Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

ΣΤΗΝ ΛΙΤΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ΦΟΒΕΡΑΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟ 1992 ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ.

Στην Λιτανεία της Φοβεράς Προστασίας το 1992,την Ομπρέλλα της Παναγίας την κρατούσε ο ανθυπασπιστής της Μοίρας Καταδρομών,Β.Τ.από τα Ιωάννινα.Όπως προχωρούσαμε,δεξιά του ήμουν εγώ και αριστερά του ο Γέροντας,ο οποίος κάποια στιγμή είπε στον αξιωματικό:- Άντε,εύχομαι με το καλό να είσαι σημαιοφόρος και στην Πόλη[Κωνσταντινούπολη]που θα μπούμε.Και γυρνώντας προς εμένα μου είπε:-Άκουσες τι είπα; -Ναι Γέροντα το άκουσα.Αμήν,του απάντησα.Τότε γέλασε εκείνος και πρόφερε το χαρακτηριστικό του επιφώνημα:Α![δηλαδή εντάξει].Μια μέρα αργότερα κατέβηκα στο κελί και τον ρώτησα σχετικά με την Πόλη και μου είπε:-Tην Κωνσταντινούπολη θα την πάρουμε πίσω,αλλά όχι εμείς.Εμείς έτσι όπως κατάντησε η πλειονότητα της νεολαίας μας,δεν είμαστε ικανοί για τέτοια.Όμως ο Θεός θα οικονομήσει να πάρουν άλλοι την Πόλη και να την δώσουν σ'εμάς,σαν λύση στο πρόβλημά τους.  ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΕΡΩΝ ΠΑ'Ι'ΣΙΟΣ του Ιερομόναχου Χριστόδουλου Αγγελόγλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου