Κυριακή 30 Ιουλίου 2023

ΛΟΓΟΣ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΛΕΘΡΙΕΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΑΣΕΩΣ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ).

ΚΑΙΓΕΤΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ, ΠΟΝΟΣ ΔΡΙΜΥΣ ΜΑ Η ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΟΔΥΝΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΥΡΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ.




ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

+++ 

 Πύρινος ο κλοιός, δριμύς κοπετός,
 όλεθρος Ελληνικού τοπίου,
αφανισμός κάθε ομορφιάς, πλήρης καταστροφή,
 κάθισε στο σκαμνί της αυτογνωσίας και κλάψε ψυχή.
 ΝΑΙ, έχουν τώρα καεί όλα τα ιερά,
τα όσια στη γη,
έχουν σβήσει τα Θεϊκά ιδανικά,
ο εχθρός, το μαύρο κυβερνά.

 Η Ελλάδα χάνεται, σβήνει η κάθε αρετή,
τώρα μόνο ο ηθικός ξεπεσμός επικρατεί.
 ΗΓΕΤΕΣ ΚΑΙ ΛΑΟΣ έχουν χάσει τον Θείο,
 τον υψηλό τους προορισμό.

 Αλλοιώθηκαν, κάτω έριξαν τη χάρη ακόμα και οι κληρικοί.
 Έγιναν οι πλείστοι όργανα ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ.
 ΑΛΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΛΙ, πού κατάντησες
Ορθόδοξη μου Ελλάδα;
 
Τρία σχεδόν χρόνια τώρα, εκεί στο ναό,
ΚΛΑΕΙ Η ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΑΝΑ
όμως δεν συγκινείστε,
δεν αγγίζεστε Έλληνες, ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ.

 Σας στέλνω ΟΥΡΑΝΙΑ ΡΗΤΑ,
 τα παίρνετε δυστυχώς για ανθρώπινα λόγια αυτά,
 πολλοί που ίσως γελούν ειρωνικά. 

 Στάχτες σκοτίας στην ψυχή σας,
 πνευματική αλλοίωση στη ζωή σας,
 καίγεται στης απιστίας, 
στης αμαρτίας την πυρά το μέσα, 
το έσωθεν της δικής σας καρδίας.

 Ξεπεράσατε των Σοδόμων,
των Γομόρρων τον ξεπεσμό,
 ζείτε σε ανωμαλίας βωμό,
θυσία εγίνατε στον πονηρό.

 Έρχεται αυτός στο θρόνο μου και μου λέει σαρκαστικά
 – «Για δες, ο κόσμος της γης, εμένα τώρα προσκυνά,
άσε με λοιπόν να τους κάψω, να τους σφραγίσω,
ολοτελώς να τους εξαφανίσω».

ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ,
η ώρα κρίσιμη για σας εστί,
Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΓΓΥΣ,
εξαντλήσατε το έλεος μου,
τη Θεία μακροθυμία,
τώρα γύρω σας ουρλιάζουν σατανικά θηρία.

 Δωδεκάτη η ώρα, ξυπνήστε, αφυπνιστείτε,
ΣΕ ΠΥΡΑ ΑΙΩΝΙΑ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙΤΕ.
 ΔΕΝ ΦΟΒΙΖΩ Ο ΚΥΡΙΟΣ, ΜΟΝΟ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΩ,
σε πύρινο κλοιό είστε, ΜΕΤΑΜΕΛΗΘΕΙΤΕ.

 Δεν καίγεται μόνο το τοπίο της χώρας αυτής,
Η ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΠΥΡΑ
ΕΙΝΑΙ Η ΠΥΡΑ, Η ΑΙΩΝΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ.
 Δεν θα υπάρχουν εκεί, οχήματα πυροσβεστικά,
 θα σας βασανίζει ΑΙΩΝΙΑ Ο ΣΑΤΑΝΑΣ.
 
Σας αγαπώ, το αίμα μου σας έδωσα στο Σταυρό,
είναι κρίμα ΑΙΩΝΙΑ να χαθείτε,
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑΣΤΗΘΕΙΤΕ.

Μοίρασε, διάδωσε στον Ελληνικό λαό το γραπτό,
 σφραγίζω αυτό με ΤΟΝ ΤΙΜΙΟ ΣΤΑΥΡΟ.

ΑΜΗΝ

 +++

· Συνέχισε το γραπτό, σαν υστερόγραφο Ιερό.
 Απευθύνομαι τώρα στον δικό μου πιστό λαό,
που χάριν αυτών θα αποστείλω ΤΟ ΕΛΕΟΣ το Θεϊκό.

 Με τας προσευχάς των λίγων,
ειδικά στο περιβόλι της Παναγιάς
που αγρυπνίες ποιούνται,
οι Ουρανοί ταρακουνιούνται.

 ΜΗ ΦΟΒΟΥ, μικρό, πιστό ποίμνιο μου.
 ΕΓΩ, Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ
θα αναστήσω εκ νέου και πάλι
το κράτος το ΕΛΛΗΝΙΚΟ
από την λαίλαπα της πυράς,
θα ανακαινίσω ξανά τα καμένα εκ της φωτιάς.

 Γιατί ως ΜΕΓΑΣ, ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ,
ΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΕΚΝΙΑ ΜΟΥ ΜΠΟΡΩ.
 Όλα τα αδύνατα παρά ανθρώπου, ΣΕ ΕΜΕ ΔΥΝΑΤΑ!

 Οι δικοί μου πιστοί
υπό Εμού θα διαφυλαχτούν,
στη λαίλαπα, στον κοπετό του κακού,
 αρκεί ΕΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑ
ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΕΤ’ ΕΜΟΥ.

ΑΜΗΝ, ΚΥΡΙΕ ΓΕΝΟΙΤΟ

 +++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου