Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2022

ΘΕΙΟΣ ΚΑΙ ΙΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΡΟΣ ΕΝΘΑΡΥΝΣΗ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ.

ΠΑΙΔΙΑ  ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ,
ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΚΛΕΚΤΑ,
ΒΑΔΙΖΟΥΝ  ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥΣ
ΤΑ ΦΟΒΕΡΑ ΔΕΙΝΑ




ΜΕΓΑ    ΤΟ    ΟΝΟΜΑ    ΤΗΣ    ΑΓΙΑΣ    ΤΡΙΑΔΟΣ

+++  

 Παιδιά αγαπημένα Μου, παιδιά Μου εκλεκτά,
βαδίζουν προς το τέλος τους, τα φοβερά δεινά,
γι΄ αυτό νάχετε ΠΙΣΤΗ και ΘΑΡΡΟΣ στην καρδιά.

 Γι’  αυτό λάβετε ΔΥΝΑΜΗ, ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΟ,
 αφού καθέναν τέκνα Μου,
μέσα εις την αγκάλη Μου, τον έχω φυλαγμένο.

Θέλω να είστε σίγουροι, χωρίς αμφιβολία,
τίποτα μην ταράζει την ιδική σας την καρδία.
 Κι ας βλέπετε πρωτόγνωρα γύρω σας γεγονότα,
τίποτα μην αλλάζει την ιδική σας ρότα.
Εσείς πάντα το βλέμμα σας, σε Με ψηλά στον Φάρο,
για να αντλείτε δύναμη, και μην φοβάστε χάρο.

Σας ομιλώ ο Κύριος, ο Ιησούς Χριστός σας,
που θέλω το συμφέρον σας, που θέλω τον σωσμό σας.
Καθόλου μην δειλιάσετε, ούτε να φοβηθείτε,
αφού ήδη γνωρίζετε ότι φριχτά θα δείτε.

 Εσείς ψηλά το βλέμμα σας, σε Μένα τον Θεό σας,
 ένα με Με να γίνετε, Ιησού τον Πλαστουργό σας.
Και θα περνάνε δίπλα σας, φριχτά τα γεγονότα,
 και σεις θα είστε ανέγγιχτοι, παιδιά Μου όπως πρώτα. 

Σας τόπα θάστε θεατές, σ’ όλη την σκοτοδίνη,
 θα μείνει μακρυά από σας, η φοβερή οδύνη.
Κάθε παράσιτο παιδιά μες στην φωτιά θα μπει,
και θ’ απομείνουν τέκνα Μου, μόνον οι καθαροί.

Αλλοίμονο σ’ όλους αυτούς, που δεν ετοιμαστήκαν,
το ΗΜΑΡΤΟΝ δεν είπανε, μακρυά από Μένα ζήσαν.
Όλοι θα αποδώσουνε εις τον εχθρό τον φόρο,
για όσα αυτοί εργάστηκαν στον μαύρο εωσφόρο.

Μαζί μ’ αυτόν στην κόλαση, στον σκοτεινό τον Άδη, 
εκεί που δεν υπάρχει φως, μα ζοφερό σκοτάδι.
Αιώνια μες στο καυτό και πύρινο καμίνι,
εις τα φριχτά τα βάσανα, την φοβερή οδύνη.
Αλλοί
, αλλοί και τρις αλλοί, σ’ αυτούς τους δυστυχείς,
καλύτερα μην είχανε ετούτοι γεννηθή.

Ενώ εσείς τα τέκνα Μου τα χιλιοευλογημένα,
εσείς που πάντα είσαστε παιδιά Μου με Εμένα,
αλώβητοι θα μείνετε, σας τόχω χιλιοειπεί,
απ’ ότι και να γίνει επάνω εις την γη.

Σας βεβαιώνω ο Κύριος, ο Πλάστης και Θεός σας,
πως Είμαι πάντα δίπλα σας, πάντοτε στο πλευρό σας.
Γιατί σας αγαπώ πολύ, παιδιά Μου ευλογημένα,
γιατί αγώνα κάνατε να είστε με Εμένα.

Σηκώσατε παιδάκια Μου σταυρόν ομολογίας,
 σ’ αυτά τα χρόνια τα φριχτά της μαύρης αθεΐας.
Γιατί καθώς λέγω εις την Γραφή Μου, λόγον τον ιερόν,
όποιος Με ομολογήσει στον κόσμο τον φθαρτό,
θα τον ομολογήσω κι Εγώ
μπροστά εις τον Πατέρα Μου, εκεί στον Ουρανό.

 Γι’ αυτό από το στόμα σας μην λείπει η ΟΜΟΛΟΓΙΑ,
 γιατί αυτή σαν αστραπή,
σας οδηγεί παιδάκια Μου στην Άνω Βασιλεία.
Αντίθετα η ΑΡΝΗΣΗ,
σας ρίχνει μες στην κόλαση, στα άγρια θηρία.

Λίγοι Εμένα ομολογούν, Μου έμειναν πιστοί,
ενώ οι πολλοί Μ’ αρνήθηκαν, χωρίς αιτία σοβαρή.

Και τώρα που θ’ αρχίσει ο ΜΕΓΑΣ ΘΕΡΙΣΜΟΣ,
 και τώρα που θα γίνει ο ξεκαθαρισμός,
ποιος θε να τους βοηθήσει όλους τους αρνητάς;
Αφού Εγώ θα κλείσω για τούτους τα αυτιά;

Όπως αυτοί εκώφευαν  στα λόγια τα δικά Μου,
και τα περιφρονούσαν τα Θεία Ρήματά Μου,
έτσι και τώρα τέκνα Μου θα έρθει η σειρά Μου.
Γι’ αυτό να είστε ήσυχοι, εσείς τα λιγοστά Μου,
γιατί εσείς ευρίσκεστε μέσα εις την καρδιά Μου.

Ο Κύριος της Δόξης, ο Ιησούς Χριστός,
σφραγίδα βάζω στο γραπτό, τον Τίμιο Σταυρό.
 Αμήν και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα.   

+++ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου