Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2015

Ο Μέγας Αλέξανδρος πολέμιος των « Νεφελίμ »;




Επειδή αναγράφονται άρθρα, όπως το σχετικό με τον Μέγα Αλέξανδρο και τον υποτιθέμενο πόλεμο του εναντίον των «Νεφελίμ», με τίτλο «Ο Άγιος Μεθόδιος Επίσκοπος Πατάρων για την κρυφή εκστρατεία του Αλεξάνδρου κατά των Νεφελίμ και την επερχόμενη έξοδο αυτών από τα Τάρταρα», πρέπει να παρατηρήσομε;
1. Όποιος διάβασε το κείμενο, βλέπει ότι σ' αυτό δεν υπάρχει ευθεία αναφορά σε «Νεφελίμ». Ο γράφων φαίνεται να πιστεύει παρόμοια με τον Δημοσθ. Λιακόπουλο ότι όντα από άλλους κόσμους, ξεπεσμένοι άγγελοι (που όπως λένε πιθανόν ήταν εξωγήινοι από τον πλανήτη Χ ή Nibiru) ήρθαν σε μίξη με γυναίκες των ανθρώπων και έφτιαξαν μια ράτσα γιγάντων, τους Νεφελείμ, που επίσης σημαίνει «ξεπεσμένοι», που κάποιοι λένε κρύβονται στα καταχθόνια.
Πρόκειται για παρερμηνεία της Βίβλου, που γράφει: «ιδόντες δε οι υιοί του Θεού τας θυγατέρας των ανθρώπων ότι καλαί εισιν, έλαβον εαυτοίς γυναίκας από πασών, ων εξελέξαντο. και είπε Κύριος ο Θεός- ου μη καταμείνη το πνεύμά μου εν τοις ανθρώποις τούτοις εις τον αιώνα δια το είναι αυτούς σάρκας»...(Γέν. 6,2). Αγνοούν, ή για λόγους εντυπώσεων αρεστών στους φίλους των UFOs, δεν δέχονται την ερμηνεία του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, που εξηγεί ότι οι «υιοί του Θεού» ήταν τα παιδιά του Σηθ, 3ου υιού του Αδάμ. Είναι η ευσεβής γενιά που ζούσε χωριστά από τη γενιά του Κάϊν, που λόγω της υλοστρέφειάς της ονομάζονται μόνο άνθρωποι (δηλ. χωρίς αναφορά σε πνευματική πρόοδο). «Θυγατέρες των ανθρώπων» ήσαν οι γυναίκες της φυλής του Κάίν. Είναι ανοησία να νομίζει κάποιος, έστω και μη ξέροντας την ερμηνεία του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, ότι οι άγγελοι που δεν έχουν σάρκα κατά τη Γραφή, αλλά είναι πνεύματα (ο ποιών τους αγγέλους Αυτού πνεύματα, Ψαλ. 103), μπόρεσαν να έρθουν σε μίξη με ανθρώπους και να τεκνοποιήσουν κι όλας! Δείτε και το «Τι θα γίνει το 2012+»: www.imdleo.gr/diaf/files/20l2/20l2.pdf

Η Bϊβλος ερμηνεύεται δια της Βίβλου και δια της Εκκλησιαστικής παραδόσεως και όχι αποσπασματικά, γιατί τότε προκύπτουν πλάνες. Πρέπει επομένως να λαμβάνεται υπ' όψιν η γνώμη των αγίων στην ερμηνεία της, γιατί αλλιώς ο λόγος του Θεού που περιέχεται σ' αυτήν γίνεται για τους αμελείς πνευματικά, απίστους και ολιγόπιστους «λίθος προσκόμματος και πέτρα σκανδάλου» (1η Πέτ. 2:7). "Ερμηνεύουν"'πχ την Αποκάλυψη: «ΚΕΦ 9,1: 5ο ΣΑΛΠΙΣΜΑ ΚΑΙ ΕΞΟΔΟΣ ΤΩΝ ΝΕΦΕΛΙΜ».../ Όλες τις πολύ σοβαρές αποκαλύψεις του ίωάννου του Θεολόγου για την εποχή μας τις μετατρέπουν έτσι  σε μυθοπλασίες, καθηλώνοντας τον νου τους και των ομοφρόνων τους σε μια μυθική αντίληψη για τον κόσμο μας ενώ συγχρόνως έχουν απόλυτη άγνοια του πνευματικού κόσμου, στον οποίο ζουν οι ψυχές μας, τις οποίες επηρεάζουν οι αγαθοί ή οι πονηροί άγγελοι. Καλά είναι οι "θεολόγοι" εκ του προχείρου να γίνουν πρώτα πιστά μέλη της Εκκλησίας και κατόπιν να ασχοληθούν με ερμηνείες των βιβλίων της, για να μη "σκοντάψουν" και απολεσθούν πνευματικά. Μάθετε για την Αποκάλυψη: www.imdleo.gr/apocalypse/ap/apoc.html
Ο Αγιος Ανδρέας ο διά Χριστόν σαλός, έχει αναφερθεί στα βδελυρά έθνη που περιόρισε ο Μέγας Αλέξανδρος, όταν τα βρήκε στα βάθη της Ασίας.
Όπως λέει ο (ψευδο)Καλλισθλενης (διότι θεωρείται ψευδεπίγραφο το κείμενο, αρχαίο, όμως και γνωστό ίσως και στον Αγιο Ανδρέα), ο Μέγας Αλέξανδρος συνάντησε προς τα μέρη της Ινδίας τους λαούς που ζούσαν σε κτηνώδη κατάσταση, και φοβήθηκε ότι θα καταστρέψουν τόν πολιτισμό που ο ίδιος φρόντιζε να μεταδώσει στις χώρες που κατέλαβε. Για το λόγο αυτό προσευχήθηκε στο Θεό: «εδεήθη του Θεού εκτενώς- και προστάξει Αυτού (συνήγαγε πάντας αυτούς και τας γυναίκας αυτών και τα τέκνα και πάσας τας παρεμβολάς αυτών, και εξήγαγεν αυτούς εκ της γης αυτών και κατεδίωξεν οπίσω αυτών έως οΰ εισήλθαν εν τοις πέρασι του Βορρά, και ουκ έστιν ούτε είσοδος ούτε έξοδο ς από ανατολών μέχρι δυσμών, δι' ης δυνήσεταί τις περά σα ι ή εισελθείν εν αυτή, διότι παρεκάλεσεν ο Αλέξανδρος τον Θεόν». Δηλ. δεν ήταν οι υλικές πύλες αλλά η συγκατάνευση του Θεού στο αίτημα του Αλεξάνδρου, που περιόρισε τα βδελυρά έθνη.

Σημειωτέον ότι όπως αναγράφεται στην Παλαιά Διαθήκη, και τονίζει σε ερμηνεία του στον προφήτη Δανιήλ ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, ο Μέγας Αλέξανδρος προσκύνησε τον αληθινό Θεό όταν ήρθε στα εδάφη της Παλαιστίνης, διότι του αποκαλύφθηκε δόξα Θεού να περιβάλλει τον αρχιερέα των Ιουδαίων ο οποίος τον προϋπάντησε με πλήρη αρχιερατική αμφίεση.
Στη διήγηση συμπληρώνονται τα περί της ασφαλείας των υπό τον Αλέξανδρο χωρών, με τα θρυλούμενα της τοποθέτησης και προστατευτικών πυλών: «Και επήκουσε ο Θεός της δεήσεως αυτού (του Αλεξάνδρου^ και προσέταξε Κύριος ο Θεός δύο όρεσιν ών έστιν η προσηγορία Μαζοί του Βορρά, και επλησιάσαν αλλήλοις άχρι πηχών δώδεκα. Και κατεσκεύασε πΰλας χαλκάς και επέχρυσεν αυτάς εξ ασυγχύτου, ίνα εάν βουληθώσιν (ανοίξαι) διά σιδήρου μη δυνηθώσι, ή διαλύσαι αυτάς πυρί. Η γαρ φύσις του ασυγχύτου ούτε σιδήρου υφίσταται κατάλυσιν ούτε πυρός διάλυσιν. Εν τούτοις αυτήν την μιαράν και απάνθρωπον και μισόθεον" κατήργησε δυναστείαν, ώστε μη δύνασθε αυτούς μήτε πυρί μήιε σιδηρω ή οιαδηποτοΰν επινοία fragj τοιαύτας αναμοχλεύσαι πύλας και αποδράσσι»...
Φαίνεται όμως ότι το υλικό κατασκεύασμα, οι πύλες, όπως και τα περί της μετακινήσεως ίων βουνών, φαν για να πεισθούν όσοι είχαν υλοστρεφή, και δυσκίνητη ο να πνευματικά διάνοια, ότι πράγματι σιγουρεύτηκε η ασφάλεια τους. Διαβάστε σχετικά στο: www. imdleo. gr/diaf/f i les/proph/gen/ag Arid reas_salos. pdf
3. Αυτά που γράφονται για τις πύλες ανήκουν στον ψευδο-Καλλισθένη και αποτελούν μια μεταγενέστερη, από τον πραγματικό Καλλισθένη, μυθιστορηματική αφήγηση για τον Μέγα Αλέξανδρο. Ο ιστορικός του μεγάλου Αλεξάνδρου Καλλισθένης, συμμετείχε (το 336 ττ.Χ.), στην αποστολή εναντίον της Περσικής Αυτοκρατορίας, ως επίσημος ιστοριογράφος για τη συγγραφή του ημερολογίου εκστρατείας.
4.    Ο άγιος Μεθόδιος στις αληθινές προφητείες του δεν αναφέρεται οε μυθικά ανθρωποειδή Νεφελείμ, και δεν ανακατεύει τον ψευδο-Καλλισθένη με κάποια αποσπάσματα προφητειών, τα οποία έτσι χάνουν τη σημασία τους. Και ο άγιος Ανδρέας ο διά Χριστόν σαλός, δεν σιηρίζεται στον ψευδοΚαλλισθένη όταν υποστηρίζει την παρεμπόδιση των απολίτιστων λαών να καταστρέψουν το κράτος του Μ. Αλεξάνδρου, και δεν λέει ότι αυτοί οι λαοί ζουν μέσα στη γη, ούτε ότι εμποδίστηκαν από υλικές πύλες, αλλά ότι αυτό ήταν το θέλημα του Θεού. Όταν για τις αμαρτίες των δυτικών οι "πύλες" αυτές ανοίξουν, τότε αυτά τα έθνη θα φθάσουν ως τη Μεσόγειο, επειδή έτσι θα είναι τότε το θέλημα του Θεού. Επομένως το θέλημα του Θεού είναι, κατά άλλη έκφραση, οι "πύλες" που συγκρατούν τα βάρβαρα έθνη, σύμφωνα με τον αδέκαστο και απροσωπόληπτο πνευματικό νόμο.1 Και στο υλικό πεδίο ήταν η στρατιωτική δύναμη και η μορφολογία του εδάφους (στενά ορεινά περάσματα και ποτάμια) που βοηθούσε σ' αυτό. Γι αυτό και ο ψευδό- Καλλισθένης θέλοντας vα δείξειότι οι υλικές  πύλες δεν αποτελούνταν από ένα μόνο υλικό παράγοντα είπε (αινιγματωδώς) ότι κατασκευάστηκαν εξ ασυγχύτου, διότι υπήρχαν πολλοί ανεξάρτητοι (μη συγχεόμενοι μεταξύ τους) παράγοντες που ασφάλιζαν τα σύνορα της Αυτοκρατορίας.
5. Δεν είναι σωστό να ανακατευομε θρύλους και μυθολογίες με προφητείες γιατί τότε όλα χάνουν την αξία τους. Είναι απαράδεκτο να διασύρεται ο Μέγας Αλέξανδρος, με πολέμους εναντίον τάχα καταχθόνιων φανταστικών φυλών, και έτσι να υποβιβάζονται οι αγώνες του, οι αποδεδειγμένοι από την ιστορία, σαν φτιαγμένοι από θρύλους και παραμύθια!
Λεόντιος Μοναχός Διονυσιάτης
2-11/20-10-2015, Αγίου Αρτεμίου του μεγαλομάρτυρος



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου