Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2023

Προσευχές για παιδιά.

Ω Παναγιά μου Δέσποινα και Του Χριστού μητέρα σε σένα παραδίνομαι τη νύχτα και τη μέρα. Να σου ανάψω ένα κερί μετάνοια να σου κάνω είμαι μικρό και δε μπορώ τι άλλο να σου κάνω;

Πέφτω, κάνω το σταυρό μου κι άγγελο έχω στο πλευρό μου.
Δούλος του Θεού λογιούμαι και κανένα δε φοβούμαι.

Σ’ ευχαριστούμε, Άγιε Θεέ, που μας φύλαξες όλη αυτή τη μέρα.
Σ’ ευχαριστούμε και Σε δοξάζουμε, που μας αξίωσες να φθάσουμε στην ώρα αυτή τη βραδινή.

Και τώρα, Σε παρακαλούμε να στείλεις κοντά μας άγγελο φύλακα, να φυλάξει την ψυχή και το σώμα μας από κάθε κακό.

Αξίωσε μας, Κύριε, να περάσουμε τη νύχτα καλά.
Αξίωσε μας να σηκωθούμε το πρωί με υγεία και χαρά, για να Σε ευχαριστήσουμε και να δοξάσουμε το άγιο όνομα Σου.

Αμήν.

Θεέ, που βλέπεις τα σπιτάκια τα φτωχά σαν το δικό μου, στείλε στο παράθυρό μου μια φωλιά χελιδονάκια.

Θεέ μου, που ‘χεις όλα τ’ άστρα, Θεέ μου, που ‘χεις τα’ αγγελούδια, κάμε τη φτωχή μου γλάστρα να γεμίσει από λουλούδια.

Θεέ μου, δώσε μου τη χάρη να ‘χω δυο άσπρα περιστέρια, να τους δίνω εδώ στα χέρια το νερό και το σιτάρι!

Ζαχαρίας Παπαντωνίου

Με την γλυκιάν αυγούλα χαρούμενο ξυπνώ και στέλνω προσευχούλα θερμή στον ουρανό.

Βοήθησε με, Θεέ μου, να ‘μαι καλό παιδί και πάντα χάριζέ μου χαρά και προκοπή…

Μιχαήλ Στασινόπουλος

Το μικρό μου το χεράκι άναψε το καντηλάκι πιάνω να γδυθώ.
Φέγγε, καντηλάκι, τώρα, να με βλέπει η Παναγίτσα, για να κοιμηθώ.

Στέλιος Σπεράντσας

Ψυχούλα αθώα γονατιστή σου στέλνω ολόθερμη μια προσευχή.

Γλυκιά μητέρα Θεού, Σε κράζω ελπίδα ανέσπερη και σε δοξάζω.

Παρθένα θεία, σεμνή κι αγνή δέξου τη δέησή μου την ταπεινή.

Παρθένα θεία, σεμνή κι αγνή, δόξα Σου, δόξα Σου Παντοτινή

Κώστας Πασαγιάννης.

ekklisiaonline.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου