Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2023

ΛΟΓΟΣ ΚΥΡΙΟΥ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΦΩΤΟΣ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ).

 ΦΩΣ ΚΥΡΙΟΥ ΔΙΔΩ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΜΟΥ


 ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ, ΣΚΕΠΕ ΗΜΑΣ

   +++  

 Ουράνιο φως σας χορηγώ,
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ,
και ευθέως τώρα εσάς ρωτώ

– Επέρασαν οι εορτές,
έλαβε χρονική τροχιά η νέα χρονιά,
ακούστηκαν στη γη σας ευχές,
 όμως άλλαξαν προς πνευματικές αναβιβάσεις 
οι δικές σας καρδιές;

  Φώτισε των Θεοφανείων
 το φως το εσωτερικό σας 
ή μήπως πάλι το σκότος εμπρός σας; 

Απαντήστε μου, σας ερωτώ. 
 Εγίνη τεκνία μου στο μέσα σας
 πνευματικώς αναβιβάσεως βαθμός; 
Νιώσατε εσείς ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ΑΛΛΑΓΗ ΓΡΑΜΜΗΣ;

 Μήπως και πάλι στα ίδια εδώ
και στα αυτά εν τη γη; 
Αν έτσι, δυστυχώς σε εσάς σκοτεινιά.

Το Ουράνιο μου Φως, της Γεννήσεως, της Βαπτίσεως,
 η αλλαγή του χρόνου, απλές για εσάς γιορτές. 
Δεν αναβίβασαν τις ψυχές σας
σε ΘΕΙΕΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΚΟΡΥΦΕΣ.

  Μόνο τυπικά και κοσμικά ρεβεγιόν,
εφήμερες, φευγαλέες σκιές,
χωρίς ουσιώδη ιστό αυτές. 

Αν δεν πήρατε εσείς πορεία αλλαγής,
 αν στα μάτια σας δεν υπήρξε έστω ένα δάκρυ συντριβής,
αν δε γιορτάσατε παιδιά μου πνευματικά,
ΕΙΣ ΜΑΤΗΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

  Τυπική για εσάς διαδικασία,
 χωρίς για ΕΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΣΑΣ αξία.  
Σας το ‘χω ξαναπεί, ο χρόνος που πέρασε, 
αν σε πνεύματος ύψη ψηλά δεν σας ανέβασε,
 εχάθη άλλη μια χρονική ευκαιρία,
 εις μάτην η Θεϊκή μου μακροθυμία.  

Πολλοί δυστυχώς αγνοούν,
 δεν ξέρουν ΓΙΑΤΙ ΖΟΥΝ, 
νομίζουν πως ο σκοπός της ζωής εν τη γη,
 είναι μόνο ύλης πλευρά,
 δεν έχουν αυτοί νιώσει την υψηλή τους αποστολή. 

 Ό,τι φάμε, λένε, ό,τι πιούμε, 
γι’ αυτό ωσάν άφρονες κυνηγούνε
 την ηδονή την κοσμική, 
δεν γνωρίζουν καν για ΜΕΘΕΞΗ ΘΕΪΚΗ.

  Ανέρωτη, πνευματική τάση νιώθουν,
 τα άκτιστα Ουράνια έπαθλα
 του Αγιασμού δεν επιδιώκουν. 

 Και έρχεται το τέλος της ζωής,
 χωρίς άθληση αρετής.  
Ω! πόσο άφρονες, πόσο αξιολύπητοι είναι δυστυχώς, 
δεν έλαβαν το δικό μου, ουράνιο ΘΕΙΟ ΦΩΣ. 

 Στης κρίσεως τον καιρό, 
αδικαιολόγητοι μπροστά 
στο ουράνιο μου κριτήριο, θα σταθούν. 

 Γιατί δεν αξιολόγησαν τας ευκαιρίας 
που Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΑΣ ΕΔΩΣΑ, 
με αδιαφορία, με απιστία τας ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ.  

Προτίμησαν την οδό της απιστίας, 
ΤΗΣ ΜΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ 
και μόνοι τους υπέγραψαν
 την ΑΙΩΝΙΑ τους ΑΠΩΛΕΙΑ. 

 ΕΧΑΣΑΝ ΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, 
ζώντες στου πονηρού τα πλάνα.


Τα ρήματα ετούτα, ΟΥΡΑΝΙΑ ΔΙΔΑΧΗ,
 μοίρασε τα, διάδωσε τα εσύ, 
μήπως κάποια ψυχή,
έστω και στο παρά ένα σωθεί.


ΑΜΗΝ, ΚΥΡΙΕ ΓΕΝΟΙΤΟ  

 +++ 

oimos-athina.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου