Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2021

ΘΕΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ, ΤΗΝ ΕΠΙΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΥΡΑΝΙΑ!

ΚΡΑΤΑΙΩΘΕΙΤΕ, ΣΥΣΠΕΙΡΩΘΕΙΤΕ, ΜΕ ΜΕΝΑ ΕΝΩΘΕΙΤΕ…



 

ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++

 Γράψε παιδί Μου το Θείο γραπτό, 
Τριάς Αγία σου ομιλώ,
το μήνυμα Μου αυτό να δοθεί στον λαό,
 που τρέμει το φυλλοκάρδι του αυτόν τον καιρό.

Ο φόβος έχει γίνει μόνιμος σύντροφος των πολλών, 
και ιδιαιτέρως όσων δεν έχουν Εμέ 
τον Τρισυπόστατο Θεό εις το ψυχικό. 
Έχασαν την ΠΙΣΤΗ τους και μαζί της χάθηκε και η ΕΛΠΙΔΑ 
κι έτσι το μόνο που βλέπουν, είναι ΣΚΟΤΑΔΙ και ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ. 

 Έχασαν την ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ, 
έπαψε να μάχεται για το καλύτερο η καρδιά τους.
 Παραδόθηκαν δυστυχώς ΑΜΑΧΗΤΙ,
 παραδόθηκαν σώμα και ψυχή, 
και πανηγυρίζουν οι βρωμεροί εχθροί, 
αφού με ένα σμπάρο, πέτυχαν δύο τρυγόνια μαζί, 
να κυριαρχούν και εις το σώμα των πολλών, μα και στην ψυχή. 

Και ας τους επαναλαμβάνω Εγώ συνεχώς, 
πως θα βρίσκομαι εις το δικό τους πλευρό
 Εγώ ο Παντοδύναμος και Ανίκητος Θεός,
 αρκεί την πρόθεση τους να δω,
 και την προσπάθεια τους να αντισταθούν στο κακό.

Τους προειδοποίησα, 
και τον κώδωνα του κινδύνου τους έκρουσα άπειρες φορές, 
να μην γίνουν πειραματόζωα εις τις δυνάμεις τις σκοτεινές. 

Το σώμα τους είναι ιερό, αφού είναι ο δικός Μου ναός, 
μέσα εκεί Εγώ ο Θεός να κατοικώ 
και να χαρίζω κάθε καλό εις το δικό τους ψυχικό. 

Γι’ αυτό λύσσαξε ο βρωμερός σατανάς, 
να μολύνει και να μεταλλάξει το σώμα το ανθρώπινο, 
για να μην κατοικώ Εγώ σε αυτό. 

Και το κατάφερε ο βρωμερός, 
με τα σατανικά εμβόλια που επιβάλει στον λαό. 
Λυπάμαι πολύ ο Θεός γιατί παραβλέπουν και αδιαφορούν 
για τις δικές Μου Θείες προειδοποιήσεις 
και κάνουν τελεία υπακοή στου πονηρού εχθρού τις παροτρύνσεις. 

Στέκεται ο λύκος ο νοητός με το στόμα ανοικτό 
και πάνε μόνοι τους και μπαίνουν μέσα σε αυτό, 
βορά να γίνουν στα δόντια του οικιοθελώς. 
Και μετά θα πουν, πως τους φταίω Εγώ ο Θεός, 
ενώ οι ίδιοι ευθύνονται, 
για όσα θα πάθουν, από δω και μπρός, 
και δεν θα είναι λίγα, δυστυχώς.

Τα λυπάμαι πολύ όλα αυτά τα παιδιά, 
που ξεγελάστηκαν από τον βρωμερό σατανά, 
και θα φύγουν κακείν- κακώς από τον κόσμο αυτό, 
ποθώντας τα δύστυχα να αποφύγουν το κακό, 
παρασύρονται όλο και πιο βαθειά απ’ αυτό.

 Σε κινούμενη άμμο μπήκαν, 
αφού την παγίδα του εχθρού δεν αντιληφθήκαν 
και όσο αγωνιώντας προσπαθούνε να σωθούνε, 
το αποτέλεσμα είναι στα κατάβαθα να μπούνε, 
χωρίς καμία ελπίδα να σωθούνε.

Όλα αυτά τα λέω ο Θεός, ο Τρισυπόστατος, ο Μόνος Αληθινός, 
εις το ποίμνιό Μου το μικρό, που ακούει την δική Μου φωνή 
και εμπιστεύεται εις τα χέρια Μου τα κραταιά την δική του ζωή,
χωρίς καθόλου να ανησυχεί  δι’ αυτήν, 
αφού γνωρίζει πολύ καλά,
πως Εγώ Είμαι ο Κύριος του θανάτου και της ζωής. 

 Παιδιά Μου ΚΡΑΤΑΙΩΘΕΙΤΕ 
 μεταξύ σας ΣΥΣΠΕΙΡΩΘΗΤΕ 
και με ΜΕΝΑ ΕΝΩΘΕΙΤΕ 
και κανέναν και τίποτα να μην ΦΟΒΗΘΕΙΤΕ, 
πιστέψτε το καλά, 
«ΩΣ ΚΟΡΗ ΟΦΘΑΛΜΟΥ ΘΑ ΦΥΛΑΧΘΕΙΤΕ». 

Λίγη υπομονή και θα τελειώσει το μαρτύριο που ζείτε. 
Σας το ξαναλέω για τίποτα μην ανησυχείτε. ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ,
 ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙΤΕ, ΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ, ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΕΙΤΕ |
και μέσα στην αγκάλη Μου θα είστε. 

Αμήν γένοιτο και τω Τρισυποστάτω Θεώ δόξα.

+++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου