Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2022

ΛΟΓΟΣ ΚΥΡΙΟΥ ΠΡΟΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΩΥΠΟΥΡΓΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ

 ΜΕΓΑ ΔΩΡΟ Η ΜΕΤΑΝΟΙΑ 



ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

   +++  

Δώρο ουράνιο ακριβό είναι η μετάνοια διά τον πιστό. 
Από την τότε εποχή, ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ
 φώναζε στον Ιορδάνη ο Ιωάννης ο Βαπτιστής. 
Με το μετανοείτε εξεκίνησα κι Εγώ,
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ, το έργο μου το Θεϊκό. 
Λίγοι όμως, δυστυχώς, το έχετε αξιοποιήσει στη ζωή σας εδώ.

Δύο χρόνια και η δοκιμασία με τον κορωναϊό,
μα πόσοι εμετανόησαν, ρωτώ! 
Έφυγαν πολλοί, άπειροι θάνατοι καθημερινώς,
όμως πόσοι από αυτούς ήταν μετανοημένοι,
 πόσοι προετοιμασμένοι,
πόσοι είχαν πάρει το ουράνιο εμβόλιο
της ΘΕΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ; 

Απαντήστε μου δικά μου τεκνία! 
Δεν έχει θανατηφόρες παρενέργειες αυτό,
 δίδει μόνο δωρεές. 
Πόσοι όμως το λαμβάνουν με καθαρότητα ψυχής;
Λίγοι μόνο στη γη, οι άλλοι, οι πολλοί αδρανούν,
ειρωνεύονται, αδιαφορούν.

  Πέταξαν απ’ τη ζωή τους ΕΜΕ,
βασίστηκαν στης επιστήμης την τομή.
ΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΑΝΕΥ ΘΕΟΥ ΝΕΚΡΑ ΕΣΤΙ.
Κι αυτό επιβεβαιώθη περιτρανώς
γιατί από τότε που γίνεται το εμβόλιο της εδώ,
αντί να σας δώσει ΑΝΟΣΙΑ, δυστυχώς,
ο κορωναϊός έφτασε στα ύψη αυτός,
δίδοντας σε εσάς άπειρους θανάτους καθημερινά. 

Κι όμως οι «μεγάλοι» αντιστρέφουν τα σταθμά,
σας τα μεταφέρουν τα κανάλια με ψέματα,
 κρύβοντας την αλήθεια στα πιστά μου τεκνία.

 Ω! ΤΙ ΜΕΓΙΣΤΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ.
ΟΜΩΣ, ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΕΜΕ ΤΟ ΘΕΟ δεν κρύβονται.
Βλέπω όχι μόνο τας πράξεις τους,
μα και τα κρύφια της ψυχής τους.

  ΛΟΓΟ ΦΟΒΕΡΟ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ
ΣΤΟ ΘΕΙΟ ΚΡΙΤΗ ΤΟΥΣ,
ΑΛΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΝ,
 αν το έλεος μου δε ζητήσουν.

Κι εσύ αρχηγέ του Ελληνικού μου λαού,
που τώρα χαίρεσαι, γελάς,
που μετάνοια, συγχώρεση
από τον ΑΓΙΟ ΜΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΑΜΒΡΟΣΙΟ ΔΕΝ ΖΗΤΑΣ, ΑΛΙΜΟΝΟ ΣΟΥ,
θα βρεθείς στης κολάσεως το σκότος το φοβερό,
ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΙ ΤΟΝ ΑΦΟΡΙΣΜΟ,
σε εσέ και στους άλλους συνεργούς σου εδώ. 

Και σε ρωτώ ΠΩΣ ΝΑ ΕΥΛΟΓΗΘΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ
 ΜΕ ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟ ΑΡΧΗΓΟ;
Με ποιο δικαίωμα εσύ καταδίκασες
την ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΩΡΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ;
ΑΛΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΛΙ αν δε μετανοήσεις
με δάκρυα αληθείας εσύ.  ΕΓΚΛΗΜΑΤΕΙΣ!

ΤΟ ΑΓΙΟ ΜΟΥ ΑΥΤΟ ΓΡΑΠΤΟ
θέλω πολύ να το προσέξετε πιστά μου τεκνία εδώ,
θέλω όλοι να πέσετε στα γόνατα,
ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΡΟΣΕΥΧΗ για την ψυχή που διοικεί,
ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ, ΤΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ!


ΑΜΗΝ

+++


oimos-athina.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου