Χαίρεται
Α Τιμ. 1,7 θέλοντες εἶναι νομοδιδάσκαλοι, μὴ νοοῦντες μήτε ἃ λέγουσι μήτε περὶ τίνων διαβεβαιοῦνται.
θέλοντες να παρουσιάζωνται ως διδάσκαλοι του Νομου, χωρίς να ενοούν ούτε
εκείνα που λέγουν ούτε εκείνα τα οποία προσφέρουν με τόσο αυθεντικάς
τάχα και κατηγορηματικάς διαβεβαιώσεις.
Στον δρόμο πρός την σωτηρία της ψυχής ,συναντάμε πειρασμούς και
πρόσωπα που υπηρετούν τον πονηρό , που θέλουν να μας ρίξουν είτε από
αριστερά ,είτε από τα δεξιά .
Να μας βγάλουν από την Εκκλησία ,από το σώμα του Χριστού ή να μας ρίξουν στην αίρεση πίσω από πλάνους και πλανεμένους .
Να μην μας αφήσουν να μπούμε μέσα στην Εκκλησία ,αν είμαστε έξω ,με χίλιες δύο δικαιολογίες ,κατηγορίες κ.α .
Αριστερή είναι η πτώση στην αμαρτία που είναι ξεκάθαρη και εμφανέστατή ,για παράδειγμα η πορνεία .
Η δεξία πτώση στην αμαρτία είναι η πλέον επικίνδυνη ,στην οποία δεν
είναι εμφανής η πτώση Πτώση καλυμμένη με μανδύα καλής ,αγαθής πρόθεσης
,πίστης και ευσέβειας ,όμως έχει ρίζα την δαιμονική υπερηφάνεια.
Η δεξία πτώση είναι η πτώση των ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ,των αποτειχισμένων ,που διαστρέφουν την ΑΛΗΘΕΙΑ .
Έχουμε όμως τα λόγια των Αγίων να μας στηρίζουν και να μας οδηγούν
Άγιος Πορφύριος: “Θα έρθει αποστασία του κλήρου. Εσείς να πιαστείτε από την κολόνα της Εκκλησίας”
Ο κλήρος που θα έπρεπε να οδηγήσει ,να ποιμάνει ,θα επιτρέψει ο Θεός
να αποστατήσει , έχει αρχίσει ήδη την αποστασία αρχιερέων και ιερέων .
Με αποτέλεσμα καποια στιγμή να μην υπάρχει οδηγός ,παράδειγμα πρός μίμηση ,παρά μόνο μέσα στα ΜΥΣΤΗΡΙΑ
Μου είπε ότι θα πιαστείτε από την κολώνα της Εκκλησίας και θα κρατιέστε εκεί. Καλά του είπα,Ποια θα είναι η Εκκλησία, τι σημαίνει να κρατηθούμε από την κολώνα της Εκκλησίας;
Εκείνος επέμεινε…. από την πίστη σας, από την αληθινή Εκκλησία.
ΑΓΙΟΣ ΝΗΦΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑΝΗΣ.
Διότι όσοι θα κατέχουν τους ιερατικούς θρόνους σε όλον τον κόσμο, θα είναι εντελώς ακατάλληλοι, και δεν θα έχουν ιδέα από αρετή.
Στις έσχατες όμως ημέρες, όσοι θα δουλέψουν αληθινά στο Χριστό, θα κρύψουν έξυπνα τους εαυτούς τους από τους ανθρώπους.
Και αν δεν κάνουν σημεία και τέρατα οπως σήμερα, θα βαδίζουν πάντα στο δύσκολο δρόμο με κάθε ταπείνωση.
Αυτοί θα βρεθούν στη Βασιλεία του Θεού μεγαλύτεροι απο τους σημειοφόρους
πατέρες. Διότι στην εποχή τους δεν θα υπάρχει κανείς που να τον βλέπουν
να κάνει σημεία θαυμαστά, ώστε να αναζωπυρώνεται το φρόνημά τους για να
προχωρούν σε πνευματικούς αγώνες.
Πίστη στον Χριστό .
Εκείνος παρακολουθεί και ελέγχει τα πάντα ,την κατάλληλη στιγμή θα
επέμβει ,όπως έκανε ,κάνει και θα κάνει ,έως της συντελείας του αιώνος
τούτου.
Δεν έχει ανάγκη κανέναν ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΗ να του πεί τι θα κάνει και πότε θα το κάνει με τον πατριάρχη του ,τους αρχιερείς και ιερείς του .
Αλίμονο σε όποιον νομίζει ότι μπορεί να κρίνει και να κατακρίνει
οποιονδήποτε, είτε είναι λαικός είτε κληρικός ,αναλαμβάνοντας τον ρόλο
του Χριστού .
Είναι γιατί δεν βλέπει τον εαυτό του ,τα χάλια του ,είναι γιατί η πώρωση δεν επιτρέπει τηνΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ .
Αἱρετικὸν ἄνθρωπον μετὰ μίαν καὶ δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ.
Ο πνευματικός άνθρωπος ΝΟΥΘΕΤΕΙ όπου δύναται ,δεν κρίνει ,δεν
κατακρίνει γιατί ξέρει ‘οτι και αυτος ‘εχει τα χάλια του ,την διαφορά
την κάνει η Χάρη του Θεού ,που τον διαφυλάτει .
Αφήνει τα πράγματα στον Θεό μὴ ἑαυτοὺς ἐκδικοῦντες, ἀγαπητοί, ἀλλὰ δότε τόπον τῇ ὀργῇ· γέγραπται γάρ· ἐμοὶ ἐκδίκησις, ἐγὼ ἀνταποδώσω, λέγει Κύριος.
Ο δαιμονικός άνθρωπος ΚΡΙΝΕΙ και ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΙ ,είναι τύπος γραμματέα ,φαρισαίου αυτοδικαιωμένος ,επιθετικός ,αλαζόνας , με σχήμα και μόρφωση ευσεβείας.
Αναλαμβάνει αυτός να κρίνει ,να δικάσει και να καταδικάσει τον οποιονδήποτε ,με το ΓΡΑΜΜΑ του νόμου και όχι το ΠΝΕΥΜΑ .
Κάτι που μόνο ο Χριστος ,μπορεί και δικαιούται να κάνει αναλόγως την
στάση του ανθρώπου ,την ΜΕΤΑΝΟΙΑ του ,στον κατάλληλο τόπο και χρόνο .
Α Τιμ. 1,15 Πιστὸς ὁ λόγος καὶ πάσης ἀποδοχῆς ἄξιος, ὅτι Χριστὸς Ἰησοῦς ἦλθεν εἰς τὸν κόσμον ἁμαρτωλοὺς σῶσαι, ὧν πρῶτός εἰμι ἐγώ·
Αν έχεις αυτή την ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ριζωμένη μέσα σου , δεν έχεις καμμία διάθεση να κρίνεις κανέναν όπως ο τελώνης ἔτυπτεν εἰς τὸ στῆθος αὐτοῦ λέγων· ὁ Θεός, ἱλάσθητί μοι τῷ ἁμαρτωλῷ. δεν έβλεπε τον φαρισσαίο διπλά .
Σε αντίθση με τον φαρισαίο που έβλεπε τον τελώνη και όχι τον εαυτό του εὐχαριστῶ σοι ὅτι οὐκ εἰμὶ ὥσπερ οἱ λοιποὶ τῶν ἀνθρώπων, ἅρπαγες, ἄδικοι, μοιχοί, ἢ καὶ ὡς οὗτος ὁ τελώνης·
Η ΜΕΤΑΝΟΙΑ είναι το κριτήριο που θα μας κρίνει και θα λάβουμε ΕΛΕΟΣ ή ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ την ώρα της κρίσης .
Η ΕΠΙΓΝΩΣΗ της ΑΛΗΘΕΙΑΣ η αποδοχή της αμαρτωλότητας μας ,εμπρός στον κριτή Θεάνθρωπο Χριστό και η επίκληση του ΕΛΕΟΥΣ του.ἱλάσθητί μοι τῷ ἁμαρτωλῷ..
Η μή ΕΠΙΓΝΩΣΗ της ΑΛΗΘΕΙΑΣ και η δαιμονική αυτοδικαίωση αρνούμενοι το ΕΛΕΟΣ του που θα καταλήξει σε καταδίκη μας εὐχαριστῶ σοι ὅτι οὐκ εἰμὶ ὥσπερ οἱ λοιποὶ τῶν ἀνθρώπων .
52 Ψαλμός
Ο Θεός εκ του ουρανού διέκυψεν επί τους υιούς των ανθρώπων, του ιδείν εί έστι συνιών ή εκζητών τον Θεόν.
Πάντες εξέκλιναν, άμα ηχρειώθησαν, ούκ έστι ποιών αγαθόν, ούκ έστιν έως ενός.
Όλοι από τον πατριάρχη έως και τον τελευταίο βαπτισμένο ,έχουμε τα χάλια μας ,άρρωστα αδέλφια ,εικόνες του Θεού καταπληγωμένες .
Όποιος το κατανοήσει ως ΕΠΙΓΝΩΣΗ ,σταματά την κρίση πρός τους άλλους ,βοηθά ,στηρίζει ,νουθετεί , όπου μπορεί και όταν μπορεί ,αν δεν μπορεί ,απομακρύνεται και πονάει για την κατάσταση .
Μένει εντός Εκκλησίας με ΠΙΣΤΗ στο πρόσωπο του Χριστού και στο σχέδιο του,στα ΜΥΣΤΗΡΙΑ που τελεί ο Χριστός ,ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΕΝΟΣ και ελπίζοντας στο ΕΛΕΟΣ του για όλους μας.
Όποιος όμως νομίζει τα έργα του ,οι γνώσεις του ,το αξίωμα του ,οι
followers , είναι αυτά που τον δικαιώνουν και του δίνουν δικάιωμα να
κρίνει ,αυτός έπεσε ΔΕΞΙΑ .
Ματθ. 24,4 καὶ ἀποκριθεὶς ὁ Ἰησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· βλέπετε μή τις ὑμᾶς πλανήσῃ….
Άγιος Νήφων Επίσκοπος Κωνσταντιανής:
Μέχρι συντελείας του αιώνος, παιδί μου, δεν θα εκλείψουν οι προφήτες Κυρίου του Θεού, καθώς ποτέ δεν θα λείψουν και οι εργάτες του σατανά.
Εμείς διαλέγουμε , ποιούς δρόμο θα ακολουθούμε , της ΠΙΣΤΗΣ και της ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ με τους προφήτες Κυρίου του Θεού .
Η τον δρόμο της ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ και της ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΩΣΗΣ έξω από την κιβωτό με τους εργάτες του σατανά ;
Καλή Φώτιση και Αρχή Μετανοίας
Γ.Μ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου