Συχνά θα ακούσετε την κυνική παροιμία στο διαδίκτυο και στην πραγματική ζωή: «Μην ξεγελιέστε, ο παράδεισος δεν είναι φτιαγμένος από καουτσούκ—έχει μόνο 144.000 θέσεις, και όλες είναι για Εβραίους. Η κόλαση επεκτείνεται για όλους τους άλλους». Αυτή η ιδέα φαίνεται να υποστηρίζεται από βιβλικά αποσπάσματα, ειδικά από την Αποκάλυψη. Τι γίνεται όμως αν πρόκειται απλώς για μια αντικατάσταση, βασισμένη σε λέξεις που έχουν βγει εκτός πλαισίου; Ας κοιτάξουμε τη Βίβλο και ας διαλύσουμε αυτόν τον μύθο.
Μύθος 1: Είναι η Κόλαση ένα αναπόφευκτο τέλος για τους αμαρτωλούς;
Η αμαρτία οδηγεί στον θάνατο, αλλά το εδάφιο Ρωμαίους 6:23 καταλήγει με τα λόγια: «Το δε χάρισμα του Θεού είναι ζωή αιώνια εν Χριστώ Ιησού του Κυρίου ημών». Ο Ιησούς δεν ήρθε για να καταδικάσει τους αμαρτωλούς, αλλά για να τους σώσει. «Δεν ήρθα να καλέσω δίκαιους, αλλά αμαρτωλούς σε μετάνοια», λέει στο Μάρκο 2:17. Η κόλαση δεν είναι αναπόφευκτη, αλλά συνέπεια της άρνησης της σωτηρίας.
Μύθος 2: Παράδεισος μόνο για 144.000 Εβραίους;
Τα εδάφια Αποκάλυψη 7:4-8 πράγματι μιλούν για 144.000 Ιουδαίους. Αλλά αμέσως μετά (Αποκάλυψη 7:9), ο Ιωάννης βλέπει «ένα μεγάλο πλήθος από κάθε έθνος και λαό να στέκονται ενώπιον του θρόνου». Ο αριθμός 144.000 αφορά ειδικά επιλεγμένους νέους άνδρες, αλλά αυτό δεν αποκλείει και άλλους που σώθηκαν.
Είναι λοιπόν ο παράδεισος φτιαγμένος από καουτσούκ;
Η ιδέα ενός περιορισμένου παραδείσου έρχεται σε αντίθεση με τα λόγια του Ιησού. «Εν τω οίκω του Πατρός μου υπάρχουν πολλά οικήματα... υπάγω να σας ετοιμάσω τόπο», λέει στο Ιωάννη 14:2. Ο Θεός θέλει να σώσει τους πάντες: «Ο Θεός θέλει να σωθούν όλοι οι άνθρωποι και να έρθουν στην επίγνωση της αλήθειας», αναφέρει η Α΄ Τιμόθεον 2:4. Το πρόβλημα δεν είναι η έλλειψη χώρου, αλλά η απόρριψη του Ιησού.
Ποιος έχει θέση στον παράδεισο;
Ο Παράδεισος είναι ανοιχτός σε όλους τους μετανοημένους αμαρτωλούς, όχι μόνο στους αναμάρτητους δίκαιους. Προορίζεται για όσους έχουν στραφεί στον Χριστό με πίστη, όπως ο ληστής στο σταυρό. Ο Παράδεισος είναι άπειρος και οι πύλες του είναι ανοιχτές σε όλους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου