Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2022

Μητροπολίτης Μόρφου: Ο πόλεμος για την ασέβεια και τα διαβολοπαίδια.

 Σε στιχομυθία που είχαν ο Γέροντας Ιάκωβος Τσαλίκης με τον Άγιο Ιωάννη τον Ρώσο το 1990 στο Προκόπι, αναφέρθηκε ο Μητροπολίτης Μόρφου Νεόφυτος σε ομιλία του αναφορικά με την ρωσο-ουκρανική κρίση.


Σύμφωνα με τον Ιεράρχη, ο Άγιος Ιωάννης ο Ρώσος είπε στον Γέροντα Ιάκωβο Τσαλίκη ότι υπάρχει “πολλή αμαρτία στον κόσμο, πολλή ασέβεια και πολλή απιστία. Γι΄ αυτό πρέπει να γίνει πόλεμος.”

Ο Γέροντας Ιάκωβος Τσαλίκης τότε του απάντησε “όχι” γιατί αν γίνει έξαφνα πόλεμος θα χαθούν ψυχές πριν προφτάσουν να μετανοήσουν.

Σύμφωνα με τα όσα μετέφερε ο Γέροντας Ιάκωβος Τσαλίκης στον Μητροπολίτη Μόρφου, ο οποίος τότε υπηρετούσε ως διάκονος, ο Άγιος Ιωάννης ο Ρώσος του απάντησε με σταθερή φωνή: “Πρέπει να γίνει πόλεμος, πρέπει να γίνει πόλεμος, πρέπει να γίνει πόλεμος.”

Όταν ο Γέροντας Ιάκωβος Τσαλίκης επέστρεψε στο μοναστήρι όπου εγκαταβιούσε, φώναξε τον Μητροπολίτη Μόρφου και του είπε “Είδα τον Άγιο Ιωάννη και δεν ήταν καλά τα χαμπάρια που μου είπε, μου είπε ότι πρέπει να γίνει πόλεμος.”

Τότε ο ίδιος τον ρώτησε πότε θα γίνει για να πάρει την απάντηση ότι “Καιρούς και χρόνους μόνο ο Θεός γνωρίζει, αλλά για να μου πει ο Άγιος, δεν είναι μακριά.” Ο Μητροπολίτης Μόρφου υπέδειξε ότι ο Γέροντας Ιάκωβος Τσαλίκης όταν αναφερόταν σε ασέβεια εννοούσε τις σαρκικές αμαρτίες, ενώ οι Άγιοι Παϊσιος και Πορφύριος “τα έλεγαν κουτσιά καθαρισμένα.”

“Παιδί μου μου λέει, να ξέρεις ότι εάν δεν γίνει πόλεμος, τα παιδιά που θα γεννηθούν από τα παιδιά των παιδιών σας, τώρα εγώ είμαι 60 ετών και εάν έκανα γάμο θα είχα εγγόνι κανονικά.

Τα παιδιά των παιδιών σου μου είπε, δεν θα είναι κανονικά παιδιά, θα είναι διαβολόπαιδα. Με αυτές τις διδασκαλίες που θα έχουν με αυτούς που θα έρθουν, θα είναι διαβολόπαιδα.

Γι΄αυτό θα προτιμήσει να κάνει ο Θεός ένα ξεκαθάρισμα και ότι μείνει. Αλλά θα είναι πολύ επώδυνο.”

ekklisiaonline.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου