Κυριακή 24 Απριλίου 2022

ΘΑΥΜΑΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ.

 




  [Διήγηση της Χαρίκλειας Γ. Ζησίμου]

Το 1982 ήταν θαρρώ, μου λέγει η Γερόντισσα Γαβριηλία:

- 0 Πατήρ Σωφρόνιος του Σινά είναι άρρωστος στον “Ευαγγελισμό” [το νοσοκομείο της Αθήνας]. Πήγαινε να τον δεις και να τον ρωτήσεις αν θέλει τίποτε. Πράγματι πήγα.

 Της λέω:

-       Τα λόγια του και οι συμβουλές του με ωφέλησαν. Μου είπε κάτι υπερφυσικό. Ότι όταν είχες πάει να τον δεις στο Νοσοκομείο σε είχε ρωτήσει:

“Δεν μου λες Γερόντισσα, όταν ήλθες στο Σινά την πρώτη φορά και καθήσαμε στο Κελλί μου κι εξομολογηθήκαμε ο ένας στον άλλο τον αγώνα μας, με τι μέσον ήλθες; Με το πούλμαν ή αεροπορικώς;”...

-       Δεν μου λες, της λέω, πώς έγινε κι ετούτο;

Κι εκείνη μου απάντησε:

-       Δεν θυμάμαι πώς είχα πάει. Ούτε θυμάμαι όλα εκείνα που είπαμε, θυμάμαι όμως το Κελί του πώς ήτο... Εγώ πάντως ευρισκόμουν στην Ιερουσαλήμ.

Εγώ πολύ ευχαριστήθηκα με αυτό το υπερφυσικό, γιατί κατάλαβα ότι είχε ταξειδέψει εν πνεύματι και όχι εν σώματι. Και τω Οεώ

Δόξα...

Η μαρτυρία της Χαρίκλειας Γ. Ζησίμου καταγράφεται στο βιβλίο

της Μοναχής Γαβριηλίας, η “Ασκητική της Αγάπης, Γερόντισσα Γαβριηλία 2.10.1897 - 28.3.1992" των εκδόσεων Πορφύρα.


ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ . ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΩΝ ΣΟΦΙΑ ΚΙΟΡΟΓΛΟΥ

apantaortodoxias.blogspot.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου