Κυριακή 15 Μαΐου 2022

ΛΟΓΟΣ ΚΥΡΙΟΥ ΕΝΘΑΡΥΝΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ.

ΣΤΑ ΔΕΙΝΑ ΘΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ, ΑΙΩΝΙΑ ΘΑ ΤΑ ΕΧΩ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ 



 ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

   +++   


Θάρρος, ισχύ, μην πτοείστε δικοί μου αμνοί. 
Θα είμαι δίπλα σας, κοντά σας,
θα κρατώ, θα μετρώ τα βήματα σας.

  Ό,τι κι αν δείτε, ό,τι κι αν γίνει,
βαθειά μέσα σας η δική μου ουράνια ειρήνη.
  Η Θεϊκή μου γαλήνη θα σας καλύπτει,
θα σας δώσω Ο ΚΥΡΙΟΣ το τρόπαιο της νίκης.

Εδραιωθείτε, σε Εμένα εσείς στηριχτείτε,
πολλά παράλογα στη γη σας θα δείτε.
 Οι αρχές του σκότους θα οργιάζουν,
θέλουν τας ψυχάς σας να ταράζουν.

Με ψέματα, με υποκρισίας τομή θα σας πλησιάζουν.
  Μη φοβείστε, τη ζωή σας, την ψυχή σας σε Εμέ ακουμπείστε.
  Και η γη όλη να καίγεται, εσείς θα είστε ασφαλείς,
στον κοπετό της γης. 

Τα άνω κάτω θα ‘ρθουν,
οι εχθροί της πίστεως θα λυσσομανούν.
Θα προσπαθούν να αναρριχηθούν,
μα στο χάος, στο κενό θα βρεθούν.

Εσείς, οι πιστοί μου, θα φρουρείστε,
υπό αγγέλων Θεία προστασία,
θα νικηθούν τα σατανικά θηρία.

Για λίγο μόνο θα νομίζουν πως θα υπερισχύσουν,
μα ως σκεύη κεραμέως,
 στην άβυσσο του σκότους θα καταλήξουν. 

 Εσείς θα ‘στε κοντά μου,
 στη Θεϊκή αγκαλιά μου. 
Μην πτοείστε, υπό Εμού φρουρείστε. 

 Πολλά, τεκνία μου, θα γενούν,
ΟΜΩΣ, οι πιστοί οπαδοί μου,
ως κόρη οφθαλμού αδιαλώβητοι θα διαφυλαχθούν. 

Άλλον ιόν ετοιμάζουν,
σε θανατικό οι άνομοι το λαό μου,
 ζητούν, θέλουν να βάλουν.

Μωροί άνθρωποι, εχθροί,
της πίστεως ταγοί, το τέλος σας εγγύς.
Πολύ ακριβά θα πληρώσετε μωροί,
ο πύργος σας της απιστίας,
σαν τραπουλόχαρτο κάτω θα σωριαστεί. 

Δεν σας ανέχομαι άλλο, ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ,
θα συντριβείτε παταγωδώς, οριστικώς.

ΕΙΜΙ Ο ΑΝΑΣΤΑΣ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ,
ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ

και όποιος με τα δικά μου παιδιά τα βάζει
ΜΟΝΟ ΑΠΟΤΥΓΧΑΝΕΙ.

 Κάνετε τώρα τα πάντα,
πατάτε επί πτωμάτων, διά να αναρριχηθείτε,
μα γοργά στο τέλος σας, στο κενό,
στο σκότος θα βρεθείτε. 

Και τώρα, τεκνία μου, εσείς,
το μικρό ποίμνιο μου,
που μου έχετε μείνει πιστοί,
διόλου μη φοβηθείτε
σε όσα από εδώ και μπρος θα δείτε. 

Μόνο εν συνεπεία πίστεως,
εν ορθοπραξία να οδοιπορείτε,
τας Θείας εντολάς μου όλοι να ποιείτε.

ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ,
ΤΟ ΑΓΙΟ ΜΟΥ ΣΩΜΑ, ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΟΥ
ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΜΕΣΑ ΣΑΣ ΜΕ ΕΡΩΤΑ ΘΕΙΟ. 
 ΠΑΝΤΑ ΤΟΤΕ ΜΑΖΙ,
ΕΜΕΙΣ ΣΤΟ ΓΗΙΝΟ ΣΑΣ ΠΕΔΙΟ. 

Προφητικό το κείμενο,
 το μάθημα ετούτο,
σας εστάλη από του ουρανού τον πλούτο.


ΑΜΗΝ.

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ   

+++

oimos-athina.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου