερό. Να γιατί ο αστέρας - επίσκοπος της Αποκάλυψης πέφτει στα νερά, και μάλιστα στις πηγές τους και τις πικραίνει. Διότι πικραίνει τις ψυχές, υποβιβάζοντας την αξία του Βαπτίσματος, αλλά και του λόγου του Θεού, που είναι «ύδωρ ζων», και μάλιστα στην αυθεντική του μορφή, αυτή των πηγών του, που είναι οι Ευαγγελιστές, Απόστολοι, Προφήτες, Διδάσκαλοι και οι άλλοι άγιοι και δίκαιοι της Εκκλησίας. (Γ τεύχος της Αποκάλυψης)
    Ο πάπας του Βατικανού, αφού οργάνωσε την Οικουμένη σε πανθρησκευτική βάση, πρόσθεσε και τους άθεους (!) σ' αυτήν. Και δογματικά όχι μόνο δεν εγκατέλειψε τις προηγούμενες πλάνες αλλά επί πλέον πρόσθεσε την αποδοχή της θεωρίας της Εξέλιξης, και το ψάξιμο της εξωγήινης ζωής σαν νέα δόγματα! Πιο πρόσφατα έκανε ανοίγματα στους υπερήφανους (Pride) ομοφυλόφιλους (LGBT), με αποτέλεσμα αυτοί να έχουν την απαίτηση να αλλάξει η Χριστιανική διδασκαλία όπου δεν τους συμφέρει! (g-pride)
   (Οι παρουσιαστές των ειδήσεων γελούν με την κοσμοπολίτικη "θεολογία" του πάπα προς τους άθεους και μάλιστα την αγία τους (!) καθώς και για την σωτηρία των ζώων, που πάντως αντέκρουσαν... οι θεολόγοι του Βατικανού Heaven_for_atheists-animals). Από το δίκτυο MSNBC η είδηση ότι, κατά τον πάπα Φραγκίσκο, ο Παράδεισος είναι ανοικτός σε όλα τα δημιουργήματα του Θεού. Οι σκύλοι στον Ουρανό;
    Επομένως, ο παπισμός,  με την συνεχή αποστασιοποίησή του από την αληθινή διδασκαλία του Χριστού χάριν κοσμικής ωφέλειας, φτάνει να προκαλέσει πνευματικά το κακό του «πολέμου του νερού», και είναι ο κύριος υπεύθυνος της καταστροφής, όχι μόνο στον νου των ανθρώπων που τον ακολουθούν, αλλά και στη γη, διά του 3ου παγκοσμίου πολέμου, σύμφωνα με τον πνευματικό νόμο. Αυτό τον πνευματικό νόμο θέλουν οι δαίμονες να αγνοούν οι άνθρωποι και να ξεχάσουν οι πιστοί, και γι' αυτό προσπαθούν να περιορίσουν την Χριστιανική διδασκαλία. Συνεργάτες τους είναι όχι μόνο οι αθεϊστές, αλλά και οι διαστρέφοντες την αλήθεια αιρετικοί, μεταξύ των οποίων πρώτος είναι ο πάπας του Βατικανού, αίτιος αλλά και υποστηρικτής τώρα με το πανθρησκευτικό του πνεύμα, κάθε είδους πλάνης.
    Ακόμα λοιπόν και να μην ξέραμε την προφητεία του αγίου Κοσμά του Αιτωλού που λέει «τον πάπα να καταράσθε, διότι αυτός θα είναι η αιτία», ο πνευματικός νόμος προσδιορίζει τον πάπα ως τον πρωταίτιο διπλής καταστροφής (πνευματικής και υλικής). (περισσότερα)
      Δεν υπάρχει επομένως δυνατότητα να αλλάξει ο παπισμός, ο οποίος τώρα γίνεται χειρότερος. Μια προσπάθεια επιφανειακής ένωσης μαζί του μπορούσε να δημιουργήσει μέγα σχίσμα στους Ορθοδόξους πιστούς, που αποτελούν το ορατό και όντως υπαρκτό λογικό Σύμπαν:
    ...«Αν (οι ταγοί των Ορθοδόξων), αντί μιας πραγματικής ενώσεως των Εκκλησιών επί του θεμελίου της μιας πίστεως και του ενός βαπτίσματος, επιδιώξουν μίαν εξωτερική συγκόλληση των Εκκλησιών, ένα εκκλησιολογικό τερατούργημα και ένα νόθο συμβιβασμό, ας είναι βέβαιοι ότι εκείνο που τελικά θα κατορθώσουν είναι η διάσχιση του χιτώνος της Ορθοδοξίας». (καθ. Ανδρέας Θεοδώρου).
ww3
Σκηνικό Γ ΠΠ: Οι Δυτικοί στέλνουν χερσαίες δυνάμεις απέναντι στα ρωσικά στρατεύματα στην Συρία λινκ ...
   Μέσα σε ένα προπολεμικό κλίμα είναι δύσκολο να εκφρασθούν σωστά οι Ορθόδοξοι, όταν δέχονται πιέσεις από αντιμαχόμενες παρατάξεις. Από αυτή την άποψη η Πανορθόδοξη Σύνοδος του 2016 δεν είναι εύκολο να εκφράσει την Ορθοδοξία σωστά. Σε τοπική κλίμακα υπάρχει πχ η πολιτική αντιπαλότητα στην Ουκρανία που  ήδη εξελίσσεται και σε στρατιωτική αναμέτρηση δυτικόφιλων - ανατολικόφιλων. Μέσα σε αυτό το κλίμα η ύπαρξη σχίσματος μεταξύ των πιστών φαίνεται αναπόφευκτη, παρά τα όσα λέει και εύχεται  ο Ρώσος Πατριάρχης Κύριλλος:
   «Είκοσι και πλέον χρόνια στην Ουκρανία εξελίσσονται περίπλοκες πολιτικές διαδικασίες με αποτέλεσμα τον τραγικό διχασμό της Εκκλησίας μας. Κατά τα χρόνια που πέρασαν καταβλήθηκαν προσπάθειες  χρήσεως πολιτικής δυνάμεως προκειμένου να λυθεί το εκκλησιαστικό ζήτημα στην Ουκρανία. Σήμερα απευθύνοντας μήνυμα προς τον σύμπαντα Ουκρανικό λαό θέλω να πω, ότι οι αρχές δεν πρέπει να εμπλέκονται στις εκκλησιαστικές υποθέσεις. Δεν επιτρέπεται η χρήση της δυνάμεως κατά την επίλυση των εκκλησιαστικών θεμάτων. Η ενότητα της Εκκλησίας είναι αδύνατο να επιτευχθεί με τη χρήση βίαιων ενεργειών». (Δηλώσεις στις 23 Φεβ. 2014 στον Ι. Ναό Αρχαγγέλου Μιχαήλ στον δήμο Τροπαριόβο Μόσχας).
     Τώρα είμαστε κοντά στην 2η προειδοποιητική Ουαί της Αποκάλυψης, της αντίστοιχης του 3ου Παγκ. Πολέμου, που είναι και ο πόλεμος του νερού, με κέντρο τις χώρες του Ευφράτη. Ο πάπας και οι αμετανόητοι παγκοσμιοποιητές αναμένεται, όπως κάνουν ως τώρα, να εκμεταλλευθούν το γεγονός. Επικαλούμενοι την κάτω από πολλούς "θεούς" ψευτο-ειρήνη τους, θα προωθήσουν ακόμη περισσότερο την Πανθρησκεία και την αντιχριστιανική πολιτική τους, μέχρι να έρθει η «οργή του Θεού», δηλ. οι αλλεπάλληλες και απότομες καταστροφές των τελευταίων σαλπίγγων. 
   Έχομε μπροστά μας όχι ένα απλό «σημείο» αλλά μια συμπαντική προειδοποίηση! Μάλιστα η θεωρεία των Υπερχορδών για την Δημιουργία του Σύμπαντος (μαζί ή άνευ της Μεγάλης Έκρηξης) θυμίζει ότι ο Λόγος είναι ο Δημιουργός του Σύμπαντος με τις Υπερχορδές Του!... Ας εξετάζομε τα σημεία των καιρών για να μην ακούσομε και εμείς: «Υποκριταί, την όψη του ουρανού και της γης γνωρίζετε να εξετάζετε, τον δε καιρόν τούτο πώς δεν εξετάζετε»; (Λουκ. 12:56).
Λεόντιος Μοναχός Διονυσιάτης
25/8-7/9/2015 Αποστόλων Τίτου και Βαρθολομαίου
ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ.                      http://www.imdleo.gr/diaf/2015/09/sxisma.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου