Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2024

ΙΕΡΟΣ, ΑΥΣΤΗΡΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΡΗΓΟΡΗΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ)

Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΜΑΙ ΔΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΕΩΣ, ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΜΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ



ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ 
ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ
+++ 

 Γράψε λόγο Ιερό, διάδωσε τον στο δικό μου λαό.

Ουδέν το κρυπτόν από Εμέ, 
όλα εμπρός μου εμφανή. 
 Γνωρίζω άνθρωπε της γης τα πάντα σου,
 τα κρύφια τα της διανοίας, 
όλα τα συμβάντα σου. 

Σε βλέπω εμπρός μου συνεχώς, 
τη ζωή σου τεκνίο μου εις χείρας μου κρατώ. 
 
Σου δεικνύω Θεία σημεία, 
ενίοτε σε επισκέπτομαι διά της δοκιμασίας,
 θέλω εσέ να αφυπνίσω, 
σε πεδίο κάθαρσης να σε ωθήσω. 

 Κάνω σε εσένα, ναι, Θεϊκές επεμβάσεις, 
σου αλλάζω κατευθύνσεις, 
σου δεικνύω Ιερές τάσεις.

 Θαύματα βλέπεις μπροστά σου, 
ευλογώ εσέ, τα παιδιά σου, 
σου χαρίζω, σου δίδω ευλογίες 
μα πολλές φορές ίσως παιδί μου 
κλειστές οι καρδίες. 

 Διόλου δεν συγκινείσαι,
 στο κενό δυστυχώς ασκόπως αιωρείσαι. 
 
Μόνο για της ύλης, 
διά τα εδώ ενδιαφέρεσαι παιδί μου, 
όχι δεν ακούς τη φωνή μου
 που με Άγιο μα και απλό ρήμα 
συγχρόνως σου μιλάει,
 έτσι απλά με τη φωνή μου σε ζητάει.

Είσαι εικόνα και ομοίωση μου,
 μην το ξεχνάς παιδί μου. 

 Εγώ μόνο μπορώ τα πάντα σε σένα να ανατρέψω,
 αποστολή μείζονα, μεγίστη να σου δώσω, 
να σε κάνω χάριτος δοχείο,
 νοερώς να επικοινωνούμε εμείς οι δύο. 

 Έλα εσύ σε μένα, 
άφησε τη ζωή σου στα Θεϊκά μου χέρια,
αφέσου με πίστη φλογερή, 
ΟΛΑ σε Εμέ δυνατά, άνευ Εμού, 
μόνος, δεν μπορείς να κάνεις τι, 
μαζί μου τα πάντα εσύ μπορείς. 

 Ειμί ο Ιατρός των ιατρών, 
ο Καθηγητής των καθηγητών, 
αρκεί τώρα να με εμπιστευτείς, 
τότε το αδιέξοδο σου θα λυθεί, 
εκείνο που κρατά κλειδωμένο ο πονηρός 
και τόσο οδυνάσαι παιδί μου καλό. 

 Εσύ που τώρα στη γη πονάς, 
σήκωσε τα μάτια σου ψηλά, 
θα δεις τους μάρτυρες μου να σου λένε: 
 «Μακάρι να ‘χαμε πιο πολύ στη γη πονέσει, 
τώρα θα ‘χαμε στον Ουρανό πιο καλή θέση».

 Έχεις παιδί μου να δεις πολλές εκπλήξεις 
στην Ουράνια μου Βασιλεία. 
Λάβε ισχύ δυνάμεως αγαπητή μου καρδία.

Σας άνοιξα στην προσευχή αυτή 
για λίγο τα Ουράνια κεκρυμμένα, 
επικοινώνησα με εσέ ψυχή που τώρα τόσο πονάς,
 μη λυγάς, άνοιξη και πάλι θε να ΄ρθει στη δική σου ζωή.

ΑΜΗΝ
 ΔΟΞΑ ΣΟΙ ΚΥΡΙΕ, ΔΟΞΑ ΣΟΙ 
 +++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου