Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2024

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟΣ ΙΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΕΔΩ ΔΟΚΙΜΑΣΙΩΝ ΠΡΟΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΝ ΤΩΝ ΜΕΛΛΟΝΤΩΝ ΑΓΑΘΩΝ!(ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ)

 

ΠΕΣ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΕ ΠΙΣΤΗ ΔΥΝΑΤΗ: «ΖΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΘΑ ΖΗΣΩ ΚΙ ΕΓΩ»




ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

+++ 

 Θα ζεις ΝΑΙ, πιστέ μου αιωνίως, 
μαζί μου θα απολαύσεις 
την Ουράνια μου Δόξα, παιδί μου. 

 Τώρα ίσως πονάς πολύ και υποφέρεις 
μα η οδύνη της δοκιμασίας σου
 στα Άνω προς Εμέ, νιώσ’ το, σε φέρνει.

 Με γλέντια, με χαρές, με αμαρτωλές ηδονές, 
δεν ήρθε κανένας πιστός ψηλά, 
όλοι οι δικοί μου υπέφεραν πολλά. 

 Πλείστοι που μαρτύρησαν 
για Εμέ τον ΧΡΙΣΤΟ 
με μαρτύριο φρικτό. 

 Πήγαιναν στο μαρτύριο 
με πόθο διακαή, 
σαν καμίνι ήτο η δική τους ψυχή. 
 
Είχαν έρωτα ψυχής 
γι΄ αυτό τώρα χαίρονται, 
αγάλλονται εν ουρανοίς.

 Πολλοί που αξιώθηκαν σε Θεία Αρπαγή
 και είδαν τα εξαίσια, ύψιστα αγαθά,
 δεν τους χωρούσε η γη ετούτη μετά.

 Τους έδειχνε τόσο φτωχή, 
τόσο μα τόσο μικρή, σαν φυλακή οδύνης 
συγκρινόμενη με την ΟΥΡΑΝΙΑ ΣΑΓΗΝΗ. 

 Γι ΄αυτό αγαπημένη μου ψυχή, 
εσύ που τώρα ίσως πονάς πολύ,
 ΑΝΤΕΞΕ! 

 Αιώνια άνοιξη ευτυχίας εσέ αναμένει, 
εσείς γι΄αυτή πνευματικά προετοιμασμένοι,
 αιώνια μέθεξη Ο ΚΥΡΙΟΣ έχω για σας ετοιμασμένη.

 Μικρός ο χρόνος της ταύτης γήινης ζωής σας, 
ΑΙΩΝΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ΣΑΣ, 
αρκεί σε Εμέ να αφεθείτε, 
πλήρως τώρα να καθαριστείτε, 
εν προσευχή αδιαλείπτως στο μέσα σας να είστε, 
εν μετανοία, εν εξομολογήσει, εν Θεία Κοινωνία. 

 Τότε θα νικηθούν τα σατανικά θηρία, 
η συνείδηση σας ΟΧΙ, δεν θα σας ελέγχει, 
θα χαίρεστε και μέσα στον πόνο, 
αυτό συμβαίνει στους πιστούς μου μόνο. 

 Γιατί, σας το ΄χω πει, 
όπου επεμβαίνω Εγώ Ο ΜΕΓΑΣ ΘΕΟΣ, 
νικάται κάθε φύσεως τάξη εδώ. 

 Εγώ ειμί η δύναμη σου, 
Εγώ η ψυχική ισχύς σου, 
Εγώ παιδί μου η ζωή σου. 

 Εγώ, και σε κοιλάδα θανάτου 
ακόμα κι αν βρεθείς, 
σε διέξοδο μαζί μου θα πορευτείς. 

 Εγώ θαύματα σε σένα εκτελώ,
 γιατί ΕΙΜΙ ΜΕΓΑΣ ΘΕΟΣ, 
αρκεί τελείως να με εμπιστευθείς, 
όπως τότε Ο ΑΒΡΑΑΜ, 
όπως Ο ΙΩΒ που άρρωστος με λέπρα,
 με πληγές δεν βαρυγκώμησε καν, 
μόνο Εμέ δοξολογούσε, 
ευχαριστούσε και ονομάστηκε στύλος υπομονής. 

 Απολαμβάνει τώρα δικαίως Τ
ΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΑΜΟΙΒΗ 
ΤΗΣ ΑΙΩΝΙΑΣ ΔΟΞΑΣ 
ΣΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΜΟΥ ΤΗ ΘΕΪΚΗ.


ΑΜΗΝ ΔΟΞΑ ΣΟΙ ΚΥΡΙΕ, ΔΟΞΑ ΣΟΙ 

 +++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου