Κυριακή 23 Ιουλίου 2023

ΙΕΡΟΣ, ΠΡΟΦΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΦΟΒΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟ ΤΩΝ ΑΝΟΜΩΝ ΤΕΚΤΑΙΝΟΜΕΝΑ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ).

 ΣΑΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΤΟ ΣΑΤΑΝΙΚΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ, ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΕΓΕΡΘΕΙΤΕ, ΜΗ ΣΤΑ ΑΝΟΜΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ ΑΜΑΧΗΤΙ ΔΟΘΕΙΤΕ.





ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ


+++

 Λόγος βαρυσήμαντος με ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΥΣΙΑ,
σφραγίζει αυτόν και ορθοτομεί ΤΡΙΑΔΑ Η ΑΓΙΑ.
 Δεν γράφει χέρι ανθρώπινο, απλά χρησιμοποιείται,
Ρήμα Ουράνιο για εσάς υπό Εμού δωρείται.

Κρυφίως ετοιμάζονται εσάς να φακελώσουν,
σατανική ταυτότητα παιδιά μου να σας δώσουν.
 Τα έχουν όλα έτοιμα, την ώρα περιμένουν,
δούλους εσάς να κάνουνε, αυτό μόνο γυρεύουν.

 ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ τεκνία μου, είν’ άγρια θηρία,
εγίνανε οι ηγέτες σας παίγνια ΜΑΣΟΝΙΑΣ.
 ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ θέλουνε να κόψουν τον ιστό,
μα θα πληγούν από ΕΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΑΙΟ ΤΙΜΩΡΟ

 ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΩΣ ΘΕΟΣ, όλα τα σχέδια τους,
μετρώ ναι Ο ΚΥΡΙΟΣ τα τόσα εγκλήματα τους.
 Χάνονται καθημερινώς, νέα παιδιά εδώ,
θανατηφόρα εμβόλια κάνουνε το κακό.

 Ήθελαν να μειώσουνε ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟ.
 Το πέτυχαν, μα αλίμονο σε εσάς ηγέτες της ντροπής,
 πιόνια εσείς εγίνατε στη ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ.
 
Για τα εγκλήματα σας μείζονα θα κριθείτε,
εις την ΑΙΩΝΙΑ ΚΟΛΑΣΗ όλοι εκεί θα μπείτε.
 Για ό,τι κάνατε, για ό,τι σχεδιάζετε να κάνετε 
εις την πιστή μου ΕΛΛΑΔΑ, 
όλα μπροστά σας θα ‘ρθουνε, γι’ αυτά ΘΕ ΝΑ ΚΡΙΘΕΙΤΕ,
 υπό Εμού του ΚΥΡΙΟΥ εσείς θα ανταμειφθείτε. 

 Όταν εις το κριτήριο το Ουράνιο ερθείτε, 
θα τρέμετε οι ΑΝΟΜΟΙ ωσάν ξερό ένα φύλλο, 
εις την οδύνη, αιώνια θε να ‘στε στου σατανά πεδίο.

 Δέρνει αυτός αλύπητα, έχει πολύ κακία, 
θα τιμωρούνται ΑΙΩΝΙΑ δικά του τα παιδία. 
 ΑΛΙ, θα λέτε τότε, 
μα πλέον μετανοία δεν ευσταθεί στον ΑΔΗ, 
ΜΟΝΟ Η ΤΙΜΩΡΙΑ. 

 Τώρα γελάτε ειρωνικά, στα ρήματα μου αυτά, 
μα με το θάνατό σας ΟΛΑ θα ‘ρθουν μπροστά. 
 ΔΕΝ ΨΕΥΔΟΜΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ, ΕΙΜΑΙ ΠΗΓΗ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, 
αυτά που λέγω, σφραγίζονται ΜΕ ΑΓΙΑ ΣΦΡΑΓΙΔΑ,
 στο τέλειο θα επαληθευτούν, στην ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΠΟΡΕΙΑ.

Έλληνες και Ελληνίδες, όλοι σας εγερθείτε
 γιατί Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΛΛΑΣ ΣΤΗ ΜΑΣΟΝΙΑ ΔΩΡΕΙΤΑΙ. 
 Άλλον ΝΑΙ τώρα ιό, εκείνοι ετοιμάζουν
 και τη ζωή σας ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕ ΘΑΝΑΤΟ ΤΗ ΒΑΖΟΥΝ.

ΠΡΟΦΗΤΙΚΑ σας μίλησα, στο ΑΓΙΟ ΓΡΑΠΤΟ ΜΟΥ, 
γιατί Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΓΑΠΩ Ελληνικό λαό μου.
 ΕΓΩ Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΥΣ σε αυτό, Εγώ είμαι Ο ΛΑΛΩΝ,
 για να προλάβω σε εσάς ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΚΑΚΟ.

ΑΜΗΝ 

 +++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου