Δευτέρα 16 Μαρτίου 2020

ΕΚΠΛΗΡΩΘΗΚΕ Η ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΓΙΑ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ !! Μωϋσής μοναχός εκ Πρεβέζης.

Μια προφητεία που ειπώθηκε από τον Κύριο τον Απρίλιο του 2013 και εκπληρώθηκε αυτή την στιγμή, όπως και άλλες που θα δείτε στο κείμενο και στην πορεία των εξελίξεων.

Και τώρα τι έχουν να πουν όλοι αυτοί που επί 7 έτη συκοφαντούν τον Μωϋσή για πλανεμένο, όταν ήδη κρυφά μέσα από το μοναστήρι του Πρ. Ηλία στην Πρέβεζα και αφού με είχαν βάλει σε καραντίνα για να μην μιλάω, είχα το σθένος να βγάλω τα Ουράνια μηνύματα κατ΄εντολή του Κυρίου στον λαό; 
Έκανα υπακοή στον Θεό και όχι στον ηγούμενο. Στο νόμο του Θεού και όχι στις εντολές των ανθρώπων: «Πειθαρχείν δει Θεώ μάλλον ή ανθρώποις». Απ. Παύλος, Πράξεις 5,29. 
Ο Γιώργος Μιχαλόπουλος εκδότης της Ελεύθερης Ώρας με εμπιστεύθηκε από το πρώτο τηλεφώνημα και δικαιώθηκε και δικαιώνεται συνεχώς. Τον ευχαριστώ δημόσια, γιατί έκανε έργο Θεού και έχει δώσει τα μηνύματα του Χριστού μας σε χιλιάδες απλούς πιστούς ανθρώπους, πέντε χρόνια ήδη. 
Σας δίνω την φωτογραφία από το φύλλο της 4-5 Ιουλίου 2015! Με πρωτοσέλιδο: ΝΕΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΒΛΕΨΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΕΥΣΗ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ. 
Το  κείμενο ξεκινάει με τα εξής λόγια που εκπληρώθηκαν αυτή την στιγμή: 
Θα κλείσουν τα σύνορα της Ελλάδος από Εμένα! Όχι από τους άλλους. Θα κλείσουν για να μην χαλάσει ο πυρήνας.  

Σχόλιο: Ο πυρήνας είναι η Ελλάδα και ενώ αυτοί έδωσαν εντολή στον Μητσοτάκη να κλείσει τα σύνορα για να μην πέσει ως κυβέρνηση, στην κυριολεξία χωρίς να το καταλαβαίνουν εκπληρώνουν το σχέδιο του Χριστού.  
Αφού είδαν ότι δεν μπορούν να φέρουν άλλους Ισλαμιστές στην χώρα, λόγω της αντίστασης των νησιωτών μας, πέρασαν στο σχέδιο Β΄ που είναι το ξεσήκωμα των εδώ Ισλαμιστών, με προβοκάτσια και στυμμένη πείνα. 
Και δέστε το άλλο εκπληκτικό μήνυμα του Κυρίου στην πρώτη δημοσίευση των μηνυμάτων στην Ε.Ω. 
Ξεκινάει ως εξής: Θα προσπαθήσουν να κάνουν τα πάντα. Να όμως, που το θείον σχέδιο, τους περιμένει ενωρίτερα, για να χαλάσει τα σχέδια τους, τα οποία έχει φτιάξει ο ανύπαρκτος Θεό τους.  
Για εσάς τους Έλληνες κλείνουν οι πόρτες της Ευρώπης, γιατί από τον Απρίλιο και έπειτα, δεν σας λέω τον χρόνο ακριβώς και για ένα χρονικό διάστημα, θα είστε κυνηγημένοι όπως οι Εβραίοι στην έρημο……… 
Σχόλιο: Βλέπετε ότι ο Κύριος μας δίνει τον μήνα Απρίλιο ως μήνα συμφορών και ο καιρός εγγύς, όλοι πλέον το βλέπετε ξεκάθαρα πως η υπόθεση διάλυσης της Ελλάδος δεν έχει επιστροφή! 
Επίσης προφητεύει την προδοσία του Ιερατείου που με πολύ καθυστέρηση το αντιληφθήκατε ότι δεν ανήκουν στον Χριστό αλλά στον σατανά (εσείς πατέρα έχετε τον διάβολοΙωάνν, 8,44)! 
Στο φύλλο της 4-5 Ιουλίου 2015 το διαβάζετε ξεκάθαρα ως εξής: 
…. Το λέω ατράνταχτα! Εσείς οι δικοί μου (το Ιερατείο) θα με προδώσετε! ….. 
Σχόλιο: Θα κλείσουν τους ναούς οι Οικουμενιστές, στόχος τους να μην γίνονται Θείες Λειτουργίες που κρατάνε την χώρα μας ακόμα όρθια. Θα το ακούσετε σύντομα και με βούλα από τις κεφαλές τους. Θα δείξουν το αληθινό τους πρόσωπο αυτή την στιγμή, δηλαδή ότι δεν πιστεύουν και ότι απλά εκτελούν εντολές!! 
Αφήνω το λόγω του Κυρίου να τρέξει, για να γαληνεύσετε αφού στο τέλος όλα θα μας βγουν σε καλό όπως είπα και στον λόγο μου στη Θεσσαλονίκη.  
…. Σας ετοίμασαν, σας έθρεψαν μέχρι τώρα για να σας βάλουν στην αρένα, όπως τους λεγεωναρίους. Σας έβαλαν όλους να είστε ο ένας εναντίον του άλλου. Αδέλφια απέναντι στους γονείς, απέναντι σ΄αδέλφια όπως με τους Κυπρίους.  
Η πρώτη αρένα είσθε εσείς μεταξύ σας. Θα σας βγάλουν  την ψυχή σας αν γίνεται και από την μύτη…. 
Το πρωτόκολλα τελειώνουν εδώ! Θα πουν οι κυβερνώντες, φθάνει ως εδώ! Τους ταΐσαμε, τους θρέψαμε! Τώρα είναι ώρα να τους ρίξουμε στην αρένα με τους ξένους (τους λαθρομετανάστες) που θα σας επιτεθούν εκ των έσω. 
Σχόλιο: Θα κλείσουν και οι τράπεζες, πρώτα ως επιτακτική ανάγκη λόγω Κορωνοϊού και αργότερα οριστικά λόγω απόσυρσης του κεφαλαίου όπως είχε πει και ο π. Ιωσήφ ο Βατοπεδινός, δηλαδή λόγω κατάρευσης του παγκόσμιου οικονομικού συστήματος.  
Σκεφτείτε τότε που θα βρούν τροφή 4 εκατομμύρια Μωαμεθανοί Ισλαμιστές!! Θα τους κοπούν οι επιδόσεις και μη έχοντας άλλη βιοποριστική ύλη, θα σε σκοτώνουν Έλληνα για ένα κομμάτι ψωμί, φυσικά και ως εντεταλμένοι δολοφόνοι αρκετοί απ΄αυτούς! 
……Οι καταθέσεις σας στις τράπεζες δεν είναι ασφαλείς. Οι καταθέσεις σας είναι οι ντουλάπες σας (τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης). Η ασφάλεια σας είμαι Εγώ! 
Έρχονται παιδιά μου δύσκολα για εσάς. Κρατηθείτε! Όπως το θήραμα, σας έχουν στην μέση και θα θελήσουν να σας ξεσχίσουν, να σας κατασπαράξουν! Τους αφήνω ελεύθερους να το κάνουν, για να τους πάω προς το σχέδιο του Ουράνιου Πατέρα σας. 
Μόλις πειραχθεί το σχέδιο του Ουράνιου Πατέρα τότε το θήραμα (Ελλάδα) θα γίνει λιοντάρι. Τα μόνο που σας λέω: Κάνετε υπομονή και μεγάλο κουράγιο.  
Οι καταθέσεις σας είναι τα τρόφιμα σας και οι ψυχές σας, τις οποίες θα καταθέσετε σε Εμένα! 
Ξαφνικό θα είναι και αιφνιδιαστικό το σχέδιο τους. Όπως ένα βέλος που διαπερνά επτά καλάθια ταυτόχρονα. Μέσα σε 24 ώρες θα καταρρεύσει το τραπεζικό σας σύστημα. 
Σχόλιο: Εκπληρώθηκε δοκιμαστικά σε πρώτη φάση τον Ιούνιο του 2015 και σε λίγο οριστικά, οπότε θα επιστρέψουμε στην δραχμή όπως έχει προφητευθεί και αλλού.  
Εάν θέλετε πραγματικά να προστατευθείτε από εκείνους, να βάλετε ως αλεξίσφαιρο γιλέκο την προσευχή….. 
Ο Έλληνες και όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά παντού, θα ακούσουν την φωνή Μου μέσα τους και χωρίς να το θέλουν. Και οι πιστοί και εκείνοι που δεν με πιστεύουν!! 
…. Ο κόσμος θα υποφέρει. Όμως σας υπόσχομαι, ότι την Ελλάδα θα την προστατεύσω. Θα γίνουν πράγματα, αλλά θα δείτε, ότι σε χρόνο μηδέν οι Έλληνες θα έχετε προστασία. Όχι επειδή είστε οι καλύτεροι, αλλά επειδή δεν μπορώ να σβήσω τον πυρήνα.  
Από πού θα ξεκινήσει και πάλι το Φως;  
Από πού θα ξεκινήσει και πάλι ο Χριστιανισμός;  
Σχόλιο: Εδώ ο Χριστός υπόσχεται για άλλη μια φορά  επανευαγγελισμό του κόσμου, γεγονός διαχρονικά μαρτυρούμενο από πολλούς Αγίους και γεροντάδες, γεγονός που απορρίπτει και πολεμάει το Κρόνιο Ιερατείου του νέου. Και ότι αυτοί απορρίπτουν το ανάποδο ισχύει. 
…. Όμως όπως ο Πατέρας  μου έτσι και Εγώ, γνωρίζω τι θα γίνει στην Ελλάδα και κρατάω τον λόγο Μου. Γνωρίζω πολύ καλά, ότι θέλουν να καταστρέψουν την Χώρα μου! Σας το λέω όμως για πολλοστή φορά: Αυτή είναι η Χώρα μου…… 
Σχόλιο: Άλλα λέει ο Χριστός, άλλα λέει η Εκκλησία (Ιερατείο). Το Ιερατείο παντού υμνεί τον υποτιθέμενο εκλεκτό λαό του Θεού τον Ισραήλ, που τον σταύρωσε!! Αν είναι δυνατόν!! Έννοια σας και έρχεται ο καιρός που όλα θα ξεσκεπαστούν, σας τα έχω ξαναπεί. 
….. Θέλουν να καταστρέψουν το στράτευμα του Πατέρα μου. Το δικό μου στράτευμα! Με όλα αυτά που έρχονται σε εσάς, μην φοβηθείτε! Απλώς ανοίξτε το μυαλό σας και τα μάτια σας, ώστε να είστε έτοιμοι για αυτά που έρχονται.  
Εγώ δεν θα σας εγκαταλείψω, δεν θα σας αφήσω στην ερημιά, για να σας ξεσχίσουν τα τσακάλια.  
Αυτοί θα κάνουν την δουλειά τους, γιατί πρέπει να κλείσει ο κύκλος και να ξανασφραγιστούν για άπειρα πλέον χρόνια, οι δυνάμεις του κακού.  
…… Η Ελλάδα δεν θα πάρει την κάρτα του πολίτη, γιατί θα γίνουν τέτοια γεγονότα που θα ταραχθούν! Ούτε το σφράγισμα εδώ στην χώρα μου θα γίνει. Δεν θα γίνει τίποτα. 
Εκτός βέβαια σ΄αυτούς που προσκυνούν τις τράπεζες που είναι ένας βόθρος που έχουν αυτοί όλα τα άπλυτά τους μέσα. Μακριά από τις τράπεζες! Σύντομα θα καταρρεύσουν όλες οι τράπεζες. Θα μείνουν μόνο κτίρια, χωρίς ψυχές μέσα.  
Οι μόνοι που θα μείνουν όρθιοι είναι: Εγώ, ο Πατέρας μου, η Αγία Τριάδα και εσείς που με πιστεύετε! Ο Πατέρας μου όταν σας λέει παιδιά μου, δεν ξεχωρίζει κανέναν. Εγώ είμαι ο Βασιλεύς, ο Πατέρας μου είναι επίσης ο Βασιλεύς και εσείς βασιλόπουλα είστε, γι΄αυτό βεβαίως και θα μιλήσω με όλους σας. Γιατί από την ψυχή μου μέσα, που έχω δώσει και σε εσάς, μεγαλώνει μια θαυματουργική λέξη, που πρέπει να γράψετε με χρυσά γράμματα, που λέγεται «ταπείνωση»..  
Δεν έχετε ιδέα τι θα δείτε! Κουράγιο να έχετε, να ανεβείτε αυτό το βουνό των βασάνων που έρχεται τώρα. Όταν θα φθάσετε στην κορυφή και θα δείτε τι έρχεται, η καρδιά σας θα φύγει από το στήθος σας από χαρά….. 
Δεν σας κρατάω με ελπίδες. Το υπόσχομαι, τα υπόσχομαι, το υπόσχομαι! Έν ονόματι πάντοτε, της Αγίας Τριάδος, σε εσάς! 
Αυτά ως ένα δείγμα των αδιάψευστων λόγων του Χριστού στον πνευματικό μου πατέρα, εδώ και 7-8 χρόνια.  
Ευχαριστώ το «ΤΡΙΚΛΟΠΟΔΙΑ» που με εμπιστεύθηκε από τα τέλη του 2016 και έχει προωθήσει τα 34 έως στιγμής Ουράνια μηνύματα, καθώς και τους προσωπικούς μου λόγους.  
Συνεχίζουμε τον καλόν αγώνα υπέρ πίστεως και πατρίδος. 
Μωϋσής μοναχός εκ Πρεβέζης.
triklopodia.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου