Παρασκευή 24 Μαΐου 2024

ΚΥΑΝΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΣ : Γιατί και ποιοί θα πάνε “εις την Πόλιν”

 


Ασφαλώς τα τελευταία έτη συζητείται και σχολιάζεται το ΠΟΘΟΥΜΕΝΟΝ, δηλαδή ότι ο Ελληνισμός

θα αναλάβει την διακυβέρνησιν της πρωτευούσης του Κωνσταντινουπόλεως και δι αυτής την διακυβέρνησιν όλης της υφηλίου.  Αυτά έχουν προφητευθεί προ ετών και αιώνων από αγίους του Τριαδικού Θεού και έχουν αποτελέσει φωτεινόν οδοδείκτην των πραγματικώς πιστευόντων και χλεύην των σκοτισμένων τω πνεύματι. 

Το θέμα όμως είναι γιατί και ποιοί θα πάνε “εις την Πόλιν”. 

[Μία μικρή παρένθεσις.  Η τωρινή τουρκική ονομασία Instabul από την φράσιν “εις την Πόλιν” προέρχεται.  Ο Τριαδικός Θεός δεν τους επέτρεψε να ονομάσουν την Πόλιν με άλλο όνομα, πλέον τουρκικόν, πλέον μωαμεθανικόν, πλέον δαιμονικόν τέλος πάντων.  Γιατί δεν την ονόμασαν τόσους αιώνες “Τουρκογυφτόπολη” ή “Μωμεθανούπολη” ή “Δαιμονόπολη”;  Απλώς και μόνον διότι «όπου Θεός βούλεται νικάται φύσεως τάξις» και βουλημία διαβόλου, συμπληρώνω. Αν δεν θέλει ο Θεός τίποτε δεν γίνεται! Και αρνούμαστε να το εκμεταλευτούμε].  

Επανέρχομαι. 

ΘΑ ΠΑΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΛΙΝ διότι : 

  • Θα διακονήσει το Σχέδιον του Χριστού για τον Επανευαγγελισμόν της ανθρωπότητος, όπως έχει χρισθεί («ἀρθήσεται ἀφ᾿ ὑμῶν (εβραίων) ἡ βασιλεία τοῦ Θεοῦ καὶ δοθήσεται ἔθνει ποιοῦντι τοὺς καρποὺς αὐτῆς» Ματθ.κα’43).  Θα προετοιμάσει σύμπασα την ανθρωπότητα για τα Έσχατα αυτής, προ της Δευτέρας Παρουσίας του Κυρίου.  Δεν θα πάει εκεί για να παραστήσει τον γενικόν δερβέναγα του κόσμου αλλά να γίνει όντως Απόστολος της Οικουμένης και Διάκονος του Θείου Σχεδίου.  Όταν «ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου οὐκ ἦλθε διακονηθῆναι, ἀλλὰ διακονῆσαι» (Μαρκ.ι’45), ποιός άνθρωπος τολμά να ονειρεύεται να διακονηθεί;

Όμως ποιοί θα επανδρώσουν (και ποιές ασφαλώς – το “επανδρώσουν” αφορά τα δυο φύλα της Φύσεως, κάθε τι άλλο πλην άρσενος και θήλεος αποκλείεται καθόσον δεν προέρχεται εκ Θεού – «άρσεν και θήλυ εποίησεν»); 

ΘΑ ΠΑΝΕ ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΛΙΝ όσοι μετανοούντες : 

  • Δεχθούν την απόλυτον Παντοδυναμία του Χριστού.
  • Δεχθούν ότι κάθε επίτευγμα του Ελληνισμού (προ ή μετά Χριστόν) οφείλεται στον Παντοδύναμον Θεόν.  «Χωρίς Εμού, ου δύνασθε ποιείν ουδέν» είπε ο Χριστός και όποιος δεν το δέχεται στο 1000% απλώς ποιεί ουδέν!
  • Δεχθούν ότι κάθε χάρισμα του Έλληνος είναι δώρημα του Τριαδικού Θεού.  Ακούμε στην Θεία Λειτουργία τον ιερέα ψάλλοντα «πᾶσα δόσις ἀγαθὴ καὶ πᾶν δώρημα τέλειον ἄνωθέν ἐστι, καταβαῖνον ἐκ Σοῦ τοῦ Πατρὸς τῶν φώτων» (από Ιακ.α’17) και ποτέ μα ποτέ δεν ευχαριστήσαμε τον Κύριον για τα Άνωθεν δωρήματα (εθνικά και ατομικά).

Αν δεν ομολογήσομεν την προέλευσιν του δωρήματος, απλώς αυτό αδυνατεί να λειτουργήσει.  Μόνον η πλήρης αναγνώρισις της προελεύσεώς του, το καθιστά λειτουργικό και υπερισχύον των εχθρών, όπως οι Άγιοι και Άγγελοι λειτουργούν μόνον με την δύναμιν του Τριαδικού Θεού και είναι ακατάβλητοι. 

  • Δεχθούν ότι δεν απέδωσαν τις δέουσες τιμές στους Άνωθεν σταλθέντες ήρωες υπέρ Ελληνισμού.  Μη απόδοσις τιμών στους ήρωες και ηρωίδες του Ελληνισμού, συνιστά άρνησιν και απαξίωσιν του Θείου Σχεδίου, τολμώ δε να πω και ύβριν του Αγίου Πνεύματος.  Μας βοήθησε εμφανέστατα ο Τριαδικός Θεός και δεν ευχαριστήσαμε, όπως μας κατήχησεν ο Απόστολος των Εθνών : «ἐν παντὶ εὐχαριστεῖτε· τοῦτο γὰρ θέλημα Θεοῦ ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ εἰς ὑμᾶς» (Α’Θεσ.ε’18).
  • Δεχθούν, ομοίως, ότι δεν απέδωσαν τις δέουσες τιμές στους Άνωθεν σταλθέντες σοφούς του Ελληνισμού (προ και μετά Χριστόν), ανθρώπους που μετέδωσαν μέρος της Θείας Σοφίας σε Ελλάδα και κόσμο, προς Δόξαν Θεού ασφαλώς.

Η επισήμανσις του “προ και μετά Χριστόν” έχει μεγάλη σημασία γιατί αρκετοί πλανημένοι από το αρχαίον Ελληνικόν πνεύμα το θεωρούν ως ανθρώπινον γέννημα.  Θα πρέπει να κατανοήσουν ότι ο αοίδιος και άναρχος Θεός υπήρχε ανέκαθεν στην ανθρωπίνην ιστορία και δεν ενεφανίσθη αίφνης με την Ενανθρώπισιν του Υιού.  Όπως έχω αναφέρει χαριεντιζόμενος στο παρελθόν, ο Τριαδικός Θεός δεν έπιασε βάρδια επί γης με την Ενανθρώπισιν του Υιού και προηγουμένως κάποιος άλλος θεός “κρατούσε τσίλιες”. 

  • Δεχθούν, ότι ως λαός εγκληματήσαμε κατά των Άνωθεν σταλθέντων, με τρόπον τρισχειρότερον των εβραίων.  Αν ο Κύριος κατακεραύνωνε τους εβραίους ότι “Του σκότωσαν τους προφήτες, που Εκείνος απέστελε προς σωτηρίαν τους”, ποιός μπορεί να υπολογίσει το δι αιώνων συνταχθέν δια των πράξεών μας αυτοκαταγορητήριόν μας;  Πρέπει μόνοι μας να εξαγορεύσομε τα εγκλήματά μας και να μετανοήσομεν, ώστε να λάβομε συγχώρησιν από τον Κύριον!
  • Δεχθούν το δαιμονικότερον των δαιμονεστέρων έγκλημα κατά των αγωνιστών του 1821 και ειδικότερον του “αγίου” κυβερνήτου της Ελλάδος Ιωάννου Καποδιστρίου.  Τα Άξια ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ του ‘21, έλεγαν : «Θεέ μου Παντοδύναμε, Μεγάλο τ’Όνομά Σου! Φύλλο δεν πέφτει απ´το δεντρί, χωρίς το Θέλημά Σου!» (γ.Βασίλειος Καυσοκαλυβίτης).  Πόσον ηχηρότατον ήταν δυνατόν να ομολογηθεί και πόσοι το λένε σήμερον;  Οι απελευθερωτές της Ελλάδος δια στόματος του αρχιστρατήγου Θεοδώρου (~Θεού δώρον) Κολοκοτρώνη είπαν : «Για του Xριστού την Πίστη την Αγία και της Πατρίδος την ελευθερία» και «Πρέπει να φυλάξετε την πίστη σας και να την στερεώσετε, διότι, όταν επιάσαμε τα άρματα είπαμε πρώτα υπέρ ΠΙΣΤΕΩΣ και έπειτα υπέρ ΠΑΤΡΙΔΟΣ».  Ο “άγιος” κυβερνήτης, που προσέφερε τα πάντα στην Ελλάδα, είπε «ει ο Θεός μεθ’ημών, ΟΥΔΕΙΣ καθ’ημών» και εμείς τον δολοφονήσαμε με δαιμονικόν τρόπον και αρκούμαστε σε ένα τυπικό μνημόσυνον ετησίως αντί ενσυνειδήτου μνημοσύνου κάθε Κυριακή, όπως και για όλους ανεξαιρέτως τους διαχρονικούς αγωνιστές του Ελληνισμού.  Το χειρότερον όμως είναι ότι ενώ ο Κολοκοτρώνης είπε «ο Θεός έβαλε την υπογραφή του για την ελευθερία της Ελλάδος και δεν την παίρνει πίσω», εμείς ως λαός δεν τηρήσαμε τις δεσμεύσεις του “συμβολαίου” και παραπονιόμαστε για την άνω της 200ετίας περιπλάνησιν στην έρημον της βασιλο-δημοκρατο-φραγκο-τραπεζικο-δαιμονο-κρατίας.  Τρισχειρότερα από τους εβραίους, τους οποίους ειρωνευόμαστε επειδή η περιπλάνησίς τους διήρκεσε 40 έτη.

Είναι προφανές ότι όσοι πάνε εις την Πόλιν, για να καταστούν κατηχητές των υπολοίπων, θα πρέπει να φανούν αξιότεροι των υπολοίπων ενώπιον Χριστού.  Εκείνος θα επιλέξει τους καταλλήλους.  Είναι εντελώς απαράδεκτον σήμερον ο (κατά δήλωσίν του) ινδιάνος σεβασμιώτατος (σημ. από τις σπάνιες φορές που γράφω σεβασμιώτατος με δέος) μητροπολίτης Άσσου Μεξικό κκ.Τιμόθεος να λέει “εμείς βλέπομε προς την Ελλάδα, αλλά η Ελλάδα δεν ξέρομε προς τα που βλέπει…) ή ο της μαύρης φυλής επίσης σεβασμιώτατος μητροπολίτης Κογκό κκ.Χαρίτων να απορεί με την Ελλάδα, ως πρώτη ορθόδοξον χώρα, που νομοθέτησε υπέρ των ομοφυλοφίλων.  Συνάδουν με την ελληνική ατάκα “όταν οι άλλοι έτρωγαν καρύδες, εμείς (Έλληνες) είχαμε πολιτισμόν και Παρθενώνες”; 

Είναι επίσης προφανές ότι από την πάσης φύσεως σημερινήν ελληνικήν ηγεσίαν δεν χωρεί ουδείς για την Πόλιν. Άπαντες είναι όχι μόνον αρνητές αλλά και απηνείς διώκτες της Ελληνορθοδοξίας.  Ασφαλώς με μετάνοιαν αντιστρέφεται η κατάστασιν αλλά πού να την εύρουν μέσα στα πάθη, που τους διακατέχουν.  Το έχει επισημάνει ο όσιος Πορφύριος. 

Αλλά και οι κολαούζοι της σημερινής ηγεσίας του ψευτορωμέηκου, επίσης δεν χωρούν.  Όσοι έχουν καταπιεί τον αγλέουρα επί δεκαετίας, πίνοντες το αίμα του, δυστυχώς αποχαυνωμένου, ελληνικού λαού, οφείλουν μία τεράστια μετάνοια και επιστροφή των αδιστάκτως κλεμμένων. 

Πρέπει να αντιληφθούμε ότι από μας εξαρτάται αν θα “θεωθούμε”.  Ο Χριστός ό,τι ήταν να κάνει το έκανε εμφυσώντας Πνοήν Ζώσαν εξ άκρας συλλήψεως.  Για να υπάρξει ζωή, πρέπει να υπάρχει Άγιον Πνεύμα και όποιος το αρνείται θα αντιληφθεί κάποτε (προ ή μετά σωματικόν θάνατον) ότι «σκληρόν προς κέντρα λακτίζειν».  Όπως είπε ο όσιος Παϊσιος, ο Χριστός είναι άρχοντας και έχει εξ αρχής προκαταβάλει την υπόσχεσίν Του προς τον άνθρωπον.  Εξ άκρας συλλήψεως ενεφύσησε στον άνθρωπον την Ζώσα Πνοήν, την ψυχήν του.  Από τον άνθρωπον εξαρτάται το πως θα “διαψυχιστεί” τις καταστάσεις του βίου του, ώστε να θεωθεί.  Να καθαρίσει την κοσμική μάκα (την “φέτσα, που έλεγε η οσία γερόντισσα Γαλακτία), που περιβάλει την Θεϊκή ψυχήν του και ελεύθερη η ψυχή να αντινοβολήσει το Άκτιστον Φως του Τριαδικού Θεού.  Πιθανόν ο μέγιστος των ηρώων Κολοκοτρώνης εννοούσε αυτό, λέγοντας ότι ο Θεός έβαλε την υπογραφή του και δεν την παίρνει πίσω.  Ο Θεός δεν παίρνει ποτέ πίσω τα δωρήματά Του : ούτε το Βάπτισμα, ούτε την Ιερωσύνη, ούτε την μοναχικήν ιδιότητα.  Στον άνθρωπον εναπόκειται το πως θα τα “διαψυχιστεί”, ώστε να τελειωθεί και να μην “τελειώσει”.  Άλλο τελείωσις και άλλο “πάτωμα, ισοπέδωσις, στα καζάνια”. 

Ο μέγας άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός είπε ότι το να μετανοήσεις είναι τόσο εύκολον όσον να σηκώσεις 4 τρίχες αλλά οι Έλληνες σήμερον προτιμούν αντί 4 τριχών να σηκώνουν σκλαβιά τριακοσίων συν ενός πολιτικών ημιόνων και εξακοσίων εξήκοντα έξη διαβολοπαρμένων σιωνιστικών οργάνων. Προτιμούν από τον Χριστόν τον κάθε μπούλη, κούλη, αλεξούλη, κουνιστούλη και πάει λέγοντας, αγνοούντες ότι «ὁ μὴ ὢν μετ᾿ ἐμοῦ κατ᾿ Εμοῦ ἐστι, καὶ ὁ μὴ συνάγων μετ᾿ Εμοῦ σκορπίζει» (Ματθ.κβ’30).  Γι αυτό και είμαστε σκόρπιοι με “τα μυαλά στα κάγκελα”. 

Χριστός ανέστη! 

Ο Έλλην πότε θα αναστηθεί;;; πότε θα τιμήσει το Συμβόλαιον του Χριστού; 

Κάποιος μου είπε ότι έχομεν αμαρτήσει ενώπιον του Θεού εξακοσιοεξηνταπεντάκις! 

Ένα ακόμα αμάρτημα και «ἀρθήσεται ἀφ᾿ ήμῶν (ελλήνων) ἡ βασιλεία τοῦ Θεοῦ καὶ δοθήσεται ἔθνει ποιοῦντι τοὺς καρποὺς αὐτῆς»!  Γρηγορούμεν λοιπόν, δεν έχομεν ημέρας! 

CyanUranus

triklopodia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου