Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2015

Ο ιερομόναχος Νείλος Σωτηρόπουλος ερμηνεύει τα μεγάλα μελλοντικά γεγγονότα.



Λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων στη Συρία με την κάθοδο των Ρώσων,ωφείλουμε να δώσουμε τις επισημάνσεις του Ιερομόναχου Νείλου Σωτηρόπουλου,που από το βιβλίο Η ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΟΞΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΣΤΟΜΦΟΣ ΡΟΜΦΑΙΑ ερμηνεύει τα σημεία των καιρών όπως τα γράφει η Αγία Γραφή και τα προείπαν οι Άγιοι Πατέρες.   To έτος λοιπόν 1984, είνε τό τέλος της δευτέρας Σκηνής καί τοϋ δευτέρου χρονικού διαστήματος και ή άρχή τοΰ τρίτου, τοΰ όποιου την διάρκειαν δεν δυνάμεθα ήμεΐς σήμερον να γνωρίζωμεν, διότι δ Κύριος δέν ήθέλησε νά άποκαλύψη εις τους ανθρώπους τόν χρόνον τής Δευτέρας Αύτοΰ Παρουσίας. Τό ετος 1984 είναι τό τέρ­μα όλων των χρονολογιών πού χρονολογούνται μέ ήμέρας, διά τοΰτο οί Προφήται χρησιμοποιούν την φράσιν «έν ταϊς έσχάταις ήμέραις», και άπομένει μόνον ή
χρονολογία τών «χιλίων έτών» τής Άποκαλύψεως. Μέχρι τo έτος αύτό  της Διαθήκης. Έλάχισται είναι έκεϊναι πού άπομένουν. Τοΰ Δανιήλ τελειώνουν όλαι. Έκ τοΰ Ήσαΐου άπομένει μία πού ομιλεϊ δια την συντέλειαν τοΰ αιώνος τούτου (EE' 17 και ΞΣΤ' 22 -24), και μερικαί τής ΙΙεντατεύχου, πού ομιλοΰν σκιωδώς περί τοΰ 'Αντίχριστου τών τε λευταίων ήμερών τοΰ Κόσμου. Της Καινής Διαθήκης άπομένουν αί τών 'Αποστόλων Πέτρου και Παύλου καί τοΰ Κυρίου πού ομιλοΰν δια τον Άντίχριστον καί τήν συντέλειαν τοΰ αιώνος. Αί τής Αποκαλύψεως προφητεΐαι, έκ τών 22 αυτής κεφαλαίον, έκπληροΰνται μέχρι τον στίχον 6 τοΰ κ' κεφαλαίου πλήν τών στίχων 12 17 ιοί* στ' κεφ. πού ομιλοΰν δια σημεία πού θά προηγηθοΰν τής Δευτέρας... τοΰ Χριστοΰ Παρουσίας, καί διά τήν έκ φόβου φυγοδικίαν τών κακουργησάντων άνθρώπων. Διά, τό τρίτον χρονικόν διάστημα ομιλεί

•πολύ σύντομα, διά τεσσάρων μόνον στίχων, άπό κ' 7 -10. Εις τους στίχους αύτούς λέγει δτι όταν τελειώσουν τά χίλια Ετη πού θά επικρατεί  ή Όρθόδοξος. Πίστις, θά έλευθερωθή ο Σατανάς έκ της φυ­λακής αύτου «μικρόν χρόνον». Πόση θά είνε ή διάρκεια τοΰ μικροΰ τούτου χρόνου είνε αδύνατον σήμερον νά γνωρίσωμεν. Αι προφη­τεία'., τον χρόνον της κυριαρχίας του Σατανά ονομάζουν ημέρας «καΐ μικρόν χρόνον» ένω τον χρόνον της βασιλείας του Χρίστου ονομάζουν έτη.
Διά τά 1260 έτη πού έβασίλευσεν ο Διάβολος επί της γης διά των δύο θηρίων, του Μωαμεθανικού και του Παπικού κοι λυσσωδώς έπολέμησε δι' αύτών τήν Όρθόδ. Έκκλησίαν τοΰ Χρίστου, λέγει τά έξης ή 'Αποκάλυψις: «Ο ύ α ί τήν γ ή ν και τήν θάλασσαν, ότι κατέβη ο διάβολος προς υμάς ε χ ω ν θυμόν μέγαν, είδώς ότι ολί­γον κ α ι ρ ό ν  ε χ ε ι» (ιβ' 12). Πιθανόν λοιπόν ο μικρός αύτός χρόνος νά είναι και 500 ετη, κατά τον οποίον λέγει, θά πλανήση ο Σατανάς «τά έ θ ν η τά έν ταϊς τέσσαρσι γωνίαις της γης» τον Γώγ και τον Μαγώγ, συναγαγεϊν αύτούς εις τον πό­λεμον, ώ ν ο άριθμός αύτών ώς ή άμμος της θ α λ ά σ σ η ς». Ό άριθμός λέγει των άντιθέων αύτών στρατιωτικών δυνάμεων, πού θά συναχθούν άπό τά τέσσερα σημεία τοΰ ορίζοντος θά είναι ώς ή άμμος της θαλάσσης, και θά «ά ν αβού ν έπί το πλάτος της γης». Γήν έννοεϊ όλας τάς χώρας κύκλω της Μεσογείου πού θά άκμάζη ο Όρθόδ. Χρι­στιανισμός, και θά κυκλώσουν «τήν παρεμβολήν τ ώ ν ά γ ί ω ν», το στράτευμα των Όρθοδ. Χριστιανών, «κ α ί τ ή ν π ό λ ι ν τήν ή γ α π η μ έ ν η ν» τήν Ιερουσαλήμ. «Κ α ί κατέβη πϋρ έκ του ουρανού άπό τοΰ θεοΰ και κατέφαγεν αύτούς»... Τό πΰρ αυτό δεν γνωρίζομεν άν ριφθή θαυματουργικώς άνευ ενεργείας τών Χρι­στιανών, ή άν είναι ενέργεια πυρηνικών όπλων τά όποια θά χρησι­μοποιήσουν οί Χριστιανοί κατ' αύτών. Το πιθανότερον ειναι ότι θά ριφθή, καθώς λέγει, άπό τον Θεόν, κατόπιν θερμής προσευχής τών τότε Όρθοδόξων Χριστιανών, επικαλουμένων τήν βοήθειαν αύτοΰ, ώς και έπί Έζεκίου βασιλέως τών Εβραίων. Μετά τό γεγονός αύτό, ο Διάβολος ο πλανών αύτούς θά ριφθή εις τήν λίμνην τοΰ πυρός και τοΰ θεί­ου, δπου θά ε χ η ριφθεί και τό θηρίον και ο ψ ε υ δ ο π ρ ο φ ή τ η ς» (ο Μωάμεθ και ο πρώτος Πάπας πού έδημιούργησε τό Σχίσμα τών Εκκλησιών ένεκα τών αιρετικών διδασκαλιών του) , άπό τό τέλος τοΰ δευτέρου χρονικοΰ διαστήματος. «Και βασανισθήσονται ημέρας και
νυκτός ε ί ς αιώνας τών αιώνων». Με­τά άπό το ρητόν αύτό άρχίζει τήν πίριγραφήν τής συντελείας τοΰ αιώνος, τήν Καθολικήν Κρίσιν και άνταπόδοσιν, τον καινόν ούρανόν και τήν καινήν γήν, καθώς και τήν λεπτομερή περιγραφήν τής καινής πνευματικής πόλεως Ιερουσαλήμ.
Λεπτομερείας περί του τρίτου χρονικού διαστήματος δηλ. τών γεγονότων, μας παρέχουν αί προφητεϊαι τών Άγιων Πατέρων, Με­θοδίου και Ανδρέου τοΰ δια Χριστδν σαλοΰ. Ή Κωνσταντινούπο­λις θά παραδοθή είς τούς "Ελληνας, και θά γίνη το κέντρον της Όρθοδόξου Χριστιανικής Πίστεως δι' δλην τήν Εύρώπην.
Μετά άπό τον πόλεμον θά βασιλεύση εΙρήνη' έφ' δλης της γης επί πεντήκοντα έτη. Μετά τά πεντήκοντα έτη, και καθ' όλην τήν χρονικήν διάρκειαν πού ο Σατανάς θά εύρίσκεται έν τή φυλακή «χίλια ετη» και θά έπικρατή ή Όρθόδ. Πίστις, δέν θά ύπαρξη έθνος ολόκληρον ίσχυρόν και πεπλανημένον διά νά έγερθή «έθνος έπί, έθνος» είς πόλεμον, θά γίνουν όμως εμφύλιοι πόλεμοι μεταξύ άρχόντων της Κωνσταντινουπόλεως, Χριστιανών Όρθοδ. είς το θρήσκευμα, άσεβεστάτων δέ είς το ήθος. Ή ασέβεια δέ αύτη θά γίνη αιτία τοΰ καταποντισμοΰ της Πόλεως. (ΙΙροφ. Άγ. "Ανδρέου) . Μετά άπό το γεγονός τοΰτο θά έμφανισθή ή βασιλεία τών Εβραίων, θά είναι δηλαδή ίσχυρόν και με­γάλο το κράτος αύτών. Είς το άκμάζον κράτος τών Εβραί­ων θά βασιλεύση ο 'Αντίχριστος, μετά τήν χρονικήν διάρκειαν τών χιλίων έτών και άφοΰ έλευθεριοθή ο Σατανάς έκ τής φυλακής. Ό "Αντίχριστος αύτός θά γεννηθή είς Παλαιστίνην έκ πόρνης γυναι­κός έκ τής φυλής Δάν. "Οταν άνδρωθή και έως ότου άναγορευθή βασιλεύς θά ύποκριθή εύσέβειαν. Κατόπιν θά ποιήση τοιαύτα και τοσαΰτα κακουργήματα, σημεία και τέρατα ψεύδους διά νά πλα-νήση τούς άνθρώπους άπό τής Πίστεως τοΰ Χριστού, ώστε 6οΚύ­ριος διά τήν εποχήν έκείνην φυλάττει τούς Προφήτας Ένώχ και Ήλίαν, κατά τήν προφητείαν δέ τοΰ Αγίου 'Ανδρέου και τον Ίωάννην τον θεολόγον, διά νά κηρύξουν μετάνοιαν και νά ελέγξουν και τον 'Άντιχριστον, ύπδ τοΰ δποίου θά θανατωθοΰν.
Μετά λοιπόν, τήν χρονικήν διάρκειαν τών «χιλίων έτών», θά επακολουθήση ο πόλεμος τών άντιθέων δυνάμεων πού θά είναι «ό αριθμός αύτών ως ή άμμος τής θ α λ ά σ­σ η ς» και πολλοί άλλοι πόλεμοι. Τελευταΐον γεγονός θά είναι το τοΰ 'Αντίχριστου, και μετά τοΰτο θά γίνη ή συντέλεια τοΰ αιώνος τούτου.
Κατά τάς παραμονάς δέ τών μεγάλων γεγονότων έκάστης εποχής τοΰ τρίτου χρονικού διαστήματος μέχρι τής Κοινής 'Ανα­στάσεως, ο Κύριος θά φροντίζη και θά άποστέλλη άνθρώπους νά προλέγουν αυτά λεπτομερώς, προς σωτηρίαν πολλών άνθρώπων, καθώς και είς το παρελθόν και μέχρι σήμερον έποίησεν.   ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ<<Η ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΟΞΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΣΤΟΜΦΟΣ ΡΟΜΦΑΙΑ>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου