Δευτέρα 16 Μαΐου 2022

Εμφανίστηκε η γυναίκα του μετά που πέθανε. (Συγκλονιστικό)

 

Νώντας Σκοπετέας 

Ευχαριστούμε από καρδιάς τον κ.Γεώργιο Φ. και τον κ.Γεώργιο Π. που μας την εμπιστεύθηκαν προς δόξαν Θεού και ελπίδα ψυχών. Κυριακή ήταν όταν χτύπησε το τηλέφωνο... Μια γνώριμη αναστάσιμη φωνή τον έκανε να χαρεί σαν παιδί! Ήταν ο Γιώργος o...μεγάλος από την Καλαμάτα! –Παιδί μου

Γεώργιε , Χριστός Ανέστη ! Συγχώρα με παιδί μου αν σε σκανδάλισα τόσον καιρό με την μαυρισμένη μου ψυχή και την απιστία μου! Σήμερα, τέτοια μέρα πανηγυρική, σε κάλεσα για να σου αναγγείλω και εγώ ο ταλαίπωρος σαν τον αναστάσιμο Άγγελο στο μνήμα του Κυρίου μας ! Γεώργιε , θρήνου ο καιρός πέπαυται ! Έχω χαρά παιδί μου πια ! Μόνο χαρά και προσμονή ! Ήρθε παιδί μου …Ήρθε και με συνάντησε ! –Ποιος κύριε Γιώργο ; -Η Αθανασία μου παιδί μου , αδελφέ μου ! Μην βιαστείς να σκεφτείς πως τα έχασα ο ταλαίπωρος! Δεν είναι φαντασία , ούτε πλάνη …Θα σου πω κάτι προς δόξαν Θεού παιδί μου ! Να το ακούσουν πολλοί θα ήθελα, να αποκτήσουν βεβαία ελπίδα ! Και να μην απελπίζονται ! ... Αληθινή Ιστορία διασκευασμένη από τον Νώντα Σκοπετέα σε διηγηματική μορφή από βιβλίο του που συν Θεώ ετοιμάζεται από την Ιεραποστολική Ορθόδοξη Χριστιανική Συναλληλία "Πρόμαχος Ορθοδοξίας"


 romioitispolis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου