Κυριακή 18 Αυγούστου 2019

ΔΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ, ΠΑΡΑΚΛΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΙΩΔΗΣ ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΜΑΣ.

ΠΟΤΑΜΙ ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΜΟΥ, ΑΙΜΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΤΑ ΓΟΝΑΤΑ ΜΟΥ…

ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
+++ 
 « Εν τη Γεννήσει την παρθενίαν εφύλαξας, εν τη Κοιμήσει τον κόσμον οι κατέλειπες Θεοτόκε….»

Αληθώς, δεν εγκατέλειψα τον κόσμο 
και τους ανθρώπους, 
γιατί είμαι Μητέρα αληθινή και στοργική, 
που αγωνιώ και αγωνίζομαι
 για όλα Μου τα παιδιά γενικά, 
μα και για το κάθε ένα ξεχωριστά.

 Θέλω όλων την σωτηρία, 
γιατί για όλους πονά
 η δική Μου καρδία.
 Δεν ξεχωρίζω καλά και κακά, 
όλα βρίσκονται εις την δική Μου καρδιά.

Κλαίω και πονώ για τα ξεστρατισμένα
 και προσπαθώ να τα βοηθήσω
 και εις την οδόν της σωτηρίας
 να τα γυρίσω.
 
Χαίρομαι και ευφραίνομαι 
όταν βλέπω μια ψυχή πιστή 
εις τον Υιόν Μου τον Ιησού τον Λυτρωτή, 
που αγωνίζεται να σωθή, 
αλλά και να βοηθήσει και καμίαν άλλην ψυχή. 

Αυτή απολαμβάνει την αμέριστη βοήθειά Μου, 
μα και την προστασία την δικιά Μου.

Παιδιά Μου, αγωνίζομαι Εγώ νυχθημερόν. 
Ποτάμι τα δάκρυά Μου, 
αίμα τρέχουν τα γόνατά Μου,
 εκλιπαρώντας τον Υιό Μου και Θεό, 
να μην επιτρέψει να πραγματοποιηθεί το επερχόμενο κακό.

 Αλλά δεν φθάνει η δική Μου θυσία, 
χρειάζεται και η δική σας 
μεταστροφή και μετάνοια. 
Όμως παιδιά Μου δυστυχώς, 
σταγόνα στον ωκεανό, 
είναι ο αγώνας των πιστών παιδιών,
 δεν φθάνει να αποτρέψει το παγκόσμιο κακό. 

Η αμαρτία, σαν επιδημία φοβερή 
κάλυψε όλην την γη και απειλεί 
να εξαφανίσει από την γη 
την πίστη την ορθή. 

Μα αυτό δεν μπορεί να το επιτρέψει 
ο Κύριος και Θεός, 
γι’ αυτό και θα επιτρέψει 
να γενεί το κακό, 
για να επέλθει ο καθαρισμός.

Πώς όμως να το αντέξω Εγώ αυτό; 
 Πώς να αντέξω των παιδιών Μου τον χαμό; 

Τι άλλο όμως να κάνω,
 όταν κλείνουν τα αυτιά τους ερμητικά, 
για να μην ακούσουν
 τα λόγια του Υιού Μου τα ιερά 
και τα δικά Μου προς αυτούς ικετευτικά, 
να βιαστούν να συνέλθουν
 και εις οδόν σωτηρίας να έλθουν; 

Τους θερμοπαρακαλώ, 
αλλά να τους εξαναγκάσω δεν μπορώ, 
οπότε καθένας είναι άξιος της τύχης του 
και της αιώνιας καταδίκης του. 

Θα Μου πείτε πως σας λέω τα ίδια συνεχώς,
 αλλά δεν φταίω Εγώ, 
όταν εσείς δεν εννοείτε να συνετιστείτε
 και εις εαυτόν να ΄ρθείτε, 
την καταδίκη από τον Κύριο και Θεό θα δεχθείτε.

Παιδιά Μου σας μιλώ η Παναγία,
 που αξιώθηκα να γεννήσω 
τον Κύριο και Μεσσία, 
για την μεγάλη Μου ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ 
 και την ΤΕΛΕΙΑ ΥΠΑΚΟΗ, 
που έκανα σε κάθε Θεία εντολή. 

Μιμηθείτε την ζωή Μου, 
εάν θέλετε εις την αιωνιότητα , 
εις τον Παράδεισο να βρίσκεστε μαζί Μου. 
Κλείστε τα μάτια και τα αυτιά 
και μην γίνεστε υποχείρια 
του βρωμερού σατανά,
 ακολουθώντας τα δικά του πρότυπα τα σατανικά.

Η ζωή κάτω στην γη 
είναι στάδιο αρετής και προετοιμασίας, 
για την άλλη ζωή την αιωνία.

 Διαλέξτε λοιπόν πρότυπα σωστά, 
που θα σας φέρουν εις τον Θεό κοντά 
και όχι πρότυπα της φθοράς και της ακολασίας
 που θα σας στερήσουν τας μονάς τας αιωνίας.

 Ζήσετε σεμνά και ταπεινά, 
ακολουθήστε τα ίχνη που σας άφησα η Παναγιά,
 εάν θέλετε να γευθείτε του Παραδείσου 
τα ευφρόσυνα και αιώνια αγαθά.

 Σας αγαπώ, σας ευλογώ 
και την σωτηρία σας ποθώ. 

Αμήν γένοιτο και τω Τριαδικώ Θεώ 
δόξα και εις την Παναγιά μας δόξα.

+++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου