Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2019

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΕΛΕΓΧΕΙ «ΜΙΣΘΩΤΟΥΣ ΠΟΙΜΕΝΕΣ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ.

ΟΥΕ! ΟΥΕ! ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΥΕ! ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕΙΣ ΔΕΣΠΟΤΕΣ…

ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
+++

 Στα έσχατα βαδίζετε 
κι όμως εσείς κοιμάστε,
 βιαστείτε να ξυπνήσετε, 
γιατί χαμένοι θάστε. 
Ξυπνήσετε πριν νάναι αργά, 
προτού ο ήλιος δύσει,
 ήδη το σκότος του εχθρού, 
τους πιο πολλούς εσκότισε 
σ’ Ανατολή και Δύση.

 Ξυπνάτε τέκνα Μου εσείς, 
τα λιγοστά παιδιά Μου, 
Ο ΚΛΗΡΟΣ ΜΟΥ ΑΠΟΣΤΑΤΗΣΕ 
ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ ΜΑΚΡΥΑ ΜΟΥ.

 Δεν βλέπετε πώς προσκυνούν 
τον ΠΑΠΑ οι ΑΧΡΕΙΟΙ; 
Δεν βλέπετε πως ΚΟΙΝΩΝΟΥΝ
 ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΟΤΗΡΙ; 

Δεν βλέπετε ΕΝΑΓΚΑΛΙΣΜΟΥΣ 
και ΑΓΑΠΟΛΟΓΙΕΣ, 
με όλα ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ 
ΚΑΙ ΣΑΤΑΝΟΛΑΤΡΕΙΕΣ;

 Όλοι τους Με προδώσανε 
Εμένα τον Χριστό τους, 
που ανέβηκα εις τον Σταυρό, 
δια τον εαυτό τους. 

Έγιναν συνονθύλευμα 
του βρωμερού εχθρού, 
αφού αρνήθηκαν το ΦΩΣ ,
 ο νους τους εσκοτίστηκε 
υπό του βρωμερού. 

ΟΥΕ! ΟΥΕ! Και πάλι ΟΥΕ!
 Σε όλους τους προδότες, 
που ανοίξανε στα τέκνα Μου, 
του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ τις πόρτες.

ΟΥΕ! ΟΥΕ! Και πάλι ΟΥΕ!
 ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕΙΣ ΔΕΣΠΟΤΕΣ 
που στην ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΟΥ 
ΓΙΝΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ. 

Και παρασύρετε μαζί 
τον ΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ, 
και αφήσατε ολομόναχο 
τον εκλεκτό λαό Μου. 

Δεν ξέρουν πού να γείρουνε 
τα δύστυχα παιδιά Μου, 
ΤΟ ΨΕΜΜΑ από την ΑΛΗΘΕΙΑ,
 δεν βλέπουν τα φτωχά Μου. 

Δεν ξέρουν ποιόν να εμπιστευθούν
 και ποιόν να ακολουθήσουν, 
είναι στην ΑΛΗΘΕΙΑ ο παπάς 
να πάνε να ΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΝ; 

Ποιος την αλήθεια θα τους πει; 
Ποιος θα τα ειδοποιήσει, 
την γάγγραινα που έρχεται, 
αυτά να μην κολλήσει; 

Γι’ αυτό αφήσαν τον λαό 
στο μαύρο το σκοτάδι, 
για ό,τι του ετοιμάζανε, 
χαμπάρι να μην πάρει. 

Γι’ αυτό με λύσσα κυνηγούν 
το κήρυγμα αληθείας,
 και τα παιδιά Μου δυσφημούν
 αυτοί μετά μανίας. 

Αρνήθηκαν οι δύστυχοι 
τον ΘΕΙΟ ΦΩΤΙΣΜΟ ΤΟΥΣ,
 και διάλεξαν να υπηρετούν 
τον βρωμερό εχθρό τους. 

Αψήφησαν οι δύστυχοι 
ΕΜΕΝΑ ΤΟΝ ΘΕΟ, 
ΤΟΝ ΑΝΑΡΧΟ, ΑΙΩΝΙΟ, 
ΠΛΑΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ, 

είδαν ως αδυναμία Μου 
ότι ΜΑΚΡΟΘΥΜΩ 
και ξέχασαν πως ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΡΙΤΗΣ 
 ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΑ ΚΡΙΝΩ ΕΓΩ. 

Όλους αυτούς, ΕΓΩ ΡΩΤΩ ,
 Ο ΜΕΓΑΣ Ο ΘΕΟΣ, 
πώς θα Με ΑΝΤΙΚΡΥΣΟΥΝ; 
ΟΤΑΝ ΑΠΟΔΗΜΗΣΟΥΝΕ 
ΚΑΙ ‘ΡΘΟΥΝ ΣΕ ΜΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ; 

ΠΩΣ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΜΟΥ ΤΟΤΕ 
ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ; 
ΠΩΣ ΕΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΑΙΟ ΚΡΙΤΗ, 
ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΑΝΤΙΚΡΥΣΟΥΝ, 

ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥΣ,
 ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ;

 Δεν θάχω ΕΛΕΟΣ γι’ αυτούς, 
παιδιά Μου σας δηλώνω, 
ΑΝΙΛΕΟΣ Η ΚΡΙΣΙΣ ΜΟΥ
γι’ αυτούς, σας βεβαιώνω. 

Από ετούτη την ζωή 
θε να τους τιμωρήσω, 
παράδειγμα προς αποφυγήν, 
αυτούς θα καταστήσω.

 Γιατί τους έκανα ΤΣΟΠΑΝΗΔΕΣ,
και όχι τους λύκους να καλούν,
 στην Στάνη Μου να μπαίνουν.

Μα μην φοβάστε τέκνα Μου,
 εσείς τα λιγοστά Μου, 
θα αναδείξω άξια τέκνα Μου,
 να ποιμάνουνε τα πρόβατά Μου.

 Μου έχουν μείνει λιγοστοί, 
πιστοί Μου κληρικοί, 
αυτούς θα αναδείξω να ποιμάνουν 
την Στάνη Μου την εκλεκτή,

 ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ, 
ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΑΛΗΘΙΝΗ, 
που σ’ αυτήν θα καμψουν γόνυ 
οι ισχυροί της γης.

Γι’ αυτό παιδιά Μου ΠΡΟΣΟΧΗ, 
καλά ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΤΕ,
 από τον ΤΥΦΩΝΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ 
και του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ να μην παρασυρθείτε, 
αλλά κάτω από την σκέπη Εμού 
του ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ 
όλοι συσπειρωθήτε. 


Αμήν γένοιτο και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα.

+++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου