Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2018

Κύριε Παναγόπουλε,αυτό είναι το βαμβάκι που φέρει επάνω Άγιο Μύρο από την Εικόνα της Παναγίας της Μονής Μαλεβής!

00προςΟ 

Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.
Η άγνωστη και σεβάσμια γυναίκα πλησίασε τον ιεροκήρυκα και του είπε:
 "Κύριε Παναγόπουλε,αυτό είναι το βαμβάκι που φέρει επάνω Άγιο Μύρο από την Ιερά Εικόνα της Υπεραγίας Θεοτόκου,της Μονής Μαλεβής που βρίσκεται στο Άστρος της Κυνουρίας.Σας το στέλνουν ως ευλογία και σας περιμένουν να πάτε ". (το θαυμαστό γεγονός που επαναλήφθηκε επί τρια συνεχόμενα έτη έγινε η αιτία να μάθουν όλοι για το μεγάλο θαύμα της Παναγιάς μας -απόσπασμα από το βιβλίο του αειμνήστου Ιεροκήρυκα Δημητρίου Παναγοπούλου "Ιερά Μονή Μαλεβής "-μέχρι τότε εκτός από τις μοναχές δεν ήξερε κανείς τίποτε για το μύρο που ανέβλυζε από την Εικόνα της Κοίμησης της Θεοτόκου ! )

Η γνωριμία μου με την Ιερά Μονή της Μαλεβής εγένετο κατά κάποιον παράξενον τρόπον.
Πριν τρία χρόνια ,κάποια άγνωστη σε εμάς μαυροφορεμένη γυναίκα,μετά το τέλος μιας ομιλίας μου, πλησίασε και μου πρόσφερε ένα λευκό φάκελλο με μεγάλο τεμάχιο βαμβακιού το οποίο ευωδείαζε κατά τρόπο πρωτοφανή και μου είπε "Κύριε Παναγόπουλε,αυτό είναι το βαμβάκι που φέρει επάνω Άγιο Μύρο από την Ιερά Εικόνα της Υπεραγίας Θεοτόκου,της Μονής Μαλεβής που βρίσκεται στο Άστρος της Κυνουρίας.Σας το στέλνουν ως ευλογία και σας περιμένουν να πάτε ".
Το πήρα,το ασπάσθηκα και το μύρισα.Ήταν μια ευωδία που για πρώτη φορά αισθάνθηκα και την οποία αδυνατούσα να την ονομάσω ! Τι το έκανα δεν θυμάμαι....
Μετά από έναν ακριβώς χρόνο,πάλι μια άγνωστη μαυροφορεμένη γυναίκα, μετά το τέλος της ομιλίας μου με πλησίασε και μου πρόσφερε φάκελλο λευκό και μου είπε ακριβώς τα ίδια λόγια:
 "Κύριε Παναγόπουλε,αυτό είναι το βαμβάκι που φέρει επάνω Άγιο Μύρο από την Ιερά Εικόνα της Υπεραγίας Θεοτόκου,της Μονής Μαλεβής που βρίσκεται στο Άστρος της Κυνουρίας.Σας το στέλνουν ως ευλογία και σας περιμένουν να πάτε ".
Πάλι το πήρα στα χέρια μου, το ασπάσθηκα και το έβαλα στην τσέπη μου ,τι το έκανα δεν θυμάμαι...

Την τρίτη χρονιά με επισκέφτηκε κατά τον ίδιο τρόπο και πάλι άγνωστη μαυροφορεμένη γυναίκα προσφεροντάς μου ξανά λευκό φάκελλο με βαμβάκι με μύρο λέγοντάς μου τα ίδια λόγια!
Τότε σαν να ξύπνησα από λήθαργο και άρχισα να διερωτώμαι ποια είναι αυτή η άγνωστη γυναίκα που για τρίτη ήδη φορά σε τρία χρόνια με επισκέπτεται και σχεδίασα ώστε να βρω τρόπο να γνωρίσω την Ιερά Μονή και το μυστήριο αυτό !
Πέρασε όμως καιρός και η επιθυμία μου να γνωρίσω την Μονή αυτή και να προσκυνήσω την Αγία αυτή Εικόνα δεν είχε πραγματοποιηθεί.

Το έτος 1970 όμως ευδόκησε ο Θεός, σε μία τριήμερη εκδρομή που πραγματοποιήσαμε στην Πελοπόννησο,τον μήνα Ιούλιο ,να πάω στην Ιερά Μονή της Μαλεβής,μέσω Τρίπολης,Αγίου Πέτρου κλπ και να παραμείνω εκεί μία νύχτα μαζί με 43 άλλους προσκυνητές.
Η υποδοχή που μας έγινε και ενώ ευρισκόμαστε εκτός ακόμη της Ιεράς Μονής,με το Ουράνιο άρωμα της Ιεράς Εικόνας,θα μας μείνει αξέχαστη !

"Μεταφέρθηκα" με τη μνήμη μου μου τρία έτη πριν,όταν εκείνη η άγνωστη γυναίκα μου πρόσφερε για πρώτη φορά,το αρωματισμένο βαμβάκι με ακριβώς την ίδια ευωδία !
(Το εκπληκτικό ήταν πως όταν ο αείμνηστος ιεροκύρηκας ανέφερε στις μοναχές το γεγονός όπου τρεις φορές η άγνωστη εκείνη γυναίκα όχι απλά τους έδωσε το Μύρο αλλά και ότι τον προσκάλεσε στο Μοναστήρι εκείνες του απάντησαν πως όχι μόνο δεν είχαν προσκαλέσει κανένα αλλά το κρατούσαν μαζί με τον Επίσκοπο κρυφό επειδή περίμεναν να περάσει καιρός ώστε να βεβαιωθούν αν όντως πρόκειται περί θαυμαστού γεγονότος ! Μετά και από αυτή τη θαυμαστή μαρτυρία του Παναγόπουλου δεν υπήρχε πλέον η παραμικρή αμφιβολία !!!)

Και συνεχίζει ο ίδιος γράφοντας... "είναι απερίγραπτη η συγκινησή μας και ανεξίτηλη η εντυπωσή μας από την παραμονή μας στην Ιερά Μονή εκείνο το βράδυ"!
 Μετά από αυτό έλαβα την απόφαση,με τη Χάρη της,να διαδώσω το θαυμαστό γεγονός.Εφοδιάστηκα με φωτογραφίες και σημειώσεις για κάθε τι που είχε σχέση με την Ιερά Μονή και την Αγία Εικόνα. 
 Δημοσίευσα στο περιοδικό μου κατά το μήνα Οκτώβριο του 1970 το γεγονός και έτσι "άναψε" ο πρώτος "σπινθήρας" διαδόσεως του θαύματος αυτού.
 Η είδηση διαδόθηκε πολύ γρήγορα σε όλους και άρχισαν να καταφθάνουν όπως μας πληροφόρησαν προσκυνητές τόσο από την επαρχία όσο και από την πρωτεύουσα και συνεχώς να αυξάνεται η ευλαβειά τους προς τη Θεοτόκο και να αντιλαμβάνονται την ορθότητα και αναγκαιότητα της υπάρξεως των Αγίων Εικόνων στην Ορθόδοξη Εκκλησία μας !
 Για την ενημέρωση των αδελφών μας έπρεπε να κυκλοφορήσω το παρόν,προσφέροντας ακόμη ολίγα στοιχεία εις την αγάπη τους και εις τη Δόξα της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας δια της Παναγίας μας !
proskynitis.blogspot.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου